Topic: Totul despre infrastructura pietonală
47 posts, 8312 views
📖 Pagination options
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Totul despre infrastructura pietonală
reiny2000
Mai în spate este un semn care stabilește limita de viteză la 50 km/h, cum e normal într-o localitate. Mai nou proiectăm infrastructura ca să fie comozi cei ce încalcă regulile?
Soluția se cheamă radar și amendă acasă, prin poștă, treceri înălțate și limitatoare de viteză cu 50 și 100 de metri înainte de trecere. Cine vrea să circule cu 100 km/h în localitate nu are decât să-și rupă mașina.
Mai în spate este un semn care stabilește limita de viteză la 50 km/h, cum e normal într-o localitate. Mai nou proiectăm infrastructura ca să fie comozi cei ce încalcă regulile?
Soluția se cheamă radar și amendă acasă, prin poștă, treceri înălțate și limitatoare de viteză cu 50 și 100 de metri înainte de trecere. Cine vrea să circule cu 100 km/h în localitate nu are decât să-și rupă mașina.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Totul despre infrastructura pietonală
Valentin
In mod normal n-ar avea ce sa caute DN-uri cu trafic important prin sate/comune/"orase" (#orase a se intelege acele comune care au 2 blocuri si totusi sunt orase), toate ar trebui sa aiba o centura/ocolitoare rutiera, in asa fel incat traficul local sa fie lejer, concomitent cu treceri inaltate, radar si altele poate NU ar mai fi periculoase trecerile astea.
Legat de trecerile de pe DNCB, nu inteleg de ce am facut centura daca se "permite" constructia pana in botul calului, ceea ce implica si aparitia unor necesitati de traversare. NU e o minciuna faptul ca s-au facut unele centuri pentru diverse sate/comune/"orase" in care oamenii "si-au tras sosea" (a se intelege constructii - indiferent daca vorbim de case/drumuri cu acces direct in centura, pai de ce am mai facut-o?). In mod normal n-ar fi trebuit sa existe treceri pe DNCB, cum n-ar fi trebuit sa existe diverse constructii.
Legat de celelalte treceri de prin oras "periculoase". Majoritatea sunt periculoase din prostia autoritatilor de a adopta o lege pentru radarele fixe, "inteligenta" soferilor care se comporta intr-un oras ca pe DN (viteze MULT peste 50 km/h) - a se vedea toti desteptii infipti prin diverse refugii, garduri, altele + prostia ca nu exista semafor cu buton dedicat. Ar mai fi multe de spus, dar depinde de fiecare caz in parte.
In mod normal n-ar avea ce sa caute DN-uri cu trafic important prin sate/comune/"orase" (#orase a se intelege acele comune care au 2 blocuri si totusi sunt orase), toate ar trebui sa aiba o centura/ocolitoare rutiera, in asa fel incat traficul local sa fie lejer, concomitent cu treceri inaltate, radar si altele poate NU ar mai fi periculoase trecerile astea.
Legat de trecerile de pe DNCB, nu inteleg de ce am facut centura daca se "permite" constructia pana in botul calului, ceea ce implica si aparitia unor necesitati de traversare. NU e o minciuna faptul ca s-au facut unele centuri pentru diverse sate/comune/"orase" in care oamenii "si-au tras sosea" (a se intelege constructii - indiferent daca vorbim de case/drumuri cu acces direct in centura, pai de ce am mai facut-o?). In mod normal n-ar fi trebuit sa existe treceri pe DNCB, cum n-ar fi trebuit sa existe diverse constructii.
Legat de celelalte treceri de prin oras "periculoase". Majoritatea sunt periculoase din prostia autoritatilor de a adopta o lege pentru radarele fixe, "inteligenta" soferilor care se comporta intr-un oras ca pe DN (viteze MULT peste 50 km/h) - a se vedea toti desteptii infipti prin diverse refugii, garduri, altele + prostia ca nu exista semafor cu buton dedicat. Ar mai fi multe de spus, dar depinde de fiecare caz in parte.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Totul despre infrastructura pietonală
ByOnu
Semafoare* pietonale + treceri iluminate. PUNCT.
*daca traficul pietonal e foarte scazut, semafor cu buton.
Btw, pasarelele din Busteni sunt horror.
Semafoare* pietonale + treceri iluminate. PUNCT.
*daca traficul pietonal e foarte scazut, semafor cu buton.
