Topic: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
38 posts, 19015 views
📖 Pagination options
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
puidemorosan
Iar CAF de ce nu s-ar baga?
Platforma Civity are atat versiune EMU cat si DMU (vezi exemplul Northern Arriva UK).
Zi faina.
Iar CAF de ce nu s-ar baga?
Platforma Civity are atat versiune EMU cat si DMU (vezi exemplul Northern Arriva UK).
Zi faina.
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
Razvan021
CAF se poate baga cu Civity.Nu am facut chiar o lista completa, am dat si noi niste exemple
CAF se poate baga cu Civity.Nu am facut chiar o lista completa, am dat si noi niste exemple
- punmeister
-
Posted:
-
Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
punmeister
Corect, am uitat ca si voi aveti DMU Nu stiu de ce credeam initial ca doar Alstom mai face DMU
puidemorosan wrote:
Iar CAF de ce nu s-ar baga?
Platforma Civity are atat versiune EMU cat si DMU (vezi exemplul Northern Arriva UK).
Zi faina.
Corect, am uitat ca si voi aveti DMU Nu stiu de ce credeam initial ca doar Alstom mai face DMU
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
bercenicity
Ceva pentru UK nu se potriveste pe continent. Nu zic ca nu ar putea face, dar Civity DMU pt continent ar fi deferite fata de Civity DMU UK. Si Civity EMU pt continent nu are loc pt motoare diesel. Sau ar avea diesel power packs pe acoperis si transmisie electrica?
Stadler WINK are doar 135 de locuri (fata rabatabile) in varianta single-class si o singura toaleta. CFR vrea clasa I si II, minim 150 scaune (fara rabatabile) si doua toalete. De la Stadler s-ar potrivi Flirt cu 3 vagoane si power-pack.
Ceva pentru UK nu se potriveste pe continent. Nu zic ca nu ar putea face, dar Civity DMU pt continent ar fi deferite fata de Civity DMU UK. Si Civity EMU pt continent nu are loc pt motoare diesel. Sau ar avea diesel power packs pe acoperis si transmisie electrica?
punmeister wrote:
Deci aici pot lua contractul Alstom cu LINT si Stadler cu WINK, nu cred ca se baga PESA sau CRRC aici.
Stadler WINK are doar 135 de locuri (fata rabatabile) in varianta single-class si o singura toaleta. CFR vrea clasa I si II, minim 150 scaune (fara rabatabile) si doua toalete. De la Stadler s-ar potrivi Flirt cu 3 vagoane si power-pack.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
punmeister
Hmmm, daca vor doua toalete (din care una sa respecte standardul TSI PRM) nu cred ca vor fi suficiente 3 vagoane, ci mai degraba patru vagoane plus Powerpack in cazul Stadler FLIRT 3.
Hmmm, daca vor doua toalete (din care una sa respecte standardul TSI PRM) nu cred ca vor fi suficiente 3 vagoane, ci mai degraba patru vagoane plus Powerpack in cazul Stadler FLIRT 3.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
bercenicity
De fapt nici nu vor Stadler FLIRT
De fapt nici nu vor Stadler FLIRT
Capture.GIF (7.04 KB; downloaded 5093 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
punmeister
Deci in cazul asta ar ramane doar Alstom si CAF, desi nu m-ar mira ca Stadler sa le ceara sa schimbe aceasta cerinta ca sa accepte si FLIRT 3 cu Powerpack.
Deci in cazul asta ar ramane doar Alstom si CAF, desi nu m-ar mira ca Stadler sa le ceara sa schimbe aceasta cerinta ca sa accepte si FLIRT 3 cu Powerpack.
Screenshot_20190617-154836_Drive.jpg (225.99 KB; downloaded 5081 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
bercenicity
Doar daca vrea sa participe Stadler...
Coradia LINT 54 e prea mic. Poate s-ar incadra daca ar elimina cate o pereche de usi duble pe vagon.
Nu am vazut sa faca versiunea de 58m.
Si chiar si pentru varianta de 54 au varianta cu trei motoare, deci doar in doua motoare pt 58m ar putea fi submotorizate.
