Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.AAutobuze

 

Topic: Leyland Merkavim

50 posts, 14484 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Leyland Merkavim ByOnu

1968. LEYLAND MERKAVIM 1-1-2.

01_1968_MERKAVIM 1-1-2_șasiu LEYLAND PANTHER_a.JPG (239.67 KB; downloaded 4350 times)

01_1968_MERKAVIM 1-1-2_șasiu LEYLAND PANTHER_b.jpg (174.42 KB; downloaded 4301 times)



1968. LEYLAND HA´ARGAZ 1-1-2.

02_1968_HA'ARGAZ 1-1-2_șasiu LEYLAND PANTHER_a.JPG (274.12 KB; downloaded 4301 times)

02_1968_HA'ARGAZ 1-1-2_șasiu LEYLAND PANTHER_b.JPG (109.88 KB; downloaded 4296 times)



1968-1969. LEYLAND MERKAVIM 1-1-2.

03_1968-1969_MERKAVIM 1-1-2_șasiu LEYLAND PANTHER_a.JPG (219.86 KB; downloaded 4308 times)

03_1968-1969_MERKAVIM 1-1-2_șasiu LEYLAND PANTHER_b.jpg (117.82 KB; downloaded 4295 times)



1968-1969. LEYLAND MERKAVIM 1-2-2.

04_1968-1969_MERKAVIM 1-2-2_șasiu LEYLAND PANTHER_a.JPG (272.49 KB; downloaded 4300 times)

04_1968-1969_MERKAVIM 1-2-2_șasiu LEYLAND PANTHER_b.JPG (511.84 KB; downloaded 4300 times)



1968-1969. LEYLAND HA´ARGAZ 1-2-2.

05_1968-1969_HA'ARGAZ 1-2-2_șasiu LEYLAND PANTHER_a.JPG (304.2 KB; downloaded 4295 times)

05_1968-1969_HA'ARGAZ 1-2-2_șasiu LEYLAND PANTHER_b.jpg (405.91 KB; downloaded 4292 times)

 


Re: Leyland Merkavim ByOnu

Pe Magheru
Sursa foto: Instagram cont "Bucuresteni"
Screenshot_20210417-033559_Instagram.jpg (1.09 MB; downloaded 4177 times)

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Leyland Merkavim ADK

O fotografie puțin îndepărtată cu 31 B 7323 (din ce spune utilizatorul, aparent numărul nu se poate descifra, cel de inventar nici atât) pe linia 32, probabil în jurul anului 1970.
Fotografie preluată de pe busphoto.eu, și postată de IKS (link original).
312469.jpg (119.02 KB; downloaded 3735 times)

 


Re: Leyland Merkavim messe

Poza facuta vis-a-vis de Sala Palatului, putin mai in fata era magazinul Adam (la parterul blocului care se vede in fotografie).

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Leyland Merkavim anndrei

In aceste autobuze inghetau pasagerii si soferul datorita lipsei de caldura?

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Leyland Merkavim ADK

Ce întrebare mai e și asta  ?

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Leyland Merkavim anndrei

Pentru ca a fost un lot de autobuze produs intr-o tara in care nu exista iarna. Iar aceste autobuze nu aveau caldura.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Leyland Merkavim ADK

Având în vedere că tu de regulă, pui niște întrebări sau ai niște expresii de mă lasă cu gura căscată mă gândeam că și fraza asta ai făcut-o în batjocoră. Dar făcând abstracție, probabil lotul acesta de autobuze care au existat în București au fost prevăzute cu instalație de încălzire, rămâne totuși de confirmat de pasionații mai vechi sau de unii șoferi evident acum ieșiți la pensie dacă mai ai norocul să dai de unul...

 


Re: Leyland Merkavim messe

Poate ne lamureste dl. Bucsan prin intermediul lui PTMZ.

 


Re: Leyland Merkavim PTMZ

De la domnul inginer Bucșan:

La autobuzele urbane, încălzirea salonului pasagerilor, se facea, în acele timpuri, printr-o instalație care recirculă gazele fierbinți rezultate din funcționarea motorului.
Nu știu sigur, dar se pare că aceste autobuze LEYLAND MERKAVIM nu aveau prevăzută o astfel de instalație.

ITB a avut în dotare mai multe variante de autobuze ŠKODA 706RTO.
Varianta MEX pentru export avea această instalație.
Varianta MTZ pentru uz intern în Cehoslovacia se exporta doar când nu mai făceau față exportului. Asfel, a ajuns și la ITB un lot din această variantă. În Cehoslovacia era obligatorie, conform legislației rutiere de atunci, dotarea autobuzelor cu instalație proprie pentru încălzirea salonului pasagerilor. Încălzitorul salonului, montat lateral pe stânga autobuzului, era acționat de un motor DIESEL având 19 CP / 14 kW. Acest lucru însemna consum suplimentar de motorină, iar rezolvarea s-a făcut în stil românesc, s-a interzis folosirea acestui echipament.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Leyland Merkavim ADK

Robert24 wrote here:
O alta fotografie gasita in urma cu ceva ani pe net.

Am găsit și varianta coloră a lui 265, cei drept nu la fel de calitativă dpdv al rezoluției dar valoroasă. Fotografia este capturată din colajul domnului Cornel Sibianul, unde la minutul 7:12 apare și autobuzul 224 care efectuează o stație din linia 32 în anul 1971.
2022-04-01_154025.jpg (117.45 KB; downloaded 3068 times)

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Leyland Merkavim ADK

Tot în colajul respectiv, nu știu cum am sărit peste autobuzul fotografiat din spate de Andrzej Brzozowski și postat de Tom pe pagina trecută, în varianta coloră din linkul de YT de mai sus.
2022-04-13_005915.jpg (119.61 KB; downloaded 2902 times)

 


  • EMDiesel63
  • Posted:
  •  

Re: Leyland Merkavim EMDiesel63

Pentru că mi-ați făcut reclamă, postez link-ul cu videoul dedicat autobuzelor Leyland



 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Leyland Merkavim ADK

Am postat linkul mai sus printr-un URL.
ADK wrote here:
Robert24 wrote here:
O alta fotografie gasita in urma cu ceva ani pe net.

Am găsit și varianta coloră a lui 265, cei drept nu la fel de calitativă dpdv al rezoluției dar valoroasă. Fotografia este capturată din colajul domnului Cornel Sibianul, unde la minutul 7:12 apare și autobuzul 224 care efectuează o stație din linia 32 în anul 1971.

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze  • 
Choose destination

Since our 2334 forum members have written 425729 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use