Topic: Trenuri locale de călători în București
72 posts, 37048 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti
subway guru
Astfel de linii periurbane necesita un material rulant performant dar de capacitate mai mica nu trenuri grele...si goale
Eventual un concept tram-train care sa stie sa ruleze pe ambele genuri de infrastructura...
Astfel de linii periurbane necesita un material rulant performant dar de capacitate mai mica nu trenuri grele...si goale
Eventual un concept tram-train care sa stie sa ruleze pe ambele genuri de infrastructura...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti
shoppy
Vreau sa spun marfare combinate, facute in triaj, ca acesta https://youtu.be/KasBjZ9OPOQ?t=9m34s
Vreau sa spun marfare combinate, facute in triaj, ca acesta https://youtu.be/KasBjZ9OPOQ?t=9m34s
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti
TibiV
S-a schimbat ceva fata de anul trecut https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=167&t=4003#p237865 ?
drbm wrote:
Semnalizarea de cale nu funcționează. Este utilizată o singură linie, pe relația cu M800 spre Fundulea. Linia de subtraversare a M800 arată ca și abandonată. Linia de viraj dreapta dinspre centură în M800 spre gara Pantelimon este napadită de arbuști.
S-a schimbat ceva fata de anul trecut https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=167&t=4003#p237865 ?
- drbm
-
Posted:
-
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti
drbm
Da, există alimentare 27kV pe firul utilizat, se poate circula cu tracțiune electrică pe un fir, rețeaua pe al doilea este în continuare demontata intre DN2 și gara Voluntari.
Da, există alimentare 27kV pe firul utilizat, se poate circula cu tracțiune electrică pe un fir, rețeaua pe al doilea este în continuare demontata intre DN2 și gara Voluntari.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti
shoppy
Este demontata pe Voluntari - Otopeni - Mogosoaia.
Este demontata pe Voluntari - Otopeni - Mogosoaia.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti
aztec
Reapare propunerea...
https://www.g4media.ro/nicusor-dan-prop ... opene.html
Nicușor Dan propune metroul ușor ca soluție pentru traficul din București. Cost de 150 de milioane de euro din fonduri europene
Nicuşor Dan, candidatul USR, PLUS și PNL la Primăria Capitalei, a declarat miercuri că metroul de suprafaţă, construit pe resursa deja existentă a CFR, reprezintă una dintre soluţiile pentru traficul din Bucureşti. El a spus într-o conferință, precizând că acesta va funcţiona pe şase rute şi va avea şase gări principale în București și în jurul Capitalei, potrivit Agerpres.
El a precizat că staţiile interioare vor fi conectate la STB şi metrou, iar staţiile de pe linia de centură – în principal la cele mai importante intrări din oraş şi acolo unde va fi nevoie vor exista parcări park&ride, cum sunt intrările dinspre Târgovişte, Piteşti, Alexandria, Giurgiu.
Reapare propunerea...
https://www.g4media.ro/nicusor-dan-prop ... opene.html
Nicușor Dan propune metroul ușor ca soluție pentru traficul din București. Cost de 150 de milioane de euro din fonduri europene
Nicuşor Dan, candidatul USR, PLUS și PNL la Primăria Capitalei, a declarat miercuri că metroul de suprafaţă, construit pe resursa deja existentă a CFR, reprezintă una dintre soluţiile pentru traficul din Bucureşti. El a spus într-o conferință, precizând că acesta va funcţiona pe şase rute şi va avea şase gări principale în București și în jurul Capitalei, potrivit Agerpres.
El a precizat că staţiile interioare vor fi conectate la STB şi metrou, iar staţiile de pe linia de centură – în principal la cele mai importante intrări din oraş şi acolo unde va fi nevoie vor exista parcări park&ride, cum sunt intrările dinspre Târgovişte, Piteşti, Alexandria, Giurgiu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti
andrei11
Măsura este inaplicabilă din mai multe motive. Nu are rost să le reiau.
Măsura este inaplicabilă din mai multe motive. Nu are rost să le reiau.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti
shoppy
O fi neaplicabila in lipsa altor masuri ajutatoare de restrictie de trafic auto personal in centru dar nu conteaza, sunt fonduri europene, stiu ei mai bine, noi trebuie sa luam banii si sa ii investim, daca dupaia suntem incapabili sa le facem utile sigur vine UE si ne forteaza sa luam masurile corecte.
O fi neaplicabila in lipsa altor masuri ajutatoare de restrictie de trafic auto personal in centru dar nu conteaza, sunt fonduri europene, stiu ei mai bine, noi trebuie sa luam banii si sa ii investim, daca dupaia suntem incapabili sa le facem utile sigur vine UE si ne forteaza sa luam masurile corecte.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti
ByOnu
Andrei, le poti relua motivele totusi? Vorbesti de motive tehnico-rutiere sau pur politico-administrative?
