Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA7 (Ploiești - Bacau - Siret)

 

Topic: Tronson Ploiesti-Buzau

207 posts, 25497 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 15
 
 

📖 Pagination options
  • orex
  • Posted: Wednesday, 08.06.2022, 17:27
  •  

Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

Autostrada Ploiești -Buzău : Guvernul a aprobat exproprieri suplimentare pentru relocarea utilităților și asigurarea gropilor de împrumut de unde se extrag agregatele
Guvernul a aprobat în ședința de miercuri exproprieri suplimentare pentru relocări de utilități și asigurarea gropilor de împrumut pe traseul Autostrăzii A7 Ploiești-Buzău. Gropile de împrumut sunt necesare constructorilor pentru extragerea agregatelor. Contractul pentru lotul 2, de mijloc (Mizil -Pietroasele 28 km.) a fost semnat marți, la Buzău cu asocierea Coni-Trace, iar vineri sau săptămâna viitoare va fi semnat și contractul pentru Lotul 1 Ploiești-Mizil ( 21 km.) cu Pizzarotti. Sunt contracte de execuție, deci constructorii sunt așteptați să intre în șantier cel mai târziu în august, dar condiționat de emiterea ordinului pentru începerea lucrărilor și finalizarea tuturor formalităților.

Actul normativ privește doar proprietățile din județul Prahova : 224 de imobile reprezentând peste 700 mii de metri pătrați : ,,HOTĂRÂRE DE GUVERN privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată, situate pe amplasamentul suplimentar, pentru asigurarea terenurilor necesare gropilor de împrumut şi pentru relocarea utilităţilor, aprobarea listei imobilelor proprietate publică a statului, precum şi a listei imobilelor proprietate publică a unităţilor administrativ – teritoriale, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Autostrada Ploieşti – Buzău”, aflate pe raza localităţilor Dumbrava, Drăgăneşti, Tomşani, Colceag şi Baba Ana, din judeţul Prahova
Guvernul a aprobat amplasamentul suplimentar al lucrării de utilitate publică de interes național “Autostrada Ploiești – Buzău“, judetul Prahova, în vederea asigurării terenurilor necesare gropilor de împrumut şi pentru relocarea utilităţilor.  În aceste sens, Executivul a aprobat declanşarea procedurilor de expropriere a 224 de imobile proprietate privată, în suprafață totală de 738.509 mp teren, situate pe acest amplasament, respectiv pe raza localităților Dumbrava, Drăgăneşti, Tomşani, Colceag şi Baba Ana, din judeţul Prahova, precum și sumelor individuale estimate de către expropriator aferente despăgubirilor, în cuantum total de 1,22 milioane lei. Suma aferentă despăgubirilor va fi alocată de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii.” a transmis Executivul.

Pentru terenurile din județul Buzău, exproprierile vor viza 130 de imobile, potrivit unui Proiect de Hotărâre de Guvern pe care Ministerul Transporturilor l-a publicat încă din martie :
Prin prezentul proiect de act normativ se propune:
1) aprobarea amplasamentului suplimentar al lucrării de utilitate publică de interes național “Autostrada Ploiești – Buzău“ – județul Buzău, aflat pe raza localităților Săhăteni, Stâlpu, Buzău, Țintești, din județul Buzău,
2) aprobarea declanşării procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată, situate pe amplasamentul suplimentar necesar pentru asigurarea gropilor de împrumut și pentru relocarea utilităților, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național “Autostrada Ploiești – Buzău“, aflate pe raza localităților Săhăteni, Stâlpu, Buzău, Țintești, din județul Buzău, a listei imobilelor supuse exproprierii, compusă în baza evidenţelor unităţilor administrativ – teritoriale a localităţilor şi confirmată de către acestea cu ştampilă şi semnătură, precum şi sumele individuale estimate de către expropriator aferente despăgubirilor în cuantum total de 5.906,2 mii lei pentru un număr de 130 imobile, în suprafaţă totală de 871.572 mp, ”

 


  • orex
  • Posted: Thursday, 16.06.2022, 08:04
  •  

Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

CNAIR a semnat contractul pentru execuția lotului 1 Ploiești – Mizil (21 km)
Compania de Drumuri a semnat joi dimineață contractul pentru execuția lotului 1 al Autostrăzii Ploiești – Buzău , al doilea contract semnat din cele 13 loturi ale întregului proiect A7 Ploiești – Pașcani. Contractul a fost parafat la Guvern cu asocierea Pizzarotti – Retter pentru 1,4 miliarde lei, finanțare prin PNRR și 20 de luni durată de execuție.

Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a declarat: „Mă aștept ca, cât mai rapid, cei care au câștigat să înceapă să lucreze efectiv în teren. Pot să fac și o atenționare: Să vă țineți de termenele contractelor astfel încât toate lucrurile să meargă așa cum trebuie […] Vorbim de al doilea contract semnat în decurs de 10 zile, două din 13. Ținta ca toate cele 13 contracte pe A7 de la Ploiești la Pașcani să fie semnate până la sfârșitul anului 2022, deși bornele din PNRR în ceea ce privește A7 sunt până la sfârșitul anului 2023. Lucrurile pot fi făcute înainte, asta este ținta pe care colegii mei de la CNAIR o știu”.

 


  • orex
  • Posted: Thursday, 16.06.2022, 11:58
  •  

Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

“AUTOSTRADA PLOIESTI - BUZAU”
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării și MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCURII, în calitate de coordonator de reforme si/sau investitii pentru Planul national de redresare si rezilienta, au convenit în data de 07.06.2022, încheierea Contractului de Finanțare nr.1 pentru proiectul „Autostrada Ploiesti - Buzau” în vederea acordării finanțarii prin Planul National de Redresare si Rezilienta, Pilonul 1 – Tranzitia spre o economie verde, Componenta C 4. Transport sustenabil, Reforma R1 - Transport sustenabil, decarbonizare și siguranță rutieră, Investitia I3 - Dezvoltarea infrastructurii rutiere sustenabile pe rețeaua TEN-T, taxarea rutieră, managementul traficului și siguranța rutieră.

Obiectivul general al proiectului: Autostrada Ploiesti - Buzau este amplasata intre localitatea Dumbrava, judetul Prahova, la intersectia cu Autostrada Bucuresti-Ploiesti si Municipiul Buzau, desfasurandu-se pe teritoriul judetelor Prahova si Buzau.

Obiectivul de investitie face parte din reţeaua rutieră TEN-T Core, Coridorul de conectivitate 2 (Moldova) definit ca fiind legatura pe axa nord – sud între Moldova și Muntenia, dar și între Ucraina/Moldova și Bulgaria in cadrul Planul Investitional pentru dezvoltarea infrastructurii de transport pentru perioada 2020 – 2030, aprobat prin HG nr. 1312/30.12.2021 privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 666/2016 pentru aprobarea documentului strategic Master Planul General de Transport al României.

Proiectul își propune să asigure o crestere a mobilitatii pe rețeaua de infrastructură rutieră TEN-T Core, prin reducerea timpului de călătorie, îmbunătățirea condițiilor de călătorie și siguranța traficului, precum și dezvoltarea zonelor pe care autostrada le va servi, precum si economia de combustibil.

Obiectivele specifice ale proiectului:
Construirea a 63.25 km de autostrada, inclusiv 6 noduri rutiere, 42 de poduri și pasaje, 4 spatii pentru servicii, 2 Centre de Intretinere si Coordonare (CIC) plus un Centru de Monitorizare si Informare (CMI).

In scopul implementarii proiectului, traseul autostrazii a fost divizat in 3 loturi:
• Lotul 1, Dumbrava - Mizil, km 0+000 – km 21+000, cu lungimea de 21.00 km;
• Lotul 2, Mizil – Pietroasele, km 21+000 – km 49+350, cu lungimea de 28.35 km;
• Lotul 3, Pietroasele – Municipiul Buzău, km 49+350 – km 63+250, cu lungimea de 13.90 km.

Strategia de împărțire/divizare pe loturi a fost concepută astfel încât fiecare secțiune să poată fi utilizată independent după finalizare.

Pentru acest proiect viteza de proiectare prevazuta este de 140 km/h.

Autostrada va avea urmatoarele caracteristici tehnice – profil trasversal tip cu Platforma de 26 metri, din care:
• partea carosabila (2 cai unidirectionale): 4×3,75 m;
• zona mediana: 3,00 m;
• benzi de ghidare: 4×0,50 m;
• banda de stationare de urgenta 2×2,50 m;
• acostament 2 x 0,5m. In zonele unde sunt necesare parapete, platforma se largeste cu 2 x 1,70 m = 3,40 m.

