Topic: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
148 posts, 69121 views
📖 Pagination options
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
florin.lifticariu
Am auzit la radio ca astazi linia 41 a fost inlocuita cu linia naveta 641de autobuze datorita ...daca am inteles bine...inghetarii firului de contact ??????
Am auzit la radio ca astazi linia 41 a fost inlocuita cu linia naveta 641de autobuze datorita ...daca am inteles bine...inghetarii firului de contact ??????
- Andreea
-
Posted:
-
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
Andreea
Ce ne zice Antena 3
Doi directori din RATB suspendaţi, după ce linia tramvaiului 41 a fost blocată din cauza gheţii
Doi directori RATB au fost sancţionaţi astăzi, după în cursul dimineţii, criculaţia tramvaielor pe linia 41 a fost blocată, din cauza gheţii depuse pe firele de contact.
Directotul general al Regiunii Autonome de Transport Bucureşti, Adrian Chiţ, l-a suspendat din funcţie pe directorul de exploatare Gheorghe Aron şi pe directorul de exploatare Transport Electric, Gheorghe Voinea, pentru cercetări disciplinare.
Sursa: Antena 3
Ce ne zice Antena 3
Doi directori din RATB suspendaţi, după ce linia tramvaiului 41 a fost blocată din cauza gheţii
Doi directori RATB au fost sancţionaţi astăzi, după în cursul dimineţii, criculaţia tramvaielor pe linia 41 a fost blocată, din cauza gheţii depuse pe firele de contact.
Directotul general al Regiunii Autonome de Transport Bucureşti, Adrian Chiţ, l-a suspendat din funcţie pe directorul de exploatare Gheorghe Aron şi pe directorul de exploatare Transport Electric, Gheorghe Voinea, pentru cercetări disciplinare.
Sursa: Antena 3
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
florin.lifticariu
http://www.realitatea.net/demiteri-la-r ... 78363.html
Pina azi nu am mai auzit de asa ceva.....sa nu mai circule datorita firului de contact...am vazut situatii, arunca pantograful o multime de scintei....dar circula....
http://www.realitatea.net/demiteri-la-r ... 78363.html
Pina azi nu am mai auzit de asa ceva.....sa nu mai circule datorita firului de contact...am vazut situatii, arunca pantograful o multime de scintei....dar circula....
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
Dominatrix
Daca firul e inghetat, contactul electric e prost. De aceea apar scantei. In cazuri extreme (cum a fost cel de azi) nu se mai circula deloc. Ce trebuia facut era ca toata noaptea sa circule cateva vagoane goale, dus-intors, ca sa previna acumularea de apa, si implicit formarea ghetii pe firul de contact...
Daca firul e inghetat, contactul electric e prost. De aceea apar scantei. In cazuri extreme (cum a fost cel de azi) nu se mai circula deloc. Ce trebuia facut era ca toata noaptea sa circule cateva vagoane goale, dus-intors, ca sa previna acumularea de apa, si implicit formarea ghetii pe firul de contact...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
Dr2005
Linia 41 nu circulă nici acum, autobuzele pot fi vazute pe camerele de pe www.livetraffic.ro . Apropo de autobuze, s-a dorit exclusiv introducerea de Citaro... deci s-au scos autobuze din 126 (unde si asa sunt putine), 126, 139, 330, 300, 336... nu s-au atins ,,liniile de protocol" 185 si 122, dar nici linii cu DeSimoane, gen 221 sau 302, de unde s-ar fi putut lejer scoate cate o masina.
Antena3 wrote:
Directotul general al Regiunii Autonome de Transport Bucureşti, Adrian Chiţ
Linia 41 nu circulă nici acum, autobuzele pot fi vazute pe camerele de pe www.livetraffic.ro . Apropo de autobuze, s-a dorit exclusiv introducerea de Citaro... deci s-au scos autobuze din 126 (unde si asa sunt putine), 126, 139, 330, 300, 336... nu s-au atins ,,liniile de protocol" 185 si 122, dar nici linii cu DeSimoane, gen 221 sau 302, de unde s-ar fi putut lejer scoate cate o masina.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
Chev Celios
Din cate am inteles au fost adunate in jur de 14 autobuze pentru 641.Posibil insa sa nu fi fost scoase autobuze numai de la liniile mentionate de Dragos si sa bage si rezervele de o ora la treaba.
Din cate am inteles au fost adunate in jur de 14 autobuze pentru 641.Posibil insa sa nu fi fost scoase autobuze numai de la liniile mentionate de Dragos si sa bage si rezervele de o ora la treaba.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
autob368
Confirm ca au fost si rezerve, in jurul orei 8.30 era pe bd. Timisoara un Citaro2 de la Militari (nu i-am vazut numarul de parc) care facea dreapta pe str. Brasov - sens Ghencea. De asemenea era si #4226 de la Alexandria, in statia Brasov.
