Topic: Autobaza Ferentari
106 posts, 62155 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Autobaza Ferentari
Robert24
Da, exact asta si dorim!
Nu acceptam sub nicio forma zvonistica de 2 lei. Nu aici!
Da, exact asta si dorim!
Nu acceptam sub nicio forma zvonistica de 2 lei. Nu aici!
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Autobaza Ferentari
mihai565
Turatia autobazei Ferentari din ianuarie 2019 :
104 - 6
105 - 14
116 - 17
124 - 1
125 - 3
126 - 1
133 - 19
137 - 12
139 - 23
141 - 15
173 - 4
216 - 1
220 - 15
302 - 6
323 - 9
439 - 4
440 - 4
419 - 2
422 - 4
Total: 160
Turatia autobazei Ferentari din ianuarie 2019 :
104 - 6
105 - 14
116 - 17
124 - 1
125 - 3
126 - 1
133 - 19
137 - 12
139 - 23
141 - 15
173 - 4
216 - 1
220 - 15
302 - 6
323 - 9
439 - 4
440 - 4
419 - 2
422 - 4
Total: 160
- 1689
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobaza Ferentari
ADK
Autobaza Ferentari în anii '70...'80.
Autobaza Ferentari în anii '70...'80.
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_005217.jpg (109.26 KB; downloaded 7251 times)
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_005252.jpg (147.9 KB; downloaded 8064 times)
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_005303.jpg (150.32 KB; downloaded 7250 times)
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_005236.jpg (138.14 KB; downloaded 7246 times)
- V2A
-
Posted:
-
Re: Autobaza Ferentari
V2A
La data de 18.07.2019, parcul autobazei Ferentari este format din:
Mercedes-Benz Citaro Euro 3 (76/77*): 4109, 4114, 4117, 4141, 4142, 4160, 4162, 4166, 4179, 4183, 4195, 4196, 4197, 4211, 4213, 4214, 4225, 4266, 4279, 4288, 4292, 4297, 4298, 4307, 4311, 4312, 4324, 4325, 4334, 4338, 4339, 4343, 4347, 4348, 4351, 4353, 4355, 4360, 4371, 4381, 4387, 4389, 4398, 4399, 4403, 4405, 4407, 4408, 4409, 4416, 4417, 4418, 4420, 4428, 4429, 4438, 4444, 4445, 4446, 4448, 4452, 4459, 4460, 4463, 4464, 4466, 4467, 4468, 4470, 4472, 4473, 4474, 4492, 4509, 4523*, 4533, 4552
Mercedes-Benz Citaro Euro 4 (86): 4602, 4608, 4616, 4623, 4649, 4656, 4681, 4682, 4683, 4684, 4685, 4686, 4736, 4740, 4741, 4743, 4744, 4745, 4746, 4747, 4748, 4791, 4792, 4793, 4796, 4797, 4806, 4812, 4815, 4861, 4862, 4863, 4864, 4865, 4879, 4887, 4888, 4889, 4890, 4892, 4893, 4894, 4895, 4896, 4897, 4898, 4911, 6211, 6212, 6216, 6228, 6229, 6230, 6231, 6232, 6233, 6234, 6235, 6236, 6237, 6238, 6239, 6240, 6241, 6242, 6243, 6244, 6245, 6246, 6247, 6248, 6249, 6250, 6251, 6252, 6253, 6254, 6255, 6256, 6257, 6258, 6260, 6274, 6279, 6297, 6298
Otokar Kent C-10 (9): 6301, 6302, 6303, 6304, 6305, 6320, 6321, 6322, 6324
Otokar Kent C-12 (55): 6427, 6447, 6448, 6449, 6452, 6453, 6454, 6455, 6456, 6457, 6458, 6459, 6460, 6513, 6516, 6566, 6574, 6576, 6579, 6580, 6581, 6582, 6584, 6585, 6586, 6587, 6588, 6589, 6590, 6591, 6649, 6650, 6651, 6652, 6653, 6654, 6655, 6656, 6666, 6681, 6682, 6683, 6686, 6687, 6688, 6689, 6690, 6691, 6692, 6694, 6699, 6700, 6701, 6702, 6703
* Autobuzul 4523 este împrumutat la Tulcea.
Total: 226/227* autobuze
La data de 18.07.2019, parcul autobazei Ferentari este format din:
Mercedes-Benz Citaro Euro 3 (76/77*): 4109, 4114, 4117, 4141, 4142, 4160, 4162, 4166, 4179, 4183, 4195, 4196, 4197, 4211, 4213, 4214, 4225, 4266, 4279, 4288, 4292, 4297, 4298, 4307, 4311, 4312, 4324, 4325, 4334, 4338, 4339, 4343, 4347, 4348, 4351, 4353, 4355, 4360, 4371, 4381, 4387, 4389, 4398, 4399, 4403, 4405, 4407, 4408, 4409, 4416, 4417, 4418, 4420, 4428, 4429, 4438, 4444, 4445, 4446, 4448, 4452, 4459, 4460, 4463, 4464, 4466, 4467, 4468, 4470, 4472, 4473, 4474, 4492, 4509, 4523*, 4533, 4552
Mercedes-Benz Citaro Euro 4 (86): 4602, 4608, 4616, 4623, 4649, 4656, 4681, 4682, 4683, 4684, 4685, 4686, 4736, 4740, 4741, 4743, 4744, 4745, 4746, 4747, 4748, 4791, 4792, 4793, 4796, 4797, 4806, 4812, 4815, 4861, 4862, 4863, 4864, 4865, 4879, 4887, 4888, 4889, 4890, 4892, 4893, 4894, 4895, 4896, 4897, 4898, 4911, 6211, 6212, 6216, 6228, 6229, 6230, 6231, 6232, 6233, 6234, 6235, 6236, 6237, 6238, 6239, 6240, 6241, 6242, 6243, 6244, 6245, 6246, 6247, 6248, 6249, 6250, 6251, 6252, 6253, 6254, 6255, 6256, 6257, 6258, 6260, 6274, 6279, 6297, 6298
Otokar Kent C-10 (9): 6301, 6302, 6303, 6304, 6305, 6320, 6321, 6322, 6324
Otokar Kent C-12 (55): 6427, 6447, 6448, 6449, 6452, 6453, 6454, 6455, 6456, 6457, 6458, 6459, 6460, 6513, 6516, 6566, 6574, 6576, 6579, 6580, 6581, 6582, 6584, 6585, 6586, 6587, 6588, 6589, 6590, 6591, 6649, 6650, 6651, 6652, 6653, 6654, 6655, 6656, 6666, 6681, 6682, 6683, 6686, 6687, 6688, 6689, 6690, 6691, 6692, 6694, 6699, 6700, 6701, 6702, 6703
* Autobuzul 4523 este împrumutat la Tulcea.
