Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA2 (București - Fetești - Constanța) și A4 (Vama Veche - Constanța - Tulcea - Brăila)

 

Topic: A2 (Bucuresti - Fetesti - Cernavoda - Constanta)

76 posts, 27354 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Autostrada Cernavoda-Constanta Dominatrix

Care este stadiul lucrărilor la autostrada Cernavodă - Constanţa. -Vezi foto

http://www.replicaonline.ro/care-este-s ... oto-57131/

Fotografii noi de la MT: http://www.mt.ro/nou/galerie.php#santier

 


Re: Autostrada Cernavoda-Constanta ionescu63

Autostrada Soarelui, A2, va fi finalizată în vara acestui an, urmând ca turiștii să poată ajunge mai repede pe litoral, fără blocajele de la Cernavodă, a declarat ministrul Transporturilor.
Acesta a adăugat că firmele care se ocupă de construcție ar trebuie să găsească mai puține scuze și să ofere mai multe rezultate.
"Da, acest an mergem la mare pe autostradă. Termenul este 30 iunie, constructorul trebuie să termine până la acest termen. Trebuie să discutăm mai puțin despre scuze și mai mult despre rezultate. Să pună mâna să muncescă și să termine pe 30 iunie", a spus Nazare.
Oficialul a ținut să precizez că atât fostul ministru al Transporturilor Anca Boagiu cât și el au dat semnale constructorilor să-și respecte promisiunile.
"Ministrul Boagiu a transmis un mesaj constructorilor că trebuie să-și țină promisiunea. Aceste lucrări trebuie monitorizate mult mai atent", a încheiat Alexandru Nazare.

http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 63316.html

 


Re: Autostrada Cernavoda-Constanta Dominatrix

Din 30 iunie se va putea circula pe Autostrada Soarelui de la Bucureşti la Constanţa

Ministrul Transporturilor, Alexandru Nazare, susţine că se va putea circula pe Autostrada Soarelui de la Bucureşti la Constanţa la sfârşitul lunii iunie, după ce vor fi deschise traficului şi sectoarele Murfatlar-Medgidia şi Medgidia-Cernavodă.

"Am avut discuţii intense cu constructorul în ultimele două săptămâni. Am fost aici, am analizat stadiul lucrărilor, e adevărat că a avut nişte dubii, între timp dubiile s-au elucidat, ne-am lămurit şi care este data, este cea anunţată anul trecut, 30 iunie. După cum aţi văzut, la acest moment suntem într-un stadiu suficient de avansat cât să spunem că se va circula pe 30 iunie", a declarat, vineri după-amiază, Alexandru Nazare, la finalul vizitei pe şantierul autostrăzii.

El a mai spus că deocamdată lucrările sunt în grafic, iar în cazul în care vor fi întârzieri, constructorul va fi penalizat.

"Dacă nu va fi gata avem metodele deja testate anul trecut prin care o să-i forţăm să îşi facă treaba, adică înştiinţări de remediere, penalităţi, şamd. Ce este important de subliniat este că ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în octombrie anul trecut. Asta înseamnă că au avut, dacă luăm în calcul şi o lună şi jumătate de iarnă, câteva luni la dispoziţie. Progresul pe ambele tronsoane este în grafic. Până acum şi-au făcut treaba, esenţial de acum încolo este să menţină ritmul", a menţionat ministrul Transporturilor.

Nazare consideră că se poate lucra chiar şi mai repede, iar în cazul în care lucrările nu vor fi în termen, va fi suplimentat numărul muncitorilor.

"Se poate lucra în unele locuri mai repede. Spre exemplu, la viaducte, când am fost acum două săptămâni, aproape că nu erau turnate pilele, acolo se poate lucra şi mai bine, acolo trebuie să se lucreze şapte zile din şapte, inclusiv noaptea pentru că de acele viaducte depinde, în mare parte, deschiderea traficului", a mai spus ministrului, care a atenţionat că nu trebuie făcut rabat de la calitate.

