Topic: 3 autobuze electrice noi - Flămânzi
30 posts, 7836 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: 3 autobuze electrice noi - Flămânzi
PTMZ
Și atunci vine întrebarea: cu ce vin oare la lungimea solicitată (5,8-6,8m)?
Și atunci vine întrebarea: cu ce vin oare la lungimea solicitată (5,8-6,8m)?
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
3 autobuze electrice noi - Flămânzi
Andrei Andraș
Cu o bombă chinezească, bineînțeles. Căutând un autobuz Granton de 6m, am găsit chestia asta: Granton GTQ6661BEVB2, dar habar n-am dacă se încadrează în cerințele licitației.
Cred că era mai bine pentru toți să ia Anadolu contractul cu Jest electric.
Cu o bombă chinezească, bineînțeles. Căutând un autobuz Granton de 6m, am găsit chestia asta: Granton GTQ6661BEVB2, dar habar n-am dacă se încadrează în cerințele licitației.
Cred că era mai bine pentru toți să ia Anadolu contractul cu Jest electric.
Foto: auto-che.com
0.jpg (39.97 KB; downloaded 3226 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: 3 autobuze electrice noi - Flămânzi
PTMZ
Licitatia a fost atribuita aseara. Valoarea contractului: 3.288.000 RON.
Licitatia a fost atribuita aseara. Valoarea contractului: 3.288.000 RON.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Transportul public din Flămânzi
Andrei Andraș
Cele trei „bombe” ochioase au fost livrate la sfârșitul lunii noiembrie.
Cele trei „bombe” ochioase au fost livrate la sfârșitul lunii noiembrie.
Foto: Banul Botoșănean
00.jpg (133.4 KB; downloaded 2238 times)
Foto: Banul Botoșănean
01.jpg (144.08 KB; downloaded 2238 times)
Foto: Banul Botoșănean
02.jpg (157.34 KB; downloaded 2238 times)
Foto: Marius Avădănii
10.jpg (197.82 KB; downloaded 2238 times)
Foto: Marius Avădănii
11.jpg (187.3 KB; downloaded 2238 times)
- Robert
-
Posted:
-
Re: 3 autobuze electrice noi - Flămânzi
Robert
Au centuri la toate scaunele, ca în autocar.
În 5-8 ani le vedem pe toate la gard și regiile din nou cu SH, dar ce mai contează.
Au centuri la toate scaunele, ca în autocar.
În 5-8 ani le vedem pe toate la gard și regiile din nou cu SH, dar ce mai contează.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- Pavlov195
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: 3 autobuze electrice noi - Flămânzi
ByOnu
Culmea este ca designul exterior este singurul lucru care imi place la ele. Imi aduc a noile tramvaiele din Oslo, sau a noile Routemaster londoneze.
Nenea_titi wrote here:
Zici că sunt dube sovietice din anii 60.
Culmea este ca designul exterior este singurul lucru care imi place la ele. Imi aduc a noile tramvaiele din Oslo, sau a noile Routemaster londoneze.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: 3 autobuze electrice noi - Flămânzi
PTMZ
L-am găsit pe un site cu autobuze electrice chinezești (aici), e și pe AliBaba, dar nu menționează numele modelului. Adresa comerciantului este într-un parc industrial, Longmen, din provincia Hubei. Fix la acea adresă este o reprezentanță a Dongfeng, care produce autobuze electrice. Deci ar putea fi un model al Dongfeng, dar nu are vreo siglă pe el, ceea ce e foarte ciudat dacă chiar ar fi un autobuz produs de ei.
A doua variantă ar fi să fie produs de compania JC (Jiang Chao) Motor, deoarece pare că persoana de contact e acolo, dar, din nou, nu bag mâna în foc.
Pavlov195 wrote here:
Nu cunoaște nimeni ce model sunt aceste midibuze?
L-am găsit pe un site cu autobuze electrice chinezești (aici), e și pe AliBaba, dar nu menționează numele modelului. Adresa comerciantului este într-un parc industrial, Longmen, din provincia Hubei. Fix la acea adresă este o reprezentanță a Dongfeng, care produce autobuze electrice. Deci ar putea fi un model al Dongfeng, dar nu are vreo siglă pe el, ceea ce e foarte ciudat dacă chiar ar fi un autobuz produs de ei.
A doua variantă ar fi să fie produs de compania JC (Jiang Chao) Motor, deoarece pare că persoana de contact e acolo, dar, din nou, nu bag mâna în foc.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: 3 autobuze electrice noi - Flămânzi
Nenea_titi
Probabil un producător oem (exemplu ca televizoarele Vestel turcești, de le găsești sub toate denumirile de la branduri proprii gen Teletech, Vortex până la branduri de top, adică Sharp, Hitachi, Toshiba, etc). Să-și pună fiecare ce siglă vrea pe el. Probabil le furnizează parțial asamblate, în România doar le pune roțile și scaunele, și gata...apoi cotcodăceală că e făcut în România. Eventual îi trântește și VIN de România, adică în formatul (UU*************), așa sunt VINurile de România. Cum se face și cu Spring.
