Topic: Elizabeth Line
19 posts, 2493 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Elizabeth Line
WT_fan06
Sigur că ușile se blochează individual (prin soft). Nimeni nu poate pica din vagon.
Vedem acest lucru inclusiv la metrou, la S-Stock, unde primul și ultimul vagon are mini-afișaje deasupra fiecărei uși, ce indică dacă ușile nu se vor deschide. În plus, tot prin soft, anunțurile strict din primul și ultimul vagon spun, suplimentar: "the last set of doors will not open. Please use other doors".
În cazul Liz Line, nu știu dacă situațiile sunt temporare sau nu. Englezii sunt total obișnuiți cu genul acesta de lucruri, iar extensiile peroanelor pot fi scumpe și cu beneficii minime (în câte cazuri vor coborî oamenii la ultima ușă a trenului ca să meargă pe jos minimum 50% din lungimea trenului până la ieșire? Doar dacă te încăpățânezi). Capacitatea de transport e necesară pe secțiunea centrală, nu în diverse stații mici de pe rețeaua National Rail.
Amintesc că există probleme mult mai mari ce trebuie rezolvate cât mai urgent, de pildă gap-uri nepermis de mari în anumite stații aglomerate de pe Network Rail, unde au existat inclusiv incidente mediatizate de BBC și până acum nu s-a luat nicio măsură. Este inadmisibil ca în hub-ul din Ealing Broadway să existe astfel de evenimente: https://www.bbc.co.uk/news/articles/ckv7kge48z4o
Sigur că ușile se blochează individual (prin soft). Nimeni nu poate pica din vagon.
Vedem acest lucru inclusiv la metrou, la S-Stock, unde primul și ultimul vagon are mini-afișaje deasupra fiecărei uși, ce indică dacă ușile nu se vor deschide. În plus, tot prin soft, anunțurile strict din primul și ultimul vagon spun, suplimentar: "the last set of doors will not open. Please use other doors".
În cazul Liz Line, nu știu dacă situațiile sunt temporare sau nu. Englezii sunt total obișnuiți cu genul acesta de lucruri, iar extensiile peroanelor pot fi scumpe și cu beneficii minime (în câte cazuri vor coborî oamenii la ultima ușă a trenului ca să meargă pe jos minimum 50% din lungimea trenului până la ieșire? Doar dacă te încăpățânezi). Capacitatea de transport e necesară pe secțiunea centrală, nu în diverse stații mici de pe rețeaua National Rail.
Amintesc că există probleme mult mai mari ce trebuie rezolvate cât mai urgent, de pildă gap-uri nepermis de mari în anumite stații aglomerate de pe Network Rail, unde au existat inclusiv incidente mediatizate de BBC și până acum nu s-a luat nicio măsură. Este inadmisibil ca în hub-ul din Ealing Broadway să existe astfel de evenimente: https://www.bbc.co.uk/news/articles/ckv7kge48z4o
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Elizabeth Line
WT_fan06
O informare a călătorilor foarte potrivită pentru finala EURO dintre Anglia și Spania din această seară:
O informare a călătorilor foarte potrivită pentru finala EURO dintre Anglia și Spania din această seară:
IMG_20240714_184635.jpg (1.84 MB; downloaded 307 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Elizabeth Line
Costin
Nu am nici o informatie de context, nu stiu cat de solicitata e linia, insa ultima trecere mi se pare ridicol de devreme. In Oslo putem avea linii de metrou la 15 minute cu doar o rama (3 vagoane) si ultima plecare tot e pe la 01:00 in fiecare zi...
Pana si la Bucuresti metroul circula pana putin mai tarziu decat ce vad in imagine...
Nu am nici o informatie de context, nu stiu cat de solicitata e linia, insa ultima trecere mi se pare ridicol de devreme. In Oslo putem avea linii de metrou la 15 minute cu doar o rama (3 vagoane) si ultima plecare tot e pe la 01:00 in fiecare zi...
Pana si la Bucuresti metroul circula pana putin mai tarziu decat ce vad in imagine...
- punmeister
-
Posted:
-
📖 Pagination options