Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1479 posts, 306581 views
 
Go to page:  1  ... 100 101 102 103 104 105 106
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex1968

Amintire: iata ce se scria pe site-ul Primariei Voluntari in 2010:

"Pasaj rutier denivelat superior pe sos. Petricani peste linia ferata Bucuresti-Constanta"

Acest proiect va fi depus pentru finantare din Fondul European de Dezvoltare Regionala /Programul Operational Regional/Axa Prioritara 2: Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport DMI 2.1 „Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane – inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura”.

Amplasamentul este situat atat pe teritoriul administrativ al Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti cat si pe teritoriul administrativ al Orasului Voluntari. Traseul este amplasat pe soseaua Petricani, de la intersectia cu bdul. Dimitrie Pompei si se continua pe sos. Bucuresti Nord, pana la intersectia tip giratie cu bdul. Pipera, traversand la nivel calea ferata dubla electrificata Bucuresti-Constanta.

Obiectivele proiectului sunt fluidizarea traficului rutier si imbunatatirea accesibilitatii locale urbane, a legaturilor intre zonele invecinate in regiune (Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti si Orasul Voluntari), odata cu acestea urmarindu-se si o crestere a mobilitatii populatiei, bunurilor si serviciilor, obiective ce pot fi atinse prin contruirea unui pasaj rutier denivelat.

Rezultatele obtinute prin realizarea pasajului sunt: eliminarea conflictului de trafic prin realizarea traversarii supraterane a caii ferate, imbunatatirea conditiilor de circulatie prin eliminarea timpilor morti (asteptarea la bariera), imbunatatirea conditilor de siguranta atat pentru traficul rutier cat si pentru cel pietonal, cresterea capacitatii portante a traseului prin refacerea integrala a sistemului rutier la sol si prin construirea pasajului superior, ameliorarea conditiilor de mediu prin reducerea emisiilor de noxe si poluanti, imbunatatirea conditiilor economice prin facilitarea unui tranzit fluent si prin reducerea costurilor de operare a vehiculelor si nu in ultimul rand un aport pozitiv adus aspectului estetic al zonei.

Valoarea totala a proiectului este de 41.474,117 mii lei, din care 98% va fi asigurata din fonduri europene. Partea de cofinantare va fi asigurata atat din bugetul Primariei Orasului Voluntari cat si din cel al Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti.

Durata de realizare a proiectului este de 24 de luni."

Poate asta ar fi urmatorul pas, desi cred ca si largirea intregii centuri a Capitalei la 2 benzi ar trebui sa fie prioritate de gradul zero. Normal ca daca de la 3 benzi nimeresti intr-una si mai faci si la stanga, e jale peste tot, nu numai la Pipera-Caramfil.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului chief

Techno wrote:
Au modificat timpii de verde dinspre Pipera pe Caranfil? Am inteles ca i-au dublat. Luni la deschidere tinea rosu cam 1 minut.
Comenta cineva pe Jurnalul la webcam, citez:
"Asteptareamoarten'are
Ca sa nu se faca coada pe pasaj la semaforul de la biserica, ca sa nu se zica ca e prost gandit pasajul, , baietii au dublat verdele pentru cei care vin din Pipera si, in consecinta s-a dublat timpul de asteptare pe axa Bd Aviatorilor - Caramfil. Rezultatul? O coada imensa, de la Pasajul Aviatiei pana spre Charles de Gaulles!!! Evitati! "



Astazi coada a fost numai pe Caranfil dinspre Aviatorilor si Baneasa.
A fost desfiintat stopul cu cedeaza pentru cei care fac dreapta dinspre Aviatorilor.
Daca se vine dinspre Baneasa e deja haos total pentru cei ce vor sa faca stanga.

Concluzia ....acesti mari proiectanti nu au facut nici un studiu de fezabilitate pentru aceasta lucrare. Se vede ca nu s-au facut simulari de trafic.

Daca nu se fac repede bretele de acces pentru urcare pe pasaj de pe Floreasca si BV putem sa spunem ca banii au fost dati degeaba

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Simulari de trafic s-au facut. Si sunt bune.
Nu se face nici o bretea pentru ca nu este necesar.
E usor stupid sa vii din Baneasa si sa intri in Pipera prin Barbu Vacarescu. Din Baneasa se ajunge mai usor in Pipera.
Parerea mea este ca s-a intamplat ce s-a intamplat si la Basarab la inaugurare. Putina rabdare...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mradulescu

andrei11 wrote:
Simulari de trafic s-au facut. Si sunt bune.
Nu se face nici o bretea pentru ca nu este necesar.
E usor stupid sa vii din Baneasa si sa intri in Pipera prin Barbu Vacarescu. Din Baneasa se ajunge mai usor in Pipera.
Parerea mea este ca s-a intamplat ce s-a intamplat si la Basarab la inaugurare. Putina rabdare...


