Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
323 posts, 59770 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii
Puss in Boots
Legatura aia intre capat Pipera si linia de pe Vacarescu e in plan. Asa cum sunt si muuuuulte alte lucruri in orasul asta, deci nu inseamna absolut nimic.
Legatura aia intre capat Pipera si linia de pe Vacarescu e in plan. Asa cum sunt si muuuuulte alte lucruri in orasul asta, deci nu inseamna absolut nimic.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii
andrei11
La Doamna Ghica deja sunt copaci plantați, idem și în Balta Albă, o să sară USR - ul 100 m în sus. În plus trebuie pasaje subterane cel puțin în 4 puncte cheie și rezolvat traseul zburătoarei în zonă.
Guru a spus că dacă vor să facă un pasaj subteran la intersecția Chișinău / Basarabia o să aibă de-a face cu nu știu ce colector / deversor, habar n-am ce e, de dimensiuni babane care se află fix acolo, sub intersecție.
Așadar un tramvai / metrou ușor fără cele 4 pasaje subterane și rezolvată zburătoarea acolo mai bine nu te apuci de el decât să-i dai drumul improvizat.
________________
Dar deviem de la subiect, dacă e vorba de zburătoare, subiectul e dezbătut deja aici.
La Doamna Ghica deja sunt copaci plantați, idem și în Balta Albă, o să sară USR - ul 100 m în sus. În plus trebuie pasaje subterane cel puțin în 4 puncte cheie și rezolvat traseul zburătoarei în zonă.
Guru a spus că dacă vor să facă un pasaj subteran la intersecția Chișinău / Basarabia o să aibă de-a face cu nu știu ce colector / deversor, habar n-am ce e, de dimensiuni babane care se află fix acolo, sub intersecție.
Așadar un tramvai / metrou ușor fără cele 4 pasaje subterane și rezolvată zburătoarea acolo mai bine nu te apuci de el decât să-i dai drumul improvizat.
________________
Dar deviem de la subiect, dacă e vorba de zburătoare, subiectul e dezbătut deja aici.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii
alexxd_31
Oricum sub Nicolae Grigorescu pe centru, unde este spatiu verde, se afla termoficarea. Sanse nule sa apara tramvai pana nu o sa o mute. Sunt cel putin doua conducte de DN800 (Tur si Retur).
Oricum sub Nicolae Grigorescu pe centru, unde este spatiu verde, se afla termoficarea. Sanse nule sa apara tramvai pana nu o sa o mute. Sunt cel putin doua conducte de DN800 (Tur si Retur).
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii
Cristi N
Nu mai bine ar aborda proiectul in etape? Se reabiliteaza linia pe Dimitrie Pompeiu si Petricani + se construieste linie noua pe tronsonul Petricani - Colentina. In cazul asta s-ar putea infiinta doua trasee: Pipera - Obor si Pipera - Depou Colentina.
Pentru treaba asta ar trebui construita si o parcare subterana sub Dna Ghica pe tronsonul pana in intersectia cu sos. Colentina.
Nu mai bine ar aborda proiectul in etape? Se reabiliteaza linia pe Dimitrie Pompeiu si Petricani + se construieste linie noua pe tronsonul Petricani - Colentina. In cazul asta s-ar putea infiinta doua trasee: Pipera - Obor si Pipera - Depou Colentina.
Pentru treaba asta ar trebui construita si o parcare subterana sub Dna Ghica pe tronsonul pana in intersectia cu sos. Colentina.
- andrei11
-
Posted:
-
- burli
-
Posted:
-
Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii
burli
De ce nu se prelungeste linia pina pe Sisesti ? La 2 Cocosi sa intoarca ? Acolo va fi o zona rezidentiala importanta ...
De ce nu se prelungeste linia pina pe Sisesti ? La 2 Cocosi sa intoarca ? Acolo va fi o zona rezidentiala importanta ...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii
Puss in Boots
Parca era un proiect in sensul asta. Dar na, hartia suporta orice.
Parca era un proiect in sensul asta. Dar na, hartia suporta orice.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii
ANTENA
Sa rezolve problema pentru care linia e suspendata. Presupunand ca omul ala a castigat in instanta, e greu sa-l expropriezi pe utilitate publica?
