Topic: Midibuzele Isuzu MD22B (1998-2013)
6 posts, 988 views- Pavlov195
-
Posted:
-
Midibuzele Isuzu MD22B (1998-2013)
Pavlov195
În 1998-1999, la Galați au sosit 26 de midibuze de tipul Isuzu MD22B, în mai multe loturi, ca răspuns împotriva curentului maxi-taxi ce începea să ia amploare în oraș.
Alegerea nu a fost deloc inspirată, midibuzele fiind trimise pe linia 102, linie principală de altfel și deservită la vremea aceea doar de troleibuzele articulate DAC.
Iată al doilea lot de midibuze Isuzu, proaspăt sosit în autobaza Transurb în anul 1998.
Sursa: Viața Liberă - via. www.transportlocalgalati.blogspot.ro
Primul lot a fost compus din 11 midibuze: WZF, WZG, WZH, WZJ, WZK, WZL, WZM, WZN, WZO, WZP și WZR.
Un detaliu al acestor 11 midibuze era tabela electronică pentru afișarea numărului traseului (demontate de-a lungul timpului și înlocuite cu suport pentru table clasice), precum și validatoarele electronice din saloane.
WZN pe linia 11b în stația Mazepa în Ianuarie 2011.
WZN se putea remarca prin faptul că avea numărul de parc scris pe ultimul geam de pe partea dreaptă, în loc de lunetă.
Autor: Terry Lawson
WZP pe linia 20 la Gara C.F.R. în aprilie 2005.
Se poate observa tabela de afișaj a traseului.
Autor: Cătălin Ghiță
WZH în Autobaza Transurb
Autor: Amiral AOV
Lotul a fost casat în perioada 2008-2012, o excepție fiind WZJ, ce a fost vândut unui operator privat, situația actuală a acestuia fiind necunoscută.
Autor: Terry Lawson
Autor: Amiral AOV
Tot aici poate fi amintit și un autocar tip Isuzu MD27A/S ce a fost achiziționat împreună cu lotul de 11 midibuze.
A primit nr. de parc WUM și a fost folosit pentru curse speciale.
Și acesta a fost vândut.
Autor: zzz
Autor: Amiral AOV
În 1998-1999, la Galați au sosit 26 de midibuze de tipul Isuzu MD22B, în mai multe loturi, ca răspuns împotriva curentului maxi-taxi ce începea să ia amploare în oraș.
Alegerea nu a fost deloc inspirată, midibuzele fiind trimise pe linia 102, linie principală de altfel și deservită la vremea aceea doar de troleibuzele articulate DAC.
Iată al doilea lot de midibuze Isuzu, proaspăt sosit în autobaza Transurb în anul 1998.
Sursa: Viața Liberă - via. www.transportlocalgalati.blogspot.ro
Isuzu.jpg (230.96 KB; downloaded 1040 times)
Primul lot a fost compus din 11 midibuze: WZF, WZG, WZH, WZJ, WZK, WZL, WZM, WZN, WZO, WZP și WZR.
Un detaliu al acestor 11 midibuze era tabela electronică pentru afișarea numărului traseului (demontate de-a lungul timpului și înlocuite cu suport pentru table clasice), precum și validatoarele electronice din saloane.
WZN pe linia 11b în stația Mazepa în Ianuarie 2011.
WZN se putea remarca prin faptul că avea numărul de parc scris pe ultimul geam de pe partea dreaptă, în loc de lunetă.
Autor: Terry Lawson
WZN.jpg (255.39 KB; downloaded 1039 times)
WZP pe linia 20 la Gara C.F.R. în aprilie 2005.
Se poate observa tabela de afișaj a traseului.
Autor: Cătălin Ghiță
WZP.jpg (235.52 KB; downloaded 1039 times)
WZH în Autobaza Transurb
Autor: Amiral AOV
WZH.JPG (481.4 KB; downloaded 1039 times)
Lotul a fost casat în perioada 2008-2012, o excepție fiind WZJ, ce a fost vândut unui operator privat, situația actuală a acestuia fiind necunoscută.
Autor: Terry Lawson
WZK - Retras.jpg (330.52 KB; downloaded 1039 times)
Autor: Amiral AOV
WZK - Casat.jpg (447.27 KB; downloaded 1039 times)
WZF - Casat.jpg (409.79 KB; downloaded 1039 times)
Tot aici poate fi amintit și un autocar tip Isuzu MD27A/S ce a fost achiziționat împreună cu lotul de 11 midibuze.
