Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 1)
1996 posts, 323723 views
📖 Pagination options
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Nightwolf
Intrebare: circulatia in zona Podului Grozavesti cand se reia? Ca stiu ca trebuia sa se redeschida traficul in jurul datei de 15 decembrie 2009 si PAS!
Intrebare: circulatia in zona Podului Grozavesti cand se reia? Ca stiu ca trebuia sa se redeschida traficul in jurul datei de 15 decembrie 2009 si PAS!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
S-a circulat in zona partial intre 19 decembrie si 5 ianuarie, total se redeschide in cateva saptamani cand se termina lucrul la linia de tramvai si hidroizolatie.
S-a circulat in zona partial intre 19 decembrie si 5 ianuarie, total se redeschide in cateva saptamani cand se termina lucrul la linia de tramvai si hidroizolatie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Cat timp ninge nu se poate lucra la tabliere, totusi se continua cu podul hobanat si linia de tramvai pe podul Grozavesti. Sunt in permanenta legatura cu constructorii si imediat ce vremea va permite voi realiza poze noi in zona.
Cat timp ninge nu se poate lucra la tabliere, totusi se continua cu podul hobanat si linia de tramvai pe podul Grozavesti. Sunt in permanenta legatura cu constructorii si imediat ce vremea va permite voi realiza poze noi in zona.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Revin cu clarificari despre zona pilonului PC1, aici va fi o pereche de tiranti asemanatoare cu cei de la capatul din zona IDM.
Revin cu clarificari despre zona pilonului PC1, aici va fi o pereche de tiranti asemanatoare cu cei de la capatul din zona IDM.
DSC01586.JPG (239.71 KB; downloaded 6906 times)
DSC01589.JPG (267.45 KB; downloaded 6854 times)
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
telvanni
Marian...o propunere, am vazut in fotografii ca langa stalpii centrali ai podului hobanat sunt montate schele...te poti cocota pe ele sa faci niste fotografii? Asta doar daca nu ai rau de inaltime si...atentie (eu lucrez pe santier si tin foarte mult la protectia muncii) ca nu cumva sa fie gheta pe ele.
Marian...o propunere, am vazut in fotografii ca langa stalpii centrali ai podului hobanat sunt montate schele...te poti cocota pe ele sa faci niste fotografii? Asta doar daca nu ai rau de inaltime si...atentie (eu lucrez pe santier si tin foarte mult la protectia muncii) ca nu cumva sa fie gheta pe ele.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Pai din cauza zapezii si ghetii nu am urcat pe sus, cum se face mai frumos o sa fac si poze din piloni si de pe tabliere, dar pana atunci mai e cam o saptamana.
Oricum de regula merg insotit pe santier, si aici se tine cont de protectia muncii foarte mult.
telvanni wrote:
Marian...o propunere, am vazut in fotografii ca langa stalpii centrali ai podului hobanat sunt montate schele...te poti cocota pe ele sa faci niste fotografii? Asta doar daca nu ai rau de inaltime si...atentie (eu lucrez pe santier si tin foarte mult la protectia muncii) ca nu cumva sa fie gheta pe ele.
Pai din cauza zapezii si ghetii nu am urcat pe sus, cum se face mai frumos o sa fac si poze din piloni si de pe tabliere, dar pana atunci mai e cam o saptamana.
Oricum de regula merg insotit pe santier, si aici se tine cont de protectia muncii foarte mult.
- eviltruth
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
eviltruth
Urmaresc de ceva timp atat forumul cat si lucrarile ce se desfasoara la acest pasaj.
Ma uimeste optimismul cat si accelerarea lucrarilor din ultimile luni. Am impresia ca in aceste luni s-a lucrat mai mult decat intr-un an.
Aveti idee cand se deschide traficul pe Splaiul Independentei ? De asemenea, are cineva raspuns la intrebarea: "De ce nu s-a realizat o modalitate de acces directa din pasaj pe Splai ?".
Nu pot sa inteleg de ce acest pasaj "teleporteaza" traficul din grivitei, titulescu in vasile milea si atat. Din punctul meu de vedere o sa fie mai aglomerat podul Grozavesti cu tramvai si fara acces direct de pe pod.
In fine, sper sa termine cat mai repede lucrarile sa putem fi mandri ca avem si noi un pasaj suspendat... Si cine stie, poate chiar se va fluidiza traficul din zona Orhideea. Pana atunci, om trai si-om vedea.
Urmaresc de ceva timp atat forumul cat si lucrarile ce se desfasoara la acest pasaj.
Ma uimeste optimismul cat si accelerarea lucrarilor din ultimile luni. Am impresia ca in aceste luni s-a lucrat mai mult decat intr-un an.