800 E/mp x 500 mp = 400,000 E. E mult? Nu cred. Inchizi bucla si ii dai drumul lui 5.
burli wrote:
De ce nu se prelungeste linia pina pe Sisesti ? La 2 Cocosi sa intoarca ? Acolo va fi o zona rezidentiala importanta ...
Sa rezolve problema pentru care linia e suspendata. Presupunand ca omul ala a castigat in instanta, e greu sa-l expropriezi pe utilitate publica?
800 E/mp x 500 mp = 400,000 E. E mult? Nu cred. Inchizi bucla si ii dai drumul lui 5.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Capatul e doar o mica parte, e un cui in talpa, e drept, dar problema mare o reprezinta linia in stare deplorabila dintre Stefan cel Mare si pod Baneasa. Probabil de asta nici nu se grabesc prea tare cu capatul de acolo. Sincer, mai degraba vad realizata parcarea si rondul de la Cora -la care nu se lucreaza deloc- (si eliberarea bidirectionalelor de pe 55) decat refacerea liniei de pe Vacarescu. Dar mai stii, vedem ce ne rezerva bugetul 2019 si alte ajustari de pana atunci pe bugetul curent.
Capatul e doar o mica parte, e un cui in talpa, e drept, dar problema mare o reprezinta linia in stare deplorabila dintre Stefan cel Mare si pod Baneasa. Probabil de asta nici nu se grabesc prea tare cu capatul de acolo. Sincer, mai degraba vad realizata parcarea si rondul de la Cora -la care nu se lucreaza deloc- (si eliberarea bidirectionalelor de pe 55) decat refacerea liniei de pe Vacarescu. Dar mai stii, vedem ce ne rezerva bugetul 2019 si alte ajustari de pana atunci pe bugetul curent.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
In buget pot sa puna orice cifra, dar daca n-au capacitate manageriala, tot degeaba, nu se face nimic.
In buget pot sa puna orice cifra, dar daca n-au capacitate manageriala, tot degeaba, nu se face nimic.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ANTENA
Mda. Unele lucruri sunt asa greu de inteles. Daca stiau ca n-au bani, de ce s-or mai fi apucat de toata povestea de la Cora? Si cu surle si trambite.
La anul si peste 2 ani, fiind alegeri, ma astept la carpeli de ochii lumii, om vedea dupa ce va mai fi.
Sunt necesare investitii masive si in Barbu Vacarescu, Lacul Tei, Mihalache. Toate astea sunt praf.
Puss in Boots wrote:
Capatul e doar o mica parte, e un cui in talpa, e drept, dar problema mare o reprezinta linia in stare deplorabila dintre Stefan cel Mare si pod Baneasa. Probabil de asta nici nu se grabesc prea tare cu capatul de acolo. Sincer, mai degraba vad realizata parcarea si rondul de la Cora -la care nu se lucreaza deloc- (si eliberarea bidirectionalelor de pe 55) decat refacerea liniei de pe Vacarescu. Dar mai stii, vedem ce ne rezerva bugetul 2019 si alte ajustari de pana atunci pe bugetul curent.
Mda. Unele lucruri sunt asa greu de inteles. Daca stiau ca n-au bani, de ce s-or mai fi apucat de toata povestea de la Cora? Si cu surle si trambite.
La anul si peste 2 ani, fiind alegeri, ma astept la carpeli de ochii lumii, om vedea dupa ce va mai fi.
Sunt necesare investitii masive si in Barbu Vacarescu, Lacul Tei, Mihalache. Toate astea sunt praf.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
1689
Ce rost are sa se duca 16 aproape pe urmele lui 36 ?! In plus, pe Doamna Ghica e foarte greu sa se mai faca loc si pentru o linie de tramvai
Cit despre 5, am mai spus. E necesar - poate nu la Sf. Gheorghe / Sf. Vineri - dar categoric o alternativa la M2 este obligatoriu sa fie gindita cit mai repede. Deja firme mari au plecat din Iride (si din cauza asta) si vor continua sa plece...
