Topic: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri)
40 posts, 13806 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri)
Adrian Rosca
Tunel Carligul Mare, fir 1:
Tunel Carligul Mare, fir 1:
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri)
Adrian Rosca
Tunel Carligul Mare, fir 2:
Tunel Carligul Mare, fir 2:
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri)
Adrian Rosca
Linie 204 Babeni-Alunu
Tunel Grosi:
Linie 204 Babeni-Alunu
Tunel Grosi:
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri)
Adrian Rosca
In perioada 1997-2002, in zona Rau Vadului s-au construit o serie de tuneluri la zi (polate), in vederea protectiei liniei impotriva caderilor de stanci si s-a inceput refacerea capului y al vechiului tunel Raul Vadului.
Din pacate insa, lucrarile au ramas nefinalizate:
Tunel la zi km 352+190-352+244 (54m lungime) - lipsa saltea piatra de protectie a tunelului:
Tunel la zi km 352+147-352+164 (17m lungime) si cap Y tunel vechi km 352+051-352+147 - cintre abandonate la capatul tunelului vechi si armaturi in asteptare pentru camasuiala interioara a tunelului la zi:
Tunel la zi km 351+858-351+942 (84m lungime proiectata) - tunelul a fost executat doar pe o lungime de 72m, pe ultimul tronson de 12m fiind executate doar fundatiile:
Zona nexecutata e cea marcata cu sageata rosie:
La acest tunel nu s-a finalizat nici betonarea cornisei, salteaua de protectie evident lipsind:
(surse imagini: clip Youtube al utilizatorului Trains & Machinery LDEGM Trainspotter si Google Earth)
In perioada 1997-2002, in zona Rau Vadului s-au construit o serie de tuneluri la zi (polate), in vederea protectiei liniei impotriva caderilor de stanci si s-a inceput refacerea capului y al vechiului tunel Raul Vadului.
Din pacate insa, lucrarile au ramas nefinalizate:
Tunel la zi km 352+190-352+244 (54m lungime) - lipsa saltea piatra de protectie a tunelului:
Tunel la zi km 352+147-352+164 (17m lungime) si cap Y tunel vechi km 352+051-352+147 - cintre abandonate la capatul tunelului vechi si armaturi in asteptare pentru camasuiala interioara a tunelului la zi:
Tunel la zi km 351+858-351+942 (84m lungime proiectata) - tunelul a fost executat doar pe o lungime de 72m, pe ultimul tronson de 12m fiind executate doar fundatiile:
Zona nexecutata e cea marcata cu sageata rosie:
La acest tunel nu s-a finalizat nici betonarea cornisei, salteaua de protectie evident lipsind:
(surse imagini: clip Youtube al utilizatorului Trains & Machinery LDEGM Trainspotter si Google Earth)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri)
Adrian Rosca
In sfarsit, lucrarile de reparatie la tunelul Runcu, linia CF Valea Viseului - Petrova, km 3+681-3+840, au fost receptionate in data de 30.09.2024, dupa "doar" 16 ani de la inceperea lor.
https://transparenta.infofer.ro/obiective_bs/
In sfarsit, lucrarile de reparatie la tunelul Runcu, linia CF Valea Viseului - Petrova, km 3+681-3+840, au fost receptionate in data de 30.09.2024, dupa "doar" 16 ani de la inceperea lor.
https://transparenta.infofer.ro/obiective_bs/
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România
•
Choose destination