Topic: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
468 posts, 137808 views
📖 Pagination options
- GAC
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
GAC
In legatura cu linia 34 Militari-Romprim, ar fi pe departe cea mai buna solutie, dar avand in vedere ca de la Romprim pana la Basarab, linia nu e separata de trafic, cu siguranta vor aparea numai "trenulete", astfel va fi o mare problema....
Cel mai bine ar fi fractionarea liniei in 2, astfel: o linie 35 Militari - Iancului, care sa-i duca pe oamenii din Drumul Taberei la Victoria, Dorobanti si Obor, pana la Iancului (unde va intoarce la bucla bine cunoscuta), si o linie 34 Romprim - Obor (la Obor, de pe Mihai Bravu, tramvaiul va face dreapta pe Colentina, pe urma dreapta pe Ziduri Mosi, din nou dreapta pe Ferdinand si stanga pe Mihai Bravu. Tin sa precizez ca aceasta varianta este mult mai buna decat daca tramvaiul de pe Colentina ar face stanga pe Reinvierii si pe urma stanga pe Lizeanu si din nou Stanga pe Stefan Cel mare/Mihai Bravu. Pe Lizeanu, intre Maica Domnului si Stefan cel mare se formeaza niste ambuteiaje de toata frumusetea, mai ales ca stopul ala nenorocit tine doar cateva secunde pe verde pt Lizeanu.) De asemenea, la Obor, din ambele directii cand vine tramvaiul, acesta aproape se goleste si se reumple in aceeasi statie "Obor", deci cei ce merg de exemplu de la Dristor la Victoriei, cu tramvaiul, vor fi putin afectati de aceasta "escala", intrucat daca ar fi cu adevarat grabiti, ar lua metroul. In acest fel, se va putea controla mai bine intervalul dintre tramvaie, iar daca vor aparea probleme cu una dintre cele 2 linii (gen trenulete), problema nu se va raspandi si in cealalta parte a orasului. De asemenea, se evita intr-o maniera destul de rezonabila dublarea de trasee (doar de la Obor la Iancului, care este si o regiune destul de aglomerata, deci o dublare pe acest segment nu ar pica chiar rau) si totodata sunt impacati si cei ce vor tine neaparat sa mearga cu tramvaiul Dristor-Victoriei, acestia vor avea unde sa schimbe tramvaiul, (de la acelasi refugiu, fie la Ferdinad sau Obor pt cei ce merg Dristor Victoriei, fie la Ferdinad sau Iancului pt cei ce merg Victoriei-Dristor).
In ceea ce priveste intoarcerea oricarui tramvai la Banu Manta, o aberatie mai mare nu am intalnit pe acest forum. Tocmai asta e scopul Pasajului Basarab, sa lege Drumul Taberei, Giulesti si Militari de Victoriei, Dorobanti si Obor. Oricum daca dupa terminarea pasajului, se va opta in continuare pt intoarcerea unei linii la Banu Manta, garantat 98% din pasagerii acelui tramvai vor astepta la tramvaiul care trece de pasaj. Terminalul Banu Manta ramane de actualite doar pt liniile din Domenii pe durata lucrarilor la "diametrala".
De asemenea, in cazul "unirii" unor linii din Militari/Drumul Taberei/Ghencea, cu liniile din Domenii/Bucurestii Noi, via Basarab, rezultand linii "superlong" asa cum a mai zis Dominatrix (gen 12+45...etc), ideea ar fi grozava doar daca toate liniile ar fi separate de trafic, altfel o sa iasa numai "trenulete", ideea deloc agreata de cei ce merg cu tramvaiul (sa astepti 20 min, ca sa vina 2-3-4 tramvaie de-odata si pe urma bis). Totusi, nu pot sa exclud o varianta de intoarcere la Depoul Victoria, dupa ce pasagerii proveniti din Drumul Taberei au ajuns la P. Victoriei (aceasta varianta eventual pt un 12 prelungit, de ce sa intoarca la Basarab, cand mai poate merge 3 statii si poate fi mult mai util, prin faptul ca traverseaza pasajul si ajunge la Victoriei.).
Vom vedea ce iese....
In legatura cu linia 34 Militari-Romprim, ar fi pe departe cea mai buna solutie, dar avand in vedere ca de la Romprim pana la Basarab, linia nu e separata de trafic, cu siguranta vor aparea numai "trenulete", astfel va fi o mare problema....
