Topic: DACIA - Discuții generale despre prototipuri
17 posts, 10652 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: DACIA - Discuții generale despre prototipuri
cris_m
Un model la fel de rar, Dacia 1410 sport a fost fotografiat de cei de la Syder Media intr-o padure de la marginea Bucurestiului. Sa vedem, asadar ce au reusit sa surprinda cu camera:
Un model la fel de rar, Dacia 1410 sport a fost fotografiat de cei de la Syder Media intr-o padure de la marginea Bucurestiului. Sa vedem, asadar ce au reusit sa surprinda cu camera:
FB_IMG_1605436414815.jpg (80.17 KB; downloaded 1384 times)
FB_IMG_1605436787280.jpg (111.31 KB; downloaded 1375 times)
FB_IMG_1605436792012.jpg (93.72 KB; downloaded 1374 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: DACIA - Discuții generale despre prototipuri
1689
Probabil nu este topicul cel mai potrivit pentru aceasta intrebare, dar …
A fost Dacia 1320 vinduta si persoanelor fizice inainte de ‘89 ? Din informatiile pe care le-am gasit pina acum, se pare ca nu…
Eu le-am vazut doar ca Taxi-uri in Bucuresti incepind cu ‘88 (?) - majoritatea, daca nu toate, vopsite initial bleu Canada, si au avut o durata de exploatare extrem de scurta (la inceputul anilor ‘90 deja erau o prezenta rara…). Oricum, pina si pentru standardele vremii erau extrem de proaste (hayon-ul scirtiia infiorator, incalzirea era deficitara - pina si pentru standardul Dacia - rugina la pasajul spate aparuse si mai repede, insonorizarea era ca si inexistenta - realmente aveai senzatia ca mergi cu o cutie de tabla pe roti etc. )
Cu 1325 n-am avut ocazia sa merg, dar traiesc cu inpresia ca a fost (ceva) mai buna…
1320 mi se pare ca a fost punctul cel mai jos pe care l-a atins Dacia din punct de vedere al proiectarii (da, poate s-a vrut Renault 25 dar similitudinile se rezumau doar la forma, nicidecum la tehnologie…).
Probabil nu este topicul cel mai potrivit pentru aceasta intrebare, dar …
A fost Dacia 1320 vinduta si persoanelor fizice inainte de ‘89 ? Din informatiile pe care le-am gasit pina acum, se pare ca nu…
Eu le-am vazut doar ca Taxi-uri in Bucuresti incepind cu ‘88 (?) - majoritatea, daca nu toate, vopsite initial bleu Canada, si au avut o durata de exploatare extrem de scurta (la inceputul anilor ‘90 deja erau o prezenta rara…). Oricum, pina si pentru standardele vremii erau extrem de proaste (hayon-ul scirtiia infiorator, incalzirea era deficitara - pina si pentru standardul Dacia - rugina la pasajul spate aparuse si mai repede, insonorizarea era ca si inexistenta - realmente aveai senzatia ca mergi cu o cutie de tabla pe roti etc. )
Cu 1325 n-am avut ocazia sa merg, dar traiesc cu inpresia ca a fost (ceva) mai buna…
1320 mi se pare ca a fost punctul cel mai jos pe care l-a atins Dacia din punct de vedere al proiectarii (da, poate s-a vrut Renault 25 dar similitudinile se rezumau doar la forma, nicidecum la tehnologie…).
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: DACIA - Discuții generale despre prototipuri
Dristorul Nr.3
GETAX-ul a avut taximetre Dacia 1320, da.
Nici eu nu cred ca s-au vandut persoanelor fizice. Oficial lansarea modelului 1320 a avut loc in 1988 ( a se vedea revistele ,,Autoturism'' editate de ACR pe lunile 08/88, 10/88), insa ca taximetre au circulat deja de un an, incepand cu 1987. Din ce stiu fabricatia acestui model a tinut pana in 1990 inclusiv.
1325 (viitoarea Liberta) era gata inca din 1989 dar intrarea ei in fabricatie efectiva a avut loc incepand cu 1991. Prima aparitie a 1325 apare pe coperta fata a nr. 12/89 a revistei ,,Autoturism''.
1320 e inspirata dupa caroseria modelelor Renault 20/30, nu Renault 25.
Apropo, pe langa ce defecte ai mentionat mai sus as putea sa adaug si eu materialele proaste din care erau realizate manerele ingropate de pe exterior, fetele de usi de la interior si bordul CN. Acestea se decojeau practic dupa o expunere mai lunga la razele solare. Multe 1320 au ajuns sa aiba in final inlocuite aceste subansamble cu unele de dacii normale.....
GETAX-ul a avut taximetre Dacia 1320, da.
Nici eu nu cred ca s-au vandut persoanelor fizice. Oficial lansarea modelului 1320 a avut loc in 1988 ( a se vedea revistele ,,Autoturism'' editate de ACR pe lunile 08/88, 10/88), insa ca taximetre au circulat deja de un an, incepand cu 1987. Din ce stiu fabricatia acestui model a tinut pana in 1990 inclusiv.
1325 (viitoarea Liberta) era gata inca din 1989 dar intrarea ei in fabricatie efectiva a avut loc incepand cu 1991. Prima aparitie a 1325 apare pe coperta fata a nr. 12/89 a revistei ,,Autoturism''.
1320 e inspirata dupa caroseria modelelor Renault 20/30, nu Renault 25.
Apropo, pe langa ce defecte ai mentionat mai sus as putea sa adaug si eu materialele proaste din care erau realizate manerele ingropate de pe exterior, fetele de usi de la interior si bordul CN. Acestea se decojeau practic dupa o expunere mai lunga la razele solare. Multe 1320 au ajuns sa aiba in final inlocuite aceste subansamble cu unele de dacii normale.....
c148f6117850865.jpeg (1.06 MB; downloaded 539 times)
📖 Pagination options