Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului
62 posts, 15503 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
Saturday, 09.10.2021, 11:13 -
- survola
-
Posted:
Tuesday, 25.10.2022, 06:43 -
Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu
survola
Tare ideea să faci sait de Germania pentru știri din București.
V2A wrote here:Negoiță construiește două pasaje rutiere subterane cu firma Algorithm Construcții S3. Valoarea investiției, 378 de milioane de lei
Sursa: https://buletin.de/bucuresti/negoita-con ... e-de-lei
Tare ideea să faci sait de Germania pentru știri din București.
- punmeister
-
Posted:
Tuesday, 25.10.2022, 06:48 -
- andreiiul
-
Posted:
Tuesday, 25.10.2022, 13:11 -
Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu
andreiiul
Avand in vedere valoarea proiectului, nu trebuia facuta licitatie publica? Aceasta incredintare directa (fiind singurii invitati) pare cusuta cu ata alba si la limita legalitatii (cel putin). Totusi vorbim de o lucrare mare de infrastructura cu o perioada de garantie pe masura (macar 5 ani, daca nu 10). Spun asta pt ca societatea este una infiintata pe modelul companiilor municipale si oricand poate fi desfiintata.
Sa nu mai zic de experienta 0 in astfel de lucrari.
In articol nu e nimic mentionat referitor la tramvai. Acesta o va lua prin pasaje sau vom avea parte de Pasajul Muncii 2 si 3?
Avand in vedere valoarea proiectului, nu trebuia facuta licitatie publica? Aceasta incredintare directa (fiind singurii invitati) pare cusuta cu ata alba si la limita legalitatii (cel putin). Totusi vorbim de o lucrare mare de infrastructura cu o perioada de garantie pe masura (macar 5 ani, daca nu 10). Spun asta pt ca societatea este una infiintata pe modelul companiilor municipale si oricand poate fi desfiintata.
Sa nu mai zic de experienta 0 in astfel de lucrari.
In articol nu e nimic mentionat referitor la tramvai. Acesta o va lua prin pasaje sau vom avea parte de Pasajul Muncii 2 si 3?
- ByOnu
-
Posted:
Tuesday, 25.10.2022, 13:32 -
Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu
ByOnu
Conform randarilor initiale, tramvaiul va fi pe model Piata Sudului, rampele pe laterale, tramvaiul ramane pe centru.
Conform randarilor initiale, tramvaiul va fi pe model Piata Sudului, rampele pe laterale, tramvaiul ramane pe centru.
- survola
-
Posted:
Tuesday, 25.10.2022, 14:23 -
Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu
survola
Nu cred că este posibilă altă variantă pentru tramvaie, doar să rămână la suprafață.
Va fi o problemă cu distanța scurtă dintre cele două rampe, în zona Laborator.
Trebuie văzut dacă nu apare un conflict de trafic care va trebui negociat pe o distanță scurtă.
Nu cred că este posibilă altă variantă pentru tramvaie, doar să rămână la suprafață.
Va fi o problemă cu distanța scurtă dintre cele două rampe, în zona Laborator.
Trebuie văzut dacă nu apare un conflict de trafic care va trebui negociat pe o distanță scurtă.
- ByOnu
-
Posted:
Tuesday, 25.10.2022, 14:57 -
Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu
ByOnu
Eu nu-s de acord cu aruncatul banilor pe pasajele astea, dar daca tot se intampla, ar fi trebuit sa treaca si de rondul de la Baba Novac.
De asemenea, daca ar fi facut un singur pasaj, renuntand astfel la 4 rampe aflate la o distanta de doar 150m?
Eu nu-s de acord cu aruncatul banilor pe pasajele astea, dar daca tot se intampla, ar fi trebuit sa treaca si de rondul de la Baba Novac.
De asemenea, daca ar fi facut un singur pasaj, renuntand astfel la 4 rampe aflate la o distanta de doar 150m?
- andrei11
-
Posted:
Tuesday, 25.10.2022, 17:46 -
Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu
andrei11
De ce nu eşti de acord ? De ce nu propui închiderea celor existente ?
Ca să faci pasaj la rondul Baba Novac trebuie să ştim la ce adâncime este metroul.
De ce nu eşti de acord ? De ce nu propui închiderea celor existente ?
Ca să faci pasaj la rondul Baba Novac trebuie să ştim la ce adâncime este metroul.
