Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

307 posts, 83636 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

andrei11 wrote:
Vad ca vorbim pe 2 posturi in paralel si nu e bine. Am explicat, daca la capetele podistii ai o banda pe sens si pe podisca nu ai bretele, nu are  unde sa se incurce.
Ce intra pe o banda, trece podisca si se varsa dincolo tot pe o banda.
Vorba ta, daca plec pe parleaz la gard si ajung tot la un gard cu parleaz, am rezolvat.


Cam scump...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului subway guru

Deci a eliminat un 'stop', atat si nimic mai mult...si a largit o strada...
Daca vrei la 'stanga' spre Bordei pe sapte benzi...se intra in demolari si exproprieri 'masive'...(parca ziceai ca esti de-al meu cu 'contra demolari'...)...asta vrei? ca nu-mi e 'clar'...
Iar in Pipera...te rog sa iei legatura cu Nea Pandelica... :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Utilizator anonim

Avand in vedere ca lucrarile sunt finalizate ramanem doar cu acest topic pentru discutii "de dupa"  :ugeek:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

subway guru wrote:
Deci a eliminat un 'stop', atat si nimic mai mult...si a largit o strada...
Daca vrei la 'stanga' spre Bordei pe sapte benzi...se intra in demolari si exproprieri 'masive'...(parca ziceai ca esti de-al meu cu 'contra demolari'...)...asta vrei? ca nu-mi e 'clar'...
Iar in Pipera...te rog sa iei legatura cu Nea Pandelica... :lol:

Nu vreau draga, nicio demolare...

Schimbare de strategie...
De la Ambasada Chinei, un sens unic la dreapta cu doua benzi , pe malul lacului (cu Rosu)
si pe Caramfil 2 benzi spre oras (cu Albastru) si una vice-versa (cu Rosu)
Pe malul lacului ar fi cam 160 de metri...

http://bit.ly/JfkCKw

Fara demolari

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului shoppy

Mai rau, cu defrisari si distrugeri de spatii verzi, mai ales ca Parcul Bordei de acolo e modernizat de curand si e foarte placut. Iar terenul acolo e in panta ca e pe marginea lacului, deci forari de stabilizare, rambleu, oricum nu o sa se faca niciodata asa ceva ca doar muta blocajul o strada mai incolo si creeaza un nou semafor.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

shoppy wrote:
Mai rau, cu defrisari si distrugeri de spatii verzi, mai ales ca Parcul Bordei de acolo e modernizat de curand si e foarte placut. Iar terenul acolo e in panta ca e pe marginea lacului, deci forari de stabilizare, rambleu, oricum nu o sa se faca niciodata asa ceva ca doar muta blocajul o strada mai incolo si creeaza un nou semafor.


Pai asta era cam singura variianta fara demolari si expropieri
doar un dun de 160 m prin spatiul verde.

Eu alta solutie rezonabila n-am gasit

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului shoppy

Din nou, solutie la ce? La mutat blocajul cu 50m mai in fata?
Spatiul verde e una, malul lacului e alta, intelege odata sau du-te si vezi.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului subway guru

Dar pe malul lacului intri in 'conflict' cu ecologistii...
Te 'pui' cu astia? :o

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului codz

In direct de la fata locului. Probleme mari! Coada pe Pipera spre celebra de acum intersectie Pipera/Caranfil, pana spre celebrul pod. Doi(!) politisti in intersectie. Pana nu desfiinteaza trecerea de pietoni de la biserica, interzic stanga de pe Ceasornicului si interzic stanga de pe banda din dreapta, sau alte solutii mai destepte, dupa cum le-am sesizat si la primarie si la politia rutiera, o sa ramana nod gordian si o sa stea mereu doi politisti la orele de varf. Si auzi, ei s-au gandit sa puna giratoriu ca rezolva:))))

LE: Coada pe Beijing este pana la intersectia cu Eliade (!!)

Era mai bine inainte si chiar cand era blocata Pipera se mergea mai bine decat acum.

Pe sub pasaj stopurile tin foarte putin, nu sunt marcate benzile pe jos.

Concluzia mea deocamdata: bani aruncati degeaba pentru ca proiectul a fost gandit prost. La un sfert de pret faceau pasajul Nordului/Elena Vacarescu si mai deblocau o ruta de iesire, asa nu au rezolvat nimic.