Btw, pasarelele din Busteni sunt horror.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Totul despre infrastructura pietonală
andrei11
O soluţie ( hazlie ).
Soluţia adevărată sunt Radarele Fixe + amenzi pe bandă rulantă. Unica soluţie viabilă. Ai semn cu 50 / 30 şi nu respecţi viteza, amendă. 100, 1.000, 10.000, până se potolesc băieţii.
Eu sunt pentru pasarele în astfel de cazuri.
O soluţie ( hazlie ).
Soluţia adevărată sunt Radarele Fixe + amenzi pe bandă rulantă. Unica soluţie viabilă. Ai semn cu 50 / 30 şi nu respecţi viteza, amendă. 100, 1.000, 10.000, până se potolesc băieţii.
Eu sunt pentru pasarele în astfel de cazuri.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Totul despre infrastructura pietonală
ByOnu
E ca si cum ai zice ca singura solutie pentru violurile din scoli si licee este sa deschizi sali de maternitate in unitatile de invatamant, in loc sa atingi sursa problemei.
E ca si cum ai zice ca singura solutie pentru violurile din scoli si licee este sa deschizi sali de maternitate in unitatile de invatamant, in loc sa atingi sursa problemei.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Totul despre infrastructura pietonală
ByOnu
Pentru ca Andrei a poluat in mod voit toata discutia de aici, ducand-o de la pasarelele din oras, in cele de pe centuri si DN-uri.
Reminder pentru clipul de mai sus.
ByOnu wrote here:
A must see. Dar NU va apucati de el daca stiti ca n-aveti 30 min disponibile, deoarece sunt prea multe detalii pentru a da cu skip prin video.
Poate unora va va schimba putin perceptia asupra mai multor aspecte, mai ales in ceea ce priveste "necesitatea" pasarelelor/pasajelor pietonale samd.
Pentru ca Andrei a poluat in mod voit toata discutia de aici, ducand-o de la pasarelele din oras, in cele de pe centuri si DN-uri.
Reminder pentru clipul de mai sus.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Totul despre infrastructura pietonală
subway guru
@Valentin
DNurile pentru asta sunt facute, sa lege localitatile pe directiile principale. Autostrazile si drumurile expres trebuie sa ocoleasca localitatile.
@Valentin
DNurile pentru asta sunt facute, sa lege localitatile pe directiile principale. Autostrazile si drumurile expres trebuie sa ocoleasca localitatile.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Totul despre infrastructura pietonală
cris_m
In mod normal toate drumurile cu trafic semnificativ ar trebui sa ocoleasca cat mai mult localitatile, indiferent de rangul pe care il au. Cum este de exemplu in Bulgaria unde 95% din localitati sunt la 0.5 - 2 km distanta de acele drumuri. Este un plus de confort pentru toata lumea aceasta abordare, numai la noi trebuie sa treaca fix prin mijlocul comunei...
In mod normal toate drumurile cu trafic semnificativ ar trebui sa ocoleasca cat mai mult localitatile, indiferent de rangul pe care il au. Cum este de exemplu in Bulgaria unde 95% din localitati sunt la 0.5 - 2 km distanta de acele drumuri. Este un plus de confort pentru toata lumea aceasta abordare, numai la noi trebuie sa treaca fix prin mijlocul comunei...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Totul despre infrastructura pietonală
subway guru
Fenomenul a fost invers, localnicii s-au asezat de-a lungul drumului!
Fenomenul a fost invers, localnicii s-au asezat de-a lungul drumului!
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Totul despre infrastructura pietonală
Mircea G
Teoretic soselele ar trebui sa ocoleasca localitatile , practic , pt localitati ar fi un dezastru mai mare decit aglomeratia si poluarea actuala .
Trafic scos din localitate inseamna pt multe sfirsitul economic .
Teoretic soselele ar trebui sa ocoleasca localitatile , practic , pt localitati ar fi un dezastru mai mare decit aglomeratia si poluarea actuala .
Trafic scos din localitate inseamna pt multe sfirsitul economic .
- aztec
-
Posted:
-
Re: Totul despre infrastructura pietonală
aztec
Din pacate, la noi, toti au vrut casa " la sosea".
Exista mai multe explicatii, dar si argumente si contra-argumente de ce s-a intamplat asa.
Din pacate, trebuie sa traim cu asta, cu DN-uri cu case inlantuite, sate cu un singur rand de case dreapta-stanga...
