Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze

144 posts, 59048 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei Utilizator anonim

Tocmai a fost un material pe tema troleibuzelor din Bucuresti la Digi24, unde chiar directorul STB a spuns ca din necesarul de 200 troleibuze noi, doar 100 urmeaza sa vina, iar pentru restul de 100 se cauta solutii pentru lansarea unei licitatii sau transformarea vechilor autobuze Euro 3. Din ce a spus, Compania Municipala Managementul Transportului se va ocupa atat de analiza financiara si tehnica, cat si de proiectul in sine, daca se va justifica tehnic si financiar.

 


Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei Andrei98

Cred ca au vazut propunerea si li s-a aprins un beculet  :lol:
Tehnic s-ar merita doar daca ar alege autobuze cu caroseria in stare buna si facut si un RK, plus montarea instalatiilor de AC, de preferat acelasi model ca pe Citelisuri ca am vazut ca merg bine.

 


Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei Mihai2005

Utilizator anonim wrote:
Tocmai a fost un material pe tema troleibuzelor din Bucuresti la Digi24, unde chiar directorul STB a spuns ca din necesarul de 200 troleibuze noi, doar 100 urmeaza sa vina, iar pentru restul de 100 se cauta solutii pentru lansarea unei licitatii sau transformarea vechilor autobuze Euro 3. Din ce a spus, Compania Municipala Managementul Transportului se va ocupa atat de analiza financiara si tehnica, cat si de proiectul in sine, daca se va justifica tehnic si financiar.


Dacă mi-ai da și un link către știre ți-aș mulțumi enorm! :D

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei Utilizator anonim

A fost la Business Club pe TV. Nu stiu daca e si inregistrata pe undeva.

 


Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei CiprianTRB

Ma bucur foarte mult ca STB ia în calcul propunerea mea.  :D
Aici este link-ul de la ediția de azi : https://m.digi24.ro/emisiuni/business-c ... -2-1182005

 



Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei micutzu

De cealalta licitatie pentru inca 100 de troleibuze nu se mentioneaza nimic.Oare nu se mai face?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei Utilizator anonim

Momentan e in stand-by. Inteleg ca nu sunt hotarati daca sa cumpere 100 cu bete sau tot 100 de autobuze electrice.

 


Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei micutzu

Eu prefer oricand troleibuze.Din moment ce reteaua deja exista e pacat sa nu fie folosita la capacitate maxima.Electricele se preteaza mai mult in orasele care nu dispun de retea de troleibuz.

 


Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei Andrei98

Nu mai bine 100 troleibuze articulate?  :roll:

 


Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei Mihai2005

Legat de știrea despre troleibuze menționată în emisiunea Business Club de pe 2 septembrie 2019, o puteți găsi la minutul 22:05, pentru cei curioși.

 


Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei PTMZ

Iat-o și în varianta explicită:
https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/criza-de-troleibuze-in-bucuresti-ce-planuri-are-stb-1182038
Criză de troleibuze în Capitală! Sute de kilometri din rețea nu pot fi acoperiți în trafic din cauză că Societatea de Transport a Municipalității nu are suficiente troleibuze. 181 sunt funcționale în acest moment, însă directorul general al STB spune că mai are nevoie de 200. Jumătate vor fi cumpărate noi în perioada următoare. Restul ar putea proveni din autobuze vechi modificate și dotate cu motoare electrice. Pentru acest proiect, STB va colabora cu Compania de Management al Transporturilor.


Unele troleibuze sunt pe butuci, la propriu. Altele n-au ferestre, n-au uși, n-au motoare. Le roade rugina prin depouri. Din cauza vechimii și-a mentenanței necorespunzătoare, cad la datorie, an după an. Din când în când, mecanicii le mai desprind câte-o piesă, ca să cârăpească, colo-colo câte-un alt troleibuz bolnav. Așa-i peisajul în Societatea de Transport București. E o criză recunoscută și de managementul STB.

Adrian Creci, directorul general al STB: „Avem o rețea de troleibuze foarte mare, sunt sute de kilometri care sunt neacoperiți. Însă municipalitatea achiziționează în acest moment, este o procedură în derulare, troleibuze cu autonomie. Pentru că cea mai mare noutate, în prezent, în domeniu, este un troleibuz care are o autonomie de 20 de kilometri. 100 de troleibuze. Cred că cu încă o sută peste cele 181 pe care le avem acum, cu o sută pe care le va achiziționa Municipalitatea... cred că am fi perfect din acest punct de vedere.”


Dacă o sută de troleibuze vor fi cumpărate... nou-nouțe, restul necesarului ar putea apărea în parcul auto al STB prin transformarea autobuzelor vechi, Euro 3, în... troleibuze. Ca-n Cluj-Napoca ori ca la Szeged, în Ungaria, de exemplu.

Cristian Marin, membru Asociația Metrou Ușor: „S-ar putea obține niște fonduri nerambursabile pentru această operațiune, ceea ce ar însemna mult mai ieftin decât un troleibuz nou. O parte din autobuzele Euro 3 mai pot fi folosite. Dacă nu în București, pot fi vândute, de exemplu, altor orașe, să le folosească. Pentru că încă sunt orașe care folosesc autobuze cu vechime de peste 30 de ani.”

Adrian Creci, directorul general al STB: „Din punct de vedere tehnic se poate acest lucru. Se poate transforma un autobuz în troleibuz. Nu știm însă din punct de vedere al costurilor cât de relevant e din punct de vedere economic, o astfel de investiție și cât de mult va fi benefic pentru bucgetul municipalității. În jur de 200.000 de euro ar fi o astfel de investiție, per bucată. Împreună cu companiile Municipalității, cu Ciclop, cu Compania de Management al Transporturilor, lucrăm la o astfel de strategie. Compania de Management al Transporturilor s-ar putea să aibă posibilitatea să... ca împreună cu noi să facem astfel de transformări pe viitor. Viitorul însemnând anul viitor.”

Dacă transformarea autobuzelor vechi, cumpărate între 2005 și 2006, este benefică sau nu pentru buget și oraș urmează să analizeze Municipalitatea. Un troleibuz nou costă aproximativ 400.000 de euro. Cu tot cu garanție extinsă pe cel puţin trei ani. În acest moment, parcul auto al STB numără aproximativ 250 de autobuze vechi, Euro 3, funcționale.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei Tom

Rețeaua are 73 km (sursa), de unde a scos "sute de kilometri neacoperiți"?

 


Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei Andrei98

Probabil au calculat firele separat  :rofl:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2404 forum members have written 432388 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use