Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1479 posts, 306585 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 106
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera nemo

Văd că au ras toţi copacii de pe partea dreaptă a şoselei, pe sensul spre Bd. Barbu Văcărescu. Bravo, băieţi! Oare chiar nu s-au uitat deloc pe proiect când au făcut asta? Fiindcă în proiect apare clar o şosea cu 3 benzi pe sens cu spaţiu verde pe mijloc, iar orice minte normală ar presupune că acel spaţiu verde a fost lăsat tocmai pentru a proteja copacii, cele 2 benzi actuale ale şoselei (fiecare dintre ele fiind cam o dată şi jumătate mai lată decât o bandă obişnuită de circulaţie) transformându-se în 3 benzi (pentru un sens).
Nu ştiu dacă se va expropria o parte din curtea clădirii de sticlă, dar ştiu sigur că postul de transformare de lângă Nusco Tower va dispărea de acolo, fiind relocat de comun acord cu reprezentanţii Electrica.
Largire Sos. Pipera_1.JPG (482.19 KB; downloaded 4182 times)
Dedesubtul pasajului se va amenaja o parcare (în zona hasurata)
Pasaj peste Bd. Barbu Vacarescu.JPG (460.66 KB; downloaded 4173 times)

 


Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera cornel001

Probabil copacii existenti nu intrau in planul de decorare al spatiului verde.

 


Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera mindmasster

am trecut si eu pe acolo si am vazut ca au taiat toti pomii au fost taiati

 


Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera Goldmund

E incredibil cat e de construit in Bucuresti/imprejurimi.Si nu ma refer doar la largiri,canalizare,cabluri,asfaltare,linii de tram.,de metrou,"noi strapungeri",ci si la pasaje,poduri,Portul Bucuresti de pe Canalul Dunarea-Bucuresti,sau marirea(daca nu dublarea in viitorii 10 ani a)Aeroportului International HC
UE ar trebui involvata mult mai mult in proiectele astea,completarea cu bani de la BM,BERD s.a.....
Pentru o Romanie europeana

 


  • Mrs
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera Mrs

Goldmund wrote:
E incredibil cat e de construit in Bucuresti/imprejurimi.Si nu ma refer doar la largiri,canalizare,cabluri,asfaltare,linii de tram.,de metrou,"noi strapungeri",ci si la pasaje,poduri,Portul Bucuresti de pe Canalul Dunarea-Bucuresti,sau marirea(daca nu dublarea in viitorii 10 ani a)Aeroportului International HC
UE ar trebui involvata mult mai mult in proiectele astea,completarea cu bani de la BM,BERD s.a.....
Pentru o Romanie europeana


Sunt foarte multe de facut. UE  s-a implicat prin alocarea a aproximativ 35 MILIARDE euro pentru perioada post aderare 2007-2013. Din pacate, statul roman, prin persoanele alese de noi, nu a atras decat cateva milioane  :shock:  :shock:  :(  :(  


O persoana care chiar cunoaste despre ce e vorba a vorbit de curand despre acest subiect. Mai jos link-ul:

http://www.zf.ro/eveniment/treichl-erst ... za-6746467

 


Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera shoppy

In afara de taierea copacilor nu s-a facut altceva.
A aparut si planul constructiei, o sa fie un pasaj cu 18 deschideri(17 mici si una mai mare).
DSC06126.JPG (142.22 KB; downloaded 3958 times)
DSC06127.JPG (273.88 KB; downloaded 3979 times)
DSC06129.JPG (271.89 KB; downloaded 3974 times)

 


Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera Nightwolf

Okkkkk....
Data inceperii??
Data finalizarii??
E ceva suspect cu planul ala... din ceea ce am vazut eu acolo suprafata circulabila in zona metrou A. Vlaicu ar fi de 8 benzi (4 pod + 4 locale) ceea ce inseamna o latime a partii carosabile de 4x3,50=14,00 m ... sa inteleg ca se mai "taie" din trotuare??

 


Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera shoppy

Daca tot nu se respecta atunci de ce sa le mai treaca? Ca sa vada toata lumea cu cat e depasita?
Du-te si amendeaza-i :mrgreen: .

 


  • Mrs
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera Mrs

Nu au pus datele ca sa nu stie ala micu' -Corlenush.... Ca sa nu-i ceara lu tatsu' un nou bugatti veyron... (prietenii stie de ce)

 


  • Mrs
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera Mrs

probabil va fi considerat off topic dar, ca o continuare a celor spuse de CEO-ul de la Erste, inca o persoana in cunostinta de cauza mai da un verdict despre absortia fondurilor UE:


Am dat UE cu 2,35 mld. € mai mult decât am primit
După trei ani ÅŸi jumătate de la aderare, România a reuÅŸit contraperfor­manÅ£a de a absorbi numai 10% din fondurile UE alocate prin  instrumentele structurale ÅŸi 12% din cele destinate agriculturii.

