Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Zona Gării de Nord (Calea Griviței / bucla Vulcănescu - Witing - Plevnei)

63 posts, 24893 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB bgd70

In acest caz, poate ca ar trebui ca Asociatia sa trimita o adresa catre autoritatile competente (PMB, TPBI, STB) pentru a cere explicatii si a pentru a incerca sa opreasca desfintarea depoului de troleibuze Bujoreni. Inca se mai pot opri aceste mutari. Daca e posibil, ar trebui sugerat sa se distribuite autobuzele hibride la autobazele apropite liniilor pe care circula si sa se revina la starea initala a depoului; e o aberatie cum este in prezent.

(Scuze pt off-topic)

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB barbuandrei

Cand vreodata crezi ca vor asculta de un punct de vedere? Toata lumea a fost de acord ca aceste autobuze nu aveau ce cauta la Bujoreni, insa doar 3 oameni au luat aceasta hotarare, iar dupa stim cu totii ce s-a intamplat. Timpul va trece si vor iesi multe lucruri la iveala cu acest depou transformat intr-o autobaza dintr-o ambitie personala, dar in prezent stam neputinciosi si vedem cate lucruri proaste se intampla acolo.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB linia 69

Si au apucat comisiile sa aleaga traseul retelei sau inca delibereaza, sa vada care e traseul cel mai intortocheat ?
Pana la urma de ce sa nu facem planuri ? Poate cineva .... de mai sus .... se inspira .... sau poate sa facem noi o adresa ceva ... asa cum un coleg a propus.    
Fiindca tot urmeaza sa se mai faca mutari/schimbari in viior, 96 unit cu 65 este cea mai potrivita varianta, doar daca se va face legatura retelelor asa cum este normal.
Si eu vad la fel ... fara ochelari !          

Ne-am bucurat ca s-au adus autobuze hybrid, toate bune si frumoase, dar cum totul se plateste acum a sosit nota de plata ... DESFIINTAREA DEPOULUI BUJORENI.
Nu asa se procedeaza (la altii) dragilor .... se merge in paralel si cu una si cu alta ! Si se dezvolta si una si cealalta, nu trebuie sacrificata una ca sa creasca alta !!! Asta e o ''AFACERE PAGUBOASA" pana la urma !    
   

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB stefan_br

Cum ar fi sa ne trezim peste cativa ani ca niste oameni sa zica ca sunt doua autobaze prea apropiate ( Bujoreni si Militari) si sa se desfiinteze una.

 


Re: Reteaua din zona Garii de Nord (Calea Grivitei / bucla Vulcanescu - Witing - Plevnei) orex

Bujoreniul nu va disparea asa curand. Are un ascendent, considerat de mine un atu. E singurul depou din vestul Capitalei. Liniile de Alexandria, Drumul Taberei si Militari sunt dependente de EL!!
Cat priveste autobaza Militari si aceasta se afla in siguranta, in prezent, ca nu poti ”deporta” toate autobuzele de acolo in alte surate, ca, deja, e inghesuiala mare in ceea ce mai are STB la ora actuala! ”Bine”( cu sensul peiorativ, desigur) ca n-au iesit cele doua licitatii de ”100” (autobuze electrice si troleibuze) ca, le priponeau, undeva pe un camp/ teren viran, pana-si dadeau seama ca n-au unde sa le mai strecoare prin autobazele/depourile existente! Parerea mea! ;)
PS
Bine ca Floreasca inca exista, Pipera, din pacate e istorie! :no:

 


Re: Reteaua din zona Garii de Nord (Calea Grivitei / bucla Vulcanescu - Witing - Plevnei) barbuandrei

Nu stiu despre ce vorbesti, dar acele linii din Alexandria/Drumul Taberei/Militari nu mai sunt dependente de Bujoreni de luni bune. 😂

 


Re: Reteaua din zona Garii de Nord (Calea Grivitei / bucla Vulcanescu - Witing - Plevnei) orex

Potrivit informatiilor STB, sunt doar 4(patru) ”adaposturi” pentru troleibuze in tot Bucurestiul.. Acum, ca vor exista unii care vor sa ”care” troleibuze, numai de amorul artei, din alte puncte cardinale, spre vest, de unde sa-si inceapa treaba, dis de dimineata,  e altceva!!
PS
69 nu-si incepe treaba , zilnic, din Bujoreni si din Vatra? Cam DA! ;)

 


Re: Reteaua din zona Garii de Nord (Calea Grivitei / bucla Vulcanescu - Witing - Plevnei) alliens

Asteptarile erau ca noua ocnducere a PMB sa puna capat acestor aberatii, ar fi fost un smeeal bun si  fara costuri financiare ca se vrea o schimbare in bine a transportului public , se pare insa ca se merge inainte cu ele,  drumul de la promisiune electorala la fapta e lung.