Cel mai bine ar fi fractionarea liniei in 2, astfel: o linie 35 Militari - Iancului, care sa-i duca pe oamenii din Drumul Taberei la Victoria, Dorobanti si Obor, pana la Iancului (unde va intoarce la bucla bine cunoscuta), si o linie 34 Romprim - Obor (la Obor, de pe Mihai Bravu, tramvaiul va face dreapta pe Colentina, pe urma dreapta pe Ziduri Mosi, din nou dreapta pe Ferdinand si stanga pe Mihai Bravu. Tin sa precizez ca aceasta varianta este mult mai buna decat daca tramvaiul de pe Colentina ar face stanga pe Reinvierii si pe urma stanga pe Lizeanu si din nou Stanga pe Stefan Cel mare/Mihai Bravu. Pe Lizeanu, intre Maica Domnului si Stefan cel mare se formeaza niste ambuteiaje de toata frumusetea, mai ales ca stopul ala nenorocit tine doar cateva secunde pe verde pt Lizeanu.) De asemenea, la Obor, din ambele directii cand vine tramvaiul, acesta aproape se goleste si se reumple in aceeasi statie "Obor", deci cei ce merg de exemplu de la Dristor la Victoriei, cu tramvaiul, vor fi putin afectati de aceasta "escala", intrucat daca ar fi cu adevarat grabiti, ar lua metroul. In acest fel, se va putea controla mai bine intervalul dintre tramvaie, iar daca vor aparea probleme cu una dintre cele 2 linii (gen trenulete), problema nu se va raspandi si in cealalta parte a orasului. De asemenea, se evita intr-o maniera destul de rezonabila dublarea de trasee (doar de la Obor la Iancului, care este si o regiune destul de aglomerata, deci o dublare pe acest segment nu ar pica chiar rau) si totodata sunt impacati si cei ce vor tine neaparat sa mearga cu tramvaiul Dristor-Victoriei, acestia vor avea unde sa schimbe tramvaiul, (de la acelasi refugiu, fie la Ferdinad sau Obor pt cei ce merg Dristor Victoriei, fie la Ferdinad sau Iancului pt cei ce merg Victoriei-Dristor).
In ceea ce priveste intoarcerea oricarui tramvai la Banu Manta, o aberatie mai mare nu am intalnit pe acest forum. Tocmai asta e scopul Pasajului Basarab, sa lege Drumul Taberei, Giulesti si Militari de Victoriei, Dorobanti si Obor. Oricum daca dupa terminarea pasajului, se va opta in continuare pt intoarcerea unei linii la Banu Manta, garantat 98% din pasagerii acelui tramvai vor astepta la tramvaiul care trece de pasaj. Terminalul Banu Manta ramane de actualite doar pt liniile din Domenii pe durata lucrarilor la "diametrala".
De asemenea, in cazul "unirii" unor linii din Militari/Drumul Taberei/Ghencea, cu liniile din Domenii/Bucurestii Noi, via Basarab, rezultand linii "superlong" asa cum a mai zis Dominatrix (gen 12+45...etc), ideea ar fi grozava doar daca toate liniile ar fi separate de trafic, altfel o sa iasa numai "trenulete", ideea deloc agreata de cei ce merg cu tramvaiul (sa astepti 20 min, ca sa vina 2-3-4 tramvaie de-odata si pe urma bis). Totusi, nu pot sa exclud o varianta de intoarcere la Depoul Victoria, dupa ce pasagerii proveniti din Drumul Taberei au ajuns la P. Victoriei (aceasta varianta eventual pt un 12 prelungit, de ce sa intoarca la Basarab, cand mai poate merge 3 statii si poate fi mult mai util, prin faptul ca traverseaza pasajul si ajunge la Victoriei.).
Vom vedea ce iese....
- darknight
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
darknight
Hai cu tramvaiele
.Gata catenara ,cred .Acum asteptam probele si dupa ne plimbam cu tramvaiul
.Ceva nou mai stie cineva ? Poate vor sa respecte termenul initial de 15 decembrie ,desi nu cred
Hai cu tramvaiele
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
-
- sloppy
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
sloppy
Nu se stie inca cand se fac probe pe sub pasaj cu tramvaiul?
Nu se stie inca cand se fac probe pe sub pasaj cu tramvaiul?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Utilizator anonim
Pe 19 sau 20 decembrie, oricum proba e foarte posibil sa fie chiar prima cursa a vagonului. Probele au fost deja facute cand au carat siamezele din Giulesti.
Oricum la ora actuala va pot da prima informatie oficiala despre o linie de sub pasaj:
- linia 11 va circula intre Romprim si Cart. 16 Februarie (traseul ei original) cu 23 ture de la Depourile Alexandria si Giurgiu.
Ca mutare depoul Giurgiu va scoate 9 ture din linia 23 si le va muta pe linia 11.
Momentan asta este singura informatie oficiala pe care o am asa ca altceva nu mai intrebati, anunt eu cu prima ocazie. Ce e sigur este ca pe langa 11 va mai fi o linie care va merge pe relatia Vasile Milea - Giulesti.
Turele din linia 23 nu stiu de cine vor fi acoperite, probabil Titan si/sau Dudesti.
Pe 19 sau 20 decembrie, oricum proba e foarte posibil sa fie chiar prima cursa a vagonului. Probele au fost deja facute cand au carat siamezele din Giulesti.
