Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

307 posts, 83638 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Techno

Sunt si eu destept. Sau nu? Tunel cum cobori de pe pasaj si iesirea lui in zona ambasadei Chinei. Cu o banda pe sens. Evitam Caranmfilu'...
Aberez?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Lutyk

andrei11 wrote:
Baiatu, acum chiar ca ma superi. E Caramfil, da-l in masa de "M". Caramfil.
O fi forum de discutii transport / circulatie, dar munciti-va sa scrieti corect romaneste. Ca asa e frumos.
Pe Petricani trebuie pod neaparat. E logic si destul de usor de facut.


Eu stiu ca pe domnul academician al carui nume il poarta strada in discutie il chema Caranfil. Nicolae Caranfil. Ca una din primarie le-a suant mai bine cu M in loc de N asta e alta poveste. E ca si cum ai spune ca e corect IstaMbul si nu IntaNbul pentru ca, nu-i asa, in limba romana inainte de p si b nu se pune n ci doar m.

Si sa revenim la aglomeratia de la Caranfil. Nu am avut inca ocazia sa o testez dar eu pentru a merge in centru venind din Pipera, la coborarea de pe pod as face dreapta imediat dupa Petrom pe str. Măguricea, apoi iar dreapta pe str. Borsa si iar dreapta pe Avionului si tot inainte pe Calea Floreasca pana la Eliade sau pana la Fane Babanu (Stefan cel Mare)

Later Edit: uite lista membrilor Academiei Romane: http://www.academiaromana.ro/membri_ar/membri_c.htm

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

Ok, lasam pe altii sa rezolve cu n si m, nu are rost sa ne certam.Imi cer ( public ) scuzele de rigoare daca am jignit pe cineva, nu am avut intentia asta.
Asa cum a spus si guru, lasa vreo luna doua sa se aseze fluxurile, sa se invete lumea cu pasajul.
Ce crezi, eu daca o sa fiu prin Nord zilele astea, nu o sa fac in asa fel incatsa ma dau pe pasaj, chit ca nu am nevoie ?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Dr2005

Pe dl. academician îl chema Caranfil, dar strada respectivă se cheamă Caramfil, că aşa e în acte. Probabil e vorba de una şi aceeaşi persoană, dar acum mulţi ani când s-a numit strada aia aşa, cineva din primărie a scris greşit şi aşa a rămas.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Techno

... deci Caranmfil sau Caramnfil. Alegeti. ;)
M-ati auzit cu tunelu'? Numai eu vad luminita?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului alex1968

Chiar, la Elena Vacarescu-Nordului pentru pasaj sunt necesare expropieri masive? E mai usor realizabil si mai ieftin? A fost prevazut acest pasaj vreodata in planurile Primariei? Ar trebui urgentate pasajele Petricani si Andronache, pentru a mai descongestiona traficul si spre nord-est.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului alex1968

Iata din 2010 un articol pe tema asta:




Şoseaua Nordului este unul din spatiile cu un potential de dezvoltare uriaş gratie parcului Herăstrău şi a lacului. Cu toate acestea, bulevardul care porneşte din faţa Ambasadei Chinei se înfundă în linia de cale ferată, pe margine sunt parcate claie peste grămadă maşinile celor care vin la terasele de fiţe din parcul Herestrău, iar malul lacului este plin de boscheţi, gunoaie şi pisici moarte. În rest, locul este mort.

Unul dintre cele mai cunoscute birouri de arhitectură din Bucureşti propune transformarea şi animarea zonei, prin amenajarea unui pietonal cu benzi de bicicletă şi târguri de flori, pe lângă parc. Proiectanţii s-au gândit şi la şoferi, propunând lărgirea Şoselei Nordului la patru benzi şi unirea acesteia cu strada Elena Văcărescu printr-un pasaj subteran.

Traseul de circa 2,5 km începe de la Ambasada Chinei, se continuă pe Şoseaua Nordului până la linia de cale ferată, acolo se propune construirea unui pasaj subteran şi legarea Şoselei Nordului cu strada Elena Văcărescu. Apoi trece pe Elena Văcărescu, pe sub podul de pe la intersecţia cu DN1, pe malul lacului până la clădirea Romtelecom de pe strada Gârlei.

„Am început proiectul în 2007, în ultima parte a mandatului de primar general al domnului Videanu. La vremea respectivă ştiu că a fost în licitaţie şi s-a atribuit unei firme proiectul pentru construirea unui pasaj suprateran peste calea ferată pentru a uni Şoseaua Nordului cu strada Elena Văcărescu.
Comisia Tehnică de la Primăria Capitalei nu vroia pasaj suprateran pentru că era foarte agresiv. Vă imaginaţi că începea din faţa Satului Francez ditamai podul. Atunci, am vrut să facem un proiect să eliminăm disfuncţiile zonei. Am propus lărgirea Şoselei Nordului la patru benzi. Se păstrează cele trei benzi care sunt în prezent. Pentru a patra bandă desfiinţăm trotuarul de lângă Herăstrău, iar pentru pietonal mutăm gardul parcului cu câţiva metri.

Pentru realizarea acestui proiect nu trebuie tăiat niciun copac şi nu trebuie expropriată nicio proprietate. Copacii care sunt acum pe marginea trotuarului dinspre Herestrău vor despărţi benzile unui sens de mers. Strada Elena Văcărescu şi Şoseaua Nordului vor fi legate printr-un pasaj subteran, iar linia de cale ferată va fi izolată printr-o perdea de copaci. Pentru fluidizarea circulaţiei propunem introducerea unui sens giratoriu în faţa Ambasadei Chinei. Până la realizarea pasajului subteran se poate circula pe sub podul de cale ferată, pe o bretea.

De asemenea, propunem realizarea unui pasaj subteran pe sub DN1. Pentru animarea zonei, pe lângă parc am propus realizarea unor târguri de flori şi a unor taluzuri. Pe cealaltă parte a parcului, la Romtelecom, am propus amenajarea unor spaţii comerciale. Pe parcursul traseului vor circula autobuze turistice aşa cum sunt la Londra sau la Viena.
Proiectul a generat un Plan Urbanistic Zonal care a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucureşti" spune arhitectul Viorel Hurduc, directorul biroului de proiectare. Arhitecţii au predat gratuit proiectul Primăriei
Arhitectul Viorel Hurduc spune că, după ce au realizat proiectul, acesta a fost predat gratuit Primăriei. „Domnul Videanu a fost foarte încântat. După ce a venit domnul Oprescu, i l-am prezentat şi dansului, i-a plăcut, dar până acum nu s-a făcut nimic. Nu este un proiect costisitor. Din estimările făcute de noi, implementarea lui costă circa 4 milioane de euro", spune acesta.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

Techno wrote:
M-ati auzit cu tunelu'? Numai eu vad luminita?

Stai si tu putin sa rumegam ideea. Nu e asa de simplu. Presupunem ca metroul o ia prin alta parte, da ?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Techno

Verde intermitent la dreapta spre Baneasa pe Cara(n sau m)fil... Plus organ, da' dupa 6. (18).

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ilie_v

Verde intermitent langa biserica (pentru facut dreapta) + rezolvarea traficului incepand de la statuia Aviatorilor (astazi au trecut 3 motociclete de politie si credeam ca sunt pe traseu la fluidizarea circulatiei --> cand colo s-au facut nevazuti intr-o clipita).

PS: radare in cascada dimineata intre pasajul cel nou si pasajul peste calea ferata - cand scapi de traficul infernal (pentru care nu se face nimic) trebuie sa mai stai cu ochii si dupa caschetele care stau la pomana....... :oops:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului alex230ro

nu inteleg,pana la urma e verde intermitent sau nu pentru dreapta??

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ilie_v

Nu este verde pentru facut dreapta si nici nu se preocupa cineva de rezolvari (sau cel putin nu se vede nimic in practica)...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

Nu am inteles, esti pentru radare sau nu ? Ca sa nu las loc la interpretari, eu sunt pentru.
Techno wrote:
M-ati auzit cu tunelu'? Numai eu vad luminita?

Da, merge, dar numai pentru sensul Pipera --> Ch.d.G. Pentru celalalt sens, vorba lui @mradulescu, se pot  sacrifica 150 metri de parc si facuta  o strada de legatura cu str. Zagazului.
Nu este de lepadat nici un pod peste calea ferata pentru a unii Soseaua Nordului cu  Elena Vacarescu, evident cu largirea la 2 benzi / sens a soselei Nordului. Nu stiu daca riveranii sunt de acord si daca nu prefera o strada inchisa, strict pentru uzul propriu. ( cum este acum ).
Exemplific cu unul din tunelurile de la Havana / Cuba care subtraverseaza fara probleme golfurile Oceanului Atlantic ( ma rog, nu e chiar Oceanul Atlantic acolo, dar la o aproximare grosiera  tot Oceanul Atlantic e ). Asta daca se pune problema ca tunelul sa iasa dupa lacuri ( asa ar fi logic, ca sa evite si intersectia cu Nordului ).
Cuba.jpg (42.73 KB; downloaded 3323 times)

Adresez  scuzele de rigoare colegului @codz. ( Stie el de ce ! ).

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Techno

Ieri, la ora 17.30 era verde intermitent la dreapta cum vii de pe pasaj si vrei sa faci dreapta pe Caranfil spre Baneasa. Pricepuratzi?
Mare jonglerie nu era ca majoritatea faceau stanga spre Ambasada Chinei si ocupau si banda unu (cea care ar putea face dreapta spre Baneasa). Tu daca vroiai sa faci dreapta nu puteai de cei care nu vroiau sa faca dreapta ci sa faca stanga  :shock: . Capisci?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435671 posts in 5431 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use