 


Re: Reteaua din zona Garii de Nord (Calea Grivitei / bucla Vulcanescu - Witing - Plevnei) barbuandrei

orex wrote:
Potrivit informatiilor STB, sunt doar 4(patru) ”adaposturi” pentru troleibuze in tot Bucurestiul.. Acum, ca vor exista unii care vor sa ”care” troleibuze, numai de amorul artei, din alte puncte cardinale, spre vest, de unde sa-si inceapa treaba, dis de dimineata,  e altceva!!
PS
69 nu-si incepe treaba , zilnic, din Bujoreni si din Vatra? Cam DA! ;)


Doar din Vatra.

 


Re: Reteaua din zona Garii de Nord (Calea Grivitei / bucla Vulcanescu - Witing - Plevnei) Stefan28

69 din ce știu mai are ture de la Bujoreni atunci când e deficitul de troleibuze mare la Vatra, exemplul fiind 5286 la începutul acestei săptămâni.

 


Re: Reteaua din zona Garii de Nord (Calea Grivitei / bucla Vulcanescu - Witing - Plevnei) cris_m

alliens wrote:
Asteptarile erau ca noua ocnducere a PMB sa puna capat acestor aberatii, ar fi fost un smeeal bun si  fara costuri financiare ca se vrea o schimbare in bine a transportului public , se pare insa ca se merge inainte cu ele,  drumul de la promisiune electorala la fapta e lung.

Schimbarea nu vine peste noapte, vine dupa cativa ani... totusi sa nu uitam ca sunt de reparat niste zeci de ani de anormalitate. Mai mult, inca sunt persoane in pozitii cheie care nu au fost inlocuite cu profesionisti, iar chestia asta se vede chiar in deciziile astea aberante care inca se iau...

 


Re: Reteaua din zona Garii de Nord (Calea Grivitei / bucla Vulcanescu - Witing - Plevnei) barbuandrei

@Stefan28  Faptul ca imprumuta un troleibuz, cu soferi de la Vatra nu inseamna ca are ture in linia 69. Sa nu se inteleaga gresit, sunt total impotriva acestor modificari si critic de fiecare data acesti zeci de kilometri facuti degeaba (exemplu 96 cu acces la Depoul Alexandria din Vatra).  :popa:

 


Re: Reteaua din zona Garii de Nord (Calea Grivitei / bucla Vulcanescu - Witing - Plevnei) alliens

cris_m wrote:
alliens wrote:
Asteptarile erau ca noua ocnducere a PMB sa puna capat acestor aberatii, ar fi fost un smeeal bun si  fara costuri financiare ca se vrea o schimbare in bine a transportului public , se pare insa ca se merge inainte cu ele,  drumul de la promisiune electorala la fapta e lung.

Schimbarea nu vine peste noapte, vine dupa cativa ani... totusi sa nu uitam ca sunt de reparat niste zeci de ani de anormalitate. Mai mult, inca sunt persoane in pozitii cheie care nu au fost inlocuite cu profesionisti, iar chestia asta se vede chiar in deciziile astea aberante care inca se iau...

Sunt de acord, insa oprirea unor proiecte paguboase, oprire care nici macar nu implica costuri financiare, ar fi fost un prim semnal ca  lucrurile se vor schimba. si nu se va mai continua cu improvizatiile  fara logica aduse de fosta administratie.  Pana se inlocuisec persoanele incompetente., ar fi trbeuit macar sa puna stop la toate aceste proiecte o luna - doua  urmand sa fie apoi reanalizate.

 


Re: Reteaua din zona Garii de Nord (Calea Grivitei / bucla Vulcanescu - Witing - Plevnei) WAYNEN

Consider că cea mai bună variantă pentru unirea rețelelor de troleibuz din zona Gării de Nord este următoarea:
Reteaua de troleibuze de la Gara de Nord.jpg (1.39 MB; downloaded 3607 times)

Totuși,se poate crea o buclă de întoarcere pe Strada Buzești și Prelungirea Gării de Nord,care poate fi folosită de linia 97 când nu se poate traversa Calea Victoriei sau când apar anumite evenimente neplăcute pe străziile Polizu,Occidentului și Gheorghe Manu.În rest,linia 97 ar trebui prelungită până la "Piața Romană" pe traseul pe care l-am prezentat în topicul aferent.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 2301 forum members have written 422615 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use