Topic: Triajul București
69 posts, 10806 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Triajul București
BMihai
Dar acolo sunt și garate trenurile de electrificare ? Că văd că sunt și macarale și drezine.
Dar acolo sunt și garate trenurile de electrificare ? Că văd că sunt și macarale și drezine.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Triajul București
shoppy
Daca au loc da, le si gareaza. Macaralele sunt pentru montat stalpi si console.
Daca au loc da, le si gareaza. Macaralele sunt pentru montat stalpi si console.
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Triajul București
BMihai
Am găsit pe acest forum o discuție legată de un fir 5 Chitila. Nu știam că există numerotarea aceasta peste numărul 3. La ce era folosit firul 5 Chitila ? Se pare că cei de la CFR vor să îl prelungească până în Halta București Triaj/ Pajura.
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.2820
Din el pare că se ramificau mai multe fire. La ce se foloseau racordurile cu săgeți roșii ? Unul din racorduri mergea într-o grupă. La ce era folosită grupa respectivă ? Era pe lângă grupa A2 și pe urmă racordul se continua până la intrarea în triajul nou în București Post 17. Mai e și o grupă mică cu săgeată verde la ce se folosea ?
Grupa e aici și în poze vechi detaliate însă din Bing Maps 2008 ?
https://www.google.com/maps/@44.4776998, ... ntry=ttu
Am găsit pe acest forum o discuție legată de un fir 5 Chitila. Nu știam că există numerotarea aceasta peste numărul 3. La ce era folosit firul 5 Chitila ? Se pare că cei de la CFR vor să îl prelungească până în Halta București Triaj/ Pajura.
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.2820
Din el pare că se ramificau mai multe fire. La ce se foloseau racordurile cu săgeți roșii ? Unul din racorduri mergea într-o grupă. La ce era folosită grupa respectivă ? Era pe lângă grupa A2 și pe urmă racordul se continua până la intrarea în triajul nou în București Post 17. Mai e și o grupă mică cu săgeată verde la ce se folosea ?
Grupa e aici și în poze vechi detaliate însă din Bing Maps 2008 ?
https://www.google.com/maps/@44.4776998, ... ntry=ttu
Fir 5 cu ramificatii.PNG (395.36 KB; downloaded 1512 times)
Racord.png (918.35 KB; downloaded 1511 times)
Fir 5 si racord din fir 5.png (1.2 MB; downloaded 1509 times)
Grupa si racord.png (1.33 MB; downloaded 1512 times)
Racord si alta grupa.PNG (1.65 MB; downloaded 1509 times)
Grupa mica intre A2 si Str. Lamaiului.png (1.62 MB; downloaded 1509 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Triajul București
shoppy
Există firul Chitila - Depoul București Triaj paralel cu K3 care trece prin Halta București Triaj, este folosit de locomotivele CFR Marfă.
Există firul Chitila - Depoul București Triaj paralel cu K3 care trece prin Halta București Triaj, este folosit de locomotivele CFR Marfă.
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Triajul București
BMihai
Firul din pozele 3 și 4 în care se vede LDH-ul cu cisterne era pentru alimentare depou cu motorina și ulei ? Mă întreb totuși ce era cu grupele acelea cu săgeată verde și roșie ? Ceva garare/spălare cred. Existau mai multe variante de ieșit/intrat în/din depou din/spre mai multe direcții ? Oricum din ce am văzut unul din firele acelea unde sunt macazurile din fața depoului era pentru intrarea in fostul triaj cred (cel vechi) unde e căsuța aceea. Adică atunci când veneau trenuri dinspre Chitila la triere în cel vechi.
Firul din pozele 3 și 4 în care se vede LDH-ul cu cisterne era pentru alimentare depou cu motorina și ulei ? Mă întreb totuși ce era cu grupele acelea cu săgeată verde și roșie ? Ceva garare/spălare cred. Existau mai multe variante de ieșit/intrat în/din depou din/spre mai multe direcții ? Oricum din ce am văzut unul din firele acelea unde sunt macazurile din fața depoului era pentru intrarea in fostul triaj cred (cel vechi) unde e căsuța aceea. Adică atunci când veneau trenuri dinspre Chitila la triere în cel vechi.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Triajul București
shoppy
Da, orice depou de locomotive trebuie aprovizionat cu motorina si ulei pentru locomotivele diesel.