Alexandru Nazare a spus că pe sectorul de la Murfatlar la Medgidia lucrările sunt realizate în proporţie de 78 la sută, iar de la Medgidia la Cernavodă, în proporţie de 22 la sută.

Întrebat când se va putea circula pe autostradă de la Constanţa la Nădlac, ministrul Transporturilor a estimat că în 2016-2017.

Ministrul a menţionat că şi la centura municipiului Constanţa lucrările vor fi încheiate în 30 iunie.

După ce Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a reziliat anul trecut contractul cu firma Colas, cea care ar fi trebuit să realizeze tronsonul de autostradă Cernavodă-Medgidia, a fost organizată o nouă licitaţie câştigată de consorţiul Astaldi - Max Boegl, acelaşi care lucrează şi la tronsonul Medgidia-Constanţa. Semnarea contractului a avut loc în 21 septembrie 2011, iar în 7 octombrie au început lucrările. Cei 20,5 kilometri din acest tronson urmează să fie finalizaţi complet în ianuarie 2013, dar din vară se va putea circula pe o singură cale.

La sfârşitul lunii iulie 2011 au fost inauguraţi 21 de kilometri din autostradă, de la Murfatlar la Constanţa, iar timp de două luni circulaţia s-a desfăşurat pe o singură cale până la finalul lui septembrie când a fost dat circulaţiei şi celălalt sens de mers.

La începutul lunii martie 2012, reprezentanţii firmei Astaldi - Max Boegl susţineau că segmentul de autostradă Cernavodă-Medgidia va fi deschis circulaţiei pe o singură cale la sfârşitul lunii iulie.

http://www.mediafax.ro/social/din-30-iu ... a-9456960/

 


Re: Autostrada Cernavoda-Constanta telvanni

Uite ca a trecut si 30 iunie, am fost la mare si autostrada tot n-am vazut-o. Dupa ce am stat la coada cca 40 min la iesirea de pe autostrada, la Cernavoda, am vazut ca se lucra din plin noul tronson. Sper s-o termine cat mai repede.

 


Re: Autostrada Cernavoda-Constanta lucianxx9o

telvanni wrote:
Uite ca a trecut si 30 iunie, am fost la mare si autostrada tot n-am vazut-o. Dupa ce am stat la coada cca 40 min la iesirea de pe autostrada, la Cernavoda, am vazut ca se lucra din plin noul tronson. Sper s-o termine cat mai repede.

20 iulie!!!

 


Re: Autostrada Cernavoda-Constanta alex230ro

e o contradictie acolo Autostrada Soarelui- 1 fir .Oricum mai degraba in august o sa se intample "minunea"  .

 


Re: Autostrada Cernavoda-Constanta andrei11

Ba nu, pe bune din 20 Iulie se va putea circula pe un fir intre Cernavoda si Medgidia ( sunt vreo 15 - 20 km, nu mai mult ). Dupa aceea de la Medgidia pana la Agigea / Ovidiu iarasi autostrada. Oricum o sa fie mai bine ca inainte, chiar pe DN.

 


Re: Autostrada Cernavoda-Constanta telvanni

Autostrada Soarelui (A2), deschisa in intregime de la Bucuresti si pana la Constanta. Vezi cum arata si pe unde trece
Traficul pe tronsonul Cernavoda - Medgidia al Autostrazii Soarelui (A2) va fi deschis joi, pe o singura cale, anunta CNADNR. Totodata, va fi deschis complet traficul in continuare si pe tronsonul de autostrada Medgidia - Murfatlar si, impreuna cu tronsonul Murfatlar - Constanta inaugurat anul trecut, se va asigura legatura neintrerupta intre capitala Bucuresti si municipiul Constanta. Tot joi va fi deschis si portiunea de 11 km de autostrada de centura a municipiului Constanta (A4) intre DN3 si localitatea Ovidiu.