Doar autostrazile ne mai scapa, dar nu suntem in stare sa le facem.
Ca minime explicatii...pt ca singurele drumuri asfaltate erau DN-urile...neexistand nici macar trotuare, se folosea soseaua ca si trotuar.
In rest, drumuri de tractor, nefolosibile pe timp de ploaie, cu noroaie cat cuprinde, si cand nu era noroi...praf ca în Sahara..
Trecerile, fiecare pe unde avea nevoie.
E adevarat, nici traficul nu era prea deranjant.
Asa a ajuns si centura capitalei...si de fapt cam orice drum construit pana in ultimii ani.
Doar mai recent au inceputsa se mai asfalteze si ulite prin sate, comune si chiar orase...si au inceput sa mai puna putin accent pe siguranta conferita de retragerea de la sosea si pe lipsa poluarii , atat sonore cat si directe.
Bulgarii, mai destepti, si cred ca a remarcat fiecare care a trecut pe acolo cu masina.
Din pacate, la noi, toti au vrut casa " la sosea".
Exista mai multe explicatii, dar si argumente si contra-argumente de ce s-a intamplat asa.
Din pacate, trebuie sa traim cu asta, cu DN-uri cu case inlantuite, sate cu un singur rand de case dreapta-stanga...
Doar autostrazile ne mai scapa, dar nu suntem in stare sa le facem.
Ca minime explicatii...pt ca singurele drumuri asfaltate erau DN-urile...neexistand nici macar trotuare, se folosea soseaua ca si trotuar.
In rest, drumuri de tractor, nefolosibile pe timp de ploaie, cu noroaie cat cuprinde, si cand nu era noroi...praf ca în Sahara..
Trecerile, fiecare pe unde avea nevoie.
E adevarat, nici traficul nu era prea deranjant.
Asa a ajuns si centura capitalei...si de fapt cam orice drum construit pana in ultimii ani.
Doar mai recent au inceputsa se mai asfalteze si ulite prin sate, comune si chiar orase...si au inceput sa mai puna putin accent pe siguranta conferita de retragerea de la sosea si pe lipsa poluarii , atat sonore cat si directe.
Bulgarii, mai destepti, si cred ca a remarcat fiecare care a trecut pe acolo cu masina.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Totul despre infrastructura pietonală
andrei11
Stimate coleg, toate exemplele mele sunt din Municipiul Bucureşti, consider că această remarcă, cum că am dus discuţia spre centuri / DN - uri n-are niciun suport, nici real şi nici juridic.
Patru exemple de pasaje subterane pietonale care n-au legătură nici cu metroul şi care nu sunt dublate nici de << zebre >>
Ar trebui să faci toate demersurile ca aceste pasaje să fie închise şi oraşul să fie redat oamenilor prin reînfiinţarea << Zebrelor >>. Lozinca: Să eliminăm dacă este posibil toate autoturismele particulare din oraş.
Capturile reprezintă:
1) Pasajul de sub Şoseaua Bucureşti - Ploieşti la intersecţia cu străzile Constantin Dobrogeanu Gherea - Elena Văcărescu
2) Pasajul de sub Şoseaua Kiseleff de la PPL
3) 250 metri mai încolo de pct 2) pasajul de sub aceeaşi Şosea Kiseleff
4) Pasajul de sub B-dul Ion C Brătianu în dreptul Străzii Lipscani. ( Pasajul Latin ).
Pasajele 1, 2 şi 4 sunt Comuniste.
Jos cu ele, trăiască Zebrele !
Ia uite ce am scris eu acum 2 zile:
Repet, poate ai interpretat incorect afirmaţia,
Acolo unde sunt necesare
_______________________________________________________
Iar rezolvarea în opinia ta a trecerilor de pietoni la nivel de pe Şoseaua Odăi ( Sector 1 - Bucureşti ) acolo unde în ciuda faptului că există o limitare de viteză de 30 km / h se circulă cu 120 km / h şi a trecerii de pietoni de la Fântâna Mioriţa unde în ciuda unei limitări a vitezei la 40 km / h se circulă cu 90 km / h este iluminatul noaptea şi semafor cu buton. Corect ?
Îţi amintesc că Afumaţi este o localitate în judeţul Ilfov / Ro / UE şi nu e un DN. Strada aceea are o denumire, şi anume Şoseaua Bucureşti - Urziceni.