A primit nr. de parc WUM și a fost folosit pentru curse speciale.
Și acesta a fost vândut.
Autor: zzz
WUM.jpg (133.67 KB; downloaded 1039 times)
Autor: Amiral AOV
WUM 2.jpg (100.01 KB; downloaded 1039 times)
WUM 3.jpg (107.34 KB; downloaded 1039 times)
- Pavlov195
-
Posted:
-
Re: Midibuzele Isuzu MD22B (1998-2013)
Pavlov195
Următorul lot de midibuze a fost compus din 5 vehicule.
Nr. de parc ale acestora au fost YRA, YRB, YRC, YRD și YRE.
YRA a fost singurul midibuz din cel de-al doilea lot ce a avut tabelă pentru numărul traseului. Ca și în cazul precedentului lot, și lui YRA i-au fost demontate tabelele.
YRA în Autobaza Transurb în Noiembrie 2008, purtând reclamă pentru Ramplast.
Autor: Terry Lawson
YRB a purtat reclama pentru firma Lineliv până aproape de casare. Reclma a fost întâlnită și pe autobuzul Rocar 312U, GGG și troleibuzul DAC 217E, 220)
YRB pe linia 10 în Țiglina 2 în Iulie 2006.
Autor: Ștefan Pușcașu
YRC pe linia 34 pe Str. Brăilei
Autor: Amiral AOV
YRD a fost ultimul midibuz Isuzu ce a circulat în Galați. În ultima perioadă, era folosit pe trasee cu flux redus de călători.
YRD pe linia 16 în Piața Centrală în ultimele luni de circulație în anul 2013.
Autor: Amiral AOV
YRE pe linia 16 pe Str. Brăilei în zona Mazepa
Autor: Amiral AOV
Au fost casate în perioada 2012-2013.
În 1999 s-au mai achiziționat trei loturi de midibuze Isuzu.
Primul a fost format din 4 vehicule, și anume: EEJ, EEK, EEL și EEM.
EEM a fost primul midibuz Isuzu casat, după doar 7 ani de circulație, în anul 2006.
Există doar câteva fotografii cu acest midibuz, surprinse de către Hârlău Roxana în anul 2006 la Gara C.F.R. Iată una dintre ele:
EEK a fost casat în anul 2008.
EEK pe linia 20b pe Str. Domnească în iunie 2007
Autor: Ștefan Pușcașu
EEJ și EEL au fost casate în anul 2013.
EEJ pe linia 20b pe Str. Gheorghe Asachi în Septembrie 2008
Autor: Cătălin Ghiță
EEL pe linia 20b în stația Mazepa în Ianuarie 2008
Autor: Terry Lawson
Următorul lot de midibuze a fost compus din 5 vehicule.
Nr. de parc ale acestora au fost YRA, YRB, YRC, YRD și YRE.
YRA a fost singurul midibuz din cel de-al doilea lot ce a avut tabelă pentru numărul traseului. Ca și în cazul precedentului lot, și lui YRA i-au fost demontate tabelele.
YRA în Autobaza Transurb în Noiembrie 2008, purtând reclamă pentru Ramplast.
Autor: Terry Lawson
YRA.jpg (382.23 KB; downloaded 1014 times)
YRB a purtat reclama pentru firma Lineliv până aproape de casare. Reclma a fost întâlnită și pe autobuzul Rocar 312U, GGG și troleibuzul DAC 217E, 220)
YRB pe linia 10 în Țiglina 2 în Iulie 2006.
Autor: Ștefan Pușcașu
YRB.jpg (388.23 KB; downloaded 1014 times)
YRC pe linia 34 pe Str. Brăilei
Autor: Amiral AOV
YRC.JPG (240.23 KB; downloaded 1014 times)
YRD a fost ultimul midibuz Isuzu ce a circulat în Galați. În ultima perioadă, era folosit pe trasee cu flux redus de călători.
YRD pe linia 16 în Piața Centrală în ultimele luni de circulație în anul 2013.