Sper sa ma insel dupa o luna, dar deocamdata e oribil.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

Ce spune #mradulescu e foarte logic ! Am impresia cavoi nu ati fost si nu ati vazut !
Defrisari ? Ecologisti ? Puse cap la cap, cat s-a taiat in Dr. Taberei / inclusiv in parcul Eroilor sunt de 18, 7 ori mai multi copaci pusi la pamant decat la Bordei, la viitorul pasaj Ch.d.G., la superparcarea de la capul tramvaiului 41, bla bla bla, bla bla bla.
@shoppy - nu am inteles de ce muti blocajul cu  50 metri ''mai incolo". Explica te rog.
Mai oameni buni, e Caramfil, fiti mai atenti ! Nu ca as fi eu chitibusar, dar e un nume propriu si trebuie scris / pronuntat corect
shoppy wrote:
Mai rau, cu defrisari si distrugeri de spatii verzi, mai ales ca Parcul Bordei de acolo e modernizat de curand si e foarte placut.

Ce propune #mradulescu nu are de-a face propriuzis cu Parcul Bordei. Parcul Bordei e dincoace de pod. ( Ăla modernizatu' refacutu' )

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului DanCld

Din ce povestesti tu aici eu vad doar 2 chestiuni majore:

(1) semaforizare deficitara (non-adaptiva)

(2) fluxuri de trafic incomplet definitivate - adica sunt masini in plus pe ruta respectiva insa nu e clar daca vorbim de masini care au mers pe alte rute pana saptamana asta, de oameni care tineau masina in parcare sau pur si simplu de "plimbareti"

Semaforizarea e usor rezolvabila: timp suplimentar de verde pe una dintre directii dimineata, acelasi lucru pe alta directie seara. Trecerile de pietoni nu au cum sa fie desfiintate insa cine spune ca verdele de la pietoni trebuie sa dureze cat verdele masinilor? La fel si cu marcajele sau cu masinile parcate pe banda 1. Pana la 1 iunie sigur o sa discutam problema pasajului in alti termeni.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului codz

Eu zic ca trebuie obligatoriu desfiintata trecerea de pietoni de la biserica (intre biserica si restaurantul Boema) pentru ca este o intersectie in T, iar intr-o intersectie in T nu este nevoie de trei treceri de pietoni, sunt suficiente doua (una pe Pipera intre biserica si statia de masina si una pe Caranfil, tot din statia de masina), se poate trece din toate partile in toate partile, numai ca cea de la biserica incurca fluxul de stanga de pe pod spre centru. Chit ca mai e una, langa Ceasornicului.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului alex230ro

DanCld wrote:
Din ce povestesti tu aici eu vad doar 2 chestiuni majore:

(1) semaforizare deficitara (non-adaptiva)

(2) fluxuri de trafic incomplet definitivate - adica sunt masini in plus pe ruta respectiva insa nu e clar daca vorbim de masini care au mers pe alte rute pana saptamana asta, de oameni care tineau masina in parcare sau pur si simplu de "plimbareti"

Semaforizarea e usor rezolvabila: timp suplimentar de verde pe una dintre directii dimineata, acelasi lucru pe alta directie seara. Trecerile de pietoni nu au cum sa fie desfiintate insa cine spune ca verdele de la pietoni trebuie sa dureze cat verdele masinilor? La fel si cu marcajele sau cu masinile parcate pe banda 1. Pana la 1 iunie sigur o sa discutam problema pasajului in alti termeni.

la ce trafic e in minunatia de Pipera greu de crezut ca o sa se intample ceva.De fapt pasajul asta o sa genereze trafic,deoarece multa lume va prefera Pipera Tunari vs Petricani pentru a iesi din Voluntari,so personal vad 2 probleme :
1.traficul dinspre oras spre Voluntari-aici nu vad problema decat la sensul giratoriu Pipera Tunari
2.Capatul dinspre ambasada Chinei-aici o sa fie cele mai mari valori de trafic in special daca se pune bariera in Pipera,o banda la stanga mi se pare penibil,ma rog sa speram ca in cateva sapt cineva sa vina cu o solutie la problema asta

edit:nu inteleg cum s-a zis si mai devreme de ce s-a scos dreapta intermitent de pe Beijing

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

Baiatu, acum chiar ca ma superi. E Caramfil, da-l in masa de "M". Caramfil.
O fi forum de discutii transport / circulatie, dar munciti-va sa scrieti corect romaneste. Ca asa e frumos.
Pe Petricani trebuie pod neaparat. E logic si destul de usor de facut.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435670 posts in 5431 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use