Un eveniment de circulaţie se anunţă în felul următor, Sunt în Comuna Afumaţi pe Şoseaua Bucureşti - Urziceni în dreptul imobilului cu Nr ... ( ce număr e )
şi NU
Sunt pe DN 2 km 17,4 !
ByOnu wrote:
Pentru ca Andrei a poluat in mod voit toata discutia de aici, ducand-o de la pasarelele din oras, in cele de pe centuri si DN-uri.
Stimate coleg, toate exemplele mele sunt din Municipiul Bucureşti, consider că această remarcă, cum că am dus discuţia spre centuri / DN - uri n-are niciun suport, nici real şi nici juridic.
Patru exemple de pasaje subterane pietonale care n-au legătură nici cu metroul şi care nu sunt dublate nici de << zebre >>
Ar trebui să faci toate demersurile ca aceste pasaje să fie închise şi oraşul să fie redat oamenilor prin reînfiinţarea << Zebrelor >>. Lozinca: Să eliminăm dacă este posibil toate autoturismele particulare din oraş.
Capturile reprezintă:
1) Pasajul de sub Şoseaua Bucureşti - Ploieşti la intersecţia cu străzile Constantin Dobrogeanu Gherea - Elena Văcărescu
2) Pasajul de sub Şoseaua Kiseleff de la PPL
3) 250 metri mai încolo de pct 2) pasajul de sub aceeaşi Şosea Kiseleff
4) Pasajul de sub B-dul Ion C Brătianu în dreptul Străzii Lipscani. ( Pasajul Latin ).
Pasajele 1, 2 şi 4 sunt Comuniste.
Jos cu ele, trăiască Zebrele !
1.jpg (249.24 KB; downloaded 2117 times)
2a.jpg (359.58 KB; downloaded 2117 times)
3a.jpg (408.21 KB; downloaded 2117 times)
4.jpg (377.81 KB; downloaded 2117 times)
Ia uite ce am scris eu acum 2 zile:
Acolo unde sunt necesare, sunt pentru pasajele sub / supraterane, cu lift, acoperite, şi toate cele.
Repet, poate ai interpretat incorect afirmaţia,
Acolo unde sunt necesare
_______________________________________________________
Iar rezolvarea în opinia ta a trecerilor de pietoni la nivel de pe Şoseaua Odăi ( Sector 1 - Bucureşti ) acolo unde în ciuda faptului că există o limitare de viteză de 30 km / h se circulă cu 120 km / h şi a trecerii de pietoni de la Fântâna Mioriţa unde în ciuda unei limitări a vitezei la 40 km / h se circulă cu 90 km / h este iluminatul noaptea şi semafor cu buton. Corect ?
Îţi amintesc că Afumaţi este o localitate în judeţul Ilfov / Ro / UE şi nu e un DN. Strada aceea are o denumire, şi anume Şoseaua Bucureşti - Urziceni.
Un eveniment de circulaţie se anunţă în felul următor, Sunt în Comuna Afumaţi pe Şoseaua Bucureşti - Urziceni în dreptul imobilului cu Nr ... ( ce număr e )
şi NU
Sunt pe DN 2 km 17,4 !
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Totul despre infrastructura pietonală
subway guru
Mai bine ati discuta despre ce s-a facut in ultimii 20-30ani si ce se intentioneaza pe viitor nu despre lucrari facute acum jumatate de secol!
Mai bine ati discuta despre ce s-a facut in ultimii 20-30ani si ce se intentioneaza pe viitor nu despre lucrari facute acum jumatate de secol!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Totul despre infrastructura pietonală
andrei11
Păi discuţia este deviată rău de tot, eu susţin că ne trebuie pe ici - colea şi pasaje sub / supraterane pietonale, ByOnu vrea să le închidă pe toate cu excepţia Pasajului Universităţii şi să umple oraşul cu << zebre >> pentru că, nu-i aşa ? Oraşul este al oamenilor - pietoni care folosesc transportul în comun şi nu al oamenilor - automobilişti proprietate personală.
Păi discuţia este deviată rău de tot, eu susţin că ne trebuie pe ici - colea şi pasaje sub / supraterane pietonale, ByOnu vrea să le închidă pe toate cu excepţia Pasajului Universităţii şi să umple oraşul cu << zebre >> pentru că, nu-i aşa ? Oraşul este al oamenilor - pietoni care folosesc transportul în comun şi nu al oamenilor - automobilişti proprietate personală.
📖 Pagination options