Topic: Tramvaie
108 posts, 69284 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
Dr2005
Alea sunt Renault Agora... s-au produs între 1995 şi 1999, deci au minim 12 ani. Crezi că Rocarurile noastre - mare parte din ele - arătau altfel?
Alea sunt Renault Agora... s-au produs între 1995 şi 1999, deci au minim 12 ani. Crezi că Rocarurile noastre - mare parte din ele - arătau altfel?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
Dominatrix
Dr2005: autobuzele respective livrate pentru Praga au fost asamblate de cehi la uzinele Karosa, in parteneriat cu Renault. Pentru Praga au fost produse intre anii 1996 - 2004. Ultimele au fost livrate altor operatori in anul 2005, cand s-a trecut la productia "succesorului", adica Irisbus Citelis 12M.
Dr2005: autobuzele respective livrate pentru Praga au fost asamblate de cehi la uzinele Karosa, in parteneriat cu Renault. Pentru Praga au fost produse intre anii 1996 - 2004. Ultimele au fost livrate altor operatori in anul 2005, cand s-a trecut la productia "succesorului", adica Irisbus Citelis 12M.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
Dominatrix
Cehii isi permit sa isi arunce vechile tramvaie doar dupa ce au cumparat 250 de vagoane noi, spre deosebire de patria noastra de lux.
http://tramways-monthly.com/2011/09/pra ... -for-sale/
O buna parte din vagoanele scoase la vanzare sunt de tipul T3R.P, vagoane modernizate cu chopper - tehnologie IGBT, interior complet schimbat si alte imbunatatiri, iar restul vagoane T3SUCS, cu actionare clasica cu accelerator, produse in anii '80. In total pana in 2020, ar trebui vandute in jur de 450 - 500 tramvaie Tatra T3.
Cehii isi permit sa isi arunce vechile tramvaie doar dupa ce au cumparat 250 de vagoane noi, spre deosebire de patria noastra de lux.
http://tramways-monthly.com/2011/09/pra ... -for-sale/
O buna parte din vagoanele scoase la vanzare sunt de tipul T3R.P, vagoane modernizate cu chopper - tehnologie IGBT, interior complet schimbat si alte imbunatatiri, iar restul vagoane T3SUCS, cu actionare clasica cu accelerator, produse in anii '80. In total pana in 2020, ar trebui vandute in jur de 450 - 500 tramvaie Tatra T3.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
Dominatrix
Ieri, 19 decembrie 2011, ultimele doua vagoane Tatra T3 originale, ambele fabricate in 1974 si formand cuplul 6892 + 6921 s-au retras definitiv la depoul Strašnice dupa 37 de ani de exploatare.
Astfel s-a incheiat o pagina de 50 de ani din istoria transportului cu tramvaiul la Praga.
Primul T3 livrat (vagonul 6101): 3 noiembrie 1960
Prima iesire in traseu cu calatori, fiind inca in probe: 21 iunie 1961 pe linia 5 de la Depoul Motol
Ultima iesire in traseu (vagoanele 6892 + 6921): 19 decembrie 2011, pe linia 22 de la depoul Strašnice
2 scurte filmari de acum doua luni, cand erau cuplate invers, adica 6921 + 6892:
http://www.youtube.com/watch?v=xhN7NbAEi5c
http://www.youtube.com/watch?v=z6idOaKqyt0
Doua fotografii facute ieri cu ultimul cuplu T3 in circulatie (calitatea nu e prea buna, dar asa le-am primit):
© Tomáš Palyza
Ieri, 19 decembrie 2011, ultimele doua vagoane Tatra T3 originale, ambele fabricate in 1974 si formand cuplul 6892 + 6921 s-au retras definitiv la depoul Strašnice dupa 37 de ani de exploatare.
Astfel s-a incheiat o pagina de 50 de ani din istoria transportului cu tramvaiul la Praga.
Primul T3 livrat (vagonul 6101): 3 noiembrie 1960
Prima iesire in traseu cu calatori, fiind inca in probe: 21 iunie 1961 pe linia 5 de la Depoul Motol
Ultima iesire in traseu (vagoanele 6892 + 6921): 19 decembrie 2011, pe linia 22 de la depoul Strašnice
2 scurte filmari de acum doua luni, cand erau cuplate invers, adica 6921 + 6892:
http://www.youtube.com/watch?v=xhN7NbAEi5c
http://www.youtube.com/watch?v=z6idOaKqyt0
Doua fotografii facute ieri cu ultimul cuplu T3 in circulatie (calitatea nu e prea buna, dar asa le-am primit):
© Tomáš Palyza
653198.jpg (123.27 KB; downloaded 6233 times)
653614.jpg (247.78 KB; downloaded 6233 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
Dominatrix
Tom wrote:Ambele vagoane Tatra T6A5 implicate in accident sunt casate, 8697 fizic, 8698 doar in acte deocamdata. 8697 era irecuperabil, 8698 s-ar fi putut repara. Dar in conditiile in care sunt in curs de livrare 250 de vagoane Škoda 15T noi, nu se mai complica nimeni.
Accident spectaculos la Praga: http://zpravy.idnes.cz/v-praze-se-srazi ... rilohy_cen
http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=krim ... daf_c1.JPG
La cum arata, cred ca este sfarsitul pentru tramvaiul T6 8697.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
andrei11
Ce reprezinta ultima poza ? ( 653614). Ma refer la macaze, sunt curioase, se intra de pe o linie in ambele sensuri ? Nu are logica decat daca este o intrare intr-un depou - asa se intampla de exemplu la noi la "Dudesti".
Referitor la ce a postat "Tom" - parca s-a mai postat odata accidentul respectiv, sau l-am vazut eu pe un link direct. Oricum mi-l amintesc, e mai de mult, nu e recent.
Ce reprezinta ultima poza ? ( 653614). Ma refer la macaze, sunt curioase, se intra de pe o linie in ambele sensuri ? Nu are logica decat daca este o intrare intr-un depou - asa se intampla de exemplu la noi la "Dudesti".
Referitor la ce a postat "Tom" - parca s-a mai postat odata accidentul respectiv, sau l-am vazut eu pe un link direct. Oricum mi-l amintesc, e mai de mult, nu e recent.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
Dominatrix
andrei11 wrote:Exact, este intrarea in depoul Strašnice. Vagoanele au fost surpinse la finalul ultimei curse (adica ULTIMA cursa), incheind astfel o istorie de jumatate de secol de exploatare a tramvaielor Tatra T3 clasice in Praga. Privitor la macaze, pun mai jos dispozitivul de cale al depoului Strašnice. Sper ca e clar acum.
Ce reprezinta ultima poza ? ( 653614). Ma refer la macaze, sunt curioase, se intra de pe o linie in ambele sensuri ? Nu are logica decat daca este o intrare intr-un depou - asa se intampla de exemplu la noi la "Dudesti".
vozovna_Strasnice.gif (14.4 KB; downloaded 6170 times)
andrei11 wrote:. Asa este, dar acum este sigur ca ambele vagoane T6 vor fi casate ca urmare a accidentului, lucru ce nu se stia la momentul producerii lui.
Referitor la ce a postat "Tom" - parca s-a mai postat odata accidentul respectiv, sau l-am vazut eu pe un link direct. Oricum mi-l amintesc, e mai de mult, nu e recent.
- andrei11
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
Dominatrix
- bercenicity
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
Dominatrix
Felicitari. Daca prindeai si T3SU si un 15T, aveai "colectia completa" de tipuri de tramvaie din oras. Intersectia de la Anděl e buna pentru "sightseeing", dar si mai bine te-ai fi "pozitionat" mai la nord, in Hradčanská, unde probabil ai fi avut "noroc" si de 15T si T3SU/SUCS.
Felicitari. Daca prindeai si T3SU si un 15T, aveai "colectia completa" de tipuri de tramvaie din oras. Intersectia de la Anděl e buna pentru "sightseeing", dar si mai bine te-ai fi "pozitionat" mai la nord, in Hradčanská, unde probabil ai fi avut "noroc" si de 15T si T3SU/SUCS.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
bercenicity
Am pe conducta un clip diurn mai lung, dar e mai mult de editat; la Hradčanská am fost in trecere (pe zi), dar era aglomerat - multa lume iesea de la metrou si continua cu tramvaiul: pietonii nu-s buni cand vrei sa faci captura la vehicul
Am pe conducta un clip diurn mai lung, dar e mai mult de editat; la Hradčanská am fost in trecere (pe zi), dar era aglomerat - multa lume iesea de la metrou si continua cu tramvaiul: pietonii nu-s buni cand vrei sa faci captura la vehicul
- Tom
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
Tom
Dupa schema liniilor, depoul Strašnice pare destul de vechi. Care este fluxul tehnologic in depou si ce reprezinta hala marcata cu albastru si cea cu verde?
Cum se manevreaza vagoanele spre liniile de garare. Avand in vedere ca 2xT4 sau 2xT6 inseamna aproape 30m, este suficient spatiu in curtea depoului pentru manevre? Dupa desen, pare destul de inghesuit, cel putin pentru intrarea pe liniile 6-14.
Dupa schema liniilor, depoul Strašnice pare destul de vechi. Care este fluxul tehnologic in depou si ce reprezinta hala marcata cu albastru si cea cu verde?
Cum se manevreaza vagoanele spre liniile de garare. Avand in vedere ca 2xT4 sau 2xT6 inseamna aproape 30m, este suficient spatiu in curtea depoului pentru manevre? Dupa desen, pare destul de inghesuit, cel putin pentru intrarea pe liniile 6-14.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
Dominatrix
Depoul Strašnice are mai bine de 100 de ani (s-a deschis in anul 1908) si intr-adevar este inghesuit, iar manevrele se fac greu in el, desi a fost largit si modernizat de mai multe ori, ultima oara prin 1980 - 1985. Gararea se face de cele mai multe ori cu spatele pe liniile infundate, dupa ocolirea depoului pe bucla din spate. Hala marcata cu albastru este statia de spalare, iar cea cu verde este hala strungului de bandaje. Din punct de vedere al capacitatii, ultima situatie certa a parcului pe care o am este din februarie 2010, cand depoul detinea urmatoarele vagoane:
T3: 14 buc.
T3SU: 12 buc.
T3SUCS: 58 buc.
T3M: 11 buc.
T3R-P: 2 buc.
T6A5: 46 buc.
Total: 143 vagoane.
Depoul Strašnice are mai bine de 100 de ani (s-a deschis in anul 1908) si intr-adevar este inghesuit, iar manevrele se fac greu in el, desi a fost largit si modernizat de mai multe ori, ultima oara prin 1980 - 1985. Gararea se face de cele mai multe ori cu spatele pe liniile infundate, dupa ocolirea depoului pe bucla din spate. Hala marcata cu albastru este statia de spalare, iar cea cu verde este hala strungului de bandaje. Din punct de vedere al capacitatii, ultima situatie certa a parcului pe care o am este din februarie 2010, cand depoul detinea urmatoarele vagoane:
T3: 14 buc.
T3SU: 12 buc.
T3SUCS: 58 buc.
T3M: 11 buc.
T3R-P: 2 buc.
T6A5: 46 buc.
Total: 143 vagoane.
📖 Pagination options