Regiunile RomânieiMunteniaJudețul PrahovaIstoria transportului public în municipiul Ploiești

 

Topic: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-2009)

103 posts, 37508 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 ByOnu

Gabi23 wrote:
...cel refuzat este actualmente la RATB...


Se stie care mai exact? Sa fie cumva chiar #051 al nostru care este tot un V3A-93-FAUR?

Oricum, se poate ca cel trimis la Bucuresti sa mai aiba afisajele din Ploiesti? Singurele tramvaie FAUR ramase cu afisaj pe banda sunt: 105, 109, 119, 213, 217, 233, 238, 270, 304, 336, 345 (asta era situatia in 2009). Aici vine intrebarea, cele din Bucuresti care au totusi afisaj electronic, au venit asa de la FAUR?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 Dr2005

Nu cred.

Traseele din Ploieşti nu ştiu dacă au fost pe vreun afişaj (l-ar fi luat cei de la Faur de pe cel respins şi pus pe vagonul care trebuie). Probabil toate afişajele au fost la fel. Vagoanele oricum au fost noi, construite de la zero, inclusiv boghiurile.€

 


Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 Gabi23

Afisaje cu film au avut toate vagoanele produse in perioada 1995-1997, precum si 217 (produs in anul 1998). Pe parcursul anilor unele au primit diverse afisaje matriciale, care le-au inlocuit pe cele vechi. Vagoanele produse intre 1998>2002 au primit afisaje matriciale direct de la uzina FAUR. Ultimele doua produse 231 (2003) si  329 (2004) au primit afisaje cu leduri, care in prezent fac multe probleme defectandu-se foarte des.
Afisaje cu film mai au in prezent 6 vagoane: 109, 217, 233, 238, 304, 322.

 


Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 Dominatrix

Daca vagonul tot sta degeaba si ar fi prea scumpa reparatia, poate ar fi o idee sa fie vandut la RATB, mai ia si regia din Ploiesti niste bani pe el. La noi ar merge bine, ca doar URAC'ul stie sa repare V3A'uri cu ochii inchisi, iar problema bandajelor practic nu ar exista...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 Utilizator anonim

Se gaseste usor un loc pentru el pe 41  :P

 


Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 Dominatrix

M-ai innebunit cu metrou tau usuratic cu cele 40 de ture ale lui... :P

Revenind la tramvaiul din Ploiesti, nu cred ca e rentabil sa cumperi echipmente speciale pentru un singur vagon...deci vagonul se va ingropa singur, asa cum s-au auto-ingropat si Ghildushiile si Holec'urile la RATB. Stie cineva daca vagonul mai are si alte probleme in afara de cea a bandajelor?

 


Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 bogdan2010

Alte probleme nu are..a fost si este foarte bine intretinut..insa si faptul ca sta degeaba nu poate sa fie un lucru bun pentru el..Chiar deunazi vorbeam cu  niste  prieteni din depou..si cum se pare ca la anul linia de tramvai 102 va intra  la reparat multe vagoane vor intra la RK..si 051 este programat sa intre la inlocuit bandaje..se incearca adaptarea de bandaje de Timis..cine stie..oricum cert este ca nu seva casa..

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 Dr2005

La câte roţi de Timiş au păstrat după casări, ar putea să monteze roţile cu totul. Problema e că nici acelea nu sunt noi, deci nu vor rezista prea mult, iar în maxim un an va fi nevoie de altele. O soluţie ar fi adaptarea de roţi de Tatra (s-a făcut la Constanţa). Însă nu ştiu dacă RATP a cumpărat vreodată roţi de Tatra sau doar bandaje pentru cele existente. La fel cum nu ltiu care e diametrul zonei de calare a osie de Tatra faţă de cel al osiei de V3A. Că dacă e diferit, nu poţi monta roata, o să trebuiască osie făcută pe comandă să se potrivească pe ea coroana dinţată de V3A şi roata de Tatra. Iar asta costă mai mult decât valoarea fierului vechi rezultat din casarea vagonului.€€

 


Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 Adrian.B

La ultima mea vizita la Depou (25.07.11) #051 era tras in HALA!
P1020456.JPG (154.38 KB; downloaded 6652 times)

 


Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 Gabi23

Care mai e "starea" acestui vagon?

 


Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 Catalin.D

Starea lui actuala este exact la fel... Bine macar ca a ramas in hala... Aici aveti cateva imagini (exterior si interior):




































Se poate observa acea gaura de la cabina unde fusese conectat LCD-ul...

 


Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 Catalin.D

Dl. Ion Micu a spus ca se va gandi daca il mai pastreaza... insa ca tramvai e bun.... totusi, trebuiesc cumparate 16 bandaje (cat de greu o fi ?!), insa cealalta problema este cu linia... dupa ce va fi reabilitata linia, acesta cu siguranta va iesi.

 


Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 bogdan2010

16 bandaje ptr  051 echivaleaza cu 2 Tatre echipate complet..deci...

 


Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 Catalin.D

Lasa, ca daca vroiau sa faca ceva, pana acum cumparau cele 16 bandaje... oricum, nu poate iesi pe traseu nici daca are noile bandaje... :(

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Ploiești  • 
Choose destination

Since our 2401 forum members have written 431888 posts in 5377 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use