Autostrada integrala pana pe litoral

Compania Nationala de Autostrazi  si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) anunta participantii la trafic ca in data de 19 iulie 2012 va avea loc deschiderea traficului pe:

   Tronsonul de autostrada Cernavoda-Medgidia pe o cale in lungime de 20.491 km;

   Sectorul Medgidia-Murfatlar  parte din Tronsonul Medgidia - Constanta in lungime de 16.35 km;

   Varianta de ocolire a Municipiului Constanta intre Nodul Rutier Ovidiu si Nodul Rutier cu DN 3, pe o lungime de aproximativ 11 km, intre km 0+000 si km 11+200;

Ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, anuntat, la inceputul lunii, ca din 20 iulie se va putea circula de la Bucuresti la Constanta, pe autostrada.

"In 20 iulie, pe sectorul Medgidia - Cernavoda se da drumul in regim de drum national, cu indicatoare de drum national, cu restrictiile de drum national, tocmai pentru a facilita accesul turistilor la mare. Se va circula cu maxim 80 de kilometri la ora, pe o singura cale, pe doua benzi, o banda pe fiecare sens. De la Medgidia la Constanta, inclusiv Centura municipiului Constanta, va fi in regim de autostrada, cu toate segmentarile, cu masurile pentru siguranta circulatiei, se va circula cu 130 de kilometri pe ora. Consideram ca este foarte util sa asiguram accesul turistilor la mare, vedeti ce se intampla in fiecare sfarsit de saptamana si nu numai", a declarat ministrul Ovidiu Silaghi, dupa o vizita pe santierul autostrazii Cernavoda - Medgidia.

A2 Medgidia - Constanta
A2 Medgidia - Constanta
Foto: MTI
"Valoarea totala a proiectului "Constructie autostrada Cernavoda - Constanta" este de 1.486.158.338 lei (fara TVA). Sprijinul financiar nerambursabil alocat prin Fondul de Coeziune este de 349.685.338 lei (fara TVA), din care Contributia Comisiei Europene este de 297.232.539 lei (fara TVA) - 85%. Diferenta pana la valoarea totala a proiectului este asigurata de Guvernul Romaniei de la Bugetul de Stat si din alte surse de finantare (BEI)", informeaza CNADNR.

Constructori schimbati in 2011

Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a reziliat in 2011 contractul cu firma Colas, cea care ar fi trebuit sa realizeze tronsonul de autostrada Cernavoda - Medgidia, pentru ca lucrarile la acest tronson erau intarziate. In urma unei noi licitatii, contractul a fost castigat de consortiul Astaldi - Max Boegl, acelasi care lucreaza si la tronsonul Medgidia - Constanta.

Semnarea contractului a avut loc pe data de 21 septembrie 2011, iar pe 7 octombrie au inceput lucrarile. Cei 20,5 kilometri din acest tronson urmeaza sa fie finalizati complet in ianuarie 2013, dar din vara se va putea circula pe o singura cale.

   Citeste si: HARTA DINAMICA Vineri s-a inaugurat pentru a doua oara acelasi tronson din Autostrada Soarelui si s-au dat in folosinta inca 4 km din Centura Municipiului Constanta (A4)


Inaugurare in doi pasi, la fel ca in 2011

La sfarsitul lunii iulie 2011 au fost inaugurati 21 de kilometri din autostrada, de la Murfatlar la Constanta, dar doar pentru o jumatate de cale. Astfel, timp de 3 luni, s-a circulat in regim de Drum National cu cate o banda pe sens. Atunci, practic, s-au inaugurat, pe jumatate de cale 14,5 kilometri din A2 - Autostrada Soarelui si 7 kilometri din A4 - Centura Constantei.

Pe 30 septembrie, Emil Boc si Anca Boagiu au inaugurat pentru a doua oara acelasi tronson din Autostrada Soarelui A2. Boc a taiat panglica pentru celelelte doua benzi (al doilea sens) al tronsonului cuprins intre localitatile Murfatlar si Valul lui Traian, tronson partial inaugurat in luna iulie.

