Topic: Millenium Trans
34 posts, 19222 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia 508: Piata Chibrit (Bucuresti) - Buftea
ByOnu
FIX asa, doar ca fara partea cu milogilor. Insusi terminalul este proiectat sa devina punctul de interes, ca de asta este nod intermodal. Andrei, de ce liniile de Otopeni opresc la Presei? De ce nu la Aviatorilor? De ce la 1 Mai, ci nu la Victoriei? Ce punct maret de interes este la 1 Mai si NU este deservit de metrou? Doar nu-mi zici ca vine Ilfovu' sa faca piata la Chibrit...
Ai aruncat o informatie falsa in discutie. Pe M4 distanta dintre statii este chiar potrivita. Cel putin tronsonul inaugurat post-2000 are distante mai mult decat decente. Si sa fim realisti, Ilfovenii vin prea putin in Bucurestii Noi, ei au treaba mai departe...
Problema mea este simpla: cred ca majoritatea celor ce vin cu 508 isi continua drumul cu metroul sau STB mai departe. De ce ar schimba cu metroul tooocmai la 1 Mai? Datorita transbordarii facile, as zice, lucru care s-ar rezolva daca l-ai limita la Straulesti. Cat despre STB, well, poate au mai zis-o si altii, faptul ca electricul care ajunge la Straulesti acum dubleaza in integralitate metroul este o situatie foarte nefericita. As merge pana la a zice daca n-ar fi fost mai inteligent prelungit tramvaiul pana Straulesti si desfiintat troleibuzul intre Pajura si Straulesti cu totul. Desigur, unii vor zice ca aberez, faptul fiind demult consumat, doar ca ar fi fost foarte util ca de la Straulesti, cele doua mijloace definitive de transport sa se desparta la Chibrit.
andrei11 wrote:
Milogilor, după ce v-am pus regionale la dispoziție mai vreți să aibă capul de traseu și în punctele de interes! Fiți mulțumiți că vă ducem până la marginea orașului.
FIX asa, doar ca fara partea cu milogilor. Insusi terminalul este proiectat sa devina punctul de interes, ca de asta este nod intermodal. Andrei, de ce liniile de Otopeni opresc la Presei? De ce nu la Aviatorilor? De ce la 1 Mai, ci nu la Victoriei? Ce punct maret de interes este la 1 Mai si NU este deservit de metrou? Doar nu-mi zici ca vine Ilfovu' sa faca piata la Chibrit...
Ai aruncat o informatie falsa in discutie. Pe M4 distanta dintre statii este chiar potrivita. Cel putin tronsonul inaugurat post-2000 are distante mai mult decat decente. Si sa fim realisti, Ilfovenii vin prea putin in Bucurestii Noi, ei au treaba mai departe...
Problema mea este simpla: cred ca majoritatea celor ce vin cu 508 isi continua drumul cu metroul sau STB mai departe. De ce ar schimba cu metroul tooocmai la 1 Mai? Datorita transbordarii facile, as zice, lucru care s-ar rezolva daca l-ai limita la Straulesti. Cat despre STB, well, poate au mai zis-o si altii, faptul ca electricul care ajunge la Straulesti acum dubleaza in integralitate metroul este o situatie foarte nefericita. As merge pana la a zice daca n-ar fi fost mai inteligent prelungit tramvaiul pana Straulesti si desfiintat troleibuzul intre Pajura si Straulesti cu totul. Desigur, unii vor zice ca aberez, faptul fiind demult consumat, doar ca ar fi fost foarte util ca de la Straulesti, cele doua mijloace definitive de transport sa se desparta la Chibrit.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia 508: Piata Chibrit (Bucuresti) - Buftea
andrei11
Aceasta este o gândire corectă. Cred că unica gândire corectă.
Rutele interne / regionale trebuie gândite în mod unitar, nu despărțite în două ramuri distincte !
Referitor la distanțele M 4, iar vorbim din teorie. Distanțele sunt cele care sunt, indiferent de anul inaugurării !
Dacă spui că sunt decente, 97 trebuie desființat ( sau mă rog, reorientat spre 86 ). Metroul este de ajuns de la Jiului spre Străulești. Nu e economic să menții două mijloace de transport cu distanțe rezonabile între stații. Sau am înțeles eu greșit ?
dany wrote:
In maxim doi ani toate halele din Bucuresti vor fi mutate in Ilfov si te asigur ca 70% din firmele din Bucuresti se vor muta si ele in Ilfov. In maxim 10-15 ani toata reteaua de linii de autobuz trebuie regandita pentru a putea face fata solicitarii, vor trebui sa existe linii urbane care sa aiba traseu si in Ilfov acolo unde se poate
Aceasta este o gândire corectă. Cred că unica gândire corectă.
Rutele interne / regionale trebuie gândite în mod unitar, nu despărțite în două ramuri distincte !
Referitor la distanțele M 4, iar vorbim din teorie. Distanțele sunt cele care sunt, indiferent de anul inaugurării !
Dacă spui că sunt decente, 97 trebuie desființat ( sau mă rog, reorientat spre 86 ). Metroul este de ajuns de la Jiului spre Străulești. Nu e economic să menții două mijloace de transport cu distanțe rezonabile între stații. Sau am înțeles eu greșit ?
- TPB
-
Posted:
-
- Eduard Andrei
-
Posted:
-
Re: Millenium Trans
Eduard Andrei
Millenium Trans mai circulă cu câteva autobuze Isuzu Novociti și microbuze Mercedes Sprinter Trituro pe linia 505 care are ruta București (Calea 13 Septembrie) - Bragadiru - Buda - Cornetu - Mihăilești care vin cu vreo 10 minute înainte de linia STB 421 și câteva microbuze Mercedes Sprinter pe ruta București (Mol 13 Septembrie) - Alexandria/Turnu Măgurele alături de alte firme.
Isuzu Novociti - B 51 XIC - DN6 - 27 Aprilie 2022
Millenium Trans mai circulă cu câteva autobuze Isuzu Novociti și microbuze Mercedes Sprinter Trituro pe linia 505 care are ruta București (Calea 13 Septembrie) - Bragadiru - Buda - Cornetu - Mihăilești care vin cu vreo 10 minute înainte de linia STB 421 și câteva microbuze Mercedes Sprinter pe ruta București (Mol 13 Septembrie) - Alexandria/Turnu Măgurele alături de alte firme.
Isuzu Novociti - B 51 XIC - DN6 - 27 Aprilie 2022
IMG_20220427_191836.jpg (1.83 MB; downloaded 1814 times)
- Mihai Tana
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: Millenium Trans
Axel
Din pacate liniile 415 ( Bucuresti '' Granitul '' - Voluntari - Dascalu - Sitaru - Fierbinti - Dridu ) , 448 ( Piata Presei - Sitaru -Fierbinti ) ,505 ex 407( 13 Septembrie - Mihailesti ) , 572 ex 472 ( Eroii Revolutiei - Jilava - 1 Decembrie - Adunatii Copaceni ) si Granitul - Belciugatele ex 429 nu pot fi preluate de un operator al ADTPBI deoarece depasesc granita judetului Ilfov pana sa scoata prima data liniile preorasenesti in vara anului 2005 toate rutele afisate erau operate de RATB... in aceasta situatie mai sunt si oamenii din Bolintin Vale si Deal ....
Din pacate liniile 415 ( Bucuresti '' Granitul '' - Voluntari - Dascalu - Sitaru - Fierbinti - Dridu ) , 448 ( Piata Presei - Sitaru -Fierbinti ) ,505 ex 407( 13 Septembrie - Mihailesti ) , 572 ex 472 ( Eroii Revolutiei - Jilava - 1 Decembrie - Adunatii Copaceni ) si Granitul - Belciugatele ex 429 nu pot fi preluate de un operator al ADTPBI deoarece depasesc granita judetului Ilfov pana sa scoata prima data liniile preorasenesti in vara anului 2005 toate rutele afisate erau operate de RATB... in aceasta situatie mai sunt si oamenii din Bolintin Vale si Deal ....
📖 Pagination options