Topic: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
83 posts, 13287 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
shoppy
Cred ca noul drum FdG - Pompeiu - Pipera trece direct prin actuala bucla de intoarcere a tramvaielor si parculetul de acolo, altfel nu vad pe unde s-ar putea face, daca se pastreaza parculetul ar trebui sa se poata pastra si bucla.
Cred ca noul drum FdG - Pompeiu - Pipera trece direct prin actuala bucla de intoarcere a tramvaielor si parculetul de acolo, altfel nu vad pe unde s-ar putea face, daca se pastreaza parculetul ar trebui sa se poata pastra si bucla.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
cosminduru
Viceprimarul a folosit niște randări vechi din 2014, cel puțin
https://www.uar-bna.ro/2014/proiecte/f/66/
Consultarea publică abia a început, dar proiectul s-ar putea modifica/reproiecta, având în vedere că au trecut aproape 10 ani și s-au schimbat multe.
Nu îmi dau seama cum vor face, vor expropria din parcările clădirilor de birouri? Liniile de tramvai rămân pe poziție, dar ei intenționează să facă două benzi în partea de sud, deci sunt acolo multe terenuri și parcări de rașchetat, inclusiv zona stației de metrou!?? cam aproape să intre 2 benzi acolo. Voi merge să văd ce distanță e între linii și gura de metrou.
Viceprimarul a folosit niște randări vechi din 2014, cel puțin
https://www.uar-bna.ro/2014/proiecte/f/66/
Consultarea publică abia a început, dar proiectul s-ar putea modifica/reproiecta, având în vedere că au trecut aproape 10 ani și s-au schimbat multe.
Nu îmi dau seama cum vor face, vor expropria din parcările clădirilor de birouri? Liniile de tramvai rămân pe poziție, dar ei intenționează să facă două benzi în partea de sud, deci sunt acolo multe terenuri și parcări de rașchetat, inclusiv zona stației de metrou!?? cam aproape să intre 2 benzi acolo. Voi merge să văd ce distanță e între linii și gura de metrou.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
cris_m
Randarile alea sunt facute la misto oricum. Periodic le mai flutura diverse persoane publice ca apoi sa fie date uitarii pentru X ani. Nu va agitati mai mult decat e cazul.
Randarile alea sunt facute la misto oricum. Periodic le mai flutura diverse persoane publice ca apoi sa fie date uitarii pentru X ani. Nu va agitati mai mult decat e cazul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
shoppy
Linia oricum este OR, tot au spus că o refac pe toată lungimea și reconfigurează tot bulevardul, nu este exclus să o pună central.
Linia oricum este OR, tot au spus că o refac pe toată lungimea și reconfigurează tot bulevardul, nu este exclus să o pună central.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
Cristi N
In PUZ S2 - Plan reglementari PUZ Coordonator Sector 2 sunt mai multe strapungeri propuse intre FdG, Pompeiu si Pipera. Am incercat sa export din pdf-ul mare doar zona de interes dar nu a iesit la cea mai buna rezolutie.
In PUZ S2 - Plan reglementari PUZ Coordonator Sector 2 sunt mai multe strapungeri propuse intre FdG, Pompeiu si Pipera. Am incercat sa export din pdf-ul mare doar zona de interes dar nu a iesit la cea mai buna rezolutie.
PUZ Pompeiu.JPG (547.23 KB; downloaded 2073 times)
- Isaac
-
Posted:
-
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
Isaac
Pana la urma va avea si pista pentru biciclisti ? Din video nu pare randata insa apare anuntata in descriere.
Pana la urma va avea si pista pentru biciclisti ? Din video nu pare randata insa apare anuntata in descriere.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
shoppy
Din PUZ rezulta ca desfinteaza bucla existenta, parcul se translateaza in zona de coborare a buclei si blocul acesta se demoleaza: https://www.google.com/maps/@44.4800693, ... 4!8i8192
Daca o luam dupa PUZ o sa fie bine, tramvaiul o sa aiba bucle langa M800 pe Petricani si Pipera, deci o sa fie alternative de intors in caz de avarie.
