Topic: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)
27 posts, 21085 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)
Utilizator anonim
Daca au ars si in zona motoarelor e posibil sa se fi deformat si acestea.
Mie imi suna a ventilatie prost realizata in "colaborare" cu avertizor de temperaturi ridicate defect sau care nu a indicat la timp problemele (din ce stiu locomotivele modernizate au asa ceva, nu stiu cea in cauza cat de mult a fost upgradata).
Dr2005 wrote:
în afară de osii şi de pantograf nu ştiu ce se mai poate salva din ea.
Daca au ars si in zona motoarelor e posibil sa se fi deformat si acestea.
Mie imi suna a ventilatie prost realizata in "colaborare" cu avertizor de temperaturi ridicate defect sau care nu a indicat la timp problemele (din ce stiu locomotivele modernizate au asa ceva, nu stiu cea in cauza cat de mult a fost upgradata).
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)
Dr2005
Totuşi, ce putea să ardă aşa? Înseamnă că transformatorul nu a fost bun, că de la un cablu nu putea să ardă aşa (mai ales că cablurile sunt - sau ar trebui - să fie ignifuge).
Oricum, la asta s-a încercat o ,,tentativă" de manşă care acţiona graduatorulul (adică motoraşul acestuia), care graduator acţionează asupra transformatorului.
O altă sursă de foc ar putea fi serviciile auxiliare, care aveau instalaţii noi.
Chiar în cazul în care temperatura ar fi fost indicată undeva pe bord, de un' să ştie mecanicul cât e temperatura periculoasă?!
Colaborarea asta Remarul - Promat a fost foarte dezastruasă... nu că Remarul ar fi făcut lucruri excelente (la automotoarele pentru TFG s-a crescut turaţia de relanti a motoarelor diesel cu 100 rot/min pentru că vibrau prea tare, plus că majoritatea pleacă în 2 motoare şi ajung la destinaţie doar cu unul ), dar, de când cu Promat (curios, EC-urile modernizate la Promat, gen 44-0058 merg ireproşabil) chiar s-a ales praful:
- locomotiva 60-1402 (vorba vine, 1402 original e ars şi zace prin curtea Remarului 16 Februarie) cu servicii auxiliare de c.a. şi suspensie half-hourglass zace când în Dep. Dej, când în curte la Remarul
- locomotiva ,,Carpathia" a ajuns, cu chiu, cu vai, în remiza Rm. Vâlcea, dar nu ştiu dacă trage ceva
- 40-0791 a luat foc în prima zi de traseu
Totuşi, ce putea să ardă aşa? Înseamnă că transformatorul nu a fost bun, că de la un cablu nu putea să ardă aşa (mai ales că cablurile sunt - sau ar trebui - să fie ignifuge).
Oricum, la asta s-a încercat o ,,tentativă" de manşă care acţiona graduatorulul (adică motoraşul acestuia), care graduator acţionează asupra transformatorului.
O altă sursă de foc ar putea fi serviciile auxiliare, care aveau instalaţii noi.
Chiar în cazul în care temperatura ar fi fost indicată undeva pe bord, de un' să ştie mecanicul cât e temperatura periculoasă?!
Colaborarea asta Remarul - Promat a fost foarte dezastruasă... nu că Remarul ar fi făcut lucruri excelente (la automotoarele pentru TFG s-a crescut turaţia de relanti a motoarelor diesel cu 100 rot/min pentru că vibrau prea tare, plus că majoritatea pleacă în 2 motoare şi ajung la destinaţie doar cu unul ), dar, de când cu Promat (curios, EC-urile modernizate la Promat, gen 44-0058 merg ireproşabil) chiar s-a ales praful:
- locomotiva 60-1402 (vorba vine, 1402 original e ars şi zace prin curtea Remarului 16 Februarie) cu servicii auxiliare de c.a. şi suspensie half-hourglass zace când în Dep. Dej, când în curte la Remarul
- locomotiva ,,Carpathia" a ajuns, cu chiu, cu vai, în remiza Rm. Vâlcea, dar nu ştiu dacă trage ceva
- 40-0791 a luat foc în prima zi de traseu
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)
Dr2005
Se pare că locomotiva era în probe pentru omologare, iar în zona unde a luat foc era o pantă cu declivitatea de 22 la mm/m.
