Topic: Mercedes-Benz Citaro
92 posts, 42794 views
📖 Pagination options
- Catalin.D
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro
Catalin.D
Dl Dragos, nu a spus nimeni sa va retrageti, insa nu trebuie sa fiti atat de intepat la vorba.. Ok, faza cu mesajele nu mai spun pentru ca este posibil sa nu fiti dvs, ( ca sa stiti, de aceea mi-am facut forumul) pentru ca atunci erau mai multi moderatori... Eu doar mi-am spus opinia si sa stiti ca nu tin la dusmanie; daca doriti sa ma ascultati bine, daca nu, nu... Si sper ca acum sa se inchida OFF-TOPICul pentru ca nu este nevoit nimeni sa ne asculte nemultumirile legate de unii sau de altii.
In rest, sper sa auzim numai de bine!
Dl Dragos, nu a spus nimeni sa va retrageti, insa nu trebuie sa fiti atat de intepat la vorba.. Ok, faza cu mesajele nu mai spun pentru ca este posibil sa nu fiti dvs, ( ca sa stiti, de aceea mi-am facut forumul) pentru ca atunci erau mai multi moderatori... Eu doar mi-am spus opinia si sa stiti ca nu tin la dusmanie; daca doriti sa ma ascultati bine, daca nu, nu... Si sper ca acum sa se inchida OFF-TOPICul pentru ca nu este nevoit nimeni sa ne asculte nemultumirile legate de unii sau de altii.
In rest, sper sa auzim numai de bine!
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro
alex230ro
ai dreptate doar in ceea ce priveste ca la 9-10 ani se schimba autobuzele,asta e tendinta si la auto sa dai masina dupa 5 ani maxim 10 .Consumul la Mercedes e oarecum usor de explicat banuiesc ca motoarele astea noi au mai multi cai/cuplu fata de cele vechi si asta implica un consum mai mare orice tehnologie ai folosi
Dr2005 wrote:
Apropo de eficienţă... acum 20 de ani, puteai să faci un autobuz articulat cu un motor de 192 CP, care îţi urca bine mersi orice pantă, se descurca bine în oraş şi consuma 35 litri la 100 km. Un Citaro Euro 4 de 12m lungime (deci nu ca cele din imagine), consumă peste 42 litri la 100 km (şi asta fără aer condiţionat). Unde e eficienţa? Poate doar a noxe (e posibil să fie cel mai curat din punctul ăsta de vedere).
Motorul ăla de 192 CP a fost produs, fără modificări, din 1970 până prin 2000, fiind asimilat şi la noi. Poate că risipa din prezent (consumuri mari, autobuze schimbate o dată la 8 - 9 ani) e mai periculoasă pentru mediu decât autobuzele non-euro care consumau puţin şi rezistau 20 - 30 ani (de exemplu, în Ploieşti circulă bine mersi autobuze Ikarus 280 produse în 1977).
ai dreptate doar in ceea ce priveste ca la 9-10 ani se schimba autobuzele,asta e tendinta si la auto sa dai masina dupa 5 ani maxim 10 .Consumul la Mercedes e oarecum usor de explicat banuiesc ca motoarele astea noi au mai multi cai/cuplu fata de cele vechi si asta implica un consum mai mare orice tehnologie ai folosi
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro
3mil
DAC-ul era mult mai stabil chiar si fara ESP cu un motor de 192 CP si consuma si 35 l/100 km la vale.
DAC-ul era mult mai stabil chiar si fara ESP cu un motor de 192 CP si consuma si 35 l/100 km la vale.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro
Utilizator anonim
Consuma mai putin + noxe 0.
3mil wrote:
DAC-ul era mult mai stabil chiar si fara ESP cu un motor de 192 CP si consuma si 35 l/100 km la vale.
Consuma mai putin + noxe 0.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro
macheta218
Autobuzul anului 2013.
Autobuzul anului 2013.
Bus of the Year 2013.jpg (100.29 KB; downloaded 6418 times)
- Alex Avram
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro
Tom
Tocmai de aia eu zic ca ar lua 100 bucati Asta daca nu participa MAZ la licitatie
Tocmai de aia eu zic ca ar lua 100 bucati Asta daca nu participa MAZ la licitatie
- lucianxx9o
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro
lucianxx9o
Exista intentia pmb de a cumpara 100 bucati???
Daca da, cand?! ai o sursa ca nu am gasit nimic pe net.
Sper si eu sa fie pana la urma tot Citaro castigator, ca arata prea frumos autobuzele si sunt foarte silentioase.
Tom wrote:
Tocmai de aia eu zic ca ar lua 100 bucati Asta daca nu participa MAZ la licitatie
Exista intentia pmb de a cumpara 100 bucati???
Daca da, cand?! ai o sursa ca nu am gasit nimic pe net.
Sper si eu sa fie pana la urma tot Citaro castigator, ca arata prea frumos autobuzele si sunt foarte silentioase.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro
Mircea G
Eu zic ca singurul lucru important este un mix de fiabilitate si pret scazut al pieselor de schimb ...deci nu cred ca Mercedes este cistigator !
lucianxx9o wrote:Daca asta este si principiul dupa care se orienteaza ratb-ul , e groasa rau !
..........
Sper si eu sa fie pana la urma tot Citaro castigator, ca arata prea frumos autobuzele si sunt foarte silentioase.
Eu zic ca singurul lucru important este un mix de fiabilitate si pret scazut al pieselor de schimb ...deci nu cred ca Mercedes este cistigator !
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro
andrei11
Eu zic ca singurul lucru important este un mix de fiabilitate si pret scazut al pieselor de schimb
Mircea, tu vrei ceva de genul "Si frumoasa si devreme acasa". Asa ceva nu se accepta. Trebuie sa te decizi incotro o apuci.
Eu zic ca singurul lucru important este un mix de fiabilitate si pret scazut al pieselor de schimb
Mircea, tu vrei ceva de genul "Si frumoasa si devreme acasa". Asa ceva nu se accepta. Trebuie sa te decizi incotro o apuci.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro
Mircea G
Eu asa gindesc . Gindesc ca si cum ar fi banii mei .
andrei11 wrote:
Eu zic ca singurul lucru important este un mix de fiabilitate si pret scazut al pieselor de schimb
Mircea, tu vrei ceva de genul "Si frumoasa si devreme acasa". Asa ceva nu se accepta. Trebuie sa te decizi incotro o apuci.
Eu asa gindesc . Gindesc ca si cum ar fi banii mei .
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro
ikarus13
Astazi a aparut un Citaro modelul anului 2013 la Piata Unirii. Nu stiu cui ii apartine si ce cauta in centrul capitalei dar sper ca maine voi afla.
Astazi a aparut un Citaro modelul anului 2013 la Piata Unirii. Nu stiu cui ii apartine si ce cauta in centrul capitalei dar sper ca maine voi afla.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro
ByOnu
EvoBus l-a prezentat ieri RATB-ului impreuna cu doua (cred) midibuze pentru traseele de noapte.
EvoBus l-a prezentat ieri RATB-ului impreuna cu doua (cred) midibuze pentru traseele de noapte.
📖 Pagination options