Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
1420 posts, 309209 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
shoppy
Substatia de tractiune "e" doua containere albe mari(C 40' parca) cu acoperisul suprainaltat, sunt instalate sub pasaj in zona din spatele hotelului Sir, se pare ca functioneaza bine ca au neoanele de deasupra intrarii apriinse incontinuu de vreo 2 saptamani(nici o grija le fura tiganii cum dispare organizarea de santier).
Substatia de tractiune "e" doua containere albe mari(C 40' parca) cu acoperisul suprainaltat, sunt instalate sub pasaj in zona din spatele hotelului Sir, se pare ca functioneaza bine ca au neoanele de deasupra intrarii apriinse incontinuu de vreo 2 saptamani(nici o grija le fura tiganii cum dispare organizarea de santier).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
shoppy
Ce siguranta!?? ! !?? ! !?, ca daca ramane vreun camion/autobuz fara frane(ca la Moscova zilele astea) nu mai coneaza din ce e facaut. Greu de imaginat ce cimpanzeu ar accepta lifturi cu pereti de beton in mijlocul spatiului public..., a, ba nu, gata, am fixat fata primatei, problem solved, mai ramane sa ii azvarl o legatura de banane.
(scuze de double post da serverul s eincapataneaza sa nu mi-l arate pe primu ca sa pot sa-l editez)
Ce siguranta!?? ! !?? ! !?, ca daca ramane vreun camion/autobuz fara frane(ca la Moscova zilele astea) nu mai coneaza din ce e facaut. Greu de imaginat ce cimpanzeu ar accepta lifturi cu pereti de beton in mijlocul spatiului public..., a, ba nu, gata, am fixat fata primatei, problem solved, mai ramane sa ii azvarl o legatura de banane.
(scuze de double post da serverul s eincapataneaza sa nu mi-l arate pe primu ca sa pot sa-l editez)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
subway guru
Pentru inceput se muta si stalpul...mai greu e cu baraca politiei tf...
Udar wrote:
@Goldmund am trecut zilele trecute pe Giulesti si am vazut ca au taiat un copac ce statea in fata rampei de coborare spre Calea Giulesti. Insa am observat si un stalp montat de curand, care pare ca sta in cale. Daca nu il dezafecteaza si pe el, mari sanse ca si cladirea sa ramana intacta. Oricum mi se pare cam dubioasa coborarea aia...
Pentru inceput se muta si stalpul...mai greu e cu baraca politiei tf...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
Astazi s-a cam incheiat a doua etapa de tensionare si rezultatele vor pleca spre proiectant, rugati-va sa fie bine ca de luni sa incepem cu linia de tramvai.
Astazi s-a cam incheiat a doua etapa de tensionare si rezultatele vor pleca spre proiectant, rugati-va sa fie bine ca de luni sa incepem cu linia de tramvai.
- lilidrac
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
lilidrac
De ce o fi mai greu cu baraca politiei nu stiu... S-au rezolvat litigiile cu privatii si nu se pot rezolva cu Ministerul Internelor!Sau astia apartin de alta tara?
De ce o fi mai greu cu baraca politiei nu stiu... S-au rezolvat litigiile cu privatii si nu se pot rezolva cu Ministerul Internelor!Sau astia apartin de alta tara?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
La Politia TF momentan au taiat copacii de la capatul rampei si se monteaza stalpul retelei de tramvai pe noua pozitie. Oricum destul de nasoala zona.
La Politia TF momentan au taiat copacii de la capatul rampei si se monteaza stalpul retelei de tramvai pe noua pozitie. Oricum destul de nasoala zona.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Aron
ce se mai aude despre tramvai, pana la urma osa avem tramvai pan ala Basarab asa cum s-a stabilit, adica pana de Paste, sau mai tarziu(sau mai devreme )??
ce se mai aude despre tramvai, pana la urma osa avem tramvai pan ala Basarab asa cum s-a stabilit, adica pana de Paste, sau mai tarziu(sau mai devreme )??
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
Suntem in grafic cu actiunea tramvai la sol
Suntem in grafic cu actiunea tramvai la sol
- Mokele
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Mokele
Poze de acum o ora
Poze de acum o ora
15042011(001).jpg (99.79 KB; downloaded 4155 times)
In spatele baracilor se facea curat, se incarcau diversele materiale ramase
15042011(002).jpg (118.38 KB; downloaded 4153 times)
15042011(004).jpg (110.28 KB; downloaded 4155 times)
De jos este intr-adevar impresionant
15042011(007).jpg (121.66 KB; downloaded 4156 times)
O masina parcata blocand banda 1
15042011(008).jpg (120.11 KB; downloaded 4153 times)
Rampa Titulescu
15042011(012).jpg (113.82 KB; downloaded 4155 times)
"Monumentul istoric"
15042011(013).jpg (100.76 KB; downloaded 4155 times)
- Mokele
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Mokele
Partea a doua
Partea a doua
Rampa Giulesti 1
15042011(014).jpg (117.81 KB; downloaded 4149 times)
Rampa Giulesti 2
15042011(015).jpg (112 KB; downloaded 4148 times)
Rampa Giulesti 3
15042011(016).jpg (90.46 KB; downloaded 4151 times)
Burlanele de scurgere
15042011(018).jpg (79.49 KB; downloaded 4148 times)
15042011(020).jpg (65.67 KB; downloaded 4151 times)
Pe aici pare inca necuplat la teava verticala
15042011(021).jpg (49.67 KB; downloaded 4151 times)
Stalpii unui viitor gard
15042011(022).jpg (77 KB; downloaded 4149 times)
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Goldmund
Mersi pentru 'rampe', @Mokele.
Problma ramane la rampa Giulesti, unde cred eu ca ar trebui demolata cel putin o parte din cladirea respectiva.Presupun ca totul va fi gata, Pasajul Basarab va fi dat in folosinta, insa rampa spre Giulesti va ramane pt. inca ceva timp inchisa, pana va fi finalizata 'iesirea'...
Pe Dinicu Golescu, intre Basarab si G.de Nord nu cred ca e o circulatie prin care se impune ridicarea masinilor care parcheaza pe banda 1, doar daca e vreo statie de autobuz...Restul, unde sa parcheze oamenii care locuiesc acolo?! Pe mine ma deranjeaza mai mult microbuzul parcat pe trotuar! Inadmisibil!
Blocurile de pe Titulescu arata destul de bine, mai ales blocul verde, modernizat de curand, in sfarsit, ceva unitar, de sus pana jos- nota bene.Spre deosebire de blocul de vis a vis, de langa Biserica, care ar trebui renovat(si izolat termic- se poate vedea un coltz din el)
Pomisorii plantati la marginea trotuarelor ar trebui sustinuti, altfel ei se vor rupe la prima furtuna de vara. De laudat este ca au fost plantati.
Mersi pentru 'rampe', @Mokele.
Problma ramane la rampa Giulesti, unde cred eu ca ar trebui demolata cel putin o parte din cladirea respectiva.Presupun ca totul va fi gata, Pasajul Basarab va fi dat in folosinta, insa rampa spre Giulesti va ramane pt. inca ceva timp inchisa, pana va fi finalizata 'iesirea'...
Pe Dinicu Golescu, intre Basarab si G.de Nord nu cred ca e o circulatie prin care se impune ridicarea masinilor care parcheaza pe banda 1, doar daca e vreo statie de autobuz...Restul, unde sa parcheze oamenii care locuiesc acolo?! Pe mine ma deranjeaza mai mult microbuzul parcat pe trotuar! Inadmisibil!
Blocurile de pe Titulescu arata destul de bine, mai ales blocul verde, modernizat de curand, in sfarsit, ceva unitar, de sus pana jos- nota bene.Spre deosebire de blocul de vis a vis, de langa Biserica, care ar trebui renovat(si izolat termic- se poate vedea un coltz din el)
Pomisorii plantati la marginea trotuarelor ar trebui sustinuti, altfel ei se vor rupe la prima furtuna de vara. De laudat este ca au fost plantati.
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
SniperGuy
Tocmai ce am trecut si eu prin zona proaspat deschisa, si am fost profund dezamagit. Cum treci de intersectia cu plevnei, parca iesi intr-o strada care nu are legatura cu strada dinainte. Asfaltul are foarte multe denivelari (si pe o parte si pe cealalta, parca e facut din topor), gurile de canal nu sunt la nivel, parca e o strada asfaltata acum multi ani. Poate totusi nu o fi asternut stratul de uzura si asta este binderul, asa s-ar explica, dar daca e asa, de ce au trasat deja toate marcajele rutiere??? Foarte ciudat.
Tocmai ce am trecut si eu prin zona proaspat deschisa, si am fost profund dezamagit. Cum treci de intersectia cu plevnei, parca iesi intr-o strada care nu are legatura cu strada dinainte. Asfaltul are foarte multe denivelari (si pe o parte si pe cealalta, parca e facut din topor), gurile de canal nu sunt la nivel, parca e o strada asfaltata acum multi ani. Poate totusi nu o fi asternut stratul de uzura si asta este binderul, asa s-ar explica, dar daca e asa, de ce au trasat deja toate marcajele rutiere??? Foarte ciudat.
- VladG
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
VladG
Acum tocmai se finalizeaza stratul de uzura pe rampele de pe Grivita.
Apropos de parcat pe Dinicu Golescu, pe sensul Nord-Basarab sunt vreo 5-7 masini care parcheaza in continuare cum parcau cand era gard la zona inchisa. Sunt perpendiculare pe trotuar, ocupa prima banda si le iese botul si vreo 1 m in banda 2, astia cu ridicarile pe unde se plimba? Mie mi-au luat acum 2 ani un Smart din zona respectiva, pe motiv ca era oblic si nu la bordura...
Acum tocmai se finalizeaza stratul de uzura pe rampele de pe Grivita.
Apropos de parcat pe Dinicu Golescu, pe sensul Nord-Basarab sunt vreo 5-7 masini care parcheaza in continuare cum parcau cand era gard la zona inchisa. Sunt perpendiculare pe trotuar, ocupa prima banda si le iese botul si vreo 1 m in banda 2, astia cu ridicarile pe unde se plimba? Mie mi-au luat acum 2 ani un Smart din zona respectiva, pe motiv ca era oblic si nu la bordura...
- Mokele
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Mokele
Intre rampa Titulescu si intersectie sub pod este foarte mult spatiu si trebuie sa fie folosit ca parcare.
In dreptul IDM-ului au inceput sa fie folosite spatiile de sub pod pentru ca altfel o singura masina poate gatui strada
Intre rampa Titulescu si intersectie sub pod este foarte mult spatiu si trebuie sa fie folosit ca parcare.
In dreptul IDM-ului au inceput sa fie folosite spatiile de sub pod pentru ca altfel o singura masina poate gatui strada
15042011(003).jpg (92.9 KB; downloaded 3861 times)
📖 Pagination options