Total: 226/227* autobuze
- ByOnu
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Autobaza Ferentari
shoppy
Panouri solare pentru incalzirea apei, s-a folosit si la unele blocuri cum ar fi cele din cartierul Baneasa, s-a abandonat dupa revolutie.
Panouri solare pentru incalzirea apei, s-a folosit si la unele blocuri cum ar fi cele din cartierul Baneasa, s-a abandonat dupa revolutie.
- 1689
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Autobaza Ferentari
cris_m
Uite o idee foarte desteapta cu panourile solare in oras, eu as monta la toate depourile si autobazele pe post de acoperisuri. Dublu avantaj: energie "verde" pentru oras (de ce nu pentru transportul electric) si ferirea vehiculelor de intemperii si soare vara...
Uite o idee foarte desteapta cu panourile solare in oras, eu as monta la toate depourile si autobazele pe post de acoperisuri. Dublu avantaj: energie "verde" pentru oras (de ce nu pentru transportul electric) si ferirea vehiculelor de intemperii si soare vara...
- Chev Celios
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Autobaza Ferentari
1689
Categoric nu este aici locul pentru discutia aceasta, insa instalarea unor panouri solare (fie fotovoltaice, fie pentru sustinerea prepararii apei calde menajere) nu se rezuma la a le urca undeva sus si gata.
In primul rind, trebuie facut un studiu de eficienta energetica. Coeficientul de insorire pentru zona respectiva justifica o astfel de investitie ?
In al doilea rind, orice structura pe care se cocoata panourile trebuie sa fie capabila sa sustina greutatea, sa reziste la intemperii (iar Bucurestiul nu duce lipsa de fenomene meteo extreme in ultimii ani...), etc Nu e un simplu infipt patru stilpi, tras doua bare intre, urcat panourile si gata - parcam autobuze sub...
In al treilea rind, trebuie studiata posibilitatea conectarii acestor panouri la infrastructura. Nu e atit de atit de simplu pe cit se crede.
Si nu in ultimul rind nu trebuie cazut in mirajul ca producerea energiei recuperabile e inofensiva (mai ales pentru micro-climat).
Categoric nu este aici locul pentru discutia aceasta, insa instalarea unor panouri solare (fie fotovoltaice, fie pentru sustinerea prepararii apei calde menajere) nu se rezuma la a le urca undeva sus si gata.
In primul rind, trebuie facut un studiu de eficienta energetica. Coeficientul de insorire pentru zona respectiva justifica o astfel de investitie ?
In al doilea rind, orice structura pe care se cocoata panourile trebuie sa fie capabila sa sustina greutatea, sa reziste la intemperii (iar Bucurestiul nu duce lipsa de fenomene meteo extreme in ultimii ani...), etc Nu e un simplu infipt patru stilpi, tras doua bare intre, urcat panourile si gata - parcam autobuze sub...
In al treilea rind, trebuie studiata posibilitatea conectarii acestor panouri la infrastructura. Nu e atit de atit de simplu pe cit se crede.
Si nu in ultimul rind nu trebuie cazut in mirajul ca producerea energiei recuperabile e inofensiva (mai ales pentru micro-climat).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Autobaza Ferentari
shoppy
Avem construite parcuri solare peste tot de la Dunare pana la Satu Mare, aoleu peste ce conspiratie am dat, deci toate sunt construite cumva voit gresit, si mai distrug si microclimatu, bun asa, rau am mai evoluat de la arderea carbunelui in hidrocentrale care distrugeau climatul cu totul si nici nu erau urate, nici nu omorau pasarile, nici nimic.
(Defapt nu insorirea este totul, este insorirea / temperatura, ca asa s-au facut parcuri in cotul Dunarii unde este insorirea maxima ca s-au trezit ca majoritatea radiatiei este vara la temperatura maxima deci randament redus si alte parcuri cu insorire inferioara au avut productie superioara.)
Avem construite parcuri solare peste tot de la Dunare pana la Satu Mare, aoleu peste ce conspiratie am dat, deci toate sunt construite cumva voit gresit, si mai distrug si microclimatu, bun asa, rau am mai evoluat de la arderea carbunelui in hidrocentrale care distrugeau climatul cu totul si nici nu erau urate, nici nu omorau pasarile, nici nimic.
(Defapt nu insorirea este totul, este insorirea / temperatura, ca asa s-au facut parcuri in cotul Dunarii unde este insorirea maxima ca s-au trezit ca majoritatea radiatiei este vara la temperatura maxima deci randament redus si alte parcuri cu insorire inferioara au avut productie superioara.)
- GPS
-
Posted:
-
📖 Pagination options