Topic: Accidente și incidente în România
955 posts, 367470 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
bercenicity
Si niste poze din presa
http://www.agenda.ro/news/news/56671/ac ... urnat.html
Si niste poze din presa
http://www.agenda.ro/news/news/56671/ac ... urnat.html
Accident incredibil: o locomotiva a plecat fara mecanic si s-a rasturnat
gfr-locomotivarasturnata2_b.jpg (208.58 KB; downloaded 11900 times)
Accident incredibil, din fericire fara victime: o ditamai locomotiva, care nu tracta vagoane, s-a rasturnat marti dimineata intr-o curba la intrarea in triajul de la Timisul de Jos. Primele verificari au aratat ca locomotiva plecase singura la drum, fara mecanic, care coborase la toaleta!
gfr-locomotivarasturnata1_b.jpg (205.65 KB; downloaded 11902 times)
Mecanicul locomotivei... nu se afla in locomotiva! Omul a vrut sa verifice ceva la masinaria sa si a coborat, in statia Darste, fara a o asigura, iar in acest timp vehiculul s-a pus in miscare, sustine Mediafax. Alta versiune: mecanicul a coborat la... toaleta, sustine Realitatea Tv. Cert este ca locomotiva a pornit la drum si a rulat kilometri intregi...
Locomotiva fara mecanic a atins peste 100 km pe ora!
Locomotiva a prins o viteza foarte mare, de peste 100 de kilometri la ora. Intr-o curba, locomotiva naravasa n-a mai stiut drumul si s-a rasturnat in afara liniilor, rupand doi stalpi. In urma accidentului nu au existat victime - nu era o zona locuita, nu era case langa linia ferata. Ce s-ar fi intamplat daca locomotiva fara mecanic ar fi nimerit intr-o statie de cale ferata, cu calatori pe peroane?
gfr-locomotivarasturnata1a_b.jpg (178.19 KB; downloaded 11901 times)
Marti la amiaza, politisti si reprezentanti ai CFR faceau cercetari si masuratori, urmand ca locomotiva sa fie ridicata de o macara. Traficul feroviar nu a fost blocat intrucat locomotiva, apartinand unui operator privat, circula pe o linie secundara.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Incendiu la un vagon al unui tren personal cu circa 15 călători
Agentul şef Traian Costan de la Poliţia Transporturi Feroviare Ilva Mică a declarat, miercuri, corespondentului Mediafax că mecanicul trenului personal 15158 aparţinând compamiei Regiotrans a observat, în apropiere de staţia Sângeorz-Băi, că iese fum din al doilea vagon al trenului, garnitura având doar două vagoane.
http://www.adevarul.ro/locale/bistrita/ ... 27230.html
Incendiu la un vagon al unui tren personal cu circa 15 călători
Agentul şef Traian Costan de la Poliţia Transporturi Feroviare Ilva Mică a declarat, miercuri, corespondentului Mediafax că mecanicul trenului personal 15158 aparţinând compamiei Regiotrans a observat, în apropiere de staţia Sângeorz-Băi, că iese fum din al doilea vagon al trenului, garnitura având doar două vagoane.
http://www.adevarul.ro/locale/bistrita/ ... 27230.html
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Pana la data de 15 septembrie toate trenurile de calatori au restrictii de viteza la 60-80 kmh in functie de zona in intervalele cand temperatura exterioara depaseste 34 grade iar cea din linie 50 grade. Asa ca in zilele de genul adaugati 30-90 minute in plus, mai ales la trenurile de lung si mediu parcurs.
Pana la data de 15 septembrie toate trenurile de calatori au restrictii de viteza la 60-80 kmh in functie de zona in intervalele cand temperatura exterioara depaseste 34 grade iar cea din linie 50 grade. Asa ca in zilele de genul adaugati 30-90 minute in plus, mai ales la trenurile de lung si mediu parcurs.
- DrulaM
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
DrulaM
80 km/h limitare de caldura ??
Poate pe M 800 sau M 300 unde este modernizata linia.
S-a ajuns ca sa fie limitare de caldura de 30km/h !
Limitarile de viteza din cauza caldurii variaza intre 30-70 km/h depinzand de temperatura .
80 km/h limitare de caldura ??
Poate pe M 800 sau M 300 unde este modernizata linia.
S-a ajuns ca sa fie limitare de caldura de 30km/h !