- Beaver_27
-
Posted:
Tuesday, 25.10.2022, 17:59 -
Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu
Beaver_27
Pasajele încurajează folosirea mașinilor, nu fluidizează real traficul (cum se face în state când se mai adaugă o bandă) poate găsim soluții pentru reducerea mașinilor, că totuși mașina nu e drept constituțional, e un comfort care trebuie asumat(cum se întâmplă în alte țări: taxe de centru, limitări de viteza foarte mari etc). Also, pmb ce zice de pasaj, totuși e bulevardul lor.
Pasajele încurajează folosirea mașinilor, nu fluidizează real traficul (cum se face în state când se mai adaugă o bandă) poate găsim soluții pentru reducerea mașinilor, că totuși mașina nu e drept constituțional, e un comfort care trebuie asumat(cum se întâmplă în alte țări: taxe de centru, limitări de viteza foarte mari etc). Also, pmb ce zice de pasaj, totuși e bulevardul lor.
- shoppy
-
Posted:
Tuesday, 25.10.2022, 18:06 -
Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu
shoppy
Cine controleaza PMB rupe orasul in 6 pentru ca 6 sectoare sunt mai usor de fraierit fiecare separat decat orasul luat cu totul, iar primarul este atat de fara coloana vertebrala si disperat sa aiba un nou mandat de primar peste nimic incat nu comenteaza nimic.
Cine controleaza PMB rupe orasul in 6 pentru ca 6 sectoare sunt mai usor de fraierit fiecare separat decat orasul luat cu totul, iar primarul este atat de fara coloana vertebrala si disperat sa aiba un nou mandat de primar peste nimic incat nu comenteaza nimic.
- ByOnu
-
Posted:
Tuesday, 25.10.2022, 18:13 -
Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu
ByOnu
Duci discutia intr-o directie gresita. Am zis motivul: "banii". Cred ca PS3 are investitii mai utile pentru cetateni de realizat decat pasajele rutiere.
Strict rutier, accept rolul pasajelor pe inele (atat timp cat nu pericliteaza transportul public precum Ghica sau Metalurgiei).
Repet insa: daca le-ar fi lipit, in loc sa le sparga in doua pasaje distincte la Laborator?
andrei11 wrote here:
De ce nu eşti de acord? De ce nu propui închiderea celor existente?
Duci discutia intr-o directie gresita. Am zis motivul: "banii". Cred ca PS3 are investitii mai utile pentru cetateni de realizat decat pasajele rutiere.
Strict rutier, accept rolul pasajelor pe inele (atat timp cat nu pericliteaza transportul public precum Ghica sau Metalurgiei).
Repet insa: daca le-ar fi lipit, in loc sa le sparga in doua pasaje distincte la Laborator?
- andrei11
-
Posted:
Tuesday, 25.10.2022, 18:28 -
Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu
andrei11
Cred că confunzi pasajele.
Este vorba de două pasaje care nu pot fi unite, ar costa foarte mult,
1) Mihai Bravu / Dudeşti - Camil Ressu
2) Mihai Bravu / Calea Vitan
Şi ca şi bonus un pasaj subteran pietonal l sub Str Laborator. La Laborator nu ai ce pasaj rutier să faci.
_______________
Motivul <<banii>> cade, şi oricum tu care în principiu eşti contra automobilului proprietate personală o să laşi construcţia pasajelor la urma tuturor variantelor de a cheltui banii. Adică nu s-ar face în veci.
Cele două pasaje sunt pe Inelul Principal.
___________________________
Beaver_27 îţi fac şi ţie propunerea, de ce nu lupţi pentru închiderea tuturor pasajelor bucureştene pe motiv că nu fluidizează real traficul ? Curaj, să vedem şi dacă ai susţinere !
Cred că confunzi pasajele.
Este vorba de două pasaje care nu pot fi unite, ar costa foarte mult,
1) Mihai Bravu / Dudeşti - Camil Ressu
2) Mihai Bravu / Calea Vitan
Şi ca şi bonus un pasaj subteran pietonal l sub Str Laborator. La Laborator nu ai ce pasaj rutier să faci.
_______________
Motivul <<banii>> cade, şi oricum tu care în principiu eşti contra automobilului proprietate personală o să laşi construcţia pasajelor la urma tuturor variantelor de a cheltui banii. Adică nu s-ar face în veci.
Cele două pasaje sunt pe Inelul Principal.
___________________________
Beaver_27 îţi fac şi ţie propunerea, de ce nu lupţi pentru închiderea tuturor pasajelor bucureştene pe motiv că nu fluidizează real traficul ? Curaj, să vedem şi dacă ai susţinere !
