MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Lucrări în 2023-20xxM6 • Tronsonul 1 Mai - Tokyo

 

Topic: Interstația 1 Mai - Pajura

55 posts, 7074 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Interstația 1 Mai - Pajura shoppy

Nu cred ca trebuie imapartit in doua, cum privesti spre Straulesti doar firul din stanga este cu probleme mari, firul din dreapta va fi inchis foarte putin, pot sa le faca chiar alternativ.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Interstația 1 Mai - Pajura sab

Dacă nu impart M4 în două bucăți, vom avea intervale duble data de acum. Trenurile vor stationa în statie la Laminorului și la intrarea în stația 1 Mai (înainte de macaz) sa se elibereze singura linie dispobila în acest scenariu. Asta este maximul posibil la circulația continua.

Cam cat durează parcursul 1Mai-Laminorului, dus-intors, cu tot cu cele doua macazuri schimbate? Eu zic ca putem avea circulație cam la 15min în acest scenariu, in care nu se împarte M4 în două bucati .
Ce folos ca nu schimbi metroul, daca el vine la interval dublu? Mai bine schimbi la 1 Mai și ai circulație apropiata de ce avem azi...

 


Re: Interstația 1 Mai - Pajura BGP2597

Secțiunea 1 Mai - Laminorului se parcurge în circa 6-7 minute, deci în cel mai bun caz dus-intors se parcurge în 14 minute, iar cu tot cu durata de rebrusare se duce la vreo 18 minute. Cam ăsta va fi intervalul între 1 Mai și Străulești.

Împărțirea în 2 a magistralei ar permite intervale mai decente măcar pe intervalul Gara de Nord - 1 Mai, fiind posibile 2 scenarii:

- ori se circulă în lung pe toată magistrala la intervale de 15 minute
- ori se circulă secționat cu intervale ceva mai mici de 8-10 minute între Gara de Nord - 1 Mai și 18-20 minute 1 Mai - Străulești

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Interstația 1 Mai - Pajura sab

Nu chiar, tocmai s-a contribuit un macaz la Laminorului, fără vreo alta utilitate practica decât cu ocazia racordării M6, sa scutească o interstatie.
Sincer, nu știu dacă investiția a meritat pentru o utilizare "one-time"..
Un metrou va aștepta la Laminorului pana sosește cel de la 1 Mai, apoi va pleacă către 1 Mai, în timp ce garnitura sosita se duce catre Straulesti și se întoarce.  Probabil  sa avem maxim 2 garnituri active pe acest tronson.
Da, și eu vad cea mai buna varianta cu 2 tronsoane și frecventa mai buna GdN-1Mai. Eventual și peroane dedicate la 1 Mai, plus doua echipe de mecanici pe ambele tronsoane, ca să se minimizeze timpul.

 


Re: Interstația 1 Mai - Pajura shoppy

Calculul cu garnitura care pleaca de la 1 Mai si garnitura care asteapta la Laminorului nu tine cont ca garnitura care pleaca de la 1 Mai este limitata la 1 Mai sau vine de la GdN2, si daca este limitata la 1 Mai tot trebuie mecanicii sa schimbe postul ca nu o sa vezi 2 echipe pe o garnitura, deci ce castigi ca nu faci macazul in X de la 1 Mai il pierzi cu schimbatul postului.
Si daca ai 2 bucati cu 2 garnituri sau o singura bucata cu 4 garnituri pana la urma tot aia este, ca garniturile de pe 1 Mai - GdN2 tot trebuie sa faca macazul in X de la 1 Mai deci nu ai castigat nimic, doar freci si mecanicii si pasagerii de 2 ori mai mult.

 


Re: Interstația 1 Mai - Pajura punmeister

Ideea este ca intre 1 Mai si GdN2 poti merge normal, asa cum era in anii 2000, in timp ce pe portiunea 1 Mai - Straulesti mergi pe un singur fir tamai pana la Laminorului, lucru ce va avea un impact negativ asupra intervalelor.

Mai bine split intre M4 1 Mai - GdN 2 si 1 Mai - Straulesti.

 


Re: Interstația 1 Mai - Pajura shoppy

De dragul discutiei, de ce sa fie mai bine?, nu este argumentat.

Cine nu a pus niciodata mana pe un soft dedicat sau nu a facut vreodata o diagrama spatiu-timp de mana, macar sa incerce sa faca o diagrama spatiu-timp de mana, si asta in cazul ideal in care la inceputul zilei de lucru toate garniturile sunt parcate ipotetic la GdN2 si frecventa in statii este aceeasi, 7 minute, pe tot parcursul zilei.
Problema se pune in modul rumator:
1. garnitura 1 pleaca de la GdN2 pe firul 1, ajunge la Straulesti, se intoarce pe firul 2 pana la Laminorului
2. intre timp garnitura 2 a plecat si ea de la GdN dar pana unde a ajuns fata de sectorul comun?
2.1 nu a ajuns inca la sectorul comun
2.2 este pe sectorul comun
2.3 a depasit sectorul comun
3. ideal garnitura 2 trebuie sa iasa de pe sectorul comun cand garnitura 1 este gata sa intre, deci trebuie vazut in ce situatie esti si ce decizie iei, intarzii plecarea garniturii 1 de la Straulesti sau a garniturii 2 de la GdN2
4. mergi tot asa cu programul mai departe pentru toate 4 garniturile si vezi ce iese, daca nu iese bine schimbi decizia de la 3. si faci 4. din nou
Cand ai frecat de mai multe ori 3. si 4. si in nici un mod nu iese bine debia atunci iei decizia de a rupe magistrala in 2 si a dubla schimburile de post de conducere si transbordatul pasagerilor.

 


Re: Interstația 1 Mai - Pajura Luca M.

punmeister wrote here:
Ideea este ca intre 1 Mai si GdN2 poti merge normal, asa cum era in anii 2000


Care era numarul maxim de garnituri care circulau pe M4 GDN 2 - 1 Mai in anii 2000?

 


Re: Interstația 1 Mai - Pajura punmeister

Patru TEM formate din doua REM. Rar circula un TEM cu 3 REM.

 


Re: Interstația 1 Mai - Pajura satanistu

NEWS ALERT - Traseele STB din zona de Nord-Vest a Capitalei vor fi modificate semnificativ, de la sfârșitul săptămânii viitoare:
🚧 Din data de 6 iulie 2024 - odată cu deschiderea șantierului din zona Pod Constanța pentru construcția Magistralei 6 Metrou - liniile de tramvaie, troleibuze și autobuze din cartierele Chitila, Bucureștii Noi și Dămăroaia vor fi modificate semnificativ, astfel:
Tramvaie:
➡️ se suspendă liniile 3, 24 și 45;
➡️ se înființează noi linii: 42 și 53.
Troleibuze:
➡️ se modifică traseele pentru liniile 86, 93 și 97;
➡️ se înființează linia 95.
Autobuze:
➡️ se modifică traseele pentru liniile 381 și N117;
➡️ se înființează linia navetă 686.
În zona Piața Chibrit - Pod Constanța vor funcționa trei stații noi de transport public:
➡️ „Carpați”, amplasată pe strada Carpați;
➡️ „Caransebeș”, amplasată pe strada Caransebeș;
➡️ „Soveja”, amplasată pe strada Aviator Popișteanu.
Totodată, funcționarea șantierului va afecta activitatea depoului „Bucureștii Noi”. Astfel, tramvaiele și troleibuzele care deservesc liniile 11, 41, 42, 44 și 86 vor fi relocate în depourile „Alexandria”, „Victoria” și „Vatra Luminoasă”.
🔗 Traseele modificate integral le regăsiți în link: https://www.stb.ro/info?N=2130  

449278481_942435531228399_7535396778319080471_n.jpg (290.24 KB; downloaded 1581 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Interstația 1 Mai - Pajura sab

Eu nu înțeleg graba asta. Lucrarea asta trebuia sa fie lasata la final. Nici nu au finalizat PLS de la Tokyo și se blochează aici deja?

 


Re: Interstația 1 Mai - Pajura satanistu

Asa ziceam si eu, dar probabil dureaza pana sparge bucata aia de tunel.. si apoi trebuie sa fie pregatita pt tunel.

 


Re: Interstația 1 Mai - Pajura satanistu

03 07 2024
au pregatit gardurile pentru inchiderea traficului
1.jpg (1014.15 KB; downloaded 1234 times)
2.jpg (634.24 KB; downloaded 1234 times)
3.jpg (1.05 MB; downloaded 1234 times)
deviere STB
4.jpg (598.42 KB; downloaded 1234 times)
fix sub camionul gri o sa se scoata TBM-ul
5.jpg (1003.83 KB; downloaded 1234 times)
6.jpg (1.08 MB; downloaded 1234 times)
de pe cealalta parte a podului Constanta (dinspre Jiului)
7.jpg (595.97 KB; downloaded 1234 times)
a aparut si un panou cu verde pe care scrie Statia Pajura, poate o prind mai bine zilele astea
8.jpg (363.33 KB; downloaded 1234 times)

 


Re: Interstația 1 Mai - Pajura satanistu

Am dat o raita ieri si am pus niste poze cu "linistea" dinaintea "furtunii".

Sub poze aveti o mica descriere, intre refugiul de tramvai si bloc o sa fie PSS.

Sper sa-mi permita timpul si sambata sa vin si cu poze dupa inchiderea traficului + organizarea de santier.

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Tronsonul 1 Mai - Tokyo  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433746 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use