Topic: Hiroshima
7 posts, 632 views- Dominatrix
-
Posted:
-
Hiroshima
Dominatrix
Despre cele mai noi tramvaie din Hiroshima, cu podea coborata 100%, fabricate integral in Japonia: http://en.wikipedia.org/wiki/Green_Mover_Max
Despre cele mai noi tramvaie din Hiroshima, cu podea coborata 100%, fabricate integral in Japonia: http://en.wikipedia.org/wiki/Green_Mover_Max
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Hiroshima
ByOnu
Un reportaj de acum 2 ani in care sunt prezentate toate tipurile de tramvaie existente in prezent in Hiroshima.
Un reportaj de acum 2 ani in care sunt prezentate toate tipurile de tramvaie existente in prezent in Hiroshima.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Hiroshima
ByOnu
Un scurt documentar al istoricului britanic Mark Felton despre aceste tramvaie.
ByOnu wrote here:
Tramvaiele care au supravietuit mai mult sau mai putin zilei de 6 august 1945, inca circula pe strazile din Hiroshima, ramanand o marturie vie a bombei atomice.
Un scurt documentar al istoricului britanic Mark Felton despre aceste tramvaie.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Hiroshima
ByOnu
24 si 25 mai 2024. Diverse tramvaie si autobuze suprinse in graba in Hiroshima.
Operatorul tramvaielor din Hiroshima este compania Hiroden (unde den provine de la denki = electricitate / densha = tren [electric]).
Observatii personale: tramvaiul, pe portiunile carosabile este probabil cea mai lenta optiune posibila, dupa mersul pe jos. Iar acest lucru nu are legatura cu volumul traficului, nerespectarea regulilor de circulatie, parcul circulant sau calitatea infrastructurii, ci cu abordarea anacronica a ceea ce ar trebui sa fie un tramvai urban. Printre acestea, faptul ca tramvaiele nu sunt prioritizate in intersectii, iar cum multe statii sunt dupa intersectii, se pierde timp dublu. De asemenea, vagoanele articulate au toate, pe langa vatman, un conductor in salon care trebuie sa parcurga o intreaga serie de pasi pentru plecarea din statie. Desigur, pentru un pasionat feroviar este interesant sa vezi conductorul facand constant anunturi la difuzor, precum si faimoasele confirmari gesticulate (aratat spre usile inchise, spre programul de circulatie, samd) - dar, aplicarea acestor proceduri feroviare mi se pare prea mult pentru ceea ce ar trebui sa fie un tramvai urban modern. Multe dintre tramvaie sunt retro, cele mai vechi utilizate in operarea normala fiind vagoanele solo din anii '50. Din pacate, nu am surprins pe traseu tramvaiele care au supravietuit bombei atomice.
Tramvaie surprinse la terminalul Hiroshima JR Station si prin oras:
24 si 25 mai 2024. Diverse tramvaie si autobuze suprinse in graba in Hiroshima.
20240524_133500.jpg (1.65 MB; downloaded 164 times)
Operatorul tramvaielor din Hiroshima este compania Hiroden (unde den provine de la denki = electricitate / densha = tren [electric]).
Observatii personale: tramvaiul, pe portiunile carosabile este probabil cea mai lenta optiune posibila, dupa mersul pe jos. Iar acest lucru nu are legatura cu volumul traficului, nerespectarea regulilor de circulatie, parcul circulant sau calitatea infrastructurii, ci cu abordarea anacronica a ceea ce ar trebui sa fie un tramvai urban. Printre acestea, faptul ca tramvaiele nu sunt prioritizate in intersectii, iar cum multe statii sunt dupa intersectii, se pierde timp dublu. De asemenea, vagoanele articulate au toate, pe langa vatman, un conductor in salon care trebuie sa parcurga o intreaga serie de pasi pentru plecarea din statie. Desigur, pentru un pasionat feroviar este interesant sa vezi conductorul facand constant anunturi la difuzor, precum si faimoasele confirmari gesticulate (aratat spre usile inchise, spre programul de circulatie, samd) - dar, aplicarea acestor proceduri feroviare mi se pare prea mult pentru ceea ce ar trebui sa fie un tramvai urban modern. Multe dintre tramvaie sunt retro, cele mai vechi utilizate in operarea normala fiind vagoanele solo din anii '50. Din pacate, nu am surprins pe traseu tramvaiele care au supravietuit bombei atomice.
Tramvaie surprinse la terminalul Hiroshima JR Station si prin oras:
20240524_122850.jpg (1.63 MB; downloaded 164 times)
20240524_122748.jpg (1.6 MB; downloaded 164 times)
20240524_123051.jpg (1.73 MB; downloaded 164 times)
20240524_122832.jpg (1.6 MB; downloaded 164 times)
20240524_122935(0).jpg (1.67 MB; downloaded 164 times)
20240524_122902.jpg (1.66 MB; downloaded 164 times)
20240525_151221.jpg (1.95 MB; downloaded 164 times)
20240524_125138.jpg (994.13 KB; downloaded 164 times)
20240524_125217.jpg (1.95 MB; downloaded 164 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Hiroshima
ByOnu
Linia cam asa este peste tot prin oras: pare a fi cale ferata placata cu piatra. Probabil pentru a pastra aspectul istoric al retelei.
Indata ce parasim orasul, tramvaiele liniei 2 prind viteza si circula in regim de metrou-ușor pana la terminalul Miyajimaguchi, de unde turistii se pot imbarca pe feribotul spre insula Itsukushima / Miyajima.
Statia Miyajimaguchi:
Autobuze:
Midibuze Toyota Coaster suprinse pe insula:
20240524_134930.jpg (1.98 MB; downloaded 151 times)
Linia cam asa este peste tot prin oras: pare a fi cale ferata placata cu piatra. Probabil pentru a pastra aspectul istoric al retelei.
20240524_163155.jpg (1.72 MB; downloaded 151 times)
Indata ce parasim orasul, tramvaiele liniei 2 prind viteza si circula in regim de metrou-ușor pana la terminalul Miyajimaguchi, de unde turistii se pot imbarca pe feribotul spre insula Itsukushima / Miyajima.
Statia Miyajimaguchi:
20240524_173945.jpg (918.16 KB; downloaded 151 times)
20240524_174215.jpg (1.66 MB; downloaded 151 times)
20240524_174239.jpg (1.64 MB; downloaded 151 times)
20240524_174503.jpg (1.9 MB; downloaded 151 times)
Autobuze:
20240524_162402.jpg (1.98 MB; downloaded 151 times)
20240524_115727.jpg (1.58 MB; downloaded 151 times)
Midibuze Toyota Coaster suprinse pe insula:
20240525_115859.jpg (1.58 MB; downloaded 151 times)
20240525_115651.jpg (1.61 MB; downloaded 151 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Hiroshima
ByOnu
Trenurile de pe JR City Network Hiroshima, operate de catre JR West.
Trenurile de pe JR City Network Hiroshima, operate de catre JR West.
20240525_142710.jpg (1.62 MB; downloaded 143 times)