Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.AAutobuze

 

Topic: IK4

197 posts, 76016 views
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 
 

📖 Pagination options
Re: IK4 1689

Plecind de la prezumtia ca 611 avea la sfirsitul anilor ‘80 cabina in configuratia orginala, pot spune ca aceasta era semi-inchisa si destul de spartana ca spatiu.
Asta inseamna ca in partea laterala a soferului exista un geam care o separa de salon, insa in continuare - de la stilpul central pina la cel de linga usa nu era decit nivelul inferior din melaminat maro inchis.
In plus exista o bara orizontala care unea stilpul de linga usa 1 cu cel din spatele scaunului soferului creind un spatiu gol intre aceasta si peretii inferiori de melaminat.
Majoritatea soferilor, insa, mutasera (la inceputul anilor ‘80) stilpul central mai in spate, spre salon oarecum pe aliniamentul acelei bare de care vorbeam mai sus si adaugasera un al treilea geam astfel incit cabina devenise inchisa.
Iesirea din cabina se facea in salon prin acel turnichet in forma de U care se rotea in plan orizontal.
Geamul din spatele soferului era bleu satinat cu emblema Ikarus Zemun (cineva reusise sa reproduca acea emblema cu deosebita acuratete, dar imaginea vad ca a disparut intre timp…) iar celelalte erau transparente (ulterior au fost dotate cu perdele portocalii cu emblema ITB, devenite mai tirziu verzi cu noul logo).

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze  • 
Choose destination

Since our 2334 forum members have written 425727 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use