Aveti idee cand se deschide traficul pe Splaiul Independentei ? De asemenea, are cineva raspuns la intrebarea: "De ce nu s-a realizat o modalitate de acces directa din pasaj pe Splai ?".
Nu pot sa inteleg de ce acest pasaj "teleporteaza" traficul din grivitei, titulescu in vasile milea si atat. Din punctul meu de vedere o sa fie mai aglomerat podul Grozavesti cu tramvai si fara acces direct de pe pod.
In fine, sper sa termine cat mai repede lucrarile sa putem fi mandri ca avem si noi un pasaj suspendat... Si cine stie, poate chiar se va fluidiza traficul din zona Orhideea. Pana atunci, om trai si-om vedea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Traficul la Grozavesti trebuia sa se redeschida zilele astea, dar dupa ultima discutie cu constructorul mai devreme de 15 martie nu au cum, au fost mult incetinite lucrarile de vremea asta nenorocita iar acum s-au apucat pentru ca altfel nu se mai putea tine graficul cu finalizarea pasajului (exceptie pod hobanat) in vara.
La partea cu accesul de pe Splai probabil au considerat ca nu este necesar.
Referitor la evolutia lucrarilor, din 30 martie 2009 pana pe 1 februarie 2010 au avansat de la 25% pana la 75%, deci cu 50% in 9 luni si daca lucrarile merg in ritmul actual ne plimbam pe pasaj cel tarziu in noiembrie.
Traficul la Grozavesti trebuia sa se redeschida zilele astea, dar dupa ultima discutie cu constructorul mai devreme de 15 martie nu au cum, au fost mult incetinite lucrarile de vremea asta nenorocita iar acum s-au apucat pentru ca altfel nu se mai putea tine graficul cu finalizarea pasajului (exceptie pod hobanat) in vara.
La partea cu accesul de pe Splai probabil au considerat ca nu este necesar.
Referitor la evolutia lucrarilor, din 30 martie 2009 pana pe 1 februarie 2010 au avansat de la 25% pana la 75%, deci cu 50% in 9 luni si daca lucrarile merg in ritmul actual ne plimbam pe pasaj cel tarziu in noiembrie.
- eviltruth
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
eviltruth
Stiam ca traficul trebuia sa se deschida inainte sau chiar de Craciun, apoi s-a amanat pe 1 Decembrie. Nu s-a respectat niciunul din aceste termene si speram sa dea drumu la trafic zilele astea.
Legat de evolutia rapida a lucrarilor... sincer nu sunt deloc impresionat. Daca nu ma insel, undeva prin Grecia ( e foarte posibil sa gresesc tara ) s-a dat spre constructie un proiect asemanator cu acesta pe o lungime ceva mai mare ( cu vreo 500 de metri ). Constructia s-a finalizat in aproximativ 3 luni. La noi nu se poate nici intr-un an sau 2. Sunt curios daca vor tine pasul tot atat de alert odata ce s-au incheiat alegerile si nu mai sunt interese politice la mijloc.
Multumesc inca o data pentru informatii. Astept totusi un raspuns in legatura cu conectarea pasajului cu splaiul sau o metoda de a ajunge destul de repede de pe pod pe Splai.
O zi buna !
Stiam ca traficul trebuia sa se deschida inainte sau chiar de Craciun, apoi s-a amanat pe 1 Decembrie. Nu s-a respectat niciunul din aceste termene si speram sa dea drumu la trafic zilele astea.
Legat de evolutia rapida a lucrarilor... sincer nu sunt deloc impresionat. Daca nu ma insel, undeva prin Grecia ( e foarte posibil sa gresesc tara ) s-a dat spre constructie un proiect asemanator cu acesta pe o lungime ceva mai mare ( cu vreo 500 de metri ). Constructia s-a finalizat in aproximativ 3 luni. La noi nu se poate nici intr-un an sau 2. Sunt curios daca vor tine pasul tot atat de alert odata ce s-au incheiat alegerile si nu mai sunt interese politice la mijloc.
Multumesc inca o data pentru informatii. Astept totusi un raspuns in legatura cu conectarea pasajului cu splaiul sau o metoda de a ajunge destul de repede de pe pod pe Splai.
O zi buna !
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Timpul minim in care ar fi putut fi terminat pasajul este de 14 luni, asta in cazul in care banii si frontul de lucru erau din start disponibile in totalitate, iar numarul de muncitori si programul de lucru era dublu fata de actualul. Si 14 luni tot mult sunt, dar mai repede nu se putea face podul hobanat.
