Topic: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Earth)
24 posts, 12987 views
📖 Pagination options
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Eart
rosetti61
Pana in anii celui de-al doilea razboi mondial accesul la linia de centura se face pe strada Aeroportului din ambele directii peste sos. Banatului (Sos Chitilei se oprea cu putin dupa capatul actual de tramvai de la Mezes - in 1943 capatul tramvaiului 10 se afla fix intre racordurile liniei de centura la linia de Buc - Pl.). Dupa razboi are loc o modificare in sensul ca racordul dinspre Chitila se muta imediat dupa gara, traversand sos. Banatului si apoi linia spre Mogosooaia, trece peste fosta orgnizare a Regimentului 2 CFR (ceea ce este azi cunoscut ca "Bere-Bauturi") si reintra in traseul liniei de centura. Acest racord la linia de centura este desfiintat undeva la inceputul anilor 60 datorita constructiilor de case din zona (strada oblica ce se observa pe planul din 1966 si pe vederile actuale din satelit este vechiul traseu al racordului de centura ce pornea din statia Chitila; din supratraversarea M700 au ramas doar pilele vechiului pod.
Dinspre Chitila pe centura spre sud circulatia se facea pe langa fortul Chitila; in anii 70 pentru evitarea rebrusarii in Chitila, se realizeaza racordul direct Post Rudeni - Post Colentina, cu desfiintarea ramificatiei prin "Bere=Bauturi" pe str. Aeroportului xi includerea unei portiuni din linia M700 cu crearea unei noi linii de legatura la linia de centura ce porneste dupa statia Mogooaia si iese in sos. Odai in dreptul Academiei Nationale de Informatii.
Cu rosu este linia de care vorbeam la inceput, cu albastru inchis/deschis racordurile initiale ale liniei de centura.
Nu sunt sigur de evolutia exacta a acestor linii, dar in mare asa reiese de aici,
http://www.forumtrenuri.com/t439-linia- ... urestiului (nu mai stiu pe care pagina).
(Erau doua 2 forumuri feroviare ce aveau reportaje interesante despre complexul feroviar Bucuresti, dar vad ca au disparut - forumul vehiculelor-pisti91 si railfan.net - nu le mai gasesc, victime colaterale ale gdpr-ului?. Pe railfan era un reportaj despre garile Bucurestiului. inclusiv cele de pe centura Bucurestiului, facute iarna, in anii 2010-2011. Ahhh... Acum mi-am adus aminte de ele, daca as fi salvat inainte paginile respective... )
Pana in anii celui de-al doilea razboi mondial accesul la linia de centura se face pe strada Aeroportului din ambele directii peste sos. Banatului (Sos Chitilei se oprea cu putin dupa capatul actual de tramvai de la Mezes - in 1943 capatul tramvaiului 10 se afla fix intre racordurile liniei de centura la linia de Buc - Pl.). Dupa razboi are loc o modificare in sensul ca racordul dinspre Chitila se muta imediat dupa gara, traversand sos. Banatului si apoi linia spre Mogosooaia, trece peste fosta orgnizare a Regimentului 2 CFR (ceea ce este azi cunoscut ca "Bere-Bauturi") si reintra in traseul liniei de centura. Acest racord la linia de centura este desfiintat undeva la inceputul anilor 60 datorita constructiilor de case din zona (strada oblica ce se observa pe planul din 1966 si pe vederile actuale din satelit este vechiul traseu al racordului de centura ce pornea din statia Chitila; din supratraversarea M700 au ramas doar pilele vechiului pod.
Dinspre Chitila pe centura spre sud circulatia se facea pe langa fortul Chitila; in anii 70 pentru evitarea rebrusarii in Chitila, se realizeaza racordul direct Post Rudeni - Post Colentina, cu desfiintarea ramificatiei prin "Bere=Bauturi" pe str. Aeroportului xi includerea unei portiuni din linia M700 cu crearea unei noi linii de legatura la linia de centura ce porneste dupa statia Mogooaia si iese in sos. Odai in dreptul Academiei Nationale de Informatii.
Cu rosu este linia de care vorbeam la inceput, cu albastru inchis/deschis racordurile initiale ale liniei de centura.
Nu sunt sigur de evolutia exacta a acestor linii, dar in mare asa reiese de aici,
http://www.forumtrenuri.com/t439-linia- ... urestiului (nu mai stiu pe care pagina).