Acum exact de ce a fost facut si cum se folosea fiecare racord nu cred ca iti mai poate explica cineva, traficul era imens si pentru decongestionare se faceau toate racordurile si toate legaturile posibile, se faceau si propagandistic si apoi in practica se dovedeau inutile, economia trebuia sa mearga neaparat in sus, si cand ceva nu mai era folosit se abandona si gata, nu veneau sa-l dezafecteze ca dadea urat la propaganda.
Da, orice depou de locomotive trebuie aprovizionat cu motorina si ulei pentru locomotivele diesel.
Acum exact de ce a fost facut si cum se folosea fiecare racord nu cred ca iti mai poate explica cineva, traficul era imens si pentru decongestionare se faceau toate racordurile si toate legaturile posibile, se faceau si propagandistic si apoi in practica se dovedeau inutile, economia trebuia sa mearga neaparat in sus, si cand ceva nu mai era folosit se abandona si gata, nu veneau sa-l dezafecteze ca dadea urat la propaganda.
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Triajul București
BMihai
Cred că racordul ăla cu săgeată albastră despre care întreb era pentru introdus și scos LDH-uri pentru manevră în și din Triaj din/spre depou pentru că este între depou și grupa A2. Cred că prin racordul acela se băgau în grupa A și vagoanele goale care aduseseră piese și combustibili în depou. Mai am o nelămurire. Care era Ram. București Triaj ? E unde sunt buclele acelea multe care unesc depoul cu Grupa D2 ?
Cred că racordul ăla cu săgeată albastră despre care întreb era pentru introdus și scos LDH-uri pentru manevră în și din Triaj din/spre depou pentru că este între depou și grupa A2. Cred că prin racordul acela se băgau în grupa A și vagoanele goale care aduseseră piese și combustibili în depou. Mai am o nelămurire. Care era Ram. București Triaj ? E unde sunt buclele acelea multe care unesc depoul cu Grupa D2 ?
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Triajul București
BMihai
Racordul acesta despre care se vorbește în acest forum:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.90
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.105
la pagina 7 postarea nr. 96 și pagina 8 postarea nr. 111 că era cel folosit pentru trimiterea trenurilor formate în Triaj direct către Mogoșoaia fără a mai trece prin Chitila-Buciumeni este cel din poza de mai jos ? Trenurile scoase erau din triajul vechi ?
Racordul acesta despre care se vorbește în acest forum:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.90
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.105
la pagina 7 postarea nr. 96 și pagina 8 postarea nr. 111 că era cel folosit pentru trimiterea trenurilor formate în Triaj direct către Mogoșoaia fără a mai trece prin Chitila-Buciumeni este cel din poza de mai jos ? Trenurile scoase erau din triajul vechi ?
Poza.png (1.62 MB; downloaded 1135 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Triajul București
shoppy
Da, se trimiteau trenuri direct din triaj, de obicei erau de cisterne sau de containere, exista racord si din triajul nou: https://www.google.com/maps/@44.4930662, ... ntry=ttu
Da, se trimiteau trenuri direct din triaj, de obicei erau de cisterne sau de containere, exista racord si din triajul nou: https://www.google.com/maps/@44.4930662, ... ntry=ttu
- BMihai
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- BMihai
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Triajul București
shoppy
Eu vedeam trenurile cand treceam cu masina peste racord pe pasajul de pe Calea Grivitei adica de aici https://www.google.com/maps/@44.4981036, ... ntry=ttu , nu stiu de unde veneau, puteau venii din triajul vechi, nou, Chiajna, terminalul de containere de langa Bucurestii Noi sau chiar Bucurestii Noi.
Eu vedeam trenurile cand treceam cu masina peste racord pe pasajul de pe Calea Grivitei adica de aici https://www.google.com/maps/@44.4981036, ... ntry=ttu , nu stiu de unde veneau, puteau venii din triajul vechi, nou, Chiajna, terminalul de containere de langa Bucurestii Noi sau chiar Bucurestii Noi.
📖 Pagination options