Timpul minim in care ar fi putut fi terminat pasajul este de 14 luni, asta in cazul in care banii si frontul de lucru erau din start disponibile in totalitate, iar numarul de muncitori si programul de lucru era dublu fata de actualul. Si 14 luni tot mult sunt, dar mai repede nu se putea face podul hobanat.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
telvanni
Durata de executie a unui proiect este data de suma termenelor lucrarilor de pe drumul critic....stiu, suna cam aiurea dar ptr cei din breasla e usor. La orice lucrare exista o insiruire de operatiuni care dicteaza termenul cel mai scurt de executie. De exemplu la podul hobanat constructia pilonilor princiapali este pe drumul critic, dar e absolut logic ca in momentul in care se toarna ultima picatura de beton la piloni deja sa se fi avansat cat de mult era posibil cu montajul tablierelor. Strict la "ochiometru", mie mi se are bun termenul de 14 luni, totusi sa ne gandim ca pilonii aia au 80 de metri si au ditamai fundatia pe piloti. Cu siguranta anul acesta vom traversa pasajul cu masina, vreau sa fiu acolo la inaugurare.
Durata de executie a unui proiect este data de suma termenelor lucrarilor de pe drumul critic....stiu, suna cam aiurea dar ptr cei din breasla e usor. La orice lucrare exista o insiruire de operatiuni care dicteaza termenul cel mai scurt de executie. De exemplu la podul hobanat constructia pilonilor princiapali este pe drumul critic, dar e absolut logic ca in momentul in care se toarna ultima picatura de beton la piloni deja sa se fi avansat cat de mult era posibil cu montajul tablierelor. Strict la "ochiometru", mie mi se are bun termenul de 14 luni, totusi sa ne gandim ca pilonii aia au 80 de metri si au ditamai fundatia pe piloti. Cu siguranta anul acesta vom traversa pasajul cu masina, vreau sa fiu acolo la inaugurare.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
telvanni
Sunt foarte reusite fotografiile postate pe data de 10 febr. Multumim.
Am vazut in foto IMG_0958.JPG (postata pe 6 febr) in partea dreapta a pilonilor principali (privit dinspre Titulescu) niste cofraje, par a fi matritele pentru elementele din beton ce inchid marginea tablierelor (sub balustrada). Am intuit bine?. Am vazut ca erau in zapada acolo...sper sa nu fi inghetat betonul in ele.
O rugaminte: poate poti fotografia un detaliu de prindere a acestor elemente, vazut de sus de pe tablier, sunt chiar curios cum le prind, cel mai probabil au urechi metalice ce se vor prinde intr-o suprabetonare...nah, imi dau si eu cu parerea.
Sunt foarte reusite fotografiile postate pe data de 10 febr. Multumim.
Am vazut in foto IMG_0958.JPG (postata pe 6 febr) in partea dreapta a pilonilor principali (privit dinspre Titulescu) niste cofraje, par a fi matritele pentru elementele din beton ce inchid marginea tablierelor (sub balustrada). Am intuit bine?. Am vazut ca erau in zapada acolo...sper sa nu fi inghetat betonul in ele.
O rugaminte: poate poti fotografia un detaliu de prindere a acestor elemente, vazut de sus de pe tablier, sunt chiar curios cum le prind, cel mai probabil au urechi metalice ce se vor prinde intr-o suprabetonare...nah, imi dau si eu cu parerea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Da, acolo este statia de turnare a marginilor pasajului, in formele metalice se introduce armatura (venita de la Procema deja realizata) si se toarna beton in ele. Se prind de armatura ramasa inafara pe margine (se vede in poze) si armatura ramasa inafara lor, o sa pun cateva poze cand se face vremea mai buna de umblat.
Da, acolo este statia de turnare a marginilor pasajului, in formele metalice se introduce armatura (venita de la Procema deja realizata) si se toarna beton in ele. Se prind de armatura ramasa inafara pe margine (se vede in poze) si armatura ramasa inafara lor, o sa pun cateva poze cand se face vremea mai buna de umblat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Dupa cum cred ca ati vazut in poze a fost turnat si radierul pilonului la care s-a lucrat 2 luni din cauza tunelelor ascunse de la metrou, cantitatea de beton turnata a fost de 250mc. Urmeaza armarea si turnarea acestuia, a fost ultimul pilon ramas de executat pe santier.
Dupa cum cred ca ati vazut in poze a fost turnat si radierul pilonului la care s-a lucrat 2 luni din cauza tunelelor ascunse de la metrou, cantitatea de beton turnata a fost de 250mc. Urmeaza armarea si turnarea acestuia, a fost ultimul pilon ramas de executat pe santier.
📖 Pagination options