De asemenea, in cadrul proiectului este prevazuta amenajarea a 24 de spatii destinate incarcarii autoturismelor electrice si amplasarea a 65 de perdele antiinzapezire pe partea stanga a drumului intre km 0+200 – km 63+250.

Valoarea totală a  proiectului este de 4.689.273.076,93 lei din care valoarea fondurilor europene aferente PNRR este de  3.949.631.494,72 lei, iar TVA aferent reprezinta 739.641.582,21 lei.

Durata proiectului:
Perioada de implementare a proiectului este de 151 luni, aceasta cuprinzand, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

 


  • shoppy
  • Posted: Thursday, 16.06.2022, 14:19
  •  

Re: Tronson Ploiesti-Buzau shoppy

Viteza de proiectare 140km/h, adica o sa fie legal sa mergi cu 140?

 


  • orex
  • Posted: Thursday, 16.06.2022, 15:51
  •  

Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

Viteza de proiectare de 140 km/h, la ses, e in vigoare din 2017, odata cu aparitia OMT nr. 1296 (pentru aprobarea Normelor tehnice privind proiectarea, construirea şi modernizarea), dar d.p.v. a vitezei de circulatie, pe aceste tronsoane de drum, pana nu se umbla la Codul Rutier in sensul sporirii acesteia, nu!

 


  • orex
  • Posted: Thursday, 07.07.2022, 08:51
  •  

Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

CNAIR emite ordinul pentru începerea lucrărilor pe primele două loturi (49 km.) în august
Compania de Drumuri va emite Ordinul pentru Începerea Lucrărilor (OIL) pentru primele două loturi ale Autostrăzii Ploiești-Buzău în august, a anunțat Cătălin Urtoi, consilierul ministrului transporturilor, Sorin Grindeanu. Vor fi primele șantiere pe întreaga Autostradă A 7 Ploiești- Buzău (320 km.) și al doilea proiect cu finanțare prin PNRR pe care se va lucra după loturile UMB pe Autostrada Transilvania. Autostrada A 7 Ploiești -Pașcani are în total 13 loturi, iar pe secțiunea Ploiești-Buzău contractele de execuție s-au semnat pe 7 și 16 iunie. Pentru lotul 1 Ploiești -Mizil ( 21 km.) constructor este asocierea Pizzarotti -Retter în timp ce pe lotul 2 Mizil -Pietroasele ( 28 km.) va lucra asocierea româno -bulgară Coni-Trace. Sunt contracte de execuție, deci de la emiterea ordinelor de începere constructorii trebuie să intre în șantier (aprox. o lună, dar organizarea de șantier se poate face și mai repede).

,,Ordinele de începere a lucrărilor pe loturile 1 și 2 de pe tronsonul Ploiești-Buzău vor fi emise în luna August, așa cum am fost astăzi informat de catre conducerea companiei CNAIR. ” a transmis Cătălin Urtoi.

Pentru lotul 3 Pietroasele -Buzău, Curtea de Apel București a amânat decizia pentru 11 iulie, după cum Economedia a scris aici

 


  • orex
  • Posted: Tuesday, 12.07.2022, 09:24
  •  

Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

Hotararea Curții de Apel București, in cazul litigiului declansat pentru atribuirea lotului 3 Pietroasele-Buzau.
Solutia pe scurt:
Admite în parte contestaţiile formulate de Asocierea Danlin XXL (lider)- Hydrostroy AD - VDH AD (Vodstroi 98 AD) şi Tekfen Insaat Sanayi VE Ticaret Anonim Sireketi.

Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei Asocierii Drum Asfalt (lider de asociere)- ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi- Opr Asfalt - Obras Publicas Y Regadios- Trameco sub aspectele:
-îndeplinirii cerinţei 2 din FDA, LOT 3, privind experienţă similară;
-conformităţii propunerii tehnice, raportat la:
1-    Proiectul tehnic vol. 8- Lucrări de reţele şi instalaţii; 8.13- relocare/protejare reţele telecomunicaţii deţinător CN CFR SA- SC Telecomunicaţii CFR; „Se vor respecta prevederile Dispoziţiei nr. 7/15.02.2017 a Directorului General al Societăţii „Telecomunicaţii CFR" SA: Art. 1- Lucrările de reparaţii, protecţie, deviere, aducere în parametri sau orice alte lucrări la reţele şi echipamentele aflate în proprietatea Societăţii „Telecomunicaţii CFR" SA se vor realiza doar de către personalul propriu";
2-    Formularul 4C, secţiunea B, pct. I, reprezentarea grafică a principalelor faze ce alcătuiesc execuţia contractului (inspecţiile).

Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei Asocierii Drum Asfalt sub aspectul punctajului acordat în raport de rezultatul reevaluării propunerii tehnice depuse de Asociere conform celor mai sus menţionate în cadrul punctului 2.

Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei Asocierii Nurol Insaat VE Ticaret Anonim Sirketi (lider de asociere)- Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret A.S.[/b] sub aspectul conformităţii propunerii tehnice, raportat la:
1-cerinţele din Proiectul tehnic voi. 8- Lucrări de reţele şi instalaţii; 8.13-relocare/protejare reţele telecomunicaţii deţinător CN CFR SA- SC Telecomunicaţii CFR; „Se vor respecta prevederile Dispoziţiei nr. 7/15.02.2017 a Directorului General al Societăţii „Telecomunicaţii CFR" SA: Art. 1- Lucrările de reparaţii, protecţie, deviere, aducere în parametri sau orice alte lucrări la reţele şi echipamentele aflate în proprietatea Societăţii „Telecomunicaţii CFR" SA se vor realiza doar de către personalul propriu";
2-cerinţele din Formularul 4C „Reprezentarea grafica a principalelor faze ce alcătuiesc execuţia contractului (inspecţiile, testarea, execuţia propriu-zisa, recepţia la terminarea lucrărilor, garanţia lucrărilor, recepţia finala, etc); (...) Durata activităţilor de execuţie va fi exprimata in zile (nivelul de detaliu- cel mult 30 de zile calendaristice), luând in considerare natura activităţilor/ lucrurilor, dimensiunea frontului de lucru, numărul resurselor umane si tehnice, productivitatea resurselor, etc", cu privire la activităţile de la pct. 1019- 1023;
3-cerinţele din Specificaţiile Tehnice pentru Articolele Generale, pag. 20-21, ofertanţii trebuie să instaleze un laborator de şantier, acreditat conform HG nr. 808/2005, precum şi să asigure serviciile de preluare şi păstrare a mostrelor şi de efectuare a testelor, pe tot parcursul lucrărilor;
4-corelarea propunerii tehnice cu propunerea financiară, raportat la rezultatul evaluării dispuse prin decizia CNSC cu privire la îndeplinirea cerinţei privind depunerea documentelor edificatoare indicate prin Clarificarea nr. 2 la Documentaţia de Atribuire (Răspunsul 11).
5-corelarea Programului de Lucrări din propunerea tehnică cu propunerea financiară în ce priveşte categoriile de lucrări: •    Marcaje şi semnalizare rutieră drum (autostradă); •    Marcaje şi semnalizare rutieră nod DN2 km 52+850; •    Marcaje şi semnalizare rutieră nod şi giraţie DN2B km 62+200; •    Marcaje şi semnalizare rutieră relocări drumuri; •    Mutare stâlp km 60+985.

Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei Asocierii Nurol sub aspectul punctajului acordat în raport de rezultatul reevaluării propunerii tehnice depuse de Asocierea Nurol conform celor mai sus menţionate în cadrul punctelor 2, 3, 5 şi faţă de corelarea graficului „Anexa resurse alocate pe activităţile Lot3 V5" cu activităţile din Programul de Lucrări, şi sub aspectul punctajul acordat pentru perioada de garanţie a lucrărilor.

Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei Asocierii Nurol Insaat VE Ticaret Anonim Sirketi (lider de asociere)- Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret A.S. sub aspectul conformităţii propunerii financiare, raportat la:
-cerinţa „In oferta financiară, Ofertantul va bugeta activitatea de informare şi publicitate separat (Anexa 4). Oferta financiară va evidenţia:
-    preţul unui panou temporar (concepere, fabricare, instalare şi întreţinere) / preţ total pentru 10 panouri temporare; -    preţul unei plăci permanente (concepere, fabricare, instalare şi întreţinere) / preţ total pentru 10 plăci permanente;
-    preţul unui articol de presă/preţ total 4 articole de presă." -justificarea preţului raportat la Articolele Generale din Lista de Cantităţi anexată propunerii financiare: Articolele GI.09, GI.10 şi GI.20.

