Topic: Tramvaie pentru deszăpezire
93 posts, 46368 views
📖 Pagination options
- Aron
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
Aron
HAHa dar 029 nu o avea frigiderul plin dupa ce a decorat masinile + un autobuz? ...frumos
HAHa dar 029 nu o avea frigiderul plin dupa ce a decorat masinile + un autobuz? ...frumos
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
Victor92
Astazi la "treaba": 07 (Maternitatea Giulesti) si 035 (Afi Palace Cotroceni).
Astazi la "treaba": 07 (Maternitatea Giulesti) si 035 (Afi Palace Cotroceni).
07.JPG (194.28 KB; downloaded 5982 times)
035 Afi Palace.JPG (230.41 KB; downloaded 5983 times)
- Victor92
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
Calaretul
023 mergea astazi in jur de ora 16 spre Republica..pentru ce anume?
023 mergea astazi in jur de ora 16 spre Republica..pentru ce anume?
20160128_151720.jpg (816.85 KB; downloaded 5552 times)
- andrei11
-
Posted:
-
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
- adila
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
andrei11
Intreb si eu asa, sa ma aflu in treaba, la ce-i trebuie acestui tramvai 2 ( două ) pantografe ? ( practic puse unul lângă altul )
Intreb si eu asa, sa ma aflu in treaba, la ce-i trebuie acestui tramvai 2 ( două ) pantografe ? ( practic puse unul lângă altul )
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
GPS
Din același motiv pentru care ii trebuie doua pantografe si unui V3A-93-2S. Doua posturi de conducere individuale in același tramvai. De exemplu la un 2S, daca se defectează o parte din sistemul unui post de conducere (sa zicem ca rămâne fără pantograf) cealaltă parte (post de conducere) nu este afectată.
Din același motiv pentru care ii trebuie doua pantografe si unui V3A-93-2S. Doua posturi de conducere individuale in același tramvai. De exemplu la un 2S, daca se defectează o parte din sistemul unui post de conducere (sa zicem ca rămâne fără pantograf) cealaltă parte (post de conducere) nu este afectată.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
Costin
Pentru ca sunt 2 tramvaie intr-unul singur. Nu exista nimic "inteligent" (adica electronica) in designul lor...
Pentru ca sunt 2 tramvaie intr-unul singur. Nu exista nimic "inteligent" (adica electronica) in designul lor...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
andrei11
GPS, e total ilogic ceea ce spui. Dupa acest rationament de ce nu sunt dotate toate tramvaiele cu 2 pantografe ? Asa, sa fie.
Extrapolând, ar trebui sa-mi cumpar doua masini ( de spalat ), sa am in casa doua circuite electrice complet independente, la o adica doua intrari in apartament, scara de incendiu pentru fiecare apartament, de ce si nu 2 autoturisme ? Doua perechi de incalatari ( una s-o iau in desagă ), blablabla, blablabla. Mi se pare un nonsens sa pui la anumite tramvaie doua pantografe si la majoritatea doar unul.
Si ce legatura este intre pantograf si cele doua posturi de conducere ?
Ce, tie iti intra in casa doua surse de curent independente pentru cele 2 camere ? ( trei, patru, etc ). Nu, iti intra in casa o singura sursa de curent care apoi se distribuie.
______________
La locomotive am inteles ratiunea, dar la tramvaie nu...
GPS, e total ilogic ceea ce spui. Dupa acest rationament de ce nu sunt dotate toate tramvaiele cu 2 pantografe ? Asa, sa fie.
Extrapolând, ar trebui sa-mi cumpar doua masini ( de spalat ), sa am in casa doua circuite electrice complet independente, la o adica doua intrari in apartament, scara de incendiu pentru fiecare apartament, de ce si nu 2 autoturisme ? Doua perechi de incalatari ( una s-o iau in desagă ), blablabla, blablabla. Mi se pare un nonsens sa pui la anumite tramvaie doua pantografe si la majoritatea doar unul.
Si ce legatura este intre pantograf si cele doua posturi de conducere ?
Ce, tie iti intra in casa doua surse de curent independente pentru cele 2 camere ? ( trei, patru, etc ). Nu, iti intra in casa o singura sursa de curent care apoi se distribuie.
______________
La locomotive am inteles ratiunea, dar la tramvaie nu...
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
PaulIP
@andrei11: asa cum spunea si domnul Costin, sunt 2 tramvaie intr-unul singur. Pe buna dreptate sunt V3A-2S (si, candva, si V2A-2S) numite "siameze": au un corp comun, doua organisme diferite si doua capete. E ca si cum ai avea doua tramvaie V3A normale cuplate spate-n spate.
Deci, la V3A-2S (si la plugurile 2VU si 3VU), fiecare pantograf alimenteaza circuitul electric si dispozitivele alimentate de la acesta (stergator, usi, faruri etc) de pe segmentul pe care se afla.
Eu nu vad nimic neclar in ce a spus colegul "GPS", desi solutia asta tehnic este depasita in cel mai fericit caz.
@andrei11: asa cum spunea si domnul Costin, sunt 2 tramvaie intr-unul singur. Pe buna dreptate sunt V3A-2S (si, candva, si V2A-2S) numite "siameze": au un corp comun, doua organisme diferite si doua capete. E ca si cum ai avea doua tramvaie V3A normale cuplate spate-n spate.
Deci, la V3A-2S (si la plugurile 2VU si 3VU), fiecare pantograf alimenteaza circuitul electric si dispozitivele alimentate de la acesta (stergator, usi, faruri etc) de pe segmentul pe care se afla.
Eu nu vad nimic neclar in ce a spus colegul "GPS", desi solutia asta tehnic este depasita in cel mai fericit caz.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
andrei11
Totul e clar ( a fost clar de la inceput ), cred ca am pus eu intrebarea gresit.
Intrebare :
Era asa de greu sa se proiecteze ( sa se faca modificarea ) la acest tramvai / la siameze ca sa fie necesar un singur pantograf ?
Totul e clar ( a fost clar de la inceput ), cred ca am pus eu intrebarea gresit.
Intrebare :
Era asa de greu sa se proiecteze ( sa se faca modificarea ) la acest tramvai / la siameze ca sa fie necesar un singur pantograf ?
📖 Pagination options