Mai tata...

Basarab are doua benzi cu care ajunge pana la capete, unde chiar se si largeste ( e adevarat ca o cam da in semafoare...)
Pasajul asta da intr-o banda la un cap (Ambasada Chinei) si intr-o banda la celalalt (Sos. Pipera) Aste este cert.
Si cel putin la capatul dinspre oras, nu exista niciun plan de a rezolva treaba.

Deci repet, e o treaba buna, dra fara cap(ete)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Voi  aveti studii superioare sau ce   :?:  Cred ca mai degraba va ganditi la gagici.  :idea:
Uite cum sta treaba :
Pasajul asta eo punte care trece peste Vacarescu si Floreasca.
Daca la capetele puntii avem strada cu o banda pe sens, unde mama masii sa se produca gatuire ? Puntea are 2 benzi / sens pentru ca s-au gandit oamenii in viitor, dar la ora actuala daca intrarile / iesirile sunt pe o banda, iar puntea nu are bretele de legatura, problema e rezolvata. Nu are de unde sa rasara trafic in plus, ce vine, traverseaza si iese pe partea cealalta.
In prima zi s-au dat baietii si pitipoancele pe pasaj, ca asa e frumos, stai olecuta sa se linisteasca apele si o sa aveti aerisire cat cuprinde.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mradulescu

andrei11 wrote:
Voi  aveti studii superioare sau ce   :?:  Cred ca mai degraba va ganditi la gagici.  :idea:
Uite cum sta treaba :
Pasajul asta eo punte care trece peste Vacarescu si Floreasca.
Daca la capetele puntii avem strada cu o banda pe sens, unde mama masii sa se produca gatuire ? Puntea are 2 benzi / sens pentru ca s-au gandit oamenii in viitor, dar la ora actuala daca intrarile / iesirile sunt pe o banda, iar puntea nu are bretele de legatura, problema e rezolvata. Nu are de unde sa rasara trafic in plus, ce vine, traverseaza si iese pe partea cealalta.


Curat podisca...

Normal ca nu era s-o faca pe cate o banda, ditamai lucrarea...
Dar de ce nu s-au preocupat si de capete? Mai ales ca in zona Pipera se va varsa autostrada de Ploiesti, cu cate TREI benzi pe sens....
Adica banda suplimentara ar putea s-o faca momentan parcare... ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Autostrada nu se varsa in Pipera !!!! De unde ai scos-o si pe asta ? Pune repede un Google pe forum  si o sa vezi ca autostrada nu are de-a face cu lucrarea asta. Sau i s-a schimbat traseul ? Oricum si daca i s-a schimbat traseul, autostrada tot nu are de-a face cu Pipera, ca nu are pe unde !

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mradulescu

andrei11 wrote:
Autostrada nu se varsa in Pipera !!!! De unde ai scos-o si pe asta ? Pune repede un Google pe forum  si o sa vezi ca autostrada nu are de-a face cu lucrarea asta. Sau i s-a schimbat traseul ? Oricum si daca i s-a schimbat traseul, autostrada tot nu are de-a face cu Pipera, ca nu are pe unde !

Autostrada de Ploiesti se varsa undeva in Petricani... estimat in dreptul Str. Fabrica de Glucoza.. Doar estimat pe Wikimapia, ca n-avem proiect oficial. Dar aia n-are pasaj peste Barbu Vacarescu... Si se duce in Calea Floreasca...
De-a lungul Caii ferate vom avea (poate)... autostrada suspendata... cu racord la psajul Pipera peste CF.. Pana una alta, am putea avea un racord de la A3 spre sos Pipera-Tunari, n-ar face sens?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Vezi ce bine ne intelegem ? Asadar autostrada nu are treaba cu Pipera / implicit nu are treaba cu pasajul in chestiune. Problema rezolvata.

 


Go to page:  1  ... 100 101 102 103 104 105 106
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435668 posts in 5431 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use