Din PUZ rezulta ca desfinteaza bucla existenta, parcul se translateaza in zona de coborare a buclei si blocul acesta se demoleaza: https://www.google.com/maps/@44.4800693, ... 4!8i8192
Daca o luam dupa PUZ o sa fie bine, tramvaiul o sa aiba bucle langa M800 pe Petricani si Pipera, deci o sa fie alternative de intors in caz de avarie.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
1689
Off-topic:
Intreaga zona e ilustrarea cea mai buna a haosului care domneste in ceea ce priveste strategia de dezvoltare urbanistica a orasului…
Majoritatea cladirilor construite dupa 2000 sint - de fapt - hale pe structura metalica transformate in birouri.
Pina de curind linga “birouri” existau blocuri de nefamilisti care aduceau aminte de Ferentari (munti de gunoaie aruncate pe fereastra - ceva ireal…)
Mai nou, se inghersuie “rezidens-uri” intre cladiri de birouri, depozite si terenuri virane.
Toata zona devine e o mare de beton, eteroclita arhitectonic, fara verdeata si care aduce a lumea a treia din punctul de vedere al curateniei …
“Silicon Valley-ul” Bucurestiului arata extrem de dezolant pentru vizitatorii de peste hotare.
Iar ceea ce se intrevede a se face cu aceasta extindere a liniei de tramvai nu pare decit sa adauge la aceasta imagine sordida… O incropeala de moment, la fel ca Pasajul Pipera sau “supralargirea” Soselei Fabrica de Glucoza…
Off-topic:
Intreaga zona e ilustrarea cea mai buna a haosului care domneste in ceea ce priveste strategia de dezvoltare urbanistica a orasului…
Majoritatea cladirilor construite dupa 2000 sint - de fapt - hale pe structura metalica transformate in birouri.
Pina de curind linga “birouri” existau blocuri de nefamilisti care aduceau aminte de Ferentari (munti de gunoaie aruncate pe fereastra - ceva ireal…)
Mai nou, se inghersuie “rezidens-uri” intre cladiri de birouri, depozite si terenuri virane.
Toata zona devine e o mare de beton, eteroclita arhitectonic, fara verdeata si care aduce a lumea a treia din punctul de vedere al curateniei …
“Silicon Valley-ul” Bucurestiului arata extrem de dezolant pentru vizitatorii de peste hotare.
Iar ceea ce se intrevede a se face cu aceasta extindere a liniei de tramvai nu pare decit sa adauge la aceasta imagine sordida… O incropeala de moment, la fel ca Pasajul Pipera sau “supralargirea” Soselei Fabrica de Glucoza…
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
ByOnu
Nu vad problema in asta. Te referi, spre exemplu, l cladirile ocupate in prezent de Antena Group? Conversia halelor in offices se poarta si la case mai mari.
Conectarea retelelor de tramvai este cel mai bun lucru care se poate face pentru zona in acest moment. Conteaza CUM o vor face, desigur.
1689 wrote here:
Off-topic:
Majoritatea cladirilor construite dupa 2000 sint - de fapt - hale pe structura metalica transformate in birouri.
Nu vad problema in asta. Te referi, spre exemplu, l cladirile ocupate in prezent de Antena Group? Conversia halelor in offices se poarta si la case mai mari.
1689 wrote here:
Iar ceea ce se intrevede a se face cu aceasta extindere a liniei de tramvai nu pare decit sa adauge la aceasta imagine sordida… O incropeala de moment, la fel ca Pasajul Pipera sau “supralargirea” Soselei Fabrica de Glucoza…
Conectarea retelelor de tramvai este cel mai bun lucru care se poate face pentru zona in acest moment. Conteaza CUM o vor face, desigur.
- chevic
-
Posted:
-
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
chevic
Din filmuletul asta acel bloc nu se desfinteaza : https://buletin.de/bucuresti/zonei-dimit ... vIvviT54
shoppy wrote here:
Din PUZ rezulta ca desfinteaza bucla existenta, parcul se translateaza in zona de coborare a buclei si blocul acesta se demoleaza: https://www.google.com/maps/@44.4800693, ... 4!8i8192
Daca o luam dupa PUZ o sa fie bine, tramvaiul o sa aiba bucle langa M800 pe Petricani si Pipera, deci o sa fie alternative de intors in caz de avarie.
