Topic: Reactivarea centurii feroviare
52 posts, 32713 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare pentru trafic de calatori
TibiV
Desi nu-i apartine, a facut si Primarul General ceva bun pentru transportul feroviar...
Dar asta doar pentru ca se saturase sa stea la bariera Andronache timp de 3 marfare "la rand....
De fapt acolo problema este lipsa unui pasaj peste CF... Pare o problema "intra-familiala Bucuresti-Voluntari"...
Nu i-a "ridicat-o" oare sotului ?....
Desi nu-i apartine, a facut si Primarul General ceva bun pentru transportul feroviar...
Dar asta doar pentru ca se saturase sa stea la bariera Andronache timp de 3 marfare "la rand....
De fapt acolo problema este lipsa unui pasaj peste CF... Pare o problema "intra-familiala Bucuresti-Voluntari"...
Nu i-a "ridicat-o" oare sotului ?....
- drbm
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare pentru trafic de calatori
drbm
Oricum, era aberant să ai posibilitatea de a ocoli orașul cu traficul feroviar greu și să nu o faci.
Dar încă mai este până la finalizare.
Acum sincer, nu știu cum stă treaba în familia respectivă, dar merită să îi ridice acea problemă, a pasajului Andronache peste M800.
@ chev: mulțumesc pentru precizări!
Oricum, era aberant să ai posibilitatea de a ocoli orașul cu traficul feroviar greu și să nu o faci.
Dar încă mai este până la finalizare.
Acum sincer, nu știu cum stă treaba în familia respectivă, dar merită să îi ridice acea problemă, a pasajului Andronache peste M800.
@ chev: mulțumesc pentru precizări!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare pentru trafic de calatori
shoppy
Ai vazut zilele astea?, ca acum o saptamana era totul parasit si catenara cum o stiam.
Daca luam sezonierele, si devierea trenurilor de Urziceni pentru reconstruirea pasajului peste DN1A din Mogosoaia(care in configuratia actuala nu ajuta decat trenurile de calatori), si problemele de pe Craiova, rezulta o Chitila plina de marfare, asa ca privatii, singurii care platesc TUI, au facut ditamai scandalul.
Evident ca acum toti primarii si incompetentii o sa apara ca au facut ei, ca ei au decongestionat traficul rutier reactivand centura pentru traficul de marfa si calatori(in curand o sa aflam ca si metroul s-a construit ca s-a dus Firea la MT si le-a spus sa faca metrou, cum si pe unde, ca altfel nu se facea).
Ai vazut zilele astea?, ca acum o saptamana era totul parasit si catenara cum o stiam.
Daca luam sezonierele, si devierea trenurilor de Urziceni pentru reconstruirea pasajului peste DN1A din Mogosoaia(care in configuratia actuala nu ajuta decat trenurile de calatori), si problemele de pe Craiova, rezulta o Chitila plina de marfare, asa ca privatii, singurii care platesc TUI, au facut ditamai scandalul.
Evident ca acum toti primarii si incompetentii o sa apara ca au facut ei, ca ei au decongestionat traficul rutier reactivand centura pentru traficul de marfa si calatori(in curand o sa aflam ca si metroul s-a construit ca s-a dus Firea la MT si le-a spus sa faca metrou, cum si pe unde, ca altfel nu se facea).
- drbm
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare pentru trafic de calatori
drbm
Am și o poză, nu foarte reușită (făcută în fugă din trafic).
Se văd 5 izolatori noi ai rețelei și defrișarea.
Locație - triajul Gării Voluntari, în dreptul intersecției cu DJ 300.
Am și o poză, nu foarte reușită (făcută în fugă din trafic).
Se văd 5 izolatori noi ai rețelei și defrișarea.
Locație - triajul Gării Voluntari, în dreptul intersecției cu DJ 300.
27.10.2017, gara Voluntari
_20171029_114747.JPG (504.09 KB; downloaded 7739 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare pentru trafic de calatori
GPS
Între M800 și intrarea pe autostrada A3 (pana aici am ajuns) situația este in felul următor: firul M800 -> Otopeni are catenara montata pe toată lungimea traseului, firul Otopeni -> M800 are catenara montata pana la ieșirea din triajul dintre M800 și Voluntari, mai apoi elemente pentru catenara pana la intersecția DNCB-DN2, după sunt prezente doar rămășițele fostei catenare.
Între triajul din zona A2 și M800 catenara mai este prezenta doar in zona triajului, in rest doar stâlpii mai sunt dovada ca aici a existat la un moment dat catenara.
Între M800 și intrarea pe autostrada A3 (pana aici am ajuns) situația este in felul următor: firul M800 -> Otopeni are catenara montata pe toată lungimea traseului, firul Otopeni -> M800 are catenara montata pana la ieșirea din triajul dintre M800 și Voluntari, mai apoi elemente pentru catenara pana la intersecția DNCB-DN2, după sunt prezente doar rămășițele fostei catenare.