Daca e vorba de bariere, am vazut destule bariere urbane la trecerile la nivel cu U-bahn.ul din Stuttgart, spre exemplu. Secretul este sa nu pui bariera cu 10 minute inainte. Oricum n-ar fi asa multe bariere.
Dpmdv o astfel de retea trebuie operata de un operator special (fie el de stat sau privat) care doar de asta sa se ocupe. Desigur, cu material rulant special dedicat similar RER sau S-bahn. CFR C nu mi se pare o optiune viabila. Trebuie ceva mulat pe particularitatile unui astfel de sistem.
Andrei, le poti relua motivele totusi? Vorbesti de motive tehnico-rutiere sau pur politico-administrative?
Daca e vorba de bariere, am vazut destule bariere urbane la trecerile la nivel cu U-bahn.ul din Stuttgart, spre exemplu. Secretul este sa nu pui bariera cu 10 minute inainte. Oricum n-ar fi asa multe bariere.
Dpmdv o astfel de retea trebuie operata de un operator special (fie el de stat sau privat) care doar de asta sa se ocupe. Desigur, cu material rulant special dedicat similar RER sau S-bahn. CFR C nu mi se pare o optiune viabila. Trebuie ceva mulat pe particularitatile unui astfel de sistem.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti
andrei11
Centura feroviară e mult prea departe de punctele de interes. Mult prea departe. Cu foarte puține excepții.
Pe de altă parte ar trebui gândită pe undeva viteza dintre stații la 80 km / h. Acum trenurile care circulă pe acolo circulă cu 20 - 30 km / h. Dar repet, primul dezavantaj este că linia este foarte departe de punctele de interes. Practic în fiecare stație din parcurs îți trebuie un STB care să preia oamenii în cartierul respectiv. Deci ca să ajungi dintr-un cartier în altul folosind centura feroviară îți trebuie 2 STB - uri + trenul.
Centura feroviară e mult prea departe de punctele de interes. Mult prea departe. Cu foarte puține excepții.
Pe de altă parte ar trebui gândită pe undeva viteza dintre stații la 80 km / h. Acum trenurile care circulă pe acolo circulă cu 20 - 30 km / h. Dar repet, primul dezavantaj este că linia este foarte departe de punctele de interes. Practic în fiecare stație din parcurs îți trebuie un STB care să preia oamenii în cartierul respectiv. Deci ca să ajungi dintr-un cartier în altul folosind centura feroviară îți trebuie 2 STB - uri + trenul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti
shoppy
Viteza se rezolva, pentru asta sunt și fondurile.
Nu o sa meargă nimeni cu trenul de la Magurele la Bucuresti Nord, rutele trebuiesc adaptate la gara cea mai apropiata.
Da, Progresu si Obor nu au acces metrou, dar la Progresu avem tramvai direct care se poate separa de trafic pana la M2 Eroii Revolutiei iar la Obor se poate face un autobuz sau tramvai care sa dea roata la M1 Obor sau Iancului care sunt foarte aproape; de asemenea calatoria poate fi gratis pentru cine are bilet la trenul regional, exista solutii doar sa se vrea.
Viteza se rezolva, pentru asta sunt și fondurile.
Nu o sa meargă nimeni cu trenul de la Magurele la Bucuresti Nord, rutele trebuiesc adaptate la gara cea mai apropiata.
Da, Progresu si Obor nu au acces metrou, dar la Progresu avem tramvai direct care se poate separa de trafic pana la M2 Eroii Revolutiei iar la Obor se poate face un autobuz sau tramvai care sa dea roata la M1 Obor sau Iancului care sunt foarte aproape; de asemenea calatoria poate fi gratis pentru cine are bilet la trenul regional, exista solutii doar sa se vrea.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti
Cristi N
Eu as vedea mai interesanta varianta in care trenul face legatura cu comunele/orasele din jurul Bucurestiului si diverse puncte de interes nu neaparat intre diverse puncte din Bucuresti. Pentru asta ar fi nevoie de cateva gari/halte noi, unele usor de facut altele de-a dreptul SF.
Varianta 1: Regio pe traseul Ploiesti - Peris - Chitila - Mogosoaia - Pipera unde sa avem o halta noua in zona actualei bariere de pe Petricani. Pentru asta ar trebui mutate trenurile de lung parcurs si marfa pe centura dupa ce e reabilitata si reelectrificata. Pe termen mediu lung s-ar corela cu prelungirea M2 si cele 2 statii, la bariera CF si la rond Pipera (Mc Donalds).
Varianta 2: Gara Obor sa aiba o prelungire in subteran pe sub actuala Aversa - Piata Obor - Parcarea din stanga Primariei S2 si corespondenta pietonala cu statia de metrou/statia de tramvai (ziceam ceva de SF, mai sus ) In cazul in care se mai implementeaza tramvai pe Dna Ghica se poate amenaja o halta sub pasaj si astfel am avea corespondenta directa cu tramvaiul si implicit legatura directa Pipera - Titan - Piata Sudului.