Autor: Amiral AOV
YRD.jpg (280.5 KB; downloaded 1014 times)
YRE pe linia 16 pe Str. Brăilei în zona Mazepa
Autor: Amiral AOV
YRE.jpg (510.18 KB; downloaded 1014 times)
Au fost casate în perioada 2012-2013.
În 1999 s-au mai achiziționat trei loturi de midibuze Isuzu.
Primul a fost format din 4 vehicule, și anume: EEJ, EEK, EEL și EEM.
EEM a fost primul midibuz Isuzu casat, după doar 7 ani de circulație, în anul 2006.
Există doar câteva fotografii cu acest midibuz, surprinse de către Hârlău Roxana în anul 2006 la Gara C.F.R. Iată una dintre ele:
EEM.JPG (85.28 KB; downloaded 1014 times)
EEK a fost casat în anul 2008.
EEK pe linia 20b pe Str. Domnească în iunie 2007
Autor: Ștefan Pușcașu
EEK.jpg (631.01 KB; downloaded 1014 times)
EEJ și EEL au fost casate în anul 2013.
EEJ pe linia 20b pe Str. Gheorghe Asachi în Septembrie 2008
Autor: Cătălin Ghiță
EEJ.jpg (336.22 KB; downloaded 1014 times)
EEL pe linia 20b în stația Mazepa în Ianuarie 2008
Autor: Terry Lawson
EEL.jpg (290.86 KB; downloaded 1014 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Midibuzele Isuzu MD22B (1998-2013)
ADK
Ce mi se pare interesant că același tip de midibuze, casate în Galați de 10 ani, mai pot fi întâlnite bine mersi în Ploiești. Nu știu dacă la nivel de țară, se mai pot da la momentul actual astfel de exemple, chiar și în cazul troleibuzelor și al tramvaielor (aici poate doar T4R-urile ce sunt casate prin unele locuri de mulți ani, fie că au fost înlocuite fie că s-a desființat tramvaiul, iar în București încă circulă).
Un alt lucru, este că Transurb a vândut 2 din ele. Mai știi și de alte autobuze vândute?
Îmi plac că subiectele sunt bogate în informații, cum de n-ar posta și cineva la Buzău cum se postează în Galați, la mine informațiile dinainte de 2005 find cam în ceață, epuizând și internetul de posibile fotografii și informații ce ar îmbogăți topicele...
Ce mi se pare interesant că același tip de midibuze, casate în Galați de 10 ani, mai pot fi întâlnite bine mersi în Ploiești. Nu știu dacă la nivel de țară, se mai pot da la momentul actual astfel de exemple, chiar și în cazul troleibuzelor și al tramvaielor (aici poate doar T4R-urile ce sunt casate prin unele locuri de mulți ani, fie că au fost înlocuite fie că s-a desființat tramvaiul, iar în București încă circulă).
Un alt lucru, este că Transurb a vândut 2 din ele. Mai știi și de alte autobuze vândute?
Îmi plac că subiectele sunt bogate în informații, cum de n-ar posta și cineva la Buzău cum se postează în Galați, la mine informațiile dinainte de 2005 find cam în ceață, epuizând și internetul de posibile fotografii și informații ce ar îmbogăți topicele...
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Midibuzele Isuzu MD22B (1998-2013)
deprodio
Mai sunt in Craiova midibuze Temsa Prestij,ce încă mai circula(după Isuzu,acesta a fost următorul model achiziționat în Galați).
O mențiune:al doilea lot de Isuzu(YRA-YRE) a fost adus pentru a înființa traseul 11b(actualul 11) iar din al treilea s-au înființat doua trasee:9b(Țiglina 3-Gradina Publica) și 20b(Complex Siret-Gradina Publica).EEJ și EEM au fost repartizate pe 20b ;EEK și EEL au fost repartizate pe 9b.Aceste trasee in prezent sunt desființate.
Mai sunt in Craiova midibuze Temsa Prestij,ce încă mai circula(după Isuzu,acesta a fost următorul model achiziționat în Galați).
O mențiune:al doilea lot de Isuzu(YRA-YRE) a fost adus pentru a înființa traseul 11b(actualul 11) iar din al treilea s-au înființat doua trasee:9b(Țiglina 3-Gradina Publica) și 20b(Complex Siret-Gradina Publica).EEJ și EEM au fost repartizate pe 20b ;EEK și EEL au fost repartizate pe 9b.Aceste trasee in prezent sunt desființate.
