Topic: Achiziție 10 autobuze second-hand
22 posts, 5634 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: 10 autobuze second-hand - Târgu Jiu
PTMZ
Pe 11 martie a fost semnat contractul cu unicul ofertant, WOMY EQUIPMENT SUPPLY ROMANIA, valoarea acestuia fiind de 390 000 RON. Atribuirea a avut loc pe 16 martie.
Pe 11 martie a fost semnat contractul cu unicul ofertant, WOMY EQUIPMENT SUPPLY ROMANIA, valoarea acestuia fiind de 390 000 RON. Atribuirea a avut loc pe 16 martie.
- TPB
-
Posted:
-
Re: 10 autobuze second-hand - Târgu Jiu
TPB
https://www.womy.com/used-buses/#filter
Cred că aici sunt autobuzele pe care Transloc le cumpără, probabil VDL, Man, Mercedes-Benz sau Iveco.
Important e ca respectivele autobuze să aibă climatizare, podea coborâtă și cât mai puține defecțiuni.
https://www.womy.com/used-buses/#filter
Cred că aici sunt autobuzele pe care Transloc le cumpără, probabil VDL, Man, Mercedes-Benz sau Iveco.
Important e ca respectivele autobuze să aibă climatizare, podea coborâtă și cât mai puține defecțiuni.
- andreir14
-
Posted:
-
Re: 10 autobuze second-hand - Târgu Jiu
andreir14
Daca e sa judecam strict dupa cerintele Transloc-ului prevazute in caietul de sarcini, dintre toate autobuzele disponibile la vanzare pe Womy, s-ar incadra acele 4 Irisbus Citelis din 2007 (ex AVL), si ar mai trebui sa aduca alte 4 vehicule (probabil altceva decat ce este afisat pe site), caci CS-ul permite ca firma castigatoare sa aduca maxim 2 modele diferite.
Van Hool-urile ex STIB ar pica din start pentru ca nu au numarul de locuri pe scaune minime necesare (22 si nu 27 cat cere Transloc), iar VDL-urile pentru ca nu au ambele usi duble.
Daca e sa judecam strict dupa cerintele Transloc-ului prevazute in caietul de sarcini, dintre toate autobuzele disponibile la vanzare pe Womy, s-ar incadra acele 4 Irisbus Citelis din 2007 (ex AVL), si ar mai trebui sa aduca alte 4 vehicule (probabil altceva decat ce este afisat pe site), caci CS-ul permite ca firma castigatoare sa aduca maxim 2 modele diferite.
Van Hool-urile ex STIB ar pica din start pentru ca nu au numarul de locuri pe scaune minime necesare (22 si nu 27 cat cere Transloc), iar VDL-urile pentru ca nu au ambele usi duble.
- andreir14
-
Posted:
-
Re: 10 autobuze second-hand - Târgu Jiu
andreir14
Se pare ca Womy a adus Transloc-ului, pana la urma, VanHool-uri ex-STIB.
Se pare ca Womy a adus Transloc-ului, pana la urma, VanHool-uri ex-STIB.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: 10 autobuze second-hand - Târgu Jiu
Victor92
Iata cateva poze cu autobuzele rulate aduse recent.
Autovehiculele au fost inmatriculate.
Pozele preluate de pe pagina de Facebook a directorului SC Transloc S.A. - Mihai Paraschiv.
Sursa: https://www.facebook.com/mihai.paraschiv.52
Iata cateva poze cu autobuzele rulate aduse recent.
Autovehiculele au fost inmatriculate.
Pozele preluate de pe pagina de Facebook a directorului SC Transloc S.A. - Mihai Paraschiv.
Sursa: https://www.facebook.com/mihai.paraschiv.52
1.jpg (318.42 KB; downloaded 1800 times)
2.jpg (643.25 KB; downloaded 1800 times)
3.jpg (366.51 KB; downloaded 1800 times)
4.jpg (429.16 KB; downloaded 1800 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: 10 autobuze second-hand - Târgu Jiu
punmeister
In cazul de fata, sunt 10 busuri Van Hool New A330 fabricate in anul 2007, cu motorizare MAN D2066 LOH Euro 4 si cutie Voith. Observ ca majoritatea sunt cele modernizate de STIB in 2018.