(Erau doua 2 forumuri feroviare ce aveau reportaje interesante despre complexul feroviar Bucuresti, dar vad ca au disparut - forumul vehiculelor-pisti91 si railfan.net - nu le mai gasesc, victime colaterale ale gdpr-ului?. Pe railfan era un reportaj despre garile Bucurestiului. inclusiv cele de pe centura Bucurestiului, facute iarna, in anii 2010-2011. Ahhh... Acum mi-am adus aminte de ele, daca as fi salvat inainte paginile respective... )
traseu centura chitila.jpg (707.45 KB; downloaded 3299 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Eart
TibiV
Nu mai pot fi gasite nici in cashe ?...
Nu mai pot fi gasite nici in cashe ?...
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Eart
rosetti61
Unul din forumurile pe care nu le gaseam e railnet nu railfan (cu gandul la celebrul railwayfan.ro)
http://www.railnet.ro/
Unul din forumurile pe care nu le gaseam e railnet nu railfan (cu gandul la celebrul railwayfan.ro)
http://www.railnet.ro/
- ClaudiuBadita
-
Posted:
-
Re: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Eart
ClaudiuBadita
Am modificat fisierul *.kmz prin faptul ca am reactualizat liniile disparute cu ajutorul planului cadastral 1:2000 de la inceputul anilor '90. Practic planul contine planse ce corespund perioadei 1975-1994 in functie de cum au fost reactualizate.
Acum i-am creat o pagina dedicata in care am cuprins si principalele evenimente legate de transportul feroviar din Bucuresti.
https://romania594.blogspot.com/2018/09 ... de-la.html
Am modificat fisierul *.kmz prin faptul ca am reactualizat liniile disparute cu ajutorul planului cadastral 1:2000 de la inceputul anilor '90. Practic planul contine planse ce corespund perioadei 1975-1994 in functie de cum au fost reactualizate.
Acum i-am creat o pagina dedicata in care am cuprins si principalele evenimente legate de transportul feroviar din Bucuresti.
https://romania594.blogspot.com/2018/09 ... de-la.html
- TibiV
-
Posted:
-
- walther65
-
Posted:
-
Re: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Eart
walther65
salut, asta este cazarma regimentului 2 cai ferate chitila?
Pana in anii celui de-al doilea razboi mondial accesul la linia de centura se face pe strada Aeroportului din ambele directii peste sos. Banatului (Sos Chitilei se oprea cu putin dupa capatul actual de tramvai de la Mezes - in 1943 capatul tramvaiului 10 se afla fix intre racordurile liniei de centura la linia de Buc - Pl.). Dupa razboi are loc o modificare in sensul ca racordul dinspre Chitila se muta imediat dupa gara, traversand sos. Banatului si apoi linia spre Mogosooaia, trece peste fosta orgnizare a Regimentului 2 CFR (ceea ce este azi cunoscut ca "Bere-Bauturi") si reintra in traseul liniei de centura. Acest racord la linia de centura este desfiintat undeva la inceputul anilor 60 datorita constructiilor de case din zona (strada oblica ce se observa pe planul din 1966 si pe vederile actuale din satelit este vechiul traseu al racordului de centura ce pornea din statia Chitila; din supratraversarea M700 au ramas doar pilele vechiului pod.
Dinspre Chitila pe centura spre sud circulatia se facea pe langa fortul Chitila; in anii 70 pentru evitarea rebrusarii in Chitila, se realizeaza racordul direct Post Rudeni - Post Colentina, cu desfiintarea ramificatiei prin "Bere=Bauturi" pe str. Aeroportului xi includerea unei portiuni din linia M700 cu crearea unei noi linii de legatura la linia de centura ce porneste dupa statia Mogooaia si iese in sos. Odai in dreptul Academiei Nationale de Informatii.
Cu rosu este linia de care vorbeam la inceput, cu albastru inchis/deschis racordurile initiale ale liniei de centura.
Nu sunt sigur de evolutia exacta a acestor linii, dar in mare asa reiese de aici,
http://www.forumtrenuri.com/t439-linia-d ... estiului (nu mai stiu pe care pagina).
(Erau doua 2 forumuri feroviare ce aveau reportaje interesante despre complexul feroviar Bucuresti, dar vad ca au disparut - forumul vehiculelor-pisti91 si railfan.net - nu le mai gasesc, victime colaterale ale gdpr-ului?. Pe railfan era un reportaj despre garile Bucurestiului. inclusiv cele de pe centura Bucurestiului, facute iarna, in anii 2010-2011. Ahhh... Acum mi-am adus aminte de ele, daca as fi salvat inainte paginile respective... )
[/quote]
salut, asta este cazarma regimentului 2 cai ferate chitila?
