Topic: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
63 posts, 40801 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
Gabi23
Sunt vagoane reconstruite la Remar Pascani incepand cu anul 2009 si provin din fostele vagoane seria 20-57.
Seria vagonului dupa reconstructie 20-68
Ecartament 1435 mm
Lungimea peste fetele tampoanelor necomprimate 24500 mm
Distanta intre pivotii crapodinei 17200 mm
Lungimea sasiului intre fetele traverselor frontale: 23200 mm
Dimensiunea exterioara maxima a vagonului 2864 mm
Inaltimea maxima a vagonului 4050 mm
Inaltimea planseului de la sina 1255 mm
Tipul boghiului Minden-Deutz
Ampatamentul boghiului 2500 mm
Diametrul cercului de rulare nou 0920 mm
Sarcina maxima pe osie 16 t
Aparat de tractiune Fisa UIC 520
Aparat de ciocnire Fisa UIC 528
Inaltimea nominala a tampoanelor de la nivelul sinei 1060 mm
Aparat de legare STAS 2027-85
Tara vagonului 40±0,5 t
Viteza maxima de circulatie 140 km/h
Raza minima a curbei in care se înscrie in linie curenta: 150 m
in linie de garare: 80 m
Iluminat incandescent si fluorescent 24 V e.e.
Baterie de acumulatoare 24 V c.c., 385 Ah
Incalzire cu aer cald modulat
Ventilatie cu tiraj fortat
Instalatia de frana pneumatica KE-GPR
Alimentarea cu energie electrica 1500 V /50 Hz
Intercomunicatia SR 8117/1,2-2000
Latimea coridorului min. 520 mm
Numar de locuri 78
Actionarea usilor de acces, intercomunicatie si interioare electropneumatic
Sunt vagoane reconstruite la Remar Pascani incepand cu anul 2009 si provin din fostele vagoane seria 20-57.
Seria vagonului dupa reconstructie 20-68
Ecartament 1435 mm
Lungimea peste fetele tampoanelor necomprimate 24500 mm
Distanta intre pivotii crapodinei 17200 mm
Lungimea sasiului intre fetele traverselor frontale: 23200 mm
Dimensiunea exterioara maxima a vagonului 2864 mm
Inaltimea maxima a vagonului 4050 mm
Inaltimea planseului de la sina 1255 mm
Tipul boghiului Minden-Deutz
Ampatamentul boghiului 2500 mm
Diametrul cercului de rulare nou 0920 mm
Sarcina maxima pe osie 16 t
Aparat de tractiune Fisa UIC 520
Aparat de ciocnire Fisa UIC 528
Inaltimea nominala a tampoanelor de la nivelul sinei 1060 mm
Aparat de legare STAS 2027-85
Tara vagonului 40±0,5 t
Viteza maxima de circulatie 140 km/h
Raza minima a curbei in care se înscrie in linie curenta: 150 m
in linie de garare: 80 m
Iluminat incandescent si fluorescent 24 V e.e.
Baterie de acumulatoare 24 V c.c., 385 Ah
Incalzire cu aer cald modulat
Ventilatie cu tiraj fortat
Instalatia de frana pneumatica KE-GPR
Alimentarea cu energie electrica 1500 V /50 Hz
Intercomunicatia SR 8117/1,2-2000
Latimea coridorului min. 520 mm
Numar de locuri 78
Actionarea usilor de acces, intercomunicatie si interioare electropneumatic
- stakee
-
Posted:
-
20-68 Blue Hexagon
stakee
#001
#001
20-68 001 cta.jpg (405.49 KB; downloaded 7508 times)
20-68 001 cta 1.jpg (168.05 KB; downloaded 7502 times)
20-68 001 cta 2.jpg (274.48 KB; downloaded 7502 times)
- M@riUs
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
M@riUs
Au mai iesit 3 vagoane seria 20-68.Acestea sunt:
20-68 004-2
20-68 006-7
20-68 005-9
Statia de domiciliu Iasi,revizia este facuta pe 17.12.2011
Aceste 3 vagoane au fost in compunerea trenului IR 1662 (Iasi-Bucuresti Nord)=>22.12.2011
Au mai iesit 3 vagoane seria 20-68.Acestea sunt:
20-68 004-2
20-68 006-7
20-68 005-9
Statia de domiciliu Iasi,revizia este facuta pe 17.12.2011
Aceste 3 vagoane au fost in compunerea trenului IR 1662 (Iasi-Bucuresti Nord)=>22.12.2011
- Gabi23
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
Gabi23
Prototipul 001, zace printre vagoanele conservate in Revizia de Vagoane Iasi. Asa e la noi, bagi o caruta de bani in ceva si dupa scurt timp il lasi sa se duca...
Prototipul 001, zace printre vagoanele conservate in Revizia de Vagoane Iasi. Asa e la noi, bagi o caruta de bani in ceva si dupa scurt timp il lasi sa se duca...
50 53 20-68 001-8 - Iasi - 28.09.2012.jpg (149.38 KB; downloaded 12114 times)
- truscamihai
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
Gabi23
E bine că i s-a făcut revizia după luni de zile de stat. În total avem 7 vagoane modernizate şi toate aparţin de Iaşi, dar nu prea mai ajung, din fericire pe la Bucureşti.
E bine că i s-a făcut revizia după luni de zile de stat. În total avem 7 vagoane modernizate şi toate aparţin de Iaşi, dar nu prea mai ajung, din fericire pe la Bucureşti.
- ByOnu
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
Gabi23
Pentru că nu oferă condiţiile de confort pentru o călătorie de lung parcurs de aproximativ 7 ore, în plus au extrem de puţin spaţiu pentru bagaje. Trenurile de pe Buc-Iaşi sunt foarte aglomerate şi încărcate cu multe bagaje de obicei. Clar condiţiile oferite în acest moment de vagoanele care sunt în compunerea trenurilor pe această rută sunt superioare. Nu poţi compara aceste 20-68 cu vagoanele 21-76, 20-76, 22-96, 20-83, chiar şi cu 20-49... Printre altele ei le mai bagă pe Iaşi-Constanţa, alt loc nepotrivit . Cel mai logic ar fi să circule pe trenuri pe distanţe relativ scurte gen: Iaşi-Paşcani, Iaşi-Suceava, Iaşi-Ungheni etc.
Interiorul lui 20-68 003 expus a ZF 2011
Pentru că nu oferă condiţiile de confort pentru o călătorie de lung parcurs de aproximativ 7 ore, în plus au extrem de puţin spaţiu pentru bagaje. Trenurile de pe Buc-Iaşi sunt foarte aglomerate şi încărcate cu multe bagaje de obicei. Clar condiţiile oferite în acest moment de vagoanele care sunt în compunerea trenurilor pe această rută sunt superioare. Nu poţi compara aceste 20-68 cu vagoanele 21-76, 20-76, 22-96, 20-83, chiar şi cu 20-49... Printre altele ei le mai bagă pe Iaşi-Constanţa, alt loc nepotrivit . Cel mai logic ar fi să circule pe trenuri pe distanţe relativ scurte gen: Iaşi-Paşcani, Iaşi-Suceava, Iaşi-Ungheni etc.
Interiorul lui 20-68 003 expus a ZF 2011
20-68 003 - ZF 2011.JPG (372.17 KB; downloaded 11439 times)
20-68 003 - ZF 2011 (1).JPG (357.55 KB; downloaded 11431 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
Gabi23
001 a ajuns să fie folosit în compunere Regio Suceava - Iași:
001 a ajuns să fie folosit în compunere Regio Suceava - Iași:
50 53 20-68 001-8 - Iași - 27.11.2015.JPG (122.2 KB; downloaded 10962 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
Robert24
Tot in Regio Suceava - Iasi isi face veacul alaturi de doua 20-76
Tot in Regio Suceava - Iasi isi face veacul alaturi de doua 20-76
20-68 001 Iasi1 (Medium).jpg (198.7 KB; downloaded 10905 times)
20-68 001 Iasi2 (Medium).jpg (82.82 KB; downloaded 10899 times)
- Gaby
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
Gaby
Vagoanele 001 și 002 au căpătat o nouă înfățișare.. dar de râsul lumii felul în care s-a lucrat.
Marcă tipic românească
Vagoanele 001 și 002 au căpătat o nouă înfățișare.. dar de râsul lumii felul în care s-a lucrat.
Marcă tipic românească
- Gaby
-
Posted:
-
📖 Pagination options