Regiunile RomânieiBanatJudețul Timiș

 

Topic: Achiziții de troleibuze noi Timișoara

33 posts, 6174 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Achiziții de troleibuze noi Timișoara punmeister

E posibil la lotul 1 sa mai vina Skoda cu troleibuzul lor pe caroserie de Temsa si eventual Bozankaya la ambele.

 


Re: Achiziții de troleibuze noi Timișoara PTMZ

Deja e destul de evident că Solaris are monopol pe piața de troleibuze de aici, deci nu mi-aș face astfel de scenarii care nu s-au adeverit niciodată până acum. Cum am spus, CS-ul e tras la indigo cu cele de la Brașov și Tg. Jiu, unde doar Solaris a ofertat, foarte probabil (99% sigur, bazat pe experiența anterioară) va fi la fel și aici.

 


Re: Achiziții de troleibuze noi Timișoara Robert

Bozankaya nu a câștigat nimic și probabil nici nu va câștiga nimic la licitațiile din România, din aceleași motive ca la București. Skoda nu cred că e încă interesată de piața din România, dar nu putem exclude o tatonare. Solaris e cam favorit, singurul concurent real al lor fiind Astra...care e ocupată până peste cap cu tramvaie.

 


Re: Achiziții de troleibuze noi Timișoara PTMZ

Solaris a depus o contestație la CNSC.
Contestatie -Troleibuze.pdf
Contestatie -Troleibuze.pdf (1.34 MB; downloaded 86 times)


Pe scurt, se cer:
- suspendarea licitației până la soluționarea dosarului
- reducerea puterii motorului de la 240 kW la 160 kW la 12m
- eliminarea cerinței de omologare prealabilă (ar fi niște subansamble care nu au fost omologate încă, din spusele celor de la Solaris)
- eliminarea cerinței pentru service (Solaris vrea să efectueze mentenanța la depoul STPT, nu la un service propriu).

 


Achiziții de troleibuze noi Timișoara Andrei Andraș

Ofertanți pentru ambele loturi:
1. BOZANKAYA OTOMOTIV;
2. SOLARIS BUS & COACH.

 


Re: Achiziții de troleibuze noi Timișoara valy

PTMZ wrote here:
Caietele de sarcini. Ambele tipuri de troleibuze vor avea minim 30 km autonomie, sunt curios daca Solaris poate satisface aceasta cerinta.

Legat de autonomia de 30 km, răspunsul cred că vine din Tychy unde înțeleg că au Trollino cu autonomia atât,  astfel că putem vedea inclusiv cât loc ocupă (din ce văzusem la fel de mult, diferă doar forma dulapului.
Totuși lansez o altă întrebare:
Ce echipamente vor avea? Deși Solaris folosește acum Medcom acolo sunt deja 50 de Skoda și sunt curios dacă vor ține cont.

 


Re: Achiziții de troleibuze noi Timișoara punmeister

Cata vreme nu s-a impus furnizorul pe partea de tractiune in CS, Solaris vine cu ce vrea.

Referitor la autonomia de 30km, o sa ocupe acelasi spatiu precum cele de la Bucuresti.

 


Re: Achiziții de troleibuze noi Timișoara SirVlady

A venit și rândul firobuzelor. Am terminat licitația și aducem 33 de firobuze noi, moderne, care să le înlocuiască pe cele care circulă acum.

Câștigătoarea licitației este firma Bozankaya, care pentru 100 de milioane de lei ne va livra 25 de troleibuze articulate de 18 m și încă 8 de 12 metri. Banii vin din finanțarea record de 75 de milioane de euro pe care am câștigat-o anul trecut prin PNRR, și cu care cumpărăm tramvaie, autobuze și firobuze noi.

Transportul public este una din prioritățile noastre strategice. În ultimii ani am reușit să modernizăm flota cu 70 de tramvaie și autobuze electrice noi, și această modernizare continuă. Pentru ca timișorenii să aibă condiții decente de deplasare.

Mai avem de lucru până când transportul public va deveni principala opțiune de călătorie a timișorenilor. Dar este încurajator că în mai puțin de 3 ani, am înregistrat o creștere a utilizării transportului public de la 31% la 51%. Asta înseamnă că suntem pe drumul cel bun.


Dominic Fritz.

 


Re: Achiziții de troleibuze noi Timișoara idk_vlad

Deci Timișoara va fi primul oraș din România care va primi alt brand de troleibuze noi în afară de Solaris/Skoda.