Limitarile de viteza din cauza caldurii variaza intre 30-70 km/h depinzand de temperatura .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
ACCIDENT TERIBIL. Un tren a lovit un TIR la Bistriţa
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/accident-teri ... z215FzroVb
ACCIDENT TERIBIL. Un tren a lovit un TIR la Bistriţa
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/accident-teri ... z215FzroVb
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Încă un automotor de la Regional... sunt curios de unde mai scot automotoare, după ce acum o lună au mai lovit o maşină, acum câteva săptămâni au dat foc la unul, acum au lovit un camion (că TIR e o convenţie rutieră, nu un vehicul)...
Încă un automotor de la Regional... sunt curios de unde mai scot automotoare, după ce acum o lună au mai lovit o maşină, acum câteva săptămâni au dat foc la unul, acum au lovit un camion (că TIR e o convenţie rutieră, nu un vehicul)...
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
George
Aproape ziua si coliziunea unui tren cu un autoturism, camion, autobuz etc. al carui sofer "nu s-a asigurat"! Asta intr-o tara in care trenurile merg cu 30 - 60 km/h, de cele mai multe ori!
Daca ar merge mai repede, asa cum ar fi normal?!
Este inadmisibil!!
CFR Infrastructura ar trebui sa primeasca urgent fonduri pentru instalarea de bariere automate la toate trecerile la nivel cu calea ferata, altfel nu merge!
Aproape ziua si coliziunea unui tren cu un autoturism, camion, autobuz etc. al carui sofer "nu s-a asigurat"! Asta intr-o tara in care trenurile merg cu 30 - 60 km/h, de cele mai multe ori!
Daca ar merge mai repede, asa cum ar fi normal?!
Este inadmisibil!!
CFR Infrastructura ar trebui sa primeasca urgent fonduri pentru instalarea de bariere automate la toate trecerile la nivel cu calea ferata, altfel nu merge!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
subway guru
CFR infrastructura ar trebui sa primeasca fonduri pentru bariere anti-tanc la toate trecerile la nivel, altfel nu are cum sa protejeze materialul rulant contra 'bezmeticilor'...
CFR infrastructura ar trebui sa primeasca fonduri pentru bariere anti-tanc la toate trecerile la nivel, altfel nu are cum sa protejeze materialul rulant contra 'bezmeticilor'...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
COMUNICAT DE PRESĂ
Restricţii de viteză în traficul feroviar în perioada 21 - 22 iulie
Bucureşti, 20 iulie 2012
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA informează că în zilele de 21 - 22 iulie, din cauza temperaturilor ridicate care se vor înregistra în aer şi implicit la nivelul solului, conform avertizării de cod galben de caniculă, transmisă de Administraţie Naţională de Meteorologie, circulaţia trenurilor se va desfăşura cu restricţii de viteză, trenurile urmând să înregistreze întârzieri la destinaţie.
CNCF CFR SA face precizarea că în perioada de caniculă (35 - 37 grade C în aer) temperaturile înregistrate la nivelul şinei sunt cuprinse între 45 - 55 grade C, iar măsura de reducere a vitezelor de circulaţie, în anumite intervale de timp în care temperaturile depăşeşc limitele normale este o măsură obligatorie pentu siguranţa traficului feroviar şi, de asemensea, este aplicată de toate administraţiile de cale ferată.
Temperaturi ridicate se vor înregistra în regiunile sudice şi sud-estice ale ţării, iar maximele vor urca până la 39 de grade Celsius. Potrivit atenţionării ANM, sâmbătă şi duminică, în regiunile sudice şi estice, canicula va persista, iar disconfortul termic va fi accentuat. Se vor înregistra valori de 36...38 de grade, iar în dupa-amiaza zilei de sâmbătă, în jur de 39 de grade în extremitatea de sud a ţării. În Banat şi Transilvania temperaturile vor ajunge până la 35 - 37 de grade.
În perioadele caniculare, personalul de întreţinere a căii ferate efectuează revizii suplimentare pe întreaga reţea feroviară (însoţiri de trenuri, verificări directe ale căii, măsurarea şi înregistrarea permanentă a evoluţiei temperaturilor în şină etc.) iar, în timpul zilei, viteza de circulaţie a trenurilor de călători şi de marfă se reduce cu 20-30 km/h faţă de viteza normală de circulaţie, pe durate bine determinate, astfel încât traficul feroviar să se desfăşoare în depline condiţii de siguranţă.