Pe langa inaugurarea celor 14 kilometri de autostrada, oficialii au inaugurat si alti 4 kilometri din A4 - Soseaua de Centura a Municipiului Constanta, portiunea de la intersectia cu A2 si pana la DN3.

Autostrada A4 de centura a Municipiul Constanta - deschisa aproape in intregime

Tot joi, vor fi inaugurati si 11 kilometri din Autostrada A4 - Centura de ocolire a municipiului Constanta, de la nodul rutier cu DN3 pana in localitatea Ovidiu. La acestia se adauga si cei circa 10 kilometri de autostrada de centura inaugurat anul trecut intre DN3 si DN39 Lazu-Agigea.

Pe traseul A4 exista doua noduri rutiere importante: unul la intersectia cu A2 (singurul nod din romania de intersectie intre doua autostrazi) si unul la intersectia cu DN3 (un nod in trifoi).

Potrivit CNADNR, finalizarea lucrarilor aferente Autostrazii A4 este preconizata a avea loc in semestrul II al anului 2012.


link: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12 ... -trece.htm

 


Re: Autostrada Cernavoda-Constanta ionescu63

Cum arată una dintre cele mai noi autostrăzi, Cernavodă-Medgidia, la o lună de la deschiderea circulaţiei la o bandă pe sens. Când va fi inaugurată integral?
Lucrările pe autostrada Cernavodă-Medgidia, deschisă circulaţiei la o bandă pe sens în urmă cu circa o lună, au continuat la foc continuu în această vară, în contextul în care constructorii şi-au asumat să finalizeze complet acest tronson în noiembrie, cu două luni mai devreme decât termenul contractual.
Fotografiile realizate în urmă cu circa o săptămână pe acest şantier arată că pe cea mai mare parte a tronsonului a fost deja turnat ultimul strat de asfalt, dar încă mai este de lucru, spre exemplu, la şanturi sau la parapeţii exteriori autostrăzii.
Autostrada era pe două treimi construită la începutul lunii iulie, potrivit datelor furnizate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR). Astfel, în prima lună de vară, acest sector a înaintat cu circa 8%. De altfel, avansul acestui şantier este cel mai spectaculos din ultima perioadă, având în vedere că firmele de construcţii care lucrează pe porţiunea Cernavodă-Medgidia au înaintat cu 32% în luna mai.
Chiar dacă avansul s-a mai domolit, este foarte probabil ca acest tronson să fie gata mai repede decât se estimase, adică ianuarie 2013. Ministerul Transporturilor a deschis pe 19 iulie circulaţia pe acest tronson, însă la o bandă pe fiecare sens de mers. În prezent, se află în curs de finalizare lucrările de terasamente şi la infrastructura viaductelor. Acest tronson s-a aflat în mijlocul unui adevărat scandal anul trecut, când Ministerul Transporturilor a decis să rezilieze contractul cu firma constructoare Colas. Ulterior, construcţia acestui tronson a fost atribuită consorţiului Max Boegl-Astaldi.


http://www.zf.ro/companii/cum-arata-una ... al-9981902

 


Re: Autostrada Cernavoda-Constanta telvanni

Cum toti colegii de forum sunt concentrati pe M5 (sau pe a-i demonstra lui budrom ca nu are dreptate), s-a cam uitat ca pe la noi prin tara se trage tare la autostrazi.

Victor Ponta aşteptat la Constanţa pentru inaugurarea unei bucăţi din A2

sursa: http://www.evz.ro/detalii/stiri/victor- ... 12233.html

 


Re: A2 (Bucuresti - Fetesti - Cernavoda - Constanta) aztec

Vad ca nimeni nu a mai postat pe arie..
Primii 50 km sunt jalnici. Adica suprafata betonata. Nu inteleg de ce dureaza atatia ani sa se gaseasca o solutie acceptabila.
Se "lucreaza" pe o bucata, circulatia fiind restrictionata la o singura banda ...pe senaul opus...