Singurul care s-ar incadra ar fi PESA Atribo. Varianta petru Italia are 150 de locuri in doua clase, doua toalete si cate un motor diesel in fiecare vagon de capat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pesa_Atribo
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/I/F ... hp?lang=de
Doar daca vrea sa participe Stadler...
Coradia LINT 54 e prea mic. Poate s-ar incadra daca ar elimina cate o pereche de usi duble pe vagon.
Nu am vazut sa faca versiunea de 58m.
Si chiar si pentru varianta de 54 au varianta cu trei motoare, deci doar in doua motoare pt 58m ar putea fi submotorizate.
Singurul care s-ar incadra ar fi PESA Atribo. Varianta petru Italia are 150 de locuri in doua clase, doua toalete si cate un motor diesel in fiecare vagon de capat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pesa_Atribo
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/I/F ... hp?lang=de
- punmeister
-
Posted:
-
Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
punmeister
DB are de58m, clasa 620.
Ca motorizare varianta de58m are 4 motoare de 390kW, deci nici nu se pune problema de submotorizare.
https://infoportal.mobil.nrw/technik/sp ... nt-81.html
Asa este, BR620 este de 81 metri, nu 58, merci @bercenicity.
DB are de
Ca motorizare varianta de
https://infoportal.mobil.nrw/technik/sp ... nt-81.html
Asa este, BR620 este de 81 metri, nu 58, merci @bercenicity.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
bercenicity
Alea sunt doua LINT 81 cuplate (de cate 81m fiecare). Fiecare vagon are cate unul sau doua motoare.
Si mie mi se pare restrictiva cerinta ca sa aibe motoarele diesel in vagoanele de capat, unul pe vagon.
Alea sunt doua LINT 81 cuplate (de cate 81m fiecare). Fiecare vagon are cate unul sau doua motoare.
Si mie mi se pare restrictiva cerinta ca sa aibe motoarele diesel in vagoanele de capat, unul pe vagon.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
punmeister
Tocmai, in conditiile in care nu exista vreo diferenta de capacitate intre FLIRT 3 cu Powerpack Diesel si FLIRT 3 Electric sau Bi-Modal. Eu unul sper ca o sa se schimbe aceasta cerinta ca sa participe si Stadler, solutia lor fiind cea mai buna pentru CFR.
Singurul neajuns este faptul ca la 4 vagoane are doua boghiuri Jacobs in plus fata de varianta EMU.
Tocmai, in conditiile in care nu exista vreo diferenta de capacitate intre FLIRT 3 cu Powerpack Diesel si FLIRT 3 Electric sau Bi-Modal. Eu unul sper ca o sa se schimbe aceasta cerinta ca sa participe si Stadler, solutia lor fiind cea mai buna pentru CFR.
Singurul neajuns este faptul ca la 4 vagoane are doua boghiuri Jacobs in plus fata de varianta EMU.
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
Razvan021
Multumim de info Bercenicity&Punmeister.Inteleg ca PESA are un model care se incadreaza, Atribo.Exista cumva informatii si despre noul LINK 3 (DB clasa 633), ma refer la cum sunt situate motoarele, ca banuiesc ca au 2 toalete, ca sa stim daca au si varianta asta?
Multumim de info Bercenicity&Punmeister.Inteleg ca PESA are un model care se incadreaza, Atribo.Exista cumva informatii si despre noul LINK 3 (DB clasa 633), ma refer la cum sunt situate motoarele, ca banuiesc ca au 2 toalete, ca sa stim daca au si varianta asta?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
Utilizator anonim
De Newag ce ziceti? Lasa, mai bine fara CAF dupa teapa de la metrou.
https://www.newag.pl/nasza-oferta/spali ... trakcyjne/
De Newag ce ziceti? Lasa, mai bine fara CAF dupa teapa de la metrou.
https://www.newag.pl/nasza-oferta/spali ... trakcyjne/
- punmeister
-
Posted:
-
Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel
punmeister
Teapa de la metrou a fost facuta si cu mana mascariciului de atunci
Teapa de la metrou a fost facuta si cu mana mascariciului de atunci
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination