Topic: Despre compunerea trenurilor
48 posts, 26944 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Despre compunerea trenurilor
Gabi23
Probabil s-a defectat vagonul care este repartizat in compunerea trenului respectiv si au pus ce au avut la indemana. Vara trecuta am vazut in compunerea trenului un 20-55 cu calatori (vagon folosit in general pe personale in acest moment). Macar de care era 20-49 0xx sau 20-49 2xx?
Utilizator anonim wrote:
Nu stiu cine a avut ideea sa bage un 20-49 pe R794/5 in locul unui 21-86 Au stricat si trenul ala
Probabil s-a defectat vagonul care este repartizat in compunerea trenului respectiv si au pus ce au avut la indemana. Vara trecuta am vazut in compunerea trenului un 20-55 cu calatori (vagon folosit in general pe personale in acest moment). Macar de care era 20-49 0xx sau 20-49 2xx?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre compunerea trenurilor
Dr2005
Trenul ăla e făcut de Revizia Craiova, care ştim cu toţii cum întreţine vagoanele (adică deloc...). Evident, au pus ce au avut. Dacă nu a fost caniculă, un 20-55 poate să facă faţă cu succes cerinţelor: fotolii mari, mult spaţiu pentru picioare şi pentru bagaje, compartimente cu 3 locuri pe rând, faţă de bou-vagonul cu 80 de locuri, unde stai cu geanta sub scaun şi te înghesui (sunt 4 scaune pe rând) ca să aibă loc şi nefericitul de lângă tine.
Trenul ăla e făcut de Revizia Craiova, care ştim cu toţii cum întreţine vagoanele (adică deloc...). Evident, au pus ce au avut. Dacă nu a fost caniculă, un 20-55 poate să facă faţă cu succes cerinţelor: fotolii mari, mult spaţiu pentru picioare şi pentru bagaje, compartimente cu 3 locuri pe rând, faţă de bou-vagonul cu 80 de locuri, unde stai cu geanta sub scaun şi te înghesui (sunt 4 scaune pe rând) ca să aibă loc şi nefericitul de lângă tine.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Despre compunerea trenurilor
Gabi23
M-am lamurit, este bagat in compunere vagonul 20-49 262, apartinand Reviziei Craiova, pentru ca acesta este vagonul disponibil...
M-am lamurit, este bagat in compunere vagonul 20-49 262, apartinand Reviziei Craiova, pentru ca acesta este vagonul disponibil...
DSCF1475.JPG (623.98 KB; downloaded 6424 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Despre compunerea trenurilor
Utilizator anonim
A fost modificata compunerea lui A1823 in cadrul actiunii CFR Calatori de a elimina din compunerea trenurilor Rapide si Accelerate a vagoanelor fara clima sau cu geamuri care se deschid larg. Exprimarea oficiala este ca din cauza geamurilor deschise sunt multe defecte la sistemele de climatizare. In general vad ca in locul vagoanelor 22-96 (si cele din familia asta) au bagat 20-83 uri.
A fost modificata compunerea lui A1823 in cadrul actiunii CFR Calatori de a elimina din compunerea trenurilor Rapide si Accelerate a vagoanelor fara clima sau cu geamuri care se deschid larg. Exprimarea oficiala este ca din cauza geamurilor deschise sunt multe defecte la sistemele de climatizare. In general vad ca in locul vagoanelor 22-96 (si cele din familia asta) au bagat 20-83 uri.
IMG_3481.JPG (281.13 KB; downloaded 6345 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre compunerea trenurilor
Dr2005
Decizii luate de oameni care n-au mers în viaţa lor cu trenul... 20-83 sunt mai înghesuite, probabil ăsta e şi rostul lor aici (mai mulţi oameni în mai puţine vagoane). Nu mai zic de confortul demn cel mult de un accelerat Bucureşti - Ploieşti, nicidecum pentru un tren care face 12 ore de la un cap la altul şi pe care, deşi off-topic, îl foloseşte cam toată lumea care vrea să vadă şi să fotografieze Defileul Jiului.
Dacă vroiau întradevăr să nu se deschidă geamurile, le încuiau cu cheie pătrată, că d'aia au încuietori.
Îmi aduc aminte de o călătorie de acum 2 luni cu trenul respectiv... evident, făcută cu geamul lăsat jos tot drumul, că afară erau 32 de grade, iar climatizarea era setată pe 19 grade, iar în bermude şi tricou nu rezistam. Da, deschiderea geamurilor are efect asupra climatizării şi, mai ales, asupra consului de combustibil/energie a locomotivei, însă la 30 km/h ambele sunt nesemnificative (aerul rece, chiar dacă e suflat în sus, are oricum tendinţa să se ducă în jos, în niciun caz pe geam, iar aerul proaspăt de afară nu prea intră în compartiment la viteze mici).
Decizii luate de oameni care n-au mers în viaţa lor cu trenul... 20-83 sunt mai înghesuite, probabil ăsta e şi rostul lor aici (mai mulţi oameni în mai puţine vagoane). Nu mai zic de confortul demn cel mult de un accelerat Bucureşti - Ploieşti, nicidecum pentru un tren care face 12 ore de la un cap la altul şi pe care, deşi off-topic, îl foloseşte cam toată lumea care vrea să vadă şi să fotografieze Defileul Jiului.
Dacă vroiau întradevăr să nu se deschidă geamurile, le încuiau cu cheie pătrată, că d'aia au încuietori.
Îmi aduc aminte de o călătorie de acum 2 luni cu trenul respectiv... evident, făcută cu geamul lăsat jos tot drumul, că afară erau 32 de grade, iar climatizarea era setată pe 19 grade, iar în bermude şi tricou nu rezistam. Da, deschiderea geamurilor are efect asupra climatizării şi, mai ales, asupra consului de combustibil/energie a locomotivei, însă la 30 km/h ambele sunt nesemnificative (aerul rece, chiar dacă e suflat în sus, are oricum tendinţa să se ducă în jos, în niciun caz pe geam, iar aerul proaspăt de afară nu prea intră în compartiment la viteze mici).
- alexxxxx
-
Posted:
-
Re: Despre compunerea trenurilor
alexxxxx
Nu-mi dau seama daca aici este cel mai potrivit loc, insa cred ca pe multi ajuta sa stie cum "arata" trenul pe care vor sa-l ia. Pe mine ma intereseaza un drum cu Dacia pana la Viena, asa ca l-am pozat ieri, 18.10. M-a interesat in primul rand daca are vagon restaurant, si m-a bucurat ca are, altfel calatoria cu trenul nu m-ar fi interesat. Iau trenul fiindca imi place sa mananc o friptura si sa beau un vin in timp ce decorul se schimba, altfel, din punct de vedere pret (si, in mod evident, timp), flyniki e o optiune mult mai buna.
Ca un punct pozitiv, m-a impresionat faptul ca vagoanele erau spalate pe afara, cu geamurile curate.
Asadar, R346 Dacia Bucuresti-Viena:
Nu-mi dau seama daca aici este cel mai potrivit loc, insa cred ca pe multi ajuta sa stie cum "arata" trenul pe care vor sa-l ia. Pe mine ma intereseaza un drum cu Dacia pana la Viena, asa ca l-am pozat ieri, 18.10. M-a interesat in primul rand daca are vagon restaurant, si m-a bucurat ca are, altfel calatoria cu trenul nu m-ar fi interesat. Iau trenul fiindca imi place sa mananc o friptura si sa beau un vin in timp ce decorul se schimba, altfel, din punct de vedere pret (si, in mod evident, timp), flyniki e o optiune mult mai buna.
Ca un punct pozitiv, m-a impresionat faptul ca vagoanele erau spalate pe afara, cu geamurile curate.
Asadar, R346 Dacia Bucuresti-Viena:
1 x Vag. cls. I, 10-90
2011-10-18_14-21-36_114.jpg (241.82 KB; downloaded 6269 times)
2011-10-18_14-21-41_652.jpg (230.29 KB; downloaded 6271 times)
Vagon restaurant
2011-10-18_14-21-53_734.jpg (192.53 KB; downloaded 6275 times)
2011-10-18_14-22-17_695.jpg (205.85 KB; downloaded 6311 times)
4 x vag. cls II 21-90
2011-10-18_14-22-52_724.jpg (213.54 KB; downloaded 6275 times)
2011-10-18_14-23-05_203.jpg (207.04 KB; downloaded 6273 times)
Vagon de dormit 71-70
2011-10-18_14-24-19_125.jpg (187.93 KB; downloaded 6271 times)
2011-10-18_14-24-28_796.jpg (220.66 KB; downloaded 6270 times)
2011-10-18_14-24-34_966.jpg (179.32 KB; downloaded 6271 times)
Vag de dormit OBB 70-70
2011-10-18_14-24-44_742.jpg (262.19 KB; downloaded 6269 times)
- alexxxxx
-
Posted:
-
Re: Despre compunerea trenurilor
alexxxxx
Continuam
In alta ordine de idei, am verificat pe db mersul trenului Dacia spre VIena si se pare ca este urmatorul:
Bucuresti Nord Gara A Fr, 16.12.11 ab 14:30 EN 346 EuroNight Schlafwagen, Liegewagen, Bordrestaurant
Ploiesti Vest ab 15:11
Campina ab 15:34
Sinaia ab 16:03
Predeal ab 16:26
Brasov ab 17:10
Sighisoara ab 19:28
Medias ab 20:02
Blaj ab 20:42
Alba Iulia ab 21:21
Simeria ab 22:28
Deva ab 22:40
Arad ab 01:02
Curtici ab 01:55
Lököshaza ab 01:30
Bekescsaba ab 01:55
Szolnok ab 02:55
Budapest-Keleti pu ab 05:10
Budapest-Kelenföld ab 05:24
Györ ab 06:32
Hegyeshalom ab 07:08
Wien Westbahnhof Sa, 17.12.11 an 08:14
Observ o usoara scurtare a calatoriei (30 min), provenita partial din economia de timp realizata pana la Brasov, pana unde trenul va face 2h40' in loc de 2h50' azi. Desi nu stiu daca ora 17:10 este de sosire sau plecare, daca e de plecare atunci rezulta ca trenul va face cam 2h si jumatate pana la Brasov.
Continuam
In alta ordine de idei, am verificat pe db mersul trenului Dacia spre VIena si se pare ca este urmatorul:
Bucuresti Nord Gara A Fr, 16.12.11 ab 14:30 EN 346 EuroNight Schlafwagen, Liegewagen, Bordrestaurant
Ploiesti Vest ab 15:11
Campina ab 15:34
Sinaia ab 16:03
Predeal ab 16:26
Brasov ab 17:10
Sighisoara ab 19:28
Medias ab 20:02
Blaj ab 20:42
Alba Iulia ab 21:21
Simeria ab 22:28
Deva ab 22:40
Arad ab 01:02
Curtici ab 01:55
Lököshaza ab 01:30
Bekescsaba ab 01:55
Szolnok ab 02:55
Budapest-Keleti pu ab 05:10
Budapest-Kelenföld ab 05:24
Györ ab 06:32
Hegyeshalom ab 07:08
Wien Westbahnhof Sa, 17.12.11 an 08:14
Observ o usoara scurtare a calatoriei (30 min), provenita partial din economia de timp realizata pana la Brasov, pana unde trenul va face 2h40' in loc de 2h50' azi. Desi nu stiu daca ora 17:10 este de sosire sau plecare, daca e de plecare atunci rezulta ca trenul va face cam 2h si jumatate pana la Brasov.
CWL 70-70
2011-10-18_14-25-17_799.jpg (260.94 KB; downloaded 6272 times)
2011-10-18_14-25-29_778.jpg (248.45 KB; downloaded 6268 times)
1 x Vagon cuseta OBB 59-90
2011-10-18_14-25-41_234.jpg (196.06 KB; downloaded 6270 times)
2011-10-18_14-25-54_37.jpg (203.86 KB; downloaded 6273 times)
1 x vagon cls I OBB 18-91
2011-10-18_14-26-16_150.jpg (225.95 KB; downloaded 6270 times)
2011-10-18_14-26-32_332.jpg (178.88 KB; downloaded 6271 times)
"Calatori" care mergeau la Viena
2011-10-18_14-26-52_577.jpg (249.04 KB; downloaded 6274 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre compunerea trenurilor
Dr2005
Nu te baza pe restaurantul ăla... altceva decât apă plată, chipsuri şi bere (toate la suprapreţ) nu o să găseşti pe acolo.
Nu te baza pe restaurantul ăla... altceva decât apă plată, chipsuri şi bere (toate la suprapreţ) nu o să găseşti pe acolo.
- alexxxxx
-
Posted:
-
Re: Despre compunerea trenurilor
alexxxxx
Te contrazic.
Cred ca faci o confuzie cu strutocamilele jumatate cls II - jumatate "Bar" (de fapt vanzare de chipsuri, apa, bere, cum zici si tu). Nu le mai stiu seria. Din pacate le-au bagat pe multe rute interne unde inainte erau vagoane restaurant.
Restaurantul de pe Dacia e restaurant absolut ok - am mers de nenumarate ori cu el pana la Brasov sau mai incolo (si pana la Viena de vreo 2 ori) si de fiecare data am mancat pui/vita/porc/mixt grill + garnitura+ salata la preturi absolut decente (vreo ~22-25 de lei pt pui, ~37-30 pt muschi de porc, ~30 pt mixt grill si vreo 35 pt muschiul de vita, incluzand garnitura (cartofi prajiti+ciuperci) + salata (de muraturi, varza, etc) + paine ). Berea era ultima oara mai ieftina ca cea din gara (4 lei Ursus vs 5 lei la buticurile din gara). Vinuri n-am mai baut de mult, erau pe la ~25 de lei sticla. Atmosfera era absolut ok, cu fata de masa alba/curata si chiar floricele intr-o vaza!
Acum, cautand sa vad daca imi mai aduc bine aminte preturile, chiar am dat si peste meniul de pe trenurile internationale ale vagoanelor restaurant gevaro! Se poate descarca de-aici http://www.gevaro.ro/ro/images/gevaro/catering/cfrgevaro_menu.pdf.
Te contrazic.
Cred ca faci o confuzie cu strutocamilele jumatate cls II - jumatate "Bar" (de fapt vanzare de chipsuri, apa, bere, cum zici si tu). Nu le mai stiu seria. Din pacate le-au bagat pe multe rute interne unde inainte erau vagoane restaurant.
Restaurantul de pe Dacia e restaurant absolut ok - am mers de nenumarate ori cu el pana la Brasov sau mai incolo (si pana la Viena de vreo 2 ori) si de fiecare data am mancat pui/vita/porc/mixt grill + garnitura+ salata la preturi absolut decente (vreo ~22-25 de lei pt pui, ~37-30 pt muschi de porc, ~30 pt mixt grill si vreo 35 pt muschiul de vita, incluzand garnitura (cartofi prajiti+ciuperci) + salata (de muraturi, varza, etc) + paine ). Berea era ultima oara mai ieftina ca cea din gara (4 lei Ursus vs 5 lei la buticurile din gara). Vinuri n-am mai baut de mult, erau pe la ~25 de lei sticla. Atmosfera era absolut ok, cu fata de masa alba/curata si chiar floricele intr-o vaza!
Acum, cautand sa vad daca imi mai aduc bine aminte preturile, chiar am dat si peste meniul de pe trenurile internationale ale vagoanelor restaurant gevaro! Se poate descarca de-aici http://www.gevaro.ro/ro/images/gevaro/catering/cfrgevaro_menu.pdf.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre compunerea trenurilor
Dr2005
Aşa o fi pe Dacia... pe Ister acum o lună nu aveau nimic (ba da, apă plată la vreo 3,5 RON pe sticlă de 0,5 l).
Aşa o fi pe Dacia... pe Ister acum o lună nu aveau nimic (ba da, apă plată la vreo 3,5 RON pe sticlă de 0,5 l).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Despre compunerea trenurilor
Gabi23
Azi dintr-un motiv necunoscut IC592 avea o intarziere in Bucuresti de minim 200 de minute. Si cum vagoanele trebuie sa se reintoarca la Timisoara cu IC593 in Bucuresti schimbandu-i doar locomotiva (de obicei aceasta este de la Dep. Timisoara), astazi s-a improvizat o garnitura cu 4 vagoane + o locomotiva de BC. Astfel IC 593 va sosi la Timisoara la noapte cu: 41-0112-7 + vagoanele: 21-70 002, 21-87 023, 21-87 022, 19-76 024.
41-0112-7 - Bucuresti Nord - 15.11.2011 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Azi dintr-un motiv necunoscut IC592 avea o intarziere in Bucuresti de minim 200 de minute. Si cum vagoanele trebuie sa se reintoarca la Timisoara cu IC593 in Bucuresti schimbandu-i doar locomotiva (de obicei aceasta este de la Dep. Timisoara), astazi s-a improvizat o garnitura cu 4 vagoane + o locomotiva de BC. Astfel IC 593 va sosi la Timisoara la noapte cu: 41-0112-7 + vagoanele: 21-70 002, 21-87 023, 21-87 022, 19-76 024.
41-0112-7 - Bucuresti Nord - 15.11.2011 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Despre compunerea trenurilor
Utilizator anonim
Azi...
Pe Bucuresti - Timisoara a deraiat un marfar pe la Drobeta Turnu Severin si au fost intarzieri.
Pe Bucuresti - Ploiesti s-a furat semnalizarea pe la Crivina si au fost intarzieri de 60-200 minute.
Soarta...
Azi...
Pe Bucuresti - Timisoara a deraiat un marfar pe la Drobeta Turnu Severin si au fost intarzieri.
Pe Bucuresti - Ploiesti s-a furat semnalizarea pe la Crivina si au fost intarzieri de 60-200 minute.
Soarta...
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Despre compunerea trenurilor
florin.lifticariu
Intirzierea din cauze precum deraierea o inteleg...dar ce-a scris Marian despre intirzierile pe Bucuresti-Ploiesti nu inteleg nicicum....chiar nu se poate face nimic in aceasta privinta ? daca lucrurile merg asa miine-poimiine ma astept la titlu la televiziuni de genul "catastrofa pe calea ferata....trenul a deraiat deoarece i-a fost furata linia..."
Intirzierea din cauze precum deraierea o inteleg...dar ce-a scris Marian despre intirzierile pe Bucuresti-Ploiesti nu inteleg nicicum....chiar nu se poate face nimic in aceasta privinta ? daca lucrurile merg asa miine-poimiine ma astept la titlu la televiziuni de genul "catastrofa pe calea ferata....trenul a deraiat deoarece i-a fost furata linia..."
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Despre compunerea trenurilor
Gabi23
Sunt destule cazuri cand se fura masiv, politistii ii prind iar judecatorii le dau drumul pentru ca "nu prezinta pericol social" si "au furat de foame". E o mafie si in zona Bucuresti...N-ai ce sa le faci... degeaba ii prinzi.
Sunt destule cazuri cand se fura masiv, politistii ii prind iar judecatorii le dau drumul pentru ca "nu prezinta pericol social" si "au furat de foame". E o mafie si in zona Bucuresti...N-ai ce sa le faci... degeaba ii prinzi.
📖 Pagination options