Mâine poimâine poate comercializez și eu arătările astea și le numesc Titi-Bus. Le aduc parțial asamblate, le pun aici roțile, bateriile și scaunele, aplic un VIN românesc, comunic la chinezi ce VIN are ca să echivaleze cu al lor, și zic că e românesc să-mi fac reclamă.
Totuși mă întreb: cum pot fi achiziționate asemenea "utilaje de transport public" cu fonduri europene/pnrr? Nu există niște reguli, limitări ? Eu aș exclude participarea la licitație dacă vehiculul nu circulă în Vest. Scurt.
Probabil un producător oem (exemplu ca televizoarele Vestel turcești, de le găsești sub toate denumirile de la branduri proprii gen Teletech, Vortex până la branduri de top, adică Sharp, Hitachi, Toshiba, etc). Să-și pună fiecare ce siglă vrea pe el. Probabil le furnizează parțial asamblate, în România doar le pune roțile și scaunele, și gata...apoi cotcodăceală că e făcut în România. Eventual îi trântește și VIN de România, adică în formatul (UU*************), așa sunt VINurile de România. Cum se face și cu Spring.
Mâine poimâine poate comercializez și eu arătările astea și le numesc Titi-Bus. Le aduc parțial asamblate, le pun aici roțile, bateriile și scaunele, aplic un VIN românesc, comunic la chinezi ce VIN are ca să echivaleze cu al lor, și zic că e românesc să-mi fac reclamă.
Totuși mă întreb: cum pot fi achiziționate asemenea "utilaje de transport public" cu fonduri europene/pnrr? Nu există niște reguli, limitări ? Eu aș exclude participarea la licitație dacă vehiculul nu circulă în Vest. Scurt.
- Pavlov195
-
Posted:
-
Re: 3 autobuze electrice noi - Flămânzi
Pavlov195
Midibuzele au fost branduite ca Eurobus Diamond.
Sursa foto: Botoșani Online
Midibuzele au fost branduite ca Eurobus Diamond.
Sursa foto: Botoșani Online
autobuze-flamanzi.webp (181.06 KB; downloaded 739 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Transportul public din Flămânzi
Andrei Andraș
Cele 3 autobuze albastre nu au obținut omologarea europeană, prin urmare BMC a fost obligată să furnizeze alte vehicule. Așadar, la finalul lunii octombrie au fost livrate alte 3 chinezării, de data asta roșii.
Nu înțeleg de ce pe segmentul ăsta de autobuze mici se complică și importă n-șpe modele când se puteau axa ca ATP pe câte un model din fiecare segment. Nu mai iau în calcul promisiunea de a începe să producă chinezăriile în țară, promisiune care în cazul BMC a rămas la stadiul de „o să...”, pe când ATP a trecut la fapte.
Cele 3 autobuze albastre nu au obținut omologarea europeană, prin urmare BMC a fost obligată să furnizeze alte vehicule. Așadar, la finalul lunii octombrie au fost livrate alte 3 chinezării, de data asta roșii.
Nu înțeleg de ce pe segmentul ăsta de autobuze mici se complică și importă n-șpe modele când se puteau axa ca ATP pe câte un model din fiecare segment. Nu mai iau în calcul promisiunea de a începe să producă chinezăriile în țară, promisiune care în cazul BMC a rămas la stadiul de „o să...”, pe când ATP a trecut la fapte.
Foto: Dan Oloeriu
1.jpg (240.74 KB; downloaded 428 times)
Foto: Dan Oloeriu
2.jpg (276 KB; downloaded 428 times)
Foto: Dan Oloeriu
3.jpg (318.36 KB; downloaded 428 times)
Foto: Dan Oloeriu
4.jpg (314.65 KB; downloaded 428 times)
Foto: Dan Oloeriu
5.jpg (308.62 KB; downloaded 428 times)
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: 3 autobuze electrice noi - Flămânzi
andreiiul
Faptul ca autobuzele ofertate nu aveau omologare in UE nu e un criteriu de descalificare? Mi se pare ciudat sa participi la o licitatie cu un vehicul neomologat pt piata europeana.
Venind cu alt model inseamna ca nu au respectat oferta depusa in licitatie, deci iar un motiv de anulare a contractului.
Toate acestea ar trebui sa ridice niste semne de intrebare si niste autoritati ar trebui sa se autosesizeze si sa faca niste controale la autoritatea contractanta.
Faptul ca autobuzele ofertate nu aveau omologare in UE nu e un criteriu de descalificare? Mi se pare ciudat sa participi la o licitatie cu un vehicul neomologat pt piata europeana.
Venind cu alt model inseamna ca nu au respectat oferta depusa in licitatie, deci iar un motiv de anulare a contractului.
Toate acestea ar trebui sa ridice niste semne de intrebare si niste autoritati ar trebui sa se autosesizeze si sa faca niste controale la autoritatea contractanta.
📖 Pagination options