Confirm ca au fost si rezerve, in jurul orei 8.30 era pe bd. Timisoara un Citaro2 de la Militari (nu i-am vazut numarul de parc) care facea dreapta pe str. Brasov - sens Ghencea. De asemenea era si #4226 de la Alexandria, in statia Brasov.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
Victor92
#4117 era azi-dimineata pe linia 126.
#4226 era repartizat pe 268 azi.
#4451 -linia 105.
autob368 wrote:
Confirm ca au fost si rezerve, in jurul orei 8.30 era pe bd. Timisoara un Citaro2 de la Militari (nu i-am vazut numarul de parc) care facea dreapta pe str. Brasov - sens Ghencea. De asemenea era si #4226 de la Alexandria, in statia Brasov.
#4117 era azi-dimineata pe linia 126.
#4226 era repartizat pe 268 azi.
#4451 -linia 105.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
Dominatrix
Gabi23 wrote:Pai de ce au trimis cei de la Buc. Noi asemenea vagon in traseu? Nu mai au disponibile suficiente vagoane cu pantograf cu patina de grafit?
Vagonul 151 are montata patina de aluminiu la pantograf de vreo 2 saptamani. Cum vagonul este titular al liniei 41, uitati in ce hal arata patina pe care o avea azi dimineata dupa 3 ore de traseu. Vagonul inca avea calatori ducandu-se spre Ghencea, urmand sa se retraga apoi la Dep. Bucurestii Noi. Era un pericol iminent sa faca praf reteaua, agatand din 2 in 2 metri si facand niste flame mari.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
Gabi23
Nu prea mai sunt nici patine de grafit, si in plus trebuie sa circule din cauza temperaturilor si vagoane cu patina de aluminiu pe linia 41. Multe din vagoanele de "metrou usor" au patine de aluminiu, si sunt o parte din ele prin 41 zi de zi (094, 154, 164 etc.)
Nu prea mai sunt nici patine de grafit, si in plus trebuie sa circule din cauza temperaturilor si vagoane cu patina de aluminiu pe linia 41. Multe din vagoanele de "metrou usor" au patine de aluminiu, si sunt o parte din ele prin 41 zi de zi (094, 154, 164 etc.)
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
electricianu
daca pe firul de contact se depune gheata sau chiciura vagoane care sunt cu chopper nu pot circula decit intercalat cu vagoane cu piese de aluminiu
daca pe firul de contact se depune gheata sau chiciura vagoane care sunt cu chopper nu pot circula decit intercalat cu vagoane cu piese de aluminiu
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
Dr2005
Asta nu are legătură cu faptul că grafitul nu poate răzui gheaţa de pe fir?
electricianu wrote:
daca pe firul de contact se depune gheata sau chiciura vagoane care sunt cu chopper nu pot circula decit intercalat cu vagoane cu piese de aluminiu
Asta nu are legătură cu faptul că grafitul nu poate răzui gheaţa de pe fir?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
Dominatrix
Exact, grafitul e prea moale pentru asa ceva.
Exact, grafitul e prea moale pentru asa ceva.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare
Gabi23
Ma uitam azi in curtea "Sectie Linii" din vecinatatea Dep. Titan, sunt km intregi de sina noua, care stau nefolositi. Mai sunt destule stive cu foarte multe traverse cu sina gata montata, care stau nefolosite ocupand atat curtea propiu zisa a sectiei, precum si o mare parte din fostul poligon RATB. Sa nu mai fac referire la miile de dale din beton care nu mai folosesc la nimic, dar sunt tinute acolo. De ce oare nu se apuca RATB sa modernizeze anumite tronsoane de linie, ca doar oameni au si n-au ce face, materia prima exista: sina, traverse, balast, utilaje. Nu ar costa mult daca s-ar incerca modernizarea unor tronsoane, mai mici sau mai mari. Nu se vrea insa . De fapt eu visez linii modernizate, iar la finalul anului trecut cei de la interventii nu aveau electrozi sa sudeze sinele distruse... .
Ma uitam azi in curtea "Sectie Linii" din vecinatatea Dep. Titan, sunt km intregi de sina noua, care stau nefolositi. Mai sunt destule stive cu foarte multe traverse cu sina gata montata, care stau nefolosite ocupand atat curtea propiu zisa a sectiei, precum si o mare parte din fostul poligon RATB. Sa nu mai fac referire la miile de dale din beton care nu mai folosesc la nimic, dar sunt tinute acolo. De ce oare nu se apuca RATB sa modernizeze anumite tronsoane de linie, ca doar oameni au si n-au ce face, materia prima exista: sina, traverse, balast, utilaje. Nu ar costa mult daca s-ar incerca modernizarea unor tronsoane, mai mici sau mai mari. Nu se vrea insa . De fapt eu visez linii modernizate, iar la finalul anului trecut cei de la interventii nu aveau electrozi sa sudeze sinele distruse... .
📖 Pagination options