Topic: V2A-2S (1982-2010)
79 posts, 28792 views
📖 Pagination options
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie
Dominatrix
Stie cineva care ar fi costul de restaurare pentru vagonul 4042, macar estimativ?
Stie cineva care ar fi costul de restaurare pentru vagonul 4042, macar estimativ?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie
Dr2005
Momentan vagonul e 100% complet, deci putem spune că e V2A-2S epoca V.
Momentan vagonul e 100% complet, deci putem spune că e V2A-2S epoca V.
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie
Dominatrix
Vagonul e complet, dar daca se vorbea de restaurare, probabil ca i se va da un aer mai "retro", asa cum au facut si cu V56 si V09. Cel putin eu asa inteleg. De aceea am intrebat cam care ar fi costurile aproximative pentru asa ceva.
Vagonul e complet, dar daca se vorbea de restaurare, probabil ca i se va da un aer mai "retro", asa cum au facut si cu V56 si V09. Cel putin eu asa inteleg. De aceea am intrebat cam care ar fi costurile aproximative pentru asa ceva.
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie
Dominatrix
V2A # 4037 in anul 1983 la rebrusmentul de la capatul Caii Crangasi. Se observa ca nu are acel tablou in lateral si pantograful de constructie diferita fata de zilele noastre (ca si la 4041). (foto: Hans Lehnhart)
V2A #4041 coborand pasajul Grant in directia PPL, circa 1983 - 1985 (nu cunosc autorul fotografiei). Cel mai probabil vagonul a fost construit direct cu contactori mecanici, fiidnca la data pozei era mai mult ca sigur aproape nou. Observati si plasarea diferita a rezistentelor pe acoperis fata de zilele noastre.
V2A in anul 1988 la Gara Basarab, dupa prima revopsire. Initial toate siamezele V2A au avut schema albastra. (foto: Joachim Kaddatz)
In monografia RATB apare si o poza cu vagonul 4044 pe linia 41 (facuta cel mai probabil in poarta Depoului Panduri), in care apare acel tablou electric in lateral.
Tom wrote:Cumva e vorba de imaginile de mai jos, sau exista si altele?
In imaginile din 1986 apar si trenuri 2xV2A, cu fereastra modificata (deci cu cele 3 scaune si tabloul cu contactorii mecanici), dar in imagini datate in 1983 apare 4037 cu ferestre normale, dar 4041 cu ferestre modificate.
V2A # 4037 in anul 1983 la rebrusmentul de la capatul Caii Crangasi. Se observa ca nu are acel tablou in lateral si pantograful de constructie diferita fata de zilele noastre (ca si la 4041). (foto: Hans Lehnhart)
V2A #4041 coborand pasajul Grant in directia PPL, circa 1983 - 1985 (nu cunosc autorul fotografiei). Cel mai probabil vagonul a fost construit direct cu contactori mecanici, fiidnca la data pozei era mai mult ca sigur aproape nou. Observati si plasarea diferita a rezistentelor pe acoperis fata de zilele noastre.
V2A in anul 1988 la Gara Basarab, dupa prima revopsire. Initial toate siamezele V2A au avut schema albastra. (foto: Joachim Kaddatz)
In monografia RATB apare si o poza cu vagonul 4044 pe linia 41 (facuta cel mai probabil in poarta Depoului Panduri), in care apare acel tablou electric in lateral.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie
ByOnu
Ar fi fost cea mai buna miscare, deoarece este posibil ca acesta din urma sa fi avut unele piese mai bune din punct de vedere tehnic, unele elemente necesare, diverse nimicuri, etc. Dupa parerea mea AMELE trebuiau pastrate pana la restaurare pentru a se alege cele mai bune piese. Si apoi daca tot erau asa disperati dupa fier vechi puteau sa caseze ce a mai ramas dupa restaurarea unuia dintre ele, n-aveau absolut nimic de pierdut.
Gabi23 wrote:
... l-as fi pastrat si pe fostul 4039...
Ar fi fost cea mai buna miscare, deoarece este posibil ca acesta din urma sa fi avut unele piese mai bune din punct de vedere tehnic, unele elemente necesare, diverse nimicuri, etc. Dupa parerea mea AMELE trebuiau pastrate pana la restaurare pentru a se alege cele mai bune piese. Si apoi daca tot erau asa disperati dupa fier vechi puteau sa caseze ce a mai ramas dupa restaurarea unuia dintre ele, n-aveau absolut nimic de pierdut.
- Dr2005
-
Posted:
-
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie
SprinterXP
4038, 4039, 4040 si 4042 la capatul de la Sos. Orhideelor in anul 2009
4038, 4039, 4040 si 4042 la capatul de la Sos. Orhideelor in anul 2009
4038 - 44 - 02.09.2009 (1024x768).jpg (437.04 KB; downloaded 6026 times)
4039 - 44 - 09.10.2009 (1024x768).jpg (357.73 KB; downloaded 6023 times)
4040 - 44 - 09.10.2009 (2) (1024x768).jpg (369.68 KB; downloaded 6023 times)
4042 - 44 - 09.10.2009 (2) (1024x768).jpg (377.11 KB; downloaded 6025 times)
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie
Dominatrix
Apropo de vagonul 4042 din poza lui DanCld, oare se va restaura pana la urma, sau se va "restaura" ca si #4032 &co.?
Apropo de vagonul 4042 din poza lui DanCld, oare se va restaura pana la urma, sau se va "restaura" ca si #4032 &co.?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie
Gabi23
Deocamdata bine ca este acolo pe o liniei in Dep. Victoria. Asa la o adica cine mai credea ca se mai restaureaza sa zicem 6001 care era retras de ani de zile si mancat de timp si uite ca se lucreaza la el. Probabil si acest V2A-2S va fi restaurat peste cativa ani.
Deocamdata bine ca este acolo pe o liniei in Dep. Victoria. Asa la o adica cine mai credea ca se mai restaureaza sa zicem 6001 care era retras de ani de zile si mancat de timp si uite ca se lucreaza la el. Probabil si acest V2A-2S va fi restaurat peste cativa ani.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie
ByOnu
Mare atentie, el a fost retras cu titlul de "pastrare" nu "restaurare". Totusi, fara "pastrare" nu se poate nici "restaurare".
6001 si 6502 sunt in acelasi stadiu de cateva luni bune, cred ca mai e putin si se face anul...
O intrebare totusi, cand am fost acolo, era si un schelet din lemn pentru un tramvai de epoca facut la comanda parca, ce-i cu el? Pentru cine e?
Mare atentie, el a fost retras cu titlul de "pastrare" nu "restaurare". Totusi, fara "pastrare" nu se poate nici "restaurare".
6001 si 6502 sunt in acelasi stadiu de cateva luni bune, cred ca mai e putin si se face anul...
O intrebare totusi, cand am fost acolo, era si un schelet din lemn pentru un tramvai de epoca facut la comanda parca, ce-i cu el? Pentru cine e?
-
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie
macheta218
4037 si 4041
4037 si 4041
fotoAndrzej Brzozowsky
v2a2s piata scinteii.jpg (342.31 KB; downloaded 7432 times)
foto Andrzej Brzozowsky
4041 piata crangasi.jpg (313.94 KB; downloaded 7431 times)
-
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie
macheta218
alte imagini
alte imagini
foto Andrzej Brzozowsky
4037 sos crangasi.jpg (276.86 KB; downloaded 7837 times)
foto Andrzej Brzozowsky
4044 dep panduri.jpg (296.91 KB; downloaded 7841 times)
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie
Dominatrix
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie
Utilizator anonim
Va mai amintiti de ele ? Pe linia 19, prin 2006.![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Va mai amintiti de ele ? Pe linia 19, prin 2006.
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
4037-019-01.JPG (194.74 KB; downloaded 7413 times)
4038-019-01.JPG (292.56 KB; downloaded 7411 times)
4040-019-01.JPG (211.33 KB; downloaded 7413 times)
4041-019-01.JPG (182.11 KB; downloaded 7414 times)
4042-019-01.JPG (198.6 KB; downloaded 7413 times)
4043-019-01.JPG (302.4 KB; downloaded 7416 times)
4044-019-01.JPG (188.3 KB; downloaded 7414 times)
📖 Pagination options