http://www.forum.lokomotiv.ro/modules.p ... 676#111676
Se pare că locomotiva era în probe pentru omologare, iar în zona unde a luat foc era o pantă cu declivitatea de 22 la mm/m.
http://www.forum.lokomotiv.ro/modules.p ... 676#111676
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)
shoppy
Locomotiva nu se trimite in probe cu un mecanic habarnist ci cu o echipa de oameni care stiu ce trebuie sa se intample, de stau cu ochii cat cepele pe ecrane si cu mana pe ciuperca de avarie(si de acum inainte sigur o sa mai fie unu care o sa stea cu un stingator in brate).
Locomotiva nu se trimite in probe cu un mecanic habarnist ci cu o echipa de oameni care stiu ce trebuie sa se intample, de stau cu ochii cat cepele pe ecrane si cu mana pe ciuperca de avarie(si de acum inainte sigur o sa mai fie unu care o sa stea cu un stingator in brate).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)
Utilizator anonim
Focul a pornit de la motorul 4 al locomotivei. Echipamentele de pe locomotiva erau de INDA.
Focul a pornit de la motorul 4 al locomotivei. Echipamentele de pe locomotiva erau de INDA.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)
Utilizator anonim
189-701-6 la Baneasa
189-701-6 la Baneasa
IMG_9403.JPG (352.51 KB; downloaded 8337 times)
IMG_9405.JPG (291.92 KB; downloaded 8330 times)
IMG_9406.JPG (421.93 KB; downloaded 8345 times)
IMG_9409.JPG (424.44 KB; downloaded 8335 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)
Utilizator anonim
Aceasta astepta sosirea unui tren dinspre Voluntari, pentru a-l prelua.
Aceasta astepta sosirea unui tren dinspre Voluntari, pentru a-l prelua.
IMG_9422.JPG (415.56 KB; downloaded 8332 times)
IMG_9426.JPG (402.23 KB; downloaded 8345 times)
IMG_9427.JPG (367.29 KB; downloaded 8334 times)
IMG_9428.JPG (398.09 KB; downloaded 8346 times)
- stakee
-
Posted:
-
Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)
stakee
Dupa 4 ani de exploatare aceste locomotive Siemens ES64F4 arata ca si noi. Pacat ca doar astea primesc acest "moft"
Dupa 4 ani de exploatare aceste locomotive Siemens ES64F4 arata ca si noi. Pacat ca doar astea primesc acest "moft"
- Gaby
-
Posted:
-
Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)
Gaby
RO-CTV 92 53 0 601216-0, Lețcani, direcția Todireni, 08.02.2016
RO-CTV 91 53 0 400971-6, staționând în Lețcani, Iași așteptând să se întoarcă garnitura plecată la Todireni, 08.02.2016
RO-CTV 92 53 0 601216-0, Lețcani, direcția Todireni, 08.02.2016
RO-CTV 91 53 0 400971-6, staționând în Lețcani, Iași așteptând să se întoarcă garnitura plecată la Todireni, 08.02.2016
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)
Mihai Nicolae
Siemens 701 CTV în Depoul Suceava Nord, 09.02.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/
Siemens 701 CTV în Depoul Suceava Nord, 09.02.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/
16681980_1816757491910482_6696782290351233419_n.jpg (91.53 KB; downloaded 7076 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)
Utilizator anonim
CTV a inceput sa isi vanda electricele EA urmand sa treaca la LEMA si poate mai mult. Momentan 1091 a ajuns la Tehnotrans si va urma 791.
CTV a inceput sa isi vanda electricele EA urmand sa treaca la LEMA si poate mai mult. Momentan 1091 a ajuns la Tehnotrans si va urma 791.
- SirVlady
-
Posted:
-
📖 Pagination options