In cazul de fata, sunt 10 busuri Van Hool New A330 fabricate in anul 2007, cu motorizare MAN D2066 LOH Euro 4 si cutie Voith. Observ ca majoritatea sunt cele modernizate de STIB in 2018.
- ADK
-
Posted:
-
Re: 10 autobuze second-hand - Târgu Jiu
ADK
Văd că tipul ăsta de autobuz e un pic la modă. Eu unul apreciez că au ambele uși mari pe față, și bineînțeles toate celelalte identice cu cele din față. La Buzău au venit în 2018 ceva articulate identice ca model, care au ambele uși pe față înguste, iar ușa 2 are o foaie mai mare iar alta mai mică. Mi se pare stupidă construcția în acest mod, în loc să se fi uniformizat să aibă o simplitate și să fie ușor de înlocuit ceva dacă va fi necesar pe viitor, s-a făcut efectiv un autobuz unde cuiva doar i-a plăcut să se joace cu design-ul din punctul ăsta de vedere și să complice lucrurile când va veni vorba de piese de schimb, dacă situația o va impune vreodată (până și bările sunt diferite, inclusiv și mecanismul e diferit și e unicul așa din tot autobuzul). Plus că pare cam comică așezarea asta. Doar că trebuia normal și ele să-și găsească un cumpărător, ca de orice se vinde în general trebuie într-o zi cineva să cumpere (la Buzău conta doar să se ia ceva ca să arate lumii că se face ceva, că vin autobuze și transportul se dezvoltă, i-au păcălit pe localnici după venirea Volvo-urilor 7700 hybrid că nu se va mai cumpăra absolut nici-un autobuz full diesel... a venit încă un Van Hool articulat, ATN-ul albastru, VDL Citea și Irisbus Citelis sunt electrice sau măcar hibride? pe mine unul nu mă deranjează, pot să fie și noneuro, spun doar ce au zis ei), pe când la Tg. Jiu nu s-a vrut mizerii, văd că și interioarele sunt chiar frumoase iar interiorul cu parchet și scaune maronii e spațiu pentru toată lumea.
Văd că tipul ăsta de autobuz e un pic la modă. Eu unul apreciez că au ambele uși mari pe față, și bineînțeles toate celelalte identice cu cele din față. La Buzău au venit în 2018 ceva articulate identice ca model, care au ambele uși pe față înguste, iar ușa 2 are o foaie mai mare iar alta mai mică. Mi se pare stupidă construcția în acest mod, în loc să se fi uniformizat să aibă o simplitate și să fie ușor de înlocuit ceva dacă va fi necesar pe viitor, s-a făcut efectiv un autobuz unde cuiva doar i-a plăcut să se joace cu design-ul din punctul ăsta de vedere și să complice lucrurile când va veni vorba de piese de schimb, dacă situația o va impune vreodată (până și bările sunt diferite, inclusiv și mecanismul e diferit și e unicul așa din tot autobuzul). Plus că pare cam comică așezarea asta. Doar că trebuia normal și ele să-și găsească un cumpărător, ca de orice se vinde în general trebuie într-o zi cineva să cumpere (la Buzău conta doar să se ia ceva ca să arate lumii că se face ceva, că vin autobuze și transportul se dezvoltă, i-au păcălit pe localnici după venirea Volvo-urilor 7700 hybrid că nu se va mai cumpăra absolut nici-un autobuz full diesel... a venit încă un Van Hool articulat, ATN-ul albastru, VDL Citea și Irisbus Citelis sunt electrice sau măcar hibride? pe mine unul nu mă deranjează, pot să fie și noneuro, spun doar ce au zis ei), pe când la Tg. Jiu nu s-a vrut mizerii, văd că și interioarele sunt chiar frumoase iar interiorul cu parchet și scaune maronii e spațiu pentru toată lumea.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: 10 autobuze second-hand - Târgu Jiu
PTMZ
Sunt doar 8. 2 dintre ele sunt un Scania, respectiv un MAN, luate prin negociere directă, a menționat @Andrei Andraș
punmeister wrote here:
In cazul de fata, sunt 10 busuri Van Hool New A330 fabricate in anul 2007, cu motorizare MAN D2066 LOH Euro 4 si cutie Voith. Observ ca majoritatea sunt cele modernizate de STIB in 2018.
Sunt doar 8. 2 dintre ele sunt un Scania, respectiv un MAN, luate prin negociere directă, a menționat @Andrei Andraș
📖 Pagination options