- Pavlov195
-
Posted:
-
Re: Midibuzele Isuzu MD22B (1998-2013)
Pavlov195
Continuând prezentarea midibuzelor Isuzu, penultimul lot a fost format din doar două vehicule: JTD și JTE
JTD putea fi recunoscut în trafic datorită unor panglici agățate de antena de pe acoperișul midibuzului.
JTD pe linia 20 pe Str. Brăilei în Aprilie 2008
Autor: Cătălin Ghiță
A fost casat în anul 2008.
Autor: Amiral AOV
JTE a rezistat până în anul 2013
JTE pe linia 26 pe Str. Traian în Martie 2008
Autor: Terry Lawson
JTE pe linia 36 pe Str. Gării
Autor: Amiral AOV
Ultimele midibuze Isuzu au fost XDL, XDM, XDN și XDO.
Acestea au fost casate în perioada 2012-2013.
XDL pe linia 34 în centrul orașului în Aprilie 2007
Autor: Cătălin Ghiță
XDM pe linia 104 în stația Țiglina 2 în Iunie 2007
Autor: Ștefan Pușcașu
XDN pe linia 36 în stația Autogară
Autor: Amiral AOV
XDO pe linia 102 în Iulie 2006.
A se observa aglomerația din midibuz.
Autor: Ștefan Pușcașu
Continuând prezentarea midibuzelor Isuzu, penultimul lot a fost format din doar două vehicule: JTD și JTE
JTD putea fi recunoscut în trafic datorită unor panglici agățate de antena de pe acoperișul midibuzului.
JTD pe linia 20 pe Str. Brăilei în Aprilie 2008
Autor: Cătălin Ghiță
JTD.jpg (216.9 KB; downloaded 814 times)
A fost casat în anul 2008.
Autor: Amiral AOV
WZR si JTD.JPG (593.91 KB; downloaded 814 times)
JTE a rezistat până în anul 2013
JTE pe linia 26 pe Str. Traian în Martie 2008
Autor: Terry Lawson
JTE.jpg (254.01 KB; downloaded 814 times)
JTE pe linia 36 pe Str. Gării
Autor: Amiral AOV
JTE 2.JPG (627.82 KB; downloaded 814 times)
Ultimele midibuze Isuzu au fost XDL, XDM, XDN și XDO.
Acestea au fost casate în perioada 2012-2013.
XDL pe linia 34 în centrul orașului în Aprilie 2007
Autor: Cătălin Ghiță
XDL.jpg (373.17 KB; downloaded 814 times)
XDM pe linia 104 în stația Țiglina 2 în Iunie 2007
Autor: Ștefan Pușcașu
XDM.jpg (461.06 KB; downloaded 814 times)
XDN pe linia 36 în stația Autogară
Autor: Amiral AOV
XDN.JPG (550.97 KB; downloaded 814 times)
XDO pe linia 102 în Iulie 2006.
A se observa aglomerația din midibuz.
Autor: Ștefan Pușcașu
XDO.jpg (383.99 KB; downloaded 814 times)
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Midibuzele Isuzu MD22B (1998-2013)
deprodio
O alta mențiune: Cu ocazia achiziției acestor midibuze, a fost înființat și traseul 15 (Piata Centrala - Intfor). La vremea aceea în cartierul Port, Transurb nu mai avea niciun traseu,după ce traseele 22 și 34 au fost desființate. (au rămas 22b ce a fost prelungit până la Gara C.F.R. din Centru redenumit 22, iar 34b ce avea capătul in Centru a fost redenumit 34). XDL este midibuzul ce a fost repartizat cel mai mult pe acest traseu. In prezent 15 este extins până la Gara C.F.R.
O alta mențiune: Cu ocazia achiziției acestor midibuze, a fost înființat și traseul 15 (Piata Centrala - Intfor). La vremea aceea în cartierul Port, Transurb nu mai avea niciun traseu,după ce traseele 22 și 34 au fost desființate. (au rămas 22b ce a fost prelungit până la Gara C.F.R. din Centru redenumit 22, iar 34b ce avea capătul in Centru a fost redenumit 34). XDL este midibuzul ce a fost repartizat cel mai mult pe acest traseu. In prezent 15 este extins până la Gara C.F.R.