Pana in anii celui de-al doilea razboi mondial accesul la linia de centura se face pe strada Aeroportului din ambele directii peste sos. Banatului (Sos Chitilei se oprea cu putin dupa capatul actual de tramvai de la Mezes - in 1943 capatul tramvaiului 10 se afla fix intre racordurile liniei de centura la linia de Buc - Pl.). Dupa razboi are loc o modificare in sensul ca racordul dinspre Chitila se muta imediat dupa gara, traversand sos. Banatului si apoi linia spre Mogosooaia, trece peste fosta orgnizare a Regimentului 2 CFR (ceea ce este azi cunoscut ca "Bere-Bauturi") si reintra in traseul liniei de centura. Acest racord la linia de centura este desfiintat undeva la inceputul anilor 60 datorita constructiilor de case din zona (strada oblica ce se observa pe planul din 1966 si pe vederile actuale din satelit este vechiul traseu al racordului de centura ce pornea din statia Chitila; din supratraversarea M700 au ramas doar pilele vechiului pod.
Dinspre Chitila pe centura spre sud circulatia se facea pe langa fortul Chitila; in anii 70 pentru evitarea rebrusarii in Chitila, se realizeaza racordul direct Post Rudeni - Post Colentina, cu desfiintarea ramificatiei prin "Bere=Bauturi" pe str. Aeroportului xi includerea unei portiuni din linia M700 cu crearea unei noi linii de legatura la linia de centura ce porneste dupa statia Mogooaia si iese in sos. Odai in dreptul Academiei Nationale de Informatii.
Cu rosu este linia de care vorbeam la inceput, cu albastru inchis/deschis racordurile initiale ale liniei de centura.
Nu sunt sigur de evolutia exacta a acestor linii, dar in mare asa reiese de aici,
http://www.forumtrenuri.com/t439-linia-d ... estiului (nu mai stiu pe care pagina).
(Erau doua 2 forumuri feroviare ce aveau reportaje interesante despre complexul feroviar Bucuresti, dar vad ca au disparut - forumul vehiculelor-pisti91 si railfan.net - nu le mai gasesc, victime colaterale ale gdpr-ului?. Pe railfan era un reportaj despre garile Bucurestiului. inclusiv cele de pe centura Bucurestiului, facute iarna, in anii 2010-2011. Ahhh... Acum mi-am adus aminte de ele, daca as fi salvat inainte paginile respective... )
[/quote]
Reg 2x.png (1.97 MB; downloaded 2007 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Earth)
ByOnu
https://collections.lib.uwm.edu/digital/ ... d/26746/
https://collections.lib.uwm.edu/digital/ ... d/26746/
harta bucuresti 1896.png (1.86 MB; downloaded 635 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Earth)
Robert24
Harta desi este datata 1896, are liniile de tramvai de la inceputul lui 1895.
In martie 1895 a aparut linia pe Birjarilor si Ion-Mosi pana la Mosi, initial cu un tramvai cu cai (linia a VII-a), insa in 1896 a fost comasata cu linia a II-a a tramvaiului nou.
Am editat harta si am trecut traseele existente - tramvaiul vechi si nou.
Numerotarea exista doar in anuarele statistice, insa nu si pe tramvaie.
In hartii, linia electrica era a VI-a a tramvaiului nou, insa denumirea cunoscuta de toata lumea era "linia electrica a bulevardului"
Harta desi este datata 1896, are liniile de tramvai de la inceputul lui 1895.
In martie 1895 a aparut linia pe Birjarilor si Ion-Mosi pana la Mosi, initial cu un tramvai cu cai (linia a VII-a), insa in 1896 a fost comasata cu linia a II-a a tramvaiului nou.
Am editat harta si am trecut traseele existente - tramvaiul vechi si nou.
Numerotarea exista doar in anuarele statistice, insa nu si pe tramvaie.
In hartii, linia electrica era a VI-a a tramvaiului nou, insa denumirea cunoscuta de toata lumea era "linia electrica a bulevardului"
Bucuresti 1895 tw.jpg (1.62 MB; downloaded 548 times)
Bucuresti 1895 tw.zip
Bucuresti 1895 tw.zip (13.67 MB; downloaded 27 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Earth)
shoppy
Se practica sa schimbi doar anul ca sa para mai recenta, si in caz de nevoie poate spune ca 1896 est anul tiparirii ca nu se mentioneaza altceva.
Se practica sa schimbi doar anul ca sa para mai recenta, si in caz de nevoie poate spune ca 1896 est anul tiparirii ca nu se mentioneaza altceva.
📖 Pagination options