Ce rost are sa se duca 16 aproape pe urmele lui 36 ?! In plus, pe Doamna Ghica e foarte greu sa se mai faca loc si pentru o linie de tramvai
Cit despre 5, am mai spus. E necesar - poate nu la Sf. Gheorghe / Sf. Vineri - dar categoric o alternativa la M2 este obligatoriu sa fie gindita cit mai repede. Deja firme mari au plecat din Iride (si din cauza asta) si vor continua sa plece...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Nu e chiar asa greu. Nu foarte. E mai dificil dar se poate face. O parcare sa se creeze in zona undeva si se rezolva cu o parte din masinile parcate, eliberandu-se o banda. Poate chiar mai mult. Problema putin mai mare e intre Colentina si Tei dar care nu reprezinta marea parte a strazii dna Ghica. Se gaseste o solutie. Pe pasajul de la Ghica spre Delfinului e lasat loc pentru linia de tramvai. Dar cum zicea si Andrei11, ne departam de subiect.
Nu e chiar asa greu. Nu foarte. E mai dificil dar se poate face. O parcare sa se creeze in zona undeva si se rezolva cu o parte din masinile parcate, eliberandu-se o banda. Poate chiar mai mult. Problema putin mai mare e intre Colentina si Tei dar care nu reprezinta marea parte a strazii dna Ghica. Se gaseste o solutie. Pe pasajul de la Ghica spre Delfinului e lasat loc pentru linia de tramvai. Dar cum zicea si Andrei11, ne departam de subiect.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
1689
Tocmai pentru a marca faptul ca discutia referitoare la 16 e off-topic am marcat-o italics.
Revenind insa la 5, avem luxul unui culoar de tramvai existent pe Barbu Vacarescu. Cu cit trece timpul fara a se moderniza linia, cu atit cresc sansele ca asta sa nu se mai intimple niciodata. Suspendarea lui 5 o vad ca un prim pas foarte periculos. Se creaza un precedent care da apa la moara celor care vad mai util un bulevard cu trei benzi de circulatie in locul structurii existente. Da, probabil mutarea liniei pe lateral ar fi mult mai eficienta (modelul existent pe Trafic Greu), dar trebuie sa fim realisti... O astfel de investitie ar fi blocata din mult prea multe parti asa ca e mult mai bine sa se sustina modernizarea pe trasa actuala.
Un 5 cu frecventa la 5 min in ora de virf - fie el si cu mult hulitele Tatre - ar fi extrem de apreciat ca alternativa la M2, mai ales de cei care lucreaza in zona Promenada.
PS: si cum spunea andrei11, celor care se-ndoiesc de necesitatea unei alternative la M2, le recomand sa experimenteze ora de virf la Pta. Victoriei. Meic a foto - asta daca reusiti sa va scoateti telefonul din buzunar
Tocmai pentru a marca faptul ca discutia referitoare la 16 e off-topic am marcat-o italics.
Revenind insa la 5, avem luxul unui culoar de tramvai existent pe Barbu Vacarescu. Cu cit trece timpul fara a se moderniza linia, cu atit cresc sansele ca asta sa nu se mai intimple niciodata. Suspendarea lui 5 o vad ca un prim pas foarte periculos. Se creaza un precedent care da apa la moara celor care vad mai util un bulevard cu trei benzi de circulatie in locul structurii existente. Da, probabil mutarea liniei pe lateral ar fi mult mai eficienta (modelul existent pe Trafic Greu), dar trebuie sa fim realisti... O astfel de investitie ar fi blocata din mult prea multe parti asa ca e mult mai bine sa se sustina modernizarea pe trasa actuala.
Un 5 cu frecventa la 5 min in ora de virf - fie el si cu mult hulitele Tatre - ar fi extrem de apreciat ca alternativa la M2, mai ales de cei care lucreaza in zona Promenada.
PS: si cum spunea andrei11, celor care se-ndoiesc de necesitatea unei alternative la M2, le recomand sa experimenteze ora de virf la Pta. Victoriei. Meic a foto - asta daca reusiti sa va scoateti telefonul din buzunar
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)
•
Choose destination