 


Re: Achiziții de troleibuze noi Timișoara punmeister

Bine, sa vedem cine le va echipa. Ca poate le echipeaza tot Skoda.

 


Re: Achiziții de troleibuze noi Timișoara PTMZ

Bozankaya a avut echipare Kiepe la troleibuze până acum, dacă vin cu ei, e potrivit să ne așteptăm la probleme cu electronica. Solaris are probleme destul de nasoale cu electronica Kiepe la Solingen (Germania) și Arnhem (Olanda), deci nu mi-aș face speranțe dacă rămâne Kiepe. Nu prea văd de ce ar veni cu echipare Skoda.

Dacă e să privim partea bună, toate vehiculele noi din Timișoara sunt practic de la același producător (pun și electricele la socoteală, e aceeași Mărie cu altă pălărie), ceea ce va ușura mentenanța referitor la piesele de schimb, iar așa nu pot exista acuzații că Solaris are monopol pe piața de troleibuze din România.

Pe de altă parte, ținând cont de scandalul de la București cu omologarea, există riscul ca și această licitație și, implicit, contract, să devină o telenovelă care să se sfârșească prost. Să sperăm că Timișoara va primi vehiculele noi și că se vor ridica la așteptările STPT și ale municipalității.

 


Re: Achiziții de troleibuze noi Timișoara WT_fan06

în mai puțin de 3 ani, am înregistrat o creștere a utilizării transportului public de la 31% la 51%.

Cum a calculat primarul o creștere de DOUĂZECI la sută a utilizării TP? Oameni buni, DOUĂZECI. La utilizare de 51% abia dacă mai sunt mașini pe străzi. Pentru un transport public ultra-eficient chiar și o creștere de 5% pe an este enormă. Și să mă iertați dar transportul public timișorean nu este la acel nivel, mai ales la capitolul troleibuze, unde situația este catastrofală.

Deci Timișoara este acum în topurile europene la capitolul utilizării TP?

Cum să spui și mai ales cum să crezi o asemenea fantasmagorie......

 


Achiziții de troleibuze noi Timișoara Andrei Andraș

În ceea ce privește omologarea, cel puțin modelul articulat nu ar trebui să ridice probleme, astfel de troleibuze fiind livrate la Șanliurfa (TR) anul trecut. În continuare, modelul de 12 m poate crea suspiciuni, dar totuși poate a produs fabrica măcar o bucată.

Bozankaya a prezentat la ceva târg noul design al autobuzelor electrice, dar un plus pentru Timișoara ar fi livrarea de troleibuze în design-ul „vechi” identic cu autobuzele e-ATA pentru ușurința procurării pieselor de caroserie. Construcția autobuzelor este una dintre cele mai bine realizate, caroserie joasă, geamuri laterale și luneta gigantică prin care pătrunde lumină din abundență sunt doar câteva din punctele forte ale acestora. Pe piață este loc pentru oricine, nu doar pentru Solaris.  ;)
Captură video: Şanlıurfa Büyükşehir
00.jpg (232.33 KB; downloaded 808 times)
Captură video: Şanlıurfa Büyükşehir
0.jpg (129.05 KB; downloaded 814 times)
Cât despre echipare, nu m-aș duce pe Skoda, ci cele mai multe șanse le are echiparea Medcom prezentă deja pe tramvaie.

 


Achiziții de troleibuze noi Timișoara Andrei Andraș

Potrivit lui Libor Hinčica, echiparea troleibuzelor va fi, într-adevăr, de la Medcom, dar modelele ofertate sunt cele lansate anul acesta, SNG 12T și SNG 18T.
The winner of the competition was the Turkish company Bozankaya with its SNG 12T and SNG 18T models.

The vehicles will be equipped with the electrical equipment of the Polish Medcom.
Foto: Československý Dopravák
0.jpg (154.28 KB; downloaded 688 times)
Foto: Magyarbusz Info
1.jpeg (517.95 KB; downloaded 688 times)
Foto: Magyarbusz Info
2.jpeg (351.87 KB; downloaded 688 times)
Foto: Magyarbusz Info
3.jpeg (331.74 KB; downloaded 688 times)
Foto: Magyarbusz Info
4.jpeg (282.5 KB; downloaded 688 times)

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Timiș  • 
Choose destination

Since our 2415 forum members have written 433057 posts in 5389 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use