La ce vreau sa ajung...
Am ramas surprins de un aspect.
Dupa ce la inceputuri nu puteai sa folosesti WC-urile pt ca nu functionau, sau puteau atat de tare incat era mai sigur sa NU...pana acum am folosit benzinariile.
Insa vroind sa ma relaxez un pic la intoarcere, in zona Cernavoda am oprit la o astfel de facilitate.
Frumos, curat, cu servetele, floricele... Peste asteptarile mele pt un wc public fara taxa.
Bravo, deci se poate.
Probabil ca mare parte din merite se datoreaza ingrijitorilor din acel loc... Dar bravo lor...

PS.Gradul de curatenie depasea orice benzinarie de pana acum  de pe traseu. Si ca aspect ..primitor ..mai rural dar primitor.

 


Re: A2 (Bucuresti - Fetesti - Cernavoda - Constanta) cris_m

Am mers si eu de curand pana la Cernica, au mai carpit oricum fata de ultima oara cand am fost. Bine, solutie tipic romaneasca, umplute crapaturile cu bitum :popa:

 


Re: A2 (Bucuresti - Fetesti - Cernavoda - Constanta) TibiV

Uite aici de la mine, din urma cu 29 de zile... Adica de pe 7 aprilie 2019.
PART 1

Poze de pe 7 aprilie, venind spre Bucuresti



Prevestirea unei parcari...



Pe care o vedem acum...







Este vorba despre parcarea de aici.
Nu este o parcare foarte interesanta in sine....
Dar am realizat brusc ca pe A2 NU mai avem nici o benzinarie dinainte de Fetesti pana la Agigea...
Gresesc?... Sper ca da... :(

Doar pentru ”culoare”. Unul dintre dorobantii care pazesc intrarea de la Cernavoda pe podul lui Saligny...




Pe tot drumul m-am uitat la starea jalnica a gardurilor de protectie...
Cam ca dintii unei babe stirbe de 90 de ani... Noroc ca pe aici nu sunt ursi.
Am incercat sa fac poze din mers, dar nu au iesit.
Am facut insa poze de la sol, cand am oprit la benzinaria de la Dragalina, adica aici.
Santurile de scurgere sunt jalnic de colmatate, inclusiv cu elemente anti-orbire. Privire spre Fetesti.



”Garduri de protectie”...











Vedere spre Bucuresti, in fata este benzinaria


 


Re: A2 (Bucuresti - Fetesti - Cernavoda - Constanta) TibiV

PART 2

Parcarea este o poezie in sine... ;)
Am gasit un adevarat ”monument istoric” marca Romtelecom...



... nu mai are fire, dar are telefon...



Parcarea este curatica, exista si ceva mobilier pentru cei care nu vor neaparat la benzinaria OMV.
Era si mai bine daca bizonii nu ar fi rupt spatarele...



Chiar mi-as pune si eu in curte mobilier din asta... Este un fel de plastic, nu putrezeste si nu rugineste. Am intalnit asa ceva si pe DN6. Producator pare sa fie o firma ”Rainbow”.



Dar bordurile sunt la mishto...



Un fel de casiura...



WC-ul, pazit de un nene pe care scria Iridex



Uluitor! La barbati oglinzile nu erau sparte, functionau uscatorul de maini, 2 din 3 baterii de chiuveta. Exista chiar si hartie igienica! Inclusiv pentru sters pe maini!



In rest, ce sa va zic...
Exista kilometri intregi in care gardurile de protectie lipsesc cu desavarsire, in multe locuri au disparut si stalpii, nu doar plasa.
Iar pe alti kilometri intregi (in special intre Bucuresti si Fundulea) santurile de scurgere nu sunt DOAR colmatate. Au inceput deja ca creasca arbusti direct in sant (in namolul/pamantul adunat in atatia ani pe fundul santului...)
O adevarata MEGA RUSINE dpdv al intretinerii...

Toata aceasta scurta ”experienta A2” este aici: https://imgur.com/a/nDZzegr

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A2 (București - Fetești - Constanța) și A4 (Vama Veche - Constanța - Tulcea - Brăila)  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use