Între triajul din zona A2 și M800 catenara mai este prezenta doar in zona triajului, in rest doar stâlpii mai sunt dovada ca aici a existat la un moment dat catenara.
- doctoru
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
doctoru
Am vazut astazi in jurul pranzului o garnitura de Zaes-uri tractate de o locomotiva electrica de la GFR intre gara Voluntari si pasajul de la Stefanesti . Trenul mergea destul de incet si se indrepta spre DN 1.
Am vazut astazi in jurul pranzului o garnitura de Zaes-uri tractate de o locomotiva electrica de la GFR intre gara Voluntari si pasajul de la Stefanesti . Trenul mergea destul de incet si se indrepta spre DN 1.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
Chev Celios
Circula de vro trei saptamani mai tot timpul cate o garnitura de GFR cu cazane. Cel mai probabil se duce la depozitul Rompetrol de pe Sos. Odai. Se circula doar pe firul M800-si cel mai probabil doar pana la depozitul Rompetrol.
Circula de vro trei saptamani mai tot timpul cate o garnitura de GFR cu cazane. Cel mai probabil se duce la depozitul Rompetrol de pe Sos. Odai. Se circula doar pe firul M800-si cel mai probabil doar pana la depozitul Rompetrol.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
Costin
Avem topic nou pentru trenuri locale sau alte idei similare cu conceptul de "S-Bahn": viewtopic.php?f=167&t=4246
Prezentul topic ramane strict pentru centura feroviara si reactivarea ei "in sine" - nu doar pentru trafic pentru calatori.
Avem topic nou pentru trenuri locale sau alte idei similare cu conceptul de "S-Bahn": viewtopic.php?f=167&t=4246
Prezentul topic ramane strict pentru centura feroviara si reactivarea ei "in sine" - nu doar pentru trafic pentru calatori.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
misterr
Chev Celios wrote:Astăzi într-adevăr am văzut și eu un tren luuuuuuuuuuuuuung cu cisterne GFR care circula dinspre Tunari spre Otopeni pe firul electrificat (cel dinspre nord).
Circula de vro trei saptamani mai tot timpul cate o garnitura de GFR cu cazane. Cel mai probabil se duce la depozitul Rompetrol de pe Sos. Odai. Se circula doar pe firul M800-si cel mai probabil doar pana la depozitul Rompetrol.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
shoppy
Depozitul Rompetrol este accesibil din capatul celalalt din Mogosoaia, deci se ajunge in Mogosoaia. Probabil catenara este distrusa pe Mogosoaia - Chitila.
Depozitul Rompetrol este accesibil din capatul celalalt din Mogosoaia, deci se ajunge in Mogosoaia. Probabil catenara este distrusa pe Mogosoaia - Chitila.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
misterr
N-am avut cum să văd locomotiva (dacă era electrică sau nu) pentru că trenul, deși mergea agale cu 20km/h, tot mergea mai repede ca mine, pentru că de cînd s-a făcut sensul giratoriu genial de la Lukoil pe centură e blocaj între Tunari și Otopeni ca înainte, se circulă cu 5÷10km/h.
N-am avut cum să văd locomotiva (dacă era electrică sau nu) pentru că trenul, deși mergea agale cu 20km/h, tot mergea mai repede ca mine, pentru că de cînd s-a făcut sensul giratoriu genial de la Lukoil pe centură e blocaj între Tunari și Otopeni ca înainte, se circulă cu 5÷10km/h.
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
stefan_br
Am vazut in toamna tractiune electrica pe Mogosoaia - Ramif. Buciumeni.
shoppy wrote:
.Probabil catenara este distrusa pe Mogosoaia - Chitila.
Am vazut in toamna tractiune electrica pe Mogosoaia - Ramif. Buciumeni.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
misterr
Astăzi am văzut din nou trenul cu cisterne GFR. Nu avea locomotivă electrică.
Astăzi am văzut din nou trenul cu cisterne GFR. Nu avea locomotivă electrică.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
shoppy
Ram. Buciumeni este spre Chitila sau spre Buftea?, poate veneau din Buftea.
Poate ca nu le placea ca daca veneau pe Baneasa - Chitila - Mogosoaia atunci se pierdea foarte mult timp sa traverseze 1000 de 2 ori(sau poate chiar sa rebruseze in Buftea).
Ram. Buciumeni este spre Chitila sau spre Buftea?, poate veneau din Buftea.
Poate ca nu le placea ca daca veneau pe Baneasa - Chitila - Mogosoaia atunci se pierdea foarte mult timp sa traverseze 1000 de 2 ori(sau poate chiar sa rebruseze in Buftea).
📖 Pagination options