Eu as vedea mai interesanta varianta in care trenul face legatura cu comunele/orasele din jurul Bucurestiului si diverse puncte de interes nu neaparat intre diverse puncte din Bucuresti. Pentru asta ar fi nevoie de cateva gari/halte noi, unele usor de facut altele de-a dreptul SF.
Varianta 1: Regio pe traseul Ploiesti - Peris - Chitila - Mogosoaia - Pipera unde sa avem o halta noua in zona actualei bariere de pe Petricani. Pentru asta ar trebui mutate trenurile de lung parcurs si marfa pe centura dupa ce e reabilitata si reelectrificata. Pe termen mediu lung s-ar corela cu prelungirea M2 si cele 2 statii, la bariera CF si la rond Pipera (Mc Donalds).
Varianta 2: Gara Obor sa aiba o prelungire in subteran pe sub actuala Aversa - Piata Obor - Parcarea din stanga Primariei S2 si corespondenta pietonala cu statia de metrou/statia de tramvai (ziceam ceva de SF, mai sus ) In cazul in care se mai implementeaza tramvai pe Dna Ghica se poate amenaja o halta sub pasaj si astfel am avea corespondenta directa cu tramvaiul si implicit legatura directa Pipera - Titan - Piata Sudului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti
andrei11
De la actualaGară Obor se poate înființa o linie de autobuze navetă sprestația de metrou Obor. Problemele sunt două. CFR - ul aparține de transporturi, primăria e pe altă direcție, lăsând la o parte faptul că s-ar putea să fie de culori politice diferite. N-o să se înțeleagă niciodată.
De la actualaGară Obor se poate înființa o linie de autobuze navetă sprestația de metrou Obor. Problemele sunt două. CFR - ul aparține de transporturi, primăria e pe altă direcție, lăsând la o parte faptul că s-ar putea să fie de culori politice diferite. N-o să se înțeleagă niciodată.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti
Costin
Taxarea unitara este absolut necesara in Bucuresti si mai devreme sau mai tarziu se va intampla si ea. Deja primii pasi au fost luati prin integrarea taxarii via ADTPBI. Cadrul legislativ exista. Nu ar trebui sa mai fie citata ca o problema actuala.
O problema majora este aceea ridicata initial de Andrei - centura duce de nicaieri pana nicaieri. Inclusiv noile aglomerari de tip dormitor (Chiajna, Popesti) nu pot fi deservite exclusiv de trenuri - garile sunt prea departe. Aceasta problema este partial eliminata daca trenurile ar circula cu viteza mare (si evident daca taxarea ar fi integrata cu ADTPBI). Nimeni nu se va plange ca trebuie sa ia autobuzul pana la tren, daca apoi trenul il transporta cu peste 80 km / h intre statii, timpul de parcurs tot ar fi mai mic decat alte alternative.
Insa cea mai mare problema, de care nu vorbeste nimeni, este ca un candidat la primaria capitalei vorbeste despre un proiect ce nu implica nici o entitate aflata in subordinea sa. Este adevarat ca PMB trebuie sa aiba vointa politica de a implementa acest proiect, dar... ei vin doar cu vointa (si sa zicem cu integrarea CFR in ADTPBI ca implementare concreta). Insa restul nu tine de ei. Si vorbim de modernizari de linie, constructii de statii noi si achizitie de material rulant, lucruri pe care PMB NU le poate face, oricat si-ar dori.
Taxarea unitara este absolut necesara in Bucuresti si mai devreme sau mai tarziu se va intampla si ea. Deja primii pasi au fost luati prin integrarea taxarii via ADTPBI. Cadrul legislativ exista. Nu ar trebui sa mai fie citata ca o problema actuala.
O problema majora este aceea ridicata initial de Andrei - centura duce de nicaieri pana nicaieri. Inclusiv noile aglomerari de tip dormitor (Chiajna, Popesti) nu pot fi deservite exclusiv de trenuri - garile sunt prea departe. Aceasta problema este partial eliminata daca trenurile ar circula cu viteza mare (si evident daca taxarea ar fi integrata cu ADTPBI). Nimeni nu se va plange ca trebuie sa ia autobuzul pana la tren, daca apoi trenul il transporta cu peste 80 km / h intre statii, timpul de parcurs tot ar fi mai mic decat alte alternative.
Insa cea mai mare problema, de care nu vorbeste nimeni, este ca un candidat la primaria capitalei vorbeste despre un proiect ce nu implica nici o entitate aflata in subordinea sa. Este adevarat ca PMB trebuie sa aiba vointa politica de a implementa acest proiect, dar... ei vin doar cu vointa (si sa zicem cu integrarea CFR in ADTPBI ca implementare concreta). Insa restul nu tine de ei. Si vorbim de modernizari de linie, constructii de statii noi si achizitie de material rulant, lucruri pe care PMB NU le poate face, oricat si-ar dori.
📖 Pagination options