MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020

 

Topic: Discutii - Lucrari statia Favorit

832 posts, 273365 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 60
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Lucrari statia Favorit George

@dj-exemplar: nu te supara pe mine: "oricum ai da-o" (o dai pe ea)
Biata limba romana indura multe...de cand nu prea se mai citeste! Si e pacat...

Am inteles ca sunt planuri urbanistice, dar ele dau o imagine fie si aproximativa a amplasamentului statiei.
Cat despre ce spunea dj_exemplar, distanta intre capetele statiilor e mica, m-as mira sa depaseasca cu mult 400 m.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit Dominatrix

Apropo de lungimea interstatiilor, poate pune cineva lista cu distantele oficiale "ax-ax" intre statiile de pe M5, tronsonul in executie?

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit andreym24

Lungimile aproximative ar fi:

Raul Doamnei - Brancusi   543m
Brancusi - Romancierilor   621m
Romancierilor - Parc         690m
Parc - Dr Taberei 34         659m
Dr Taberei 34 - Favorit     640m
Favorit - Orizont              590m
Orizont - Academie          744m
Academie - Eroilor           1113m


Ca fapt divers insa trist pentru banii publici, bordurile noi puse vara trecuta la scuarul de la Favorit au fost scoase. Urmeaza sa fie scoase si in celelalte zone in care au fost puse tot fara trecuta.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit Nightwolf

andreym24 wrote:
Lungimile aproximative ar fi:
Ca fapt divers insa trist pentru banii publici, bordurile noi puse vara trecuta la scuarul de la Favorit au fost scoase. Urmeaza sa fie scoase si in celelalte zone in care au fost puse tot fara trecuta.


Mi se pare ABSOLUT normal....(ironic!)

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit subway guru

Bordurile s-au predat cu proces-verbal la 'detzinator', nu s-a 'furat' nimic... :shock:

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit subway guru

Dominatrix wrote:
Apropo de lungimea interstatiilor, poate pune cineva lista cu distantele oficiale "ax-ax" intre statiile de pe M5, tronsonul in executie?

Lista 'mea' spune asa (masurat pe linia 2):
Eroilor2-km6+480.925
Academia Militara-km5+368.801
Orizont-km4+700.907
Favorit-km4+083.918
Dr. Taberei 34-km3+495.327
Parc Dr. Taberei-km2+833.687
Romancierilor-km2+137.759
Brancusi-km1+491.277
Raul Doamnei-km0+941.128

N-ai decat sa faci singura 'diferentzele'...(la milimetru...) :lol:

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit Robert24

De ce se incepe de la 0,941? Se are totusi in vedere si Ghencea in viitor?

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit subway guru

Se incepe de la km zero aprobat prin Hotarare de Guvern...ca daca HG nu e, nimic nu e... 8-)
Dar orice HG se poate 'modifica' tot prin HG... :lol:

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit Dominatrix

Multumesc, @andreym24 si @subway_guru. Legat de prelungirea spre Ghencea, acela era oricum un proiect gandit cu picioarele. In conditiile de fata, adevaratul nod intermodal de pe M5 va fi la statia Parc Drumul Taberei, nu pe un "carlig" care se infunda la un stadion, unde regulile elementare de "transit planning" spun ca NU trebuie sa existe statie de metrou, si cu atat mai putin un terminus.  
Dar evident ce legatura este intre Miron Mitrea si "sound transit planning"? Nici una, evident.  
Solutia adevarata de perspectiva este M5 spre Domnesti.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit andrei11

Dominatrix wrote:
... nu pe un "carlig" care se infunda la un stadion, unde regulile elementare de "transit planning" spun ca NU trebuie sa existe statie de metrou,  

Regurile sunt facute ca sa fie incalcate. Vezi si statia Stefan cel Mare care se afla la circa 100 metri de stadionul Dinamo. Sa nu-mi spui mie acum ca 100 metri ( chiar mai putin ) inseamna ca statia nu se afla la stadion. Oricum e o observatie fara importanta, am vrut sa semnalez si sa subliniez ca regurile au si exceptii atunci cand noi suntem dispusi sa le incalcam.
Pentru cei care nu sunt bucuresteni si ca sa nu mai pun o poza aiurea precizez ca stadionul are acces direct in Bulevardul Stefan cel Mare iar accesul in statia de metrou cu acelasi nume este pe partea cealalta a bulevardului. Si nici macar nu trebuie sa traversezi neregulamentar bulevardul, exista trecere de pietoni. De aceea am pus colosala distanta de 100 metri, pentru ca daca traversezi bulevardul pe de-a dreptul sunt numai 20.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit ursu

subway guru wrote:
Bordurile s-au predat cu proces-verbal la 'detzinator', nu s-a 'furat' nimic... :shock:


Azi dimineata bordurile (cel putin o parte) pareau sa fie in curs de reamplasare. Asta am vazut in trecere pe sensul spre academia militara.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit Dominatrix

@andrei11: Statia de la Stefan cel Mare  e facuta pentru intersectia cu Tunari, nu pentru stadion. Din cate stiu eu, initial la Stefan cel Mare era prevazuta o iesire chiar la stadion. Nu s-a mai facut.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit andrei11

Da asa este, nu s-a mai facut cea de la stadion, in schimb s-a facut cea de pe partea cealalta a bulevardului, la colosala distanta de 20 metri. Iar faimoasa intersectie Stefan cel Mare / Tunari (Barbu Vacarescu) se gaseste la  distanta de 120 metri de iesirea din stadion. Halal distanta, extrem de greu de parcurs. Este exagerat sa se sustina  ca statia de metrou Stefan cel Mare nu este langa stadion. Repet, de la iesirea din stadion si pana la gura metroului sunt 120 - 130 metri daca o iei pe la trecerea de pietoni si 20 metri daca traversezi bulevardul. Nesemificativ, evident. Oricum nu mai vreau sa continui discutia - e si asa off topic, este clar pentru toata lumea ca statia de metrou Stefan cel Mare este practic la Stadionul Dinamo. Asa mi se pare mie, ca statia si stadionul  sunt in acelasi loc.
stadion.jpg (191.52 KB; downloaded 5189 times)
stadion 1.jpg (119.53 KB; downloaded 5184 times)

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit ontheroadsrl

Dominatrix wrote:
... la un stadion, unde regulile elementare de "transit planning" spun ca NU trebuie sa existe statie de metrou, si cu atat mai putin un terminus.  
.


De ce nu trebuie sa existe statie de metrou la stadion? Imi vin niste chestii in cap, dar toate par aiurea, asa ca as prefera un raspuns de cunoscator. Si ca sa va mai fac capul calendar cu exemple de aiurea, la Madrid exista statia de metrou Santiago Bernabeu din care iesi aproape pe stadion, nici macar peste drum, precum si statia Las Ventas, care e si denumirea prescurtata a celei mai mari arene de coride din Madrid (si e mare, stadionul Dinamo nici nu se compara).

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 60
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433327 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use