Oricum la ora actuala va pot da prima informatie oficiala despre o linie de sub pasaj:
- linia 11 va circula intre Romprim si Cart. 16 Februarie (traseul ei original) cu 23 ture de la Depourile Alexandria si Giurgiu.
Ca mutare depoul Giurgiu va scoate 9 ture din linia 23 si le va muta pe linia 11.
Momentan asta este singura informatie oficiala pe care o am asa ca altceva nu mai intrebati, anunt eu cu prima ocazie. Ce e sigur este ca pe langa 11 va mai fi o linie care va merge pe relatia Vasile Milea - Giulesti.
Turele din linia 23 nu stiu de cine vor fi acoperite, probabil Titan si/sau Dudesti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Utilizator anonim
Omule tu ai o fantezie cu sardele in 634 ?
34 nu are niciun motiv sa fie deviat momentan mai ales ca daca s-a ales solutia asemanatoare cu Obor se va lucra in zona de centru a pasajului. La Obor linia a fost inchisa la mai bine de un an dupa inceperea lucrarilor...
lucianho wrote:
Cu ocazia asta sigur vor incepe lucrarile pe liviu rebreanu sau datorita lucrarilor la muncii 34 va fi deviat...incat sa fie necesarul de tramvaie...
Omule tu ai o fantezie cu sardele in 634 ?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
34 nu are niciun motiv sa fie deviat momentan mai ales ca daca s-a ales solutia asemanatoare cu Obor se va lucra in zona de centru a pasajului. La Obor linia a fost inchisa la mai bine de un an dupa inceperea lucrarilor...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Utilizator anonim
Dudestiul poate sa scoata ture din 34 fara probleme, mai ales ca le poate introduce Victoria ca a ramas cu surplus de vagoane si oameni din 46.
Un calcul simplu spune ca Victoria inainte de inchiderea Giulestiului avea liniile 34, 46, 44, 20 (nu pun turul din 16 ca e ca si inexistent, daca mai e) iar acum are 34, 5, 20 deci lejer mai poate asigura minim 6 ture in 34.
Dudestiul poate sa scoata ture din 34 fara probleme, mai ales ca le poate introduce Victoria ca a ramas cu surplus de vagoane si oameni din 46.
Un calcul simplu spune ca Victoria inainte de inchiderea Giulestiului avea liniile 34, 46, 44, 20 (nu pun turul din 16 ca e ca si inexistent, daca mai e) iar acum are 34, 5, 20 deci lejer mai poate asigura minim 6 ture in 34.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Utilizator anonim
Ultimele retusuri, dar la cat am asteptat ce mai conteaza cateva zile in plus mai ales cand e clar ca tramvaiele vor circula luna aceasta...
Ultimele retusuri, dar la cat am asteptat ce mai conteaza cateva zile in plus mai ales cand e clar ca tramvaiele vor circula luna aceasta...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Utilizator anonim
Pe "vremuri" (2007-2008) se spunea ca atunci cand se va deschide pasajul va re-apare linia 15 pe traseul RATB Titan - Ghencea. Si cam asta ar fi cea mai buna idee ca si asa 27 merge cam gol intre Unirii si Marasesti, omorat 27, bagate ture in plus si dus in Ghencea sub forma de 15.
Pe "vremuri" (2007-2008) se spunea ca atunci cand se va deschide pasajul va re-apare linia 15 pe traseul RATB Titan - Ghencea. Si cam asta ar fi cea mai buna idee ca si asa 27 merge cam gol intre Unirii si Marasesti, omorat 27, bagate ture in plus si dus in Ghencea sub forma de 15.
- ionescu63
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Utilizator anonim
Pe timpuri, acum un 15 in Alexandria este imposibil si nefolositor din cauza ca 32 vine foarte bine si la orele de retragere spre Alexandria se face o coada de 10 vagoane cu o statie inainte de capat.
Pe timpuri, acum un 15 in Alexandria este imposibil si nefolositor din cauza ca 32 vine foarte bine si la orele de retragere spre Alexandria se face o coada de 10 vagoane cu o statie inainte de capat.
- truscamihai
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
truscamihai
De ce nu se infinteaza din nou lina 9 ( IMGB = Gara Basarab ) si acum ar putea sa circule intre Romprim si Ghencea
De ce nu se infinteaza din nou lina 9 ( IMGB = Gara Basarab ) si acum ar putea sa circule intre Romprim si Ghencea
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
ionescu63
Daca capatul lui 11 ramane in Ghencea, s-ar putea reinfiinta si linia 9.
Daca capatul lui 11 ramane in Ghencea, s-ar putea reinfiinta si linia 9.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
ANTENA
Din cate stiu, substatia electrica de la Orhideea nu e gata.
lucianho wrote:
Totusi se mai amana cu ceva timp ...De ce ? Nu s-a pus toata reteaua electrica? Unde mai sunt ultimele "retusuri" de facut pentru a se putea da "OK-ul" ?
Din cate stiu, substatia electrica de la Orhideea nu e gata.
📖 Pagination options