Topic: Viitorul canal Dunăre - București
11 posts, 1217 views- cris_m
-
Posted:
-
Viitorul canal Dunăre - București
cris_m
Bun, ieri s-a intamplat minunea redeschiderii linei dupa 19 ani de pauza. Toate bune si frumoase, dar pe mine ma tot roade o alta curiozitate la care n-am gasit raspuns. De ce noul pod a pastrat inaltimea mare, asemanator celui construit in anii '80 daca ideea canalului a fost abandonata? Nu era mai simplu si ieftin sa-l faca la o inaltime mai mica? Imi dau si eu cu parerea...
orex wrote here:
Reluare transport feroviar public de călători pe ruta București Nord – București Progresu – GiurgiuAutoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) anunță reluarea traficului feroviar de călători, începând de mâine, 01.06.2024, pe ruta București Nord Gr.A/Gr.B – București Progresu – Giurgiu și retur, odată cu oficializarea programului de mers de tren, prezentat în tabelele de mai jos.
Bun, ieri s-a intamplat minunea redeschiderii linei dupa 19 ani de pauza. Toate bune si frumoase, dar pe mine ma tot roade o alta curiozitate la care n-am gasit raspuns. De ce noul pod a pastrat inaltimea mare, asemanator celui construit in anii '80 daca ideea canalului a fost abandonata? Nu era mai simplu si ieftin sa-l faca la o inaltime mai mica? Imi dau si eu cu parerea...
- orex
-
Posted:
-
Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu)
orex
Nu esti la curent cu stirile!
PS
Uite si memoriu de prezentare pentru obtinerea autorizatiei de mediu.
Nu esti la curent cu stirile!
PS
Uite si memoriu de prezentare pentru obtinerea autorizatiei de mediu.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu)
cris_m
Chiar mai crede cineva ca se face megalomania asta de proiect cu canalul? Astia n-au fost in stare 19 ani sa faca un amarat de pod si acum se dau rotunzi ca fac si dreg. A trecut demult 1 aprilie...
Chiar mai crede cineva ca se face megalomania asta de proiect cu canalul? Astia n-au fost in stare 19 ani sa faca un amarat de pod si acum se dau rotunzi ca fac si dreg. A trecut demult 1 aprilie...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu)
shoppy
Dacă dă UE bani, de ce nu.
Dacă dă UE bani, de ce nu.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu)
BGP2597
Foarte probabil nu se va face. Dar oficial nimeni nu a avut curajul să îngroape ideea proiectului. De aceea podul la Grădiștea s-a făcut atât de înalt și scump și cu ditamai viaductele de acces și tot de aceea avem și pe A0 un pod peste nimic pe unde e prevăzută o ipotetică cale ferată spre un ipotetic port lângă localitatea 1 Decembrie.
Dacă chiar simțim nevoia de un port în apropierea Bucureștiului, soluția logică este revigorarea portului Giurgiu și întărirea legăturii feroviare și eventual Oltenița ca back-up, nu proiecte faraonice din vremuri apuse.
Foarte probabil nu se va face. Dar oficial nimeni nu a avut curajul să îngroape ideea proiectului. De aceea podul la Grădiștea s-a făcut atât de înalt și scump și cu ditamai viaductele de acces și tot de aceea avem și pe A0 un pod peste nimic pe unde e prevăzută o ipotetică cale ferată spre un ipotetic port lângă localitatea 1 Decembrie.
Dacă chiar simțim nevoia de un port în apropierea Bucureștiului, soluția logică este revigorarea portului Giurgiu și întărirea legăturii feroviare și eventual Oltenița ca back-up, nu proiecte faraonice din vremuri apuse.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu)
shoppy
CF către Portul București a existat, are și un pod peste râul Sabar.
În Europa se transportă containere pe canale, deci este o idee bună.
CF către Portul București a existat, are și un pod peste râul Sabar.
În Europa se transportă containere pe canale, deci este o idee bună.
- orex
-
Posted:
-
Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu)
orex
Indibitabil, e necesar si nu numai...dar pentru ”MUCOSI” e irelevanta o astfel de optiune!
Au aflat si EI ca...
...acest lucru va permite alimentarea cu apă a localităților limitrofe și asigurarea apei necesare pentru irigarea în perspectivă a unor suprafețe de teren agricol însumând până la 150.000 ha. În plus, ar facilita valorificarea potențialului energetic al râurilor amenajate prin producerea a circa 126 GWh/an energie electrică regenerabilă în hidrocentralele din nodurile hidrotehnice ale amenajărilor; - posibilitatea unor amenajări pentru piscicultură pe o suprafață de circa 1.250 ha, precum și dezvoltarea turismului în zonă?