Respinge în rest contestaţiile formulate de Asocierea Danlin XXL (lider)- Hydrostroy AD - VDH AD (Vodstroi 98 AD) şi Tekfen Insaat Sanayi VE Ticaret Anonim Sireketi Admite în parte cererile de intervenţie formulate de Asocierea Drum Asfalt (lider de asociere)- Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi- Opr Asfalt - Obras Publicas Y Regadios- Trameco şi Asocierea Nurol Insaat VE Ticaret Anonim Sirketi (lider de asociere)- Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret A.S., corespunzător criticilor din contestaţii respinse. Definitivă. Pronunţată azi, 11.07.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

 


  • orex
  • Posted: Wednesday, 20.07.2022, 10:35
  •  


  • orex
  • Posted: Saturday, 20.08.2022, 09:07
  •  

Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

Lucrările la Autostrada „Moldovei” Ploiești – Buzău au început fără consultant de specialitate. Ce spune CNAIR despre contractele pentru supervizarea execuției
Lucrările pentru Autostrada „Moldovei” au început fără un contract semnat pentru supervizarea execuției, în prezent consultanța fiind asigurată de CNAIR prin Regionalele București și Buzău. Astfel, în cazul unui litigiu financiar/tehnic între constructor și beneficiar, consultantul, adică beneficiarul, trebuie să asigure imparțial rezolvarea problemelor (despre un caz unic la DRDP București, Economedia a scris aici).

Practic, Compania de Drumuri, beneficiarul lucrării, are temporar și rol de consultant, licitația pentru contractarea firmei de specialitate fiind încă în evaluarea ofertelor, potrivit unui răspuns al CNAIR pentru Economedia.

Ce înseamnă supervizarea lucrărilor: „furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile și pentru a se asigura că Antreprenorul execută lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea și costul lucrărilor”.

Potrivit CNAIR, desemnarea consultantului se va face la sfârșitul lunii, însă contractul poate fi semnat doar dacă nu se depun contestații:
„1.Situația procedurii/contractului de achiziție publică pentru supervizarea execuției pe lotul 1 al Autostrăzii A7 Ploiești – Buzău. În prezent, procedura de atribuire a contractului este în desfășurare, Comisia de evaluare analizând ofertele depuse în data de 20.04.2022. Data estimată pentru finalizarea evaluării și desemnarea unui câștigător este 31.08.2022. Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după soluționarea eventualelor contestații /plângeri formulate în cadrul procedurii de atribuire.

2. Situația procedurii/contractului de achiziție publică pentru supervizarea execuției pe lotul 2 al Autostrăzii A7 Ploiești – Buzău
În prezent, procedura de atribuire a contractului este în desfășurare, Comisia de evaluare analizând ofertele depuse în data de 20.04.2022. Data estimată pentru finalizarea evaluării și desemnarea unui câștigător este 31.08.2022.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după soluționarea eventualelor contestații /plângeri formulate în cadrul procedurii de atribuire”,
a transmis CNAIR pentru Economedia.
De asemenea, pentru lotul trei Pietroasele – Buzău unde CNAIR reevaluează oferte, câștigătorul contractului pentru supervizare va fi anunțat tot la sfârșitul lunii.

 


  • shoppy
  • Posted: Saturday, 20.08.2022, 16:21
  •  

Re: Tronson Ploiesti-Buzau shoppy

Unde au inceput lucrarile?

 


  • punmeister
  • Posted: Saturday, 20.08.2022, 20:11
  •  

Re: Tronson Ploiesti-Buzau punmeister

Intre Dumbrava si Pietroasele.

 


  • shoppy
  • Posted: Saturday, 20.08.2022, 23:44
  •  

Re: Tronson Ploiesti-Buzau shoppy

Teoretic da, credeam ca au inceput practic pe undeva.

 


  • orex
  • Posted: Monday, 22.08.2022, 16:57
  •  

Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex




Dumbrava-Mizil!

 


  • orex
  • Posted: Tuesday, 23.08.2022, 10:54
  •  


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A7 (Ploiești - Bacau - Siret)  • 
Choose destination

Since Saturday, 26.12.2009, 12:29 our 2460 forum members have written 437241 posts in 5460 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use