Topic: Discuții diverse despre ramele de metrou
6 posts, 796 views- csl29
-
Posted:
-
Discuții diverse despre ramele de metrou
csl29
Dacă vs01 a fost vandalizat după câteva zile de stat afara ce pretenții sa mai avem la BM4 :))) sper totuși sa se facă ceva în acest sens
thatspongy wrote here:
Nici macar o luna nu a trecut de cand VS01 a fost garat pe aceasta linie, si deja i-au facut graffiti...
Dacă vs01 a fost vandalizat după câteva zile de stat afara ce pretenții sa mai avem la BM4 :))) sper totuși sa se facă ceva în acest sens
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Rame IVA pentru intervenții
idk_vlad
BM4-urile se curăță ușor de grafitti pentru că au caroserie de inox.
BM4-urile se curăță ușor de grafitti pentru că au caroserie de inox.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Rame IVA pentru intervenții
punmeister
Da, caroseria de inox ajuta. Bine ca n-a tinut contestatia de la Stadler de acum 5 ani cand vroiau neaparat din aluminiu.
You know, acelasi aluminiu folosit pe ramele JK pentru Berlin ce au venit pline de graffiti de la Stadler Velten pana la Grunewald.
Da, caroseria de inox ajuta. Bine ca n-a tinut contestatia de la Stadler de acum 5 ani cand vroiau neaparat din aluminiu.
You know, acelasi aluminiu folosit pe ramele JK pentru Berlin ce au venit pline de graffiti de la Stadler Velten pana la Grunewald.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre ramele de metrou
shoppy
La cum se tot cearta Metrorex si Alstom, nu m-ar mira ca Metrorex sa taie intentionat costurile pentru securitatea ramelor IVA ca sa fie mai ieftin, costurile pentru curatarea lor evident ca sunt taiate de multi ani.
La cum se tot cearta Metrorex si Alstom, nu m-ar mira ca Metrorex sa taie intentionat costurile pentru securitatea ramelor IVA ca sa fie mai ieftin, costurile pentru curatarea lor evident ca sunt taiate de multi ani.
- subway guru
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre ramele de metrou
shoppy
In primul rand economisesc bani, in al doilea rand la momentul inlocurii IVA cu altceva invariabil opozitia va sari ca sunt hoti, incompetenti, ca irosesc banii ca defapt decizia inlocuirii este gresita, ca defapt trebuiau modernizate IVA, ca uite ca Praga a modernizat Tatra si Spania a modernizat nustiuce, dar daca tu reusesti sa faci calatorii sa urasca ramele IVA atunci aceste critici nu vor fi bagate in seama, este o tactica care s-a mai folosit de multe ori in trecut in transportul public de la noi.
(Nu spun ca IVA nu trebuiesc inlocuite dar discutia este una tehnica/economica, nu este corect sa calatorim in vagoane mazgalite si cu ferestre netransparente ca niste incompetenti nu pot argumenta o decizie tehnica.)
In primul rand economisesc bani, in al doilea rand la momentul inlocurii IVA cu altceva invariabil opozitia va sari ca sunt hoti, incompetenti, ca irosesc banii ca defapt decizia inlocuirii este gresita, ca defapt trebuiau modernizate IVA, ca uite ca Praga a modernizat Tatra si Spania a modernizat nustiuce, dar daca tu reusesti sa faci calatorii sa urasca ramele IVA atunci aceste critici nu vor fi bagate in seama, este o tactica care s-a mai folosit de multe ori in trecut in transportul public de la noi.
(Nu spun ca IVA nu trebuiesc inlocuite dar discutia este una tehnica/economica, nu este corect sa calatorim in vagoane mazgalite si cu ferestre netransparente ca niste incompetenti nu pot argumenta o decizie tehnica.)