Din filmuletul asta acel bloc nu se desfinteaza : https://buletin.de/bucuresti/zonei-dimit ... vIvviT54
DP.png (995.03 KB; downloaded 1832 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
shoppy
Da, in randare au facut doar P+R-ul futurist pe deasupra buclei si au ignorat strapungerea din PUZ, in PUZ apare strapungere si parculet acolo unde au pus ei P+R-ul, cred ca vor sa sublinieze ca nu demoleaza nimic, fac strpungerea urmatoare dintre Popeiu si Pipera si fac si P+R, pai daca fac P+R pe papainoage atunci nici nu mai trebuie sa desfinteze bucla.
Nu inteleg din PUZ exact ce vor sa faca pe Vacarescu oricat de mult zoom-in dau, sau inteleg ca vor sa aduca toata Gara Herastrau la nivelul lui Vacarescu, ar trebui planurile detaliate de la lucrarea aceasta.
Acum nu ma bag eu avocatul -ului insa daca ne uitam la PUZ-ul S2 atunci sunt multe lucruri bune:
- linie de tramvai pe Doamna Ghica intre Tei si Delfinului(cu bucla noua la Tei)
- pasaj cu M800 pe Petricani si Andronache
- viitoarele gari cu parcari pe M800 la Colentina, Andronache, Petricani si Pipera
- strada de-a lungul a M800 pe partea S2 (zburatoare unde esti?)
- extinderea retelei de tramvai cu bucle de intoarcere la garile Pipera si Petricani (daca s-ar construi totul atunci situatia in retea ar fi chiar fericita si nu s-ar pierde din redundanta prin pierderea buclei de pe Pompeiu)
- mentinerea parculetului de la bucla Pompeiu, un nou parc V1 in zona fostei platforme Pipera, pastrarea de mult spatiu verde in zona fostei Pepiniere Tei-Boboc(sau cum ii spune), parcuri mentinute pe strazile Anton Holban si Strandul Tei
(Gaseste cinieva unde este Sonda abandonata OMV-Petrom?, o gasesc in legenda dar nu si pe teren.)
Da, in randare au facut doar P+R-ul futurist pe deasupra buclei si au ignorat strapungerea din PUZ, in PUZ apare strapungere si parculet acolo unde au pus ei P+R-ul, cred ca vor sa sublinieze ca nu demoleaza nimic, fac strpungerea urmatoare dintre Popeiu si Pipera si fac si P+R, pai daca fac P+R pe papainoage atunci nici nu mai trebuie sa desfinteze bucla.
Nu inteleg din PUZ exact ce vor sa faca pe Vacarescu oricat de mult zoom-in dau, sau inteleg ca vor sa aduca toata Gara Herastrau la nivelul lui Vacarescu, ar trebui planurile detaliate de la lucrarea aceasta.
Acum nu ma bag eu avocatul -ului insa daca ne uitam la PUZ-ul S2 atunci sunt multe lucruri bune:
- linie de tramvai pe Doamna Ghica intre Tei si Delfinului(cu bucla noua la Tei)
- pasaj cu M800 pe Petricani si Andronache
- viitoarele gari cu parcari pe M800 la Colentina, Andronache, Petricani si Pipera
- strada de-a lungul a M800 pe partea S2 (zburatoare unde esti?)
- extinderea retelei de tramvai cu bucle de intoarcere la garile Pipera si Petricani (daca s-ar construi totul atunci situatia in retea ar fi chiar fericita si nu s-ar pierde din redundanta prin pierderea buclei de pe Pompeiu)
- mentinerea parculetului de la bucla Pompeiu, un nou parc V1 in zona fostei platforme Pipera, pastrarea de mult spatiu verde in zona fostei Pepiniere Tei-Boboc(sau cum ii spune), parcuri mentinute pe strazile Anton Holban si Strandul Tei
(Gaseste cinieva unde este Sonda abandonata OMV-Petrom?, o gasesc in legenda dar nu si pe teren.)
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
cosminduru
Păi nu au soluție de proiectare, ci va fi un concurs de soluții sau mă rog - licitație și câștigă cel mai mic preț, iar ăla face și proiectarea.