COMUNICAT DE PRESĂ
Restricţii de viteză în traficul feroviar în perioada 21 - 22 iulie
Bucureşti, 20 iulie 2012
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA informează că în zilele de 21 - 22 iulie, din cauza temperaturilor ridicate care se vor înregistra în aer şi implicit la nivelul solului, conform avertizării de cod galben de caniculă, transmisă de Administraţie Naţională de Meteorologie, circulaţia trenurilor se va desfăşura cu restricţii de viteză, trenurile urmând să înregistreze întârzieri la destinaţie.
CNCF CFR SA face precizarea că în perioada de caniculă (35 - 37 grade C în aer) temperaturile înregistrate la nivelul şinei sunt cuprinse între 45 - 55 grade C, iar măsura de reducere a vitezelor de circulaţie, în anumite intervale de timp în care temperaturile depăşeşc limitele normale este o măsură obligatorie pentu siguranţa traficului feroviar şi, de asemensea, este aplicată de toate administraţiile de cale ferată.
Temperaturi ridicate se vor înregistra în regiunile sudice şi sud-estice ale ţării, iar maximele vor urca până la 39 de grade Celsius. Potrivit atenţionării ANM, sâmbătă şi duminică, în regiunile sudice şi estice, canicula va persista, iar disconfortul termic va fi accentuat. Se vor înregistra valori de 36...38 de grade, iar în dupa-amiaza zilei de sâmbătă, în jur de 39 de grade în extremitatea de sud a ţării. În Banat şi Transilvania temperaturile vor ajunge până la 35 - 37 de grade.
În perioadele caniculare, personalul de întreţinere a căii ferate efectuează revizii suplimentare pe întreaga reţea feroviară (însoţiri de trenuri, verificări directe ale căii, măsurarea şi înregistrarea permanentă a evoluţiei temperaturilor în şină etc.) iar, în timpul zilei, viteza de circulaţie a trenurilor de călători şi de marfă se reduce cu 20-30 km/h faţă de viteza normală de circulaţie, pe durate bine determinate, astfel încât traficul feroviar să se desfăşoare în depline condiţii de siguranţă.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Automotorul 97-1704 a mototolit o dubă aproape de Câmpulung Muscel. Cauza e tipică: şoferul vede trenul, se dă el mare şi tare să treacă dar nu ştie să-şi conducă vehiculul şi-i moare motorul pe linie. Numai că ăsta avea şi vreo 15 călători cu el, noroc că trenul avea viteză mică şi mecanicul a frânat destul de mult, altfel aveam Scânteia 2.
(tocmai au dat asta pe RTV).
Automotorul 97-1704 a mototolit o dubă aproape de Câmpulung Muscel. Cauza e tipică: şoferul vede trenul, se dă el mare şi tare să treacă dar nu ştie să-şi conducă vehiculul şi-i moare motorul pe linie. Numai că ăsta avea şi vreo 15 călători cu el, noroc că trenul avea viteză mică şi mecanicul a frânat destul de mult, altfel aveam Scânteia 2.
(tocmai au dat asta pe RTV).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
IC 532 are la ora asta o intarziere de 130 minute in Predeal.
IC 532 are la ora asta o intarziere de 130 minute in Predeal.
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
George
Sa fim binevoitori si sa zicem ca din cauza lucrarilor de reabilitare intre Sighisoara si Coslariu, sau admitem ca M 300 e pur si simplu praf, mai ales intre Sighisoara si Brasov?
Noroc ca sunt vesti bune din alte parti:
http://www.timesnewroman.ro/life-death/ ... intarziere
Sa fim binevoitori si sa zicem ca din cauza lucrarilor de reabilitare intre Sighisoara si Coslariu, sau admitem ca M 300 e pur si simplu praf, mai ales intre Sighisoara si Brasov?
Noroc ca sunt vesti bune din alte parti:
http://www.timesnewroman.ro/life-death/ ... intarziere
- Dragos Tanase
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dragos Tanase
Cica ard 4 trenuri (sau sunt doar 4 vagoane?) intre podul grant si pasajul basarab, langa turnul de lifturi! stie cineva ceva?
Cica ard 4 trenuri (sau sunt doar 4 vagoane?) intre podul grant si pasajul basarab, langa turnul de lifturi! stie cineva ceva?
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
stefan_br
Is cateva vagoane dezafectate, care erau garate de ceva vreme acolo!
Is cateva vagoane dezafectate, care erau garate de ceva vreme acolo!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination