Topic: Ramele ASTRA/IVA modernizate la Alstom
85 posts, 61968 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom
Gabi23
Ramele 033 si 034 vor intra in circulatie cu calatori in urmatoarele luni. Vor fi cuplate cu rame care in prezent circula cate doua pe M4. Pentru inceput o vom vedea pe REM 034, cel mai probabil din luna septembrie, fiind cuplata deja: 130-034-072
Ramele 033 si 034 vor intra in circulatie cu calatori in urmatoarele luni. Vor fi cuplate cu rame care in prezent circula cate doua pe M4. Pentru inceput o vom vedea pe REM 034, cel mai probabil din luna septembrie, fiind cuplata deja: 130-034-072
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom
ByOnu
Da, vor fi cuplate intre TEM-urile care acum sunt formate din 2 REM pe M4.
Primele garnituri sunt:
109 - 033 - 177
130 - 034 - 072
Au facut probele acum 1-2 luni pe M3, dupa program, desigur.
Din pacate, din ce stiu eu de la Alstom, nu vor avea o shema noua de vopsire, nici macar nu vor fi curatate exterior, aici ma refer in special la cele 2 REM-uri de pe M4, ca 033 si 034 sunt parfum dpdv. estetic.
Ca sa completez, din ce stiu eu, 034 are scaunele schimbate.
Din pacate 'no word' despre 183... oricum nu-mi placea ce-au facut din ea.
La modernizare urmeaza 011 si 195, fostele concubine ale saracului 043.
Da, vor fi cuplate intre TEM-urile care acum sunt formate din 2 REM pe M4.
Primele garnituri sunt:
109 - 033 - 177
130 - 034 - 072
Au facut probele acum 1-2 luni pe M3, dupa program, desigur.
Din pacate, din ce stiu eu de la Alstom, nu vor avea o shema noua de vopsire, nici macar nu vor fi curatate exterior, aici ma refer in special la cele 2 REM-uri de pe M4, ca 033 si 034 sunt parfum dpdv. estetic.
Ca sa completez, din ce stiu eu, 034 are scaunele schimbate.
Din pacate 'no word' despre 183... oricum nu-mi placea ce-au facut din ea.
La modernizare urmeaza 011 si 195, fostele concubine ale saracului 043.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom
ByOnu
Ieri 130-034-072 a intrat pe traseu.
Urmeaza 109-033-177 curand. Nu va asteptati sa le vedeti toata ziua pe traseu. Sunt inca in perioada de testare cu calatori.
Ieri 130-034-072 a intrat pe traseu.
Urmeaza 109-033-177 curand. Nu va asteptati sa le vedeti toata ziua pe traseu. Sunt inca in perioada de testare cu calatori.
- Aron
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom
ByOnu
Tot atat ii dati cu M3-ul... NU SUNT FACUTE PENTRU M3, CI PENTRU M4!!!
Tocmai de aceea s-au folosit TEM-uri de 2REM care au DIMETRONIC, special pt a circula pe M4. Plus ca, sa nu uitam, la anul vine primul CAF (cel putin) pt M3/M1.
dj_exemplar wrote:
Cat tine testarea asta???
Reusim s-o mai vedem pe M3??
Tot atat ii dati cu M3-ul... NU SUNT FACUTE PENTRU M3, CI PENTRU M4!!!
Tocmai de aceea s-au folosit TEM-uri de 2REM care au DIMETRONIC, special pt a circula pe M4. Plus ca, sa nu uitam, la anul vine primul CAF (cel putin) pt M3/M1.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom
Utilizator anonim
E o idee buna sa se mearga pe rame modernizate pe M4 pana cand ajunge si ea la o forma la care sa poata sa primeasca trenuri noi...
E o idee buna sa se mearga pe rame modernizate pe M4 pana cand ajunge si ea la o forma la care sa poata sa primeasca trenuri noi...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom
Dr2005
Linia putea ajunge foarte uşor la ,,o forma la care sa poata sa primeasca trenuri noi" dacă în caietul de sarcini pentru noile metrouri se preciza că trebuie să fie echipate cu sistem de siguranţa circulaţiei de la Dimetronic.
Linia putea ajunge foarte uşor la ,,o forma la care sa poata sa primeasca trenuri noi" dacă în caietul de sarcini pentru noile metrouri se preciza că trebuie să fie echipate cu sistem de siguranţa circulaţiei de la Dimetronic.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom
ByOnu
Oricat de mult iti displac IVEle, sunt sigur ca esti un om rational. Se merita sa cumperi trenuri noi pentru o magistrala amarata de 6 statii? Si de 8 statii daca o fac cum promite Udriste, tot nu se merita... nu momentan. In primul rand ca traficul NU necesita trenuri noi, acolo ar putea merge destul de lejer si REM-uri singure la orele linistite, hai sa zicem TEM-uri de 2 REM, dar si asa-s prea mari si consuma prea mult pentru cat de folosita e magistrala. Iar punctul doi: daca se vor cumpara trenuri speciale pentru M4, nu se vor cumpara mai multe de 5 in formula actuala. Se merita sa amestecam parcul in halul asta? Pentru ce?
Utilizator anonim wrote:
E o idee buna sa se mearga pe rame modernizate pe M4 pana cand ajunge si ea la o forma la care sa poata sa primeasca trenuri noi...
Oricat de mult iti displac IVEle, sunt sigur ca esti un om rational. Se merita sa cumperi trenuri noi pentru o magistrala amarata de 6 statii? Si de 8 statii daca o fac cum promite Udriste, tot nu se merita... nu momentan. In primul rand ca traficul NU necesita trenuri noi, acolo ar putea merge destul de lejer si REM-uri singure la orele linistite, hai sa zicem TEM-uri de 2 REM, dar si asa-s prea mari si consuma prea mult pentru cat de folosita e magistrala. Iar punctul doi: daca se vor cumpara trenuri speciale pentru M4, nu se vor cumpara mai multe de 5 in formula actuala. Se merita sa amestecam parcul in halul asta? Pentru ce?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom
Utilizator anonim
Pai din cauza asta zic ca nu merita sa se agite cu trenuri noi. Da, IVEle imi displac in forma actuala, accept modernizare cu actionare in CA si o imbunatatire la design.
Pai din cauza asta zic ca nu merita sa se agite cu trenuri noi. Da, IVEle imi displac in forma actuala, accept modernizare cu actionare in CA si o imbunatatire la design.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom
Dominatrix
"Momentul adevarului' pentru trenurile IVA de pe M4 va fi cand se va deschide M6 ca racord din statia 1 Mai. Dar mai sunt niste ani buni pana atunci.
"Momentul adevarului' pentru trenurile IVA de pe M4 va fi cand se va deschide M6 ca racord din statia 1 Mai. Dar mai sunt niste ani buni pana atunci.
- Aron
-
Posted:
-
Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom
Aron
Pana la urma ce se intampla cu 109-033-177 si 130-034-072, s-a spus ca 130 deja iesise pentru testari, si .....rezultatul?? S-au s-a abandonat si aceasta idee..?
Pana la urma ce se intampla cu 109-033-177 si 130-034-072, s-a spus ca 130 deja iesise pentru testari, si .....rezultatul?? S-au s-a abandonat si aceasta idee..?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom
ByOnu
TEM-ul cu 034 e pe M4 de muuult!! Celalalt ori in teste, ori a iesit deja..
TEM-ul cu 034 e pe M4 de muuult!! Celalalt ori in teste, ori a iesit deja..
- IK4
-
Posted:
-
Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom
IK4
Pana la urma in ce consta modernizarea ramei 034? Ce s-a schimbat la ea? Banuiesc ca sistemul de actionare este tot cel vechi din moment ce functioneaza in tren cu doua rame vechi. A fost plimbata doar sa vada Parisul?
Pana la urma in ce consta modernizarea ramei 034? Ce s-a schimbat la ea? Banuiesc ca sistemul de actionare este tot cel vechi din moment ce functioneaza in tren cu doua rame vechi. A fost plimbata doar sa vada Parisul?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom
ByOnu
Saptamana asta TEM-ul 109-033-177 a iesit pe traseu. O frumusete de rama. Pacat ca s-au dat deja doua graffuri pe ea. Trist totusi ca nici Militariul nu s-a prea chinuit sa o curete frumos. Lipsesc celebreleM-uri de pe usile cabinelor, 'cauciucele' sunt murdare cu graffurile vechi.
In rest, de remarcat ca are afisaje in interior. Nefuntionale, of course.
Saptamana asta TEM-ul 109-033-177 a iesit pe traseu. O frumusete de rama. Pacat ca s-au dat deja doua graffuri pe ea. Trist totusi ca nici Militariul nu s-a prea chinuit sa o curete frumos. Lipsesc celebreleM-uri de pe usile cabinelor, 'cauciucele' sunt murdare cu graffurile vechi.
In rest, de remarcat ca are afisaje in interior. Nefuntionale, of course.
📖 Pagination options