Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierAutobuze, autocare, microbuze

 

Topic: Autobuzele electrice ATP Bus e-UpCity

83 posts, 19460 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Autobuzele electrice ATP Bus UpCity Andrei Andraș

Câteva mesaje mai sus...

"Conform oficialilor ATP Bus, autobuzul e-UpCity are omologare europeană."

 


Re: Autobuzele electrice ATP Bus UpCity PTMZ

Oradea.
20210518-172251.jpg (256.04 KB; downloaded 3493 times)

Sursa: Post Image

 


Autobuzele ATP Bus e-UpCity Andrei Andraș

Municipiul Oradea, prin OTL, este prima administrație din țară care a cerut autobuzul pentru teste.

Asociația Română pentru Smart City

 


Autobuzele electrice ATP Bus e-UpCity Andrei Andraș

Primăria Oradea va testa primul autobuz electric produs de o companie românească

Primăria Oradea va testa, timp de o lună, un autobuz electric lansat de compania producătoare de autovehicule de transport rutier și persoane ATP Trucks Automobile din Baia Mare, prima companie românească care construiește un astfel de mijloc de transport cu emisii zero.

Municipalitatea își dorește în timpul testării să estimeze costurile de operare, dar și investițiile care ar fi necesare pentru ca astfel de autovehicule să se regăsească în parcul auto al OTL Oradea. Testarea nu înseamnă numai probarea pe circuitul oraşului, ci şi monitorizarea tuturor caracteristicilor tehnice ale autobuzului, dar şi a gradului de satisfacere a cerinţelor călătorilor.

„Avem nevoie de know-how pentru a ști ce să alegem în viitor în ceea ce privește transportul electric, fără emisii, adică un transport verde. Este cert că în următoarea perioadă de finanțare europeană singurele autobuze care vor mai fi finanțate vor fi cele hibrid sau cele electrice. Și atunci avem ocazia să ne punem la curent cu cele mai noi tehnologii, pentru a învăța ce înseamnă un astfel de autobuz și a-l ști folosi, pentru a putea lua decizia cea mai bună. Eu sper ca orădenii să observe diferența între ceea ce înseamnă un autobuz electric și unul normal", a declarat Florin Birta, primarul Oradiei.

Autobuzul electric e-UpCity - autonomie de minimum 200 km în oraş

Primul prototip ATP Bus e-UpCity are o capacitate de 83 de locuri și o lungime de 12,18 m. În varianta de configurație specială, omologarea îi permite 95 de locuri. Are o autonomie de minimum 200 km în oraș, ce poate fi extinsă până la 360 de kilometri. La nivel de conectivitate, e-UpCity vine cu WI-FI gratuit și cu prize USB cu 2 porturi încorporate, în dreptul fiecărui set de scaune. Dispune de un monitor, cu memorie externă portabilă, pentru diferite proiecții multimedia.

„Încă o dată am demonstrat că ne ținem de cuvânt atunci când noi, ATP Group, facem promisiuni. Despre un autobuz propriu, prima dată vă vorbeam în august 2019, chiar dacă atunci subiectul de mare interes era lansarea de camioane. Proiectele mari nu se realizează peste noapte. Noi am decis și am ales furnizorii pentru componentele produsului nostru, iar specificația acestuia a fost gândită de echipa noastră astfel încât să respecte legislația și să obțină omologarea europeană. Ne dorim să fim parte în procesul de modernizare a transportului public urban, cooperarea fiind mai importantă decât concurența astăzi", a declarat Mircea Cirţ, fondatorul ATP Group.

Cu o activitate de peste 25 de ani în domeniul auto, ATP Group și-a dezvoltat începând cu 2019 segmentul producție auto. Astfel a luat naștere o nouă marcă auto: ATP Trucks, prin care s-au asamblat până în prezent basculanta și betoniera Truston, 100% la Baia Mare. La acest portofoliu se adaugă acum ATP Bus cu e-UpCity.

„Demersul nostru, ca producători, de a viza și produsele cu tehnologie electrică este așezat în contextul actual. Este proiectul nostru de creştere continuă într-o eră a globalizării, dar și dorința de a mișca lucrurile într-o direcție pozitivă la noi în țară. Produsul ATP Bus face parte dintr-o nouă etapă a investiției demarată în urmă cu 4 ani, în valoare de peste 25.000.000 euro și, evident, nu se oprește aici. În data de 1 mai, autobuzul nostru a ieșit în primele probe de drum", a mai precizat Mircea Cirț.

Întreaga arhitectură a proiectului ATP Bus a furnizat un autobuz electric modern, adaptat cerințelor locale, cu profil ECO (ECOlogic & ECOnomic), cu omologare europeană. Potrivit producătorului, e-UpCity 100% electric răspunde nevoilor urbane de înlocuire a autobuzelor vechi și poluante, dar și solicitărilor de optimizare a costurilor.
0.jpg (475.77 KB; downloaded 3419 times)
1.jpg (682.44 KB; downloaded 3416 times)
Primăria Oradea

 


Re: Autobuzele electrice ATP Bus UpCity PTMZ

ticker wrote:
Ma asteptam sa fie o clona chinezeasca, made in Ro.

Se pare că exact acest lucru este, o copie fidelă a modelului Yaxing SJ6120GHBEV:
Zero-Emission-Range-Mileage-250km-25-Seats-Urban-City-Transport-Electrical-Buses-with-CE-Certificate.jpg (196.84 KB; downloaded 3385 times)
Zero-Emission-Range-Mileage-250km-25-Seats-Urban-City-Transport-Electrical-Buses-with-CE-Certificate (1).jpg (499.06 KB; downloaded 3384 times)
Zero-Emission-Range-Mileage-250km-25-Seats-Urban-City-Transport-Electrical-Buses-with-CE-Certificate (2).jpg (523 KB; downloaded 3385 times)

Sursa foto

 


Autobuzele electrice ATP Bus e-UpCity Andrei Andraș

Era cam greu de crezut ca autobuzul ar fi creație proprie din moment ce camioanele Truston sunt tot niște chinezării deghizate.

 


Re: Autobuzele electrice ATP Bus UpCity Linia 43

PTMZ wrote:
ticker wrote:
Ma asteptam sa fie o clona chinezeasca, made in Ro.

Se pare că exact acest lucru este, o copie fidelă a modelului Yaxing SJ6120GHBEV:

Nu mi se pare deloc ca seamana cu Yaxing ,mult mai mult aduce a MAN Lyon electric. Oricum ,in design ,inclusiv la autoturisme ,toate marcile se inspira intre ele.
Iar clona chinezeasca mai putin :
Axele sunt livrate de producătorul german ZF Friedrichshafen AG și de DANA GK Drive System. Motorul electric al autobuzului e-UpCity este sincron cu magnet permanent și provine de la DANA Prestolite, sistemul de frânare este definit de experții de la WABCO, cel de climatizare încorporează tehnologia VALEO, iar sistemul de direcție este marca BOSCH/ZF.

 


Re: Autobuzele electrice ATP Bus UpCity PTMZ

Nu mi se pare deloc ca seamana cu Yaxing ,mult mai mult aduce a MAN Lyon electric. Oricum ,in design ,inclusiv la autoturisme ,toate marcile se inspira intre ele.

Pozele arată că UpCity seamănă izbitor cu Yaxing, designul interior e exact la fel exceptând geamurile de la uși și forma și dispunerea barelor, iar pe exterior diferă doar mici elemente (cu precădere schema de culoare). Dacă ne uităm mai atent, lămpile de semnalizare fiind la fel. De acord că este un obicei ca producătorii să se inspire unii de la alții, dar aici nu e vorba de inspirație, designul e copiat aproape la milimetru, mai ales la interior, se poate observa din poze. Deci la design, cel puțin, e pur și simplu o copie.

 


Autobuzele electrice ATP Bus e-UpCity Andrei Andraș

Linia 43 wrote:
Nu mi se pare deloc ca seamănă cu Yaxing.
Dacă n-ar semăna, de ce oare ATP a editat pozele cu Yaxing pentru a ne arăta randarea produsului lor? Este unul și același autobuz. Spre deosebire de EBD care e un Procity „facelift”, aici e o reproducere 101% a chinezăriei. Poate autobuzul a fost produs chiar în China și nu la Baia Mare cum se laudă Cirț pe tot internetul.
0.jpg (1.14 MB; downloaded 3313 times)

 


Re: Autobuzele electrice ATP Bus UpCity Andrei98

Linia 43 wrote:
Nu mi se pare deloc ca seamana cu Yaxing ,mult mai mult aduce a MAN Lyon electric. Oricum ,in design ,inclusiv la autoturisme ,toate marcile se inspira intre ele.
Iar clona chinezeasca mai putin :

Cum poti sa spui ca nu seamana ceva ce arata identic? Mereu se caute scuze in cazul produselor "romanesti". Eu unul chiar nu ma asteptam la altceva de la ei, camionul lor fiind tot o chinezarie cu multe elemente copiate de la camioanele europene. Exact acelasi lucru este si autobuzul asta.

 


Re: Autobuzele electrice ATP Bus UpCity Linia 43

Cred ca m-am uitat superficial initial . Intr-adevar seamana.

 



Re: Autobuzele electrice ATP Bus UpCity TheTigerBeast

Eu am trimis deja mailuri presei, e timpul ca mister Cirt sa dea explicatii cu privire la acest autobuz "120% romanesc"
Untitled.jpg (157.46 KB; downloaded 3075 times)

 


Re: Autobuzele electrice ATP Bus UpCity PTMZ

Cei 285 000 sunt dolari (USD), nu euro. Cel puțin așa apărea pe site când am postat imaginile.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze, autocare, microbuze  • 
Choose destination

Since our 2310 forum members have written 423293 posts in 5270 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use