Nemulţumiri mocnite ale pre­mierului la reuniunile interministeriale, videocon­ferinţe în cadrul cărora prefecţii sunt traşi de urechi şi semnale de alarmă din partea reprezentanţilor FMI şi ai unor instituţii bancare importante. Motivul? De la aderare şi până în prezent, România a contribuit la bugetul UE, în calitate de stat membru, cu suma totală de 4,53 miliarde de euro, ultima plată fiind efectuată pe 2 august a.c. În schimb, proiectele europene au „absorbit“ doar 2,18 miliarde de euro (971 de milioane din fondurile structurale şi 1,2 miliarde de euro din cele pentru agricultură). Cu alte cuvinte, am vărsat la bugetul Uniunii Europene mai mulţi bani decât am fost capabili să încasăm prin programele ce ne-au fost dedicate.

Dezvoltarea reţelelor de transport, neinteresantă pentru autorităţi

Deşi se declară nemulţumit de nivelul scăzut al plăţilor efectuate pentru proiectele europene, singura măsură de stimulare a absorbţiei anunţată de Emil Boc e cea referitoare la rezilierea contractelor ale căror lucrări au înregistrat întârzieri de şase-nonă luni.

Din 2007 şi până la jumătatea acestui an, au fost alocate fonduri structurale şi de coeziune în valoare totală de 7,16 miliarde de euro. Cel mai mare grad de absorbţie, 19,83%, s-a înregistrat în cadrul Programului Operaţional Regional, valoarea totală a plăţilor fiind de 1,5 miliarde de lei (357 de milioane de euro), alocarea pentru intervalul 1 ianuarie 2007 – 30 iunie 2010 fiind de 1,44 miliarde de euro. Au fost depuse peste 4.800 de proiecte, însă s-au aprobat până acum doar 876, circa 1.500 fiind respinse. Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice ocupă a do­ua poziţie, cu un grad de absorbţie de 12,65%, respectiv plăţi efectuate în valoare de 651 de milioane de lei (155 de milioane de euro). Bugetul total alocat a fost de 909 milioane de euro, pentru perioada scursă până în prezent. Deşi acesta este programul în cadrul căruia s-a depus cel mai mare număr de proiecte, peste 6.100, rata de succes este scăzută, fiind aprobate doar 1.526 de proiecte; altfel spus, doar una din patru cereri de finanţare a primit undă verde. „Gradul de respingere este foarte mare fiindcă cei ce gestionează acest program nu cer documente sau informaţii suplimentare, ci pur şi simplu nu aprobă proiectele. Nu mediul privat este de vină pentru nivelul scăzut al ab­sorbţiei, ci autorităţile statului, care nu pot gestiona fondurile UE“, spune Szabolcs Ilyes, Country Manager PNO Consultants. În cadrul Programului Operaţional Sectorial Mediu, s-au plătit 907 milioane de lei (216 milioane de euro), înregistrându-se un grad de absorbţie de 10,88%. Alocarea financiară pentru cei trei ani şi jumătate a fost de peste 1,65 miliarde de euro. Din cele 242 de proiecte depuse, aproape jumătate au obţinut finanţare. Cât priveşte Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, rata de absorbţie a fost de 8,25%, fiind depuse 5.600 de cereri de finanţare, din care au fost aprobate numai 1.370. Din totalul de 1,27 miliarde de euro destinate acestui program din 2007 şi până la jumătatea acestui an, la beneficiari au ajuns doar 130 de milioane de euro. Ultimul loc la cheltuirea banilor eu­ropeni este ocupat de Programul Operaţional Sectorial Transport, care a înregistrat un grad de utilizare a fondurilor nerambursabile de 1,86%. Cele 24 de proiecte aprobate au primit până în prezent doar 37,55 milioane de euro de la bugetul comunitar, dintr-o alocare totală de 1,71 miliarde de euro.

Ceva mai bine stăm la capitolul fonduri UE pentru agricultură şi dezvoltare rurală, pentru care s-au depus circa 41.000 de proiecte, din care au fost aprobate aproximativ 13.000. Cele mai solicitate măsuri au fost cele pentru sprijinirea fermelor de semisubzistenţă şi pentru instalarea tinerilor fermieri.

Suntem îngrijoraţi de absorbţia fondurilor UE. Nu vă puteţi permite să pierdeţi 17% din PIB.
Jeffrey Franks, şeful misiunii FMI în România


11% este gradul mediu de absorbţie a fondurilor comunitare alocate României, la trei ani şi jumătate de la aderarea ţării noastre la UE



http://www.capital.ro/articol/am-dat-ue ... 37888.html

 


Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera Nightwolf

Este strigator la cer si am s-o repet la nesfarsit .... taiem salarii/pensii impozitam cat se poate sa facem economii dar miliardele stau sa intre in tara si tembelii astia nu le lasa ca nu`s in stare sa faca niste proiecte

 


Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera telvanni

Nu mai zic ca sunt o gramada de sate si comune care nu au drumuri normale, apa curenta si canal. Daca iesim din bucuresti...ne intoarce inca 50 de ani in timp.

 


Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera Serban

La Lukoil a aparut un utilaj pentru forat...

 


Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera Serban

E o chestiune de ore pana incep lucrarile. Deja in zona au aparut si alte echipamente pentru utilajul de forat si semne de circulatie care interzic accesul pe Pipera pe portiunea de la Lukoil.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 106
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435670 posts in 5431 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use