Eu văd 3 variante:
1. Păstrarea liniei 5 așa cum este, și adăugarea liniei 16/36 pe str. Gara Herăstrău, în paralel, alegând una din direcții pentru joncțiune, ori la Caro ori la Aurel Vlaicu. Având în vedere că distanța e cam aceeași, deci declivitatea este similară în ambele părți, rămâne chestiunea de oportunitate, și mai avem și unghiul dintre străzi și logica traseelor, deci cel mai probabil spre nord, 16/36 vin pe Pompeiu și apoi dreapta spre nord spre șos. Pipera cu joncțiune la pod jos acolo în intersecție.
2. Mutarea liniei 5 pe str. Gara Herăstrău și realizarea joncțiunii mult mai facil sus la acel T dintre Dimitrie Pompeiu și str. Gării Herăstrău, cu posibilitatea chiar de macaz în ambele sensuri. dar înseamnă perturbarea liniei 5 destul de mult, reconfigurat 2 intersecții complicate prin curbarea liniei, plus urcat/coborât inutil o pantă.
3. (cum aș proiecta eu - nu sunt de meserie, doar o idee) - Păstrarea liniei 5 așa cum este, iar linia 16/36 în dreptul Aviației Tower să înceapă să coboare, creat o pantă artificială a liniei, practic un semi-pasaj subteran care să asigure o înclinație lină spre Barbu Văcărescu. deci linia 16 să ajungă la nivelul de jos al Barbu Văcărescu iar șoseaua poate rămâne la nivelul actual. Practic o soluție similară cu coborârea tramvaielor de pe pasajul Basarab, ele coboară înainte de Dâmbovița, în timp ce pasajul se continuă până după Dâmbovița.
Păi nu au soluție de proiectare, ci va fi un concurs de soluții sau mă rog - licitație și câștigă cel mai mic preț, iar ăla face și proiectarea.
Eu văd 3 variante:
1. Păstrarea liniei 5 așa cum este, și adăugarea liniei 16/36 pe str. Gara Herăstrău, în paralel, alegând una din direcții pentru joncțiune, ori la Caro ori la Aurel Vlaicu. Având în vedere că distanța e cam aceeași, deci declivitatea este similară în ambele părți, rămâne chestiunea de oportunitate, și mai avem și unghiul dintre străzi și logica traseelor, deci cel mai probabil spre nord, 16/36 vin pe Pompeiu și apoi dreapta spre nord spre șos. Pipera cu joncțiune la pod jos acolo în intersecție.
2. Mutarea liniei 5 pe str. Gara Herăstrău și realizarea joncțiunii mult mai facil sus la acel T dintre Dimitrie Pompeiu și str. Gării Herăstrău, cu posibilitatea chiar de macaz în ambele sensuri. dar înseamnă perturbarea liniei 5 destul de mult, reconfigurat 2 intersecții complicate prin curbarea liniei, plus urcat/coborât inutil o pantă.
3. (cum aș proiecta eu - nu sunt de meserie, doar o idee) - Păstrarea liniei 5 așa cum este, iar linia 16/36 în dreptul Aviației Tower să înceapă să coboare, creat o pantă artificială a liniei, practic un semi-pasaj subteran care să asigure o înclinație lină spre Barbu Văcărescu. deci linia 16 să ajungă la nivelul de jos al Barbu Văcărescu iar șoseaua poate rămâne la nivelul actual. Practic o soluție similară cu coborârea tramvaielor de pe pasajul Basarab, ele coboară înainte de Dâmbovița, în timp ce pasajul se continuă până după Dâmbovița.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
cosminduru
Am fost și am verificat pe teren, sunt cam 12-15m de la ieșirea de metrou până la linia de tramvai, deci este loc suficient pentru 2 benzi.
cosminduru wrote here:
Nu îmi dau seama cum vor face, vor expropria din parcările clădirilor de birouri? Liniile de tramvai rămân pe poziție, dar ei intenționează să facă două benzi în partea de sud, deci sunt acolo multe terenuri și parcări de rașchetat, inclusiv zona stației de metrou!?? cam aproape să intre 2 benzi acolo. Voi merge să văd ce distanță e între linii și gura de metrou.
Am fost și am verificat pe teren, sunt cam 12-15m de la ieșirea de metrou până la linia de tramvai, deci este loc suficient pentru 2 benzi.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai
shoppy
Pot muta liniile mai central, tot le reconstruiesc de la zero.
Pot muta liniile mai central, tot le reconstruiesc de la zero.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination