Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.ATramvaie

 

Topic: Istoria tramvaielor din Bucuresti

29 posts, 20166 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: V054, V56 și V58 (1954-1984) Robert24

PaulIP wrote here:
Personal aș fi mai mult decât recunoscător să am date oficiale privind numărul de vagoane importate (Thomson, Simmering, Dyle), dar și construite (V09) și reconstruite (V05x) la Atelierele Centrale, dar a afirma precis ce numere de parc aveau fiecare dintre tipuri este din păcate un vis prea frumos pentru cei câțiva pasionați suficient de implicați în istoria *TB.


Intre 1912 si 1914 au fost livrate 72 de vagoane motor plus 15 remorci inchise, toate produse de Simmering.
In 1919 s-au livrat 50 de vagoane motor plus 50 de remorci inchise, produse de Thomson.
In 1927 s-au livrat 55 de vagoane motor produse de Dyle & Bacalan.
Intre 1921 si 1927, STB a transformat in ateliere 59 de remorci inchise si 40 de remorci deschise, provenite de la vagoane cu cai.
La 31 decembrie 1927, astfel STB detinea 178 de vagoane motor (cele de mai sus, plus un singur vagon ramas de la vechea societate) plus 164 de remorci (124 inchise si 40 dechise).

In 1928-1929 se livreaza 65+58=123 vagoane motor de la Dyle & Bacalan si de la Thomson Houston.
STB continua transformarea a inca 46 de remorci din vagoane cu cai.
In plus se livreaza 50 de remorci de la Astra si 6 remorci de la Santierele Romane de la Dunare.
In 1930, se livreaza restul de 84 de remorci de la SRD.
La 31 decembrie 1930, STB detinea 301 vagoane motor si 305 remorci.

Intre 1931 si 1935, STB incepe transformarea a 50 remorci Thomson in vagoane motor, si fabrica in ateliere 6 remorci, iar in 1935 transforma si prima remorca Simmering in vagon motor, schimband foarte multe elemente de design.
La 31 decembrie 1935, parcul era format din 352 vagoane motor plus 259 remorci.

In 1936 si 1937 se continua transformarea a inca 13 remorci Simmering in vagoane motor.
In 1938 si 1939 se livreaza 130 de remorci noi fabricate de Leonida & Co.
In 1939, STB fabrica in ateliere 5 vagoane motor pe trucuri Dyle. In 1940 continua fabricarea a inca 23 de vagoane motor, care insa pana in 1941 vor circula pe post de remorci din cauza lipsei anumior componente de la Resita.
La 31 decembrie 1940, parcul era format din 393 vagoane motor plus 371 remorci.

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2334 forum members have written 425723 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use