Topic: DAF-Hess #904 (2001-2010)
62 posts, 31794 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Hess
Utilizator anonim
Anvelope...![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mai mult de 20 nu cred ca sunt in nicio autobaza.
Dr2005 wrote:
lipsă de... roţi.
Anvelope...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mai mult de 20 nu cred ca sunt in nicio autobaza.
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Hess
Chev Celios
Pai roti e lipsa de mult. Cei din Floreasca care au vulcanizarea in garaj stau cate doua/trei zile dupa roti. Vad ca de cand a venit Crit a cam inceput sa fie lipsa de multe chestii.
Pai roti e lipsa de mult. Cei din Floreasca care au vulcanizarea in garaj stau cate doua/trei zile dupa roti. Vad ca de cand a venit Crit a cam inceput sa fie lipsa de multe chestii.
![Confused :-?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- nokia2010
-
Posted:
-
- SprinterXP
-
Posted:
-
- nokia2010
-
Posted:
-
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Hess
SprinterXP
Luneta o are sparta, nu parbrizul!
Si cum toate DAF-urile, Rocar-urile (inclusiv #98) si Iveco-urile sunt retrase, degeaba ii mai monteaza o alta luneta ca tot nu mai circula.
nokia2010 wrote:
Doar pentru un parbriz? Ä‚ÅŸtia nu sunt normali la cap!
Luneta o are sparta, nu parbrizul!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Hess
Dominatrix
Hess: 2001 - 2011. Decedat ca urmare a comei alcoolice dupa ce s-a imbătat Criţă.
nokia2010 wrote:Si Ikarusurile se taiau pentru un parbriz spart, ca nu mai puteau trece ITP'ul. Cu singura deosebire ca se inlocuiau cu autobuze noi Mercedes. Acum se taie fara sa se puna nimic in schimb.
Doar pentru un parbriz? Ăştia nu sunt normali la cap!
Hess: 2001 - 2011. Decedat ca urmare a comei alcoolice dupa ce s-a imbătat Criţă.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Hess
Dominatrix
Hess'ul a fost o ultima incercare de carosare de autobuze noi la URAC, ceea ce ar fi fost o sansa pentru re-tehnologizarea uzinei. Dar ca aproape orice initiativa buna, s-a ales praful si de asta.
Hess'ul a fost o ultima incercare de carosare de autobuze noi la URAC, ceea ce ar fi fost o sansa pentru re-tehnologizarea uzinei. Dar ca aproape orice initiativa buna, s-a ales praful si de asta.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Hess
SprinterXP
Ultima data cand l-am prins pe 904 la traseu a fost pe 3 Noiembrie 2010, spre surprinderea mea la sch. 2 fiindca a fost rezerva.
Alte filmari cu el cand inca mai circula:
Ultima data cand l-am prins pe 904 la traseu a fost pe 3 Noiembrie 2010, spre surprinderea mea la sch. 2 fiindca a fost rezerva.
904 - 331 (16) (1024x768).jpg (379.45 KB; downloaded 5673 times)
Alte filmari cu el cand inca mai circula:
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Hess
nokia2110
Acest autobuz era bun pentru că nu era 100% lău-flor. Defapt 100% low-floor (podea coborâtă) e o tâmpenie!
Apropos, existau unii călători care lua acest autobuz drept unul dintre cele 2 "D.A.F."-uri "Berkoff" de pe linia expres 783. Şi eu am păţit-o. "D.A.F."-ul "Hess" tot pe şasiu de "D.A.F." SB220 era construit, nu?
Acest autobuz era bun pentru că nu era 100% lău-flor. Defapt 100% low-floor (podea coborâtă) e o tâmpenie!
Apropos, existau unii călători care lua acest autobuz drept unul dintre cele 2 "D.A.F."-uri "Berkoff" de pe linia expres 783. Şi eu am păţit-o. "D.A.F."-ul "Hess" tot pe şasiu de "D.A.F." SB220 era construit, nu?
📖 Pagination options