- ByOnu
-
Posted:
Tuesday, 25.10.2022, 19:01 -
Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu
ByOnu
Lipsa sustinerii sau sustinerea pentru o masura sau alta, pentru ceva sau altceva, nu este o dovada ca acel ceva este solutia optima.
Concret? Mi-e frica sa intreb azi pe strada oamenii ce parere au despre, sa zicem, desfiintarea tramvaiului in Bucuresti si inlocuirea cu autobuze (hai sa zicem electrice, ca-i cul). Ce zici? Lumea ar zice da. Dar e solutia corecta?
____
In fine, pierdem timp, avem topic dedicat pentru discutiile de mai sus.
De ce? Te costa aproape la fel de mult sa faci 4 rampe independente degeaba + pasajul pietonal de la Laborator cu lifturi. Intre rampele celor doua pasaje, grosier, estimez ca ar fi vreo 150m.
De ce sustin asta? Rampele pasajelor sunt niste zone urbane infecte de obicei, puternice poluatoare fonice, dar mai ales, ocupa o amprenta insemnata la suprafata. Daca pasajul ar fi unitar, ai salva latimea a 4 benzi, care ar fi in subteran, iar la suprafata ai ramane cu un bulevard mai aerisit in zona Laborator, cu potential pentru extinderea spatiului verde, a zonei pietonale. De asemenea, nu ai mai arunca banii pe pasajul pietonal -> o buna parte a traficului e in subteran, deci poti ramane linistit cu treceri de pietoni.
Din nou, inteleg ca pasajele rutiere pot fi un rau necesar pe inele, dar asta nu inseamna ca nu s-ar putea alege varianta cu cele mai mici dezavantaje.
... de ce nu lupţi pentru închiderea tuturor pasajelor bucureştene pe motiv că nu fluidizează real traficul ? Curaj, să vedem şi dacă ai susţinere !
Lipsa sustinerii sau sustinerea pentru o masura sau alta, pentru ceva sau altceva, nu este o dovada ca acel ceva este solutia optima.
Concret? Mi-e frica sa intreb azi pe strada oamenii ce parere au despre, sa zicem, desfiintarea tramvaiului in Bucuresti si inlocuirea cu autobuze (hai sa zicem electrice, ca-i cul). Ce zici? Lumea ar zice da. Dar e solutia corecta?
____
In fine, pierdem timp, avem topic dedicat pentru discutiile de mai sus.
Cred că confunzi pasajele.
Este vorba de două pasaje care nu pot fi unite, ar costa foarte mult,
1) Mihai Bravu / Dudeşti - Camil Ressu
2) Mihai Bravu / Calea Vitan
De ce? Te costa aproape la fel de mult sa faci 4 rampe independente degeaba + pasajul pietonal de la Laborator cu lifturi. Intre rampele celor doua pasaje, grosier, estimez ca ar fi vreo 150m.
De ce sustin asta? Rampele pasajelor sunt niste zone urbane infecte de obicei, puternice poluatoare fonice, dar mai ales, ocupa o amprenta insemnata la suprafata. Daca pasajul ar fi unitar, ai salva latimea a 4 benzi, care ar fi in subteran, iar la suprafata ai ramane cu un bulevard mai aerisit in zona Laborator, cu potential pentru extinderea spatiului verde, a zonei pietonale. De asemenea, nu ai mai arunca banii pe pasajul pietonal -> o buna parte a traficului e in subteran, deci poti ramane linistit cu treceri de pietoni.
Din nou, inteleg ca pasajele rutiere pot fi un rau necesar pe inele, dar asta nu inseamna ca nu s-ar putea alege varianta cu cele mai mici dezavantaje.
ansamblu pasaje.png (83.48 KB; downloaded 2314 times)
laborator.jpg (349.48 KB; downloaded 2314 times)
- Saint666
-
Posted:
Tuesday, 25.10.2022, 19:16 -
Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu
Saint666
Totusi, la pasajul din Mihai Bravu X Calea Vitan cum se preteaza un pasaj subteran? Nu e metroul deja in subteran?
La fel si la pasajul pietonal din capatul strazii Laborator, exista deja metrou. (in ambele capete ale strazii, ca sa fim precisi)
Totusi, la pasajul din Mihai Bravu X Calea Vitan cum se preteaza un pasaj subteran? Nu e metroul deja in subteran?
La fel si la pasajul pietonal din capatul strazii Laborator, exista deja metrou. (in ambele capete ale strazii, ca sa fim precisi)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)
•
Choose destination