Sigur nu, alde @cris_m
Indibitabil, e necesar si nu numai...dar pentru ”MUCOSI” e irelevanta o astfel de optiune!
Au aflat si EI ca...
...acest lucru va permite alimentarea cu apă a localităților limitrofe și asigurarea apei necesare pentru irigarea în perspectivă a unor suprafețe de teren agricol însumând până la 150.000 ha. În plus, ar facilita valorificarea potențialului energetic al râurilor amenajate prin producerea a circa 126 GWh/an energie electrică regenerabilă în hidrocentralele din nodurile hidrotehnice ale amenajărilor; - posibilitatea unor amenajări pentru piscicultură pe o suprafață de circa 1.250 ha, precum și dezvoltarea turismului în zonă?
Sigur nu, alde @cris_m
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu)
cris_m
Pentru limba romana apasati tasta 1
Intr-o nota cat se poate de serioasa, n-am inteles nimic din mesajul tau codat, plin de ghicitori si figuri de stil... Exprima-te si tu mai clar si concis ca nu toata lumea are timp de analiza literara la fiecare mesaj de-al tau...
Pentru limba romana apasati tasta 1
Intr-o nota cat se poate de serioasa, n-am inteles nimic din mesajul tau codat, plin de ghicitori si figuri de stil... Exprima-te si tu mai clar si concis ca nu toata lumea are timp de analiza literara la fiecare mesaj de-al tau...
- orex
-
Posted:
-
Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu)
orex
Simplu ca Buna Ziua!
Canalul asta nu tre considerat DOAR un traseu de croaziera de la Bucuresti spre Viena, Sulina, Constanta.
Are mult mai multe beneficii decat cele de ”fatzada”(circulatia marfurilor, irigarea unor importante suprafete de teren, valorificarea potentialului hidrotehnic al zonei,si nu in ultimul rand turismul prin piscicultura si loisir) mai cu seama ca ERA gata 75%!
Te-as ruga sa analizezi cifrele, adica cate lovele ni s-au scurs printre degete din 2007 pana acum din ”emisiunea” financiara a UE pentru Romania. N-o sa-ti vina sa crezi ca aveam bani de ”canal” si, ne mai si ramaneau o ghiotura.
PS
Eliptic sau nu, o dulceata de cirese albe se definitiveaza-n trei zile de fierbere! Deci...ai rabdare.:yes:
Simplu ca Buna Ziua!
Canalul asta nu tre considerat DOAR un traseu de croaziera de la Bucuresti spre Viena, Sulina, Constanta.
Are mult mai multe beneficii decat cele de ”fatzada”(circulatia marfurilor, irigarea unor importante suprafete de teren, valorificarea potentialului hidrotehnic al zonei,si nu in ultimul rand turismul prin piscicultura si loisir) mai cu seama ca ERA gata 75%!
Te-as ruga sa analizezi cifrele, adica cate lovele ni s-au scurs printre degete din 2007 pana acum din ”emisiunea” financiara a UE pentru Romania. N-o sa-ti vina sa crezi ca aveam bani de ”canal” si, ne mai si ramaneau o ghiotura.
PS
Eliptic sau nu, o dulceata de cirese albe se definitiveaza-n trei zile de fierbere! Deci...ai rabdare.:yes:
- orex
-
Posted:
-
Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu)
orex
Si, ca sa va faceti o imagine de ansamblu ce insemna 150.000 Ha, e echivalentul suprafetei a 6(sase) orase si jumatate de dimensiunea Bucurestiului.
O nimica toata, nu?!
Si, ca sa va faceti o imagine de ansamblu ce insemna 150.000 Ha, e echivalentul suprafetei a 6(sase) orase si jumatate de dimensiunea Bucurestiului.
O nimica toata, nu?!
- orex
-
Posted:
-
Re: Viitorul canal Dunăre - București
orex
Din memoriu de prezentare...
PS
Acest obiectiv de investitii isi gaseste functionalitatea/utilitatea inca din 1882.
Daca poate parea ceva neverosimil, si ideea construirii metroului din Bucuresti se infiripa prin anii 1908!
Din memoriu de prezentare...
Propunere canal Bucuresti Dunare.png (787.25 KB; downloaded 1163 times)
PS
Acest obiectiv de investitii isi gaseste functionalitatea/utilitatea inca din 1882.
Daca poate parea ceva neverosimil, si ideea